Was jij dat ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]kijk maar uit, sommige mensen houden hele lijsten bij...
zelfs hoeveel km je loopt
David Byrne Mij favo nummerquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef chufi het volgende:
Ik zat net zelf ff bij David Byrne van de Talking Heads via mn eerste Spaans contact op muziekgebied ... 1984
Nee? Hoe gaat dat?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
Iedereen kent het verhaal toch wel dat je iedereen kent binnen 6 stappen via je kennisen kring ... of zo ..
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
Iedereen kent het verhaal toch wel dat je iedereen kent binnen 6 stappen via je kennisen kring ... of zo ..
Die ken ik dus ook, mijn neef speelde in het voorconcert van hen in Paradiso...quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef chufi het volgende:
Ik zat net zelf ff bij David Byrne van de Talking Heads via mn eerste Spaans contact op muziekgebied ... 1984
Kevin Baconquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
Dat is een stuk, om op te vretenquote:
Ow, dat gaat vanzelf bij mij, hoef ik weinig moeite voor te doen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.nrcnext.nl/blo(...)via-zes-handdrukken/
in 1 stap MMquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ken ik dus ook, mijn neef speelde in het voorconcert van hen in Paradiso...
Ik ben zo zat van die onderzoekjesquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:33 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.nrcnext.nl/blo(...)via-zes-handdrukken/
ik ook niet, maar zo werkt het wel, als je het zķ bekijkt ''ken'' ik er ook een heleboel...quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ow, dat gaat vanzelf bij mij, hoef ik weinig moeite voor te doen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Six_Degrees_of_Kevin_Baconquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zou jij wel eens gebakken eitje mee willen eten ?
Zullen we ons tot max 1 tussen persoon beperken !!quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet, maar zo werkt het wel, als je het zķ bekijkt ''ken'' ik er ook een heleboel...
Die ik door werk een avond heb meegemaakt zie ik als momentopname.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet, maar zo werkt het wel, als je het zķ bekijkt ''ken'' ik er ook een heleboel...
zo, jij maakt de regelsquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Zullen we ons tot max 1 tussen persoon beperken !!
Dan is de koningin een kennis van mn nicht
Hij ook...quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Herman Brood heb ik nog ooit mee in de kroeg gezeten samen aan de bar.
Het gesprek ben ik kwijt helaas.
Ik heb een keer een taxi gedeeld met Henk van der Meijdenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Zullen we ons tot max 1 tussen persoon beperken !!
Dan is de koningin een kennis van mn nicht
Wow lekker ... Succes MM niet mijn ding .. Doe het ook nooitquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben uitgeBN't, morgen een hele dag een presentatie geven, dus ik ben wel klaar hier...
Ik heb nog stembiljetten in de aanbieding.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow en morgen voor degene die nog stemmen. De Piratenpartij.
In NL is het niets maar Europees wel.
Ja ik ook PPquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het gesprek ben ik kwijt helaas.
Hermanquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn neef speelde bij The Tapes en kwam zo in contact met vele andere muzikanten, zo ook de Nits. Via hem ik dus ook weer.
Deze poster van Paradiso, toen mijn 2e huiskamer, is uit die tijd. Mooi tijdbeeld...
Iedereen in Amsterdam is Herman Brood wel eens tegengekomen volgens mijquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook PP
Hij was te klein om hem te verstaan... Maar hij kwam regelmatig in de Kattebak in Groningen .. Die tent ging toen altijd pas vanaf 01:00 am open of zo..
Ze kwamen regelmatig naar Tilburg met de band om daar te stappen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook PP
Hij was te klein om hem te verstaan... Maar hij kwam regelmatig in de Kattebak in Groningen .. Die tent ging toen altijd pas vanaf 01:00 am open of zo..
wie niet!quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
Haha typisch Fann... Mijn Zus met dr vent zaten ooit in de taxi van Maarten Spaanjer in Taxi ..quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb een keer een taxi gedeeld met Henk van der Meijden![]()
Ik zat al in de taxi, en toen kwam die lullo aangerend, gaf die taxichauffeur een paar flappen
zei een adres en toen gingen we daar eerst naar toe, ik hoefde de hele rit niet te betalen![]()
Wat die vent ging doen weet ik niet, ik heb ook geen woord met hem gewisseld, ik zat voorin en hij kroop achterin volgens mij kende hij die taxichauffeur en ik was te verbaasd om iets ze zeggen.
Hij zat overal. Vast een kloonquote:
volgens mij heb ik vandaag net oud papier gedaan ...quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow en morgen voor degene die nog stemmen. De Piratenpartij.
In NL is het niets maar Europees wel.
wij kunnen ook opscheppen Fannquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:51 schreef FANN het volgende:
Het gaat op een topic lijken wie de grootste piemel heeft...
en dat ben IK vast niet
Jij ziet soms rare dingen in zo'n topic.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:51 schreef FANN het volgende:
Ik nooit ... Alleen in Groningen en mn geboorteplaats... Dat was voordat jullie hem allemaal leerden kennenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Iedereen in Amsterdam is Herman Brood wel eens tegengekomen volgens mij![]()
Ik in elk geval wel
Nah ja zeg, boor het maar de grond inquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:51 schreef FANN het volgende:
en dat ben IK vast niet
Ja hoor, ik lees gewoon meequote:Op woensdag 21 mei 2014 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah ja zeg, boor het maar de grond inHet is leuk en dat zint je niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |