Minder vrolijk nieuws, dat hadden ze er nog niet bij verteld... Trauma-heli's dus ipv een heli-traumaquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:18 schreef drakin het volgende:
Is iets ingestort bij een korfbaltoernooi, 5 kinderen gewond en 1 meisje overleden
Dan begrijp je dus dat de ene partij met wit speelt en de andere partij met zwart en dat die stukken op zwarte én witte vlakken staan...quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel eens gesspeeld en een boek van Max Euwe gelezen ...
Korfbal is ook een kutsport...quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:18 schreef drakin het volgende:
Is iets ingestort bij een korfbaltoernooi, 5 kinderen gewond en 1 meisje overleden
Doet me denken aan die dug-out in Den Haag bij HMSH-Ajax...quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:23 schreef drakin het volgende:
Was voor school he, alsof ze zelf ooit vrijwillig zullen sporten(uitzonderingen daargelaten), die kinderen vonden het vast ook geen leuke sport waardoor ze lekker in de dug-out gingen zitten. En toen stortte die in...
Door de mand gevallen...quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat is er toch met Ons Eibernest gebeurt?
De afschaffing van gezamelijk douchen is de club fataal geworden ....?quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat is er toch met Ons Eibernest gebeurt?
Hypocriete Yanks...quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
LoL http://nos.nl/artikel/650846-fbi-worstelt-met-wietwizkids.html
De FBI wil de beste hackers ter wereld aannemen, maar kampt met een probleem: veel hackers roken graag een jointje.![]()
quote:
Ach, het went snel...quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:05 schreef chufi het volgende:
Ik hoorde al zoveel kabaal ... Komt nu wel erg dicht bij ....
Menthol, daar gaat je hoofd van openquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
LoL http://nos.nl/artikel/650846-fbi-worstelt-met-wietwizkids.html
De FBI wil de beste hackers ter wereld aannemen, maar kampt met een probleem: veel hackers roken graag een jointje.![]()
Het was een Kooten en Bie grapjequote:
Buurman van zijn ex buurvrouwquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Sjoef is nu even aan het kijken of hij die 2 gearresteerde gasten niet toevallig kent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |