Die telt niet mee, want jij staat er niet bijquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow wacht ik heb ook nog een internationale bekende.
[ afbeelding ]
Wiesda?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ow wacht ik heb ook nog een internationale bekende.
[ afbeelding ]
Da's meestal zo bij mij.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Die telt niet mee, want jij staat er niet bij
Hij trouwde met mijn beste vriendin. En het is iets korter qua tijd. Ze was nummer 4 geloof ik . Ze hebben een dochter (Danja)quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Waar ken jij Peter Faber van, Soury?
Bij ons kwam 'ie zo'n 25 jaar een paar keer langs.
Jouw foto lijkt me ook uit die tijd...
MadProfessorquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
een internationale bekende...maar ik heb ook geen flauw idee
Een maffe dubproducer met studio.quote:
Toch niet Esther?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij trouwde met mijn beste vriendin. En het is iets korter qua tijd. Ze was nummer 4 geloof ik . Ze hebben een dochter.
Nee Martine, en dochter Danjaquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch niet Esther?
Volgens mij waren ze niet lang samen, zie haar nooit meer...
Klopt de periode wel, zo'n 25 jaar geleden?
Nee ik moet ook even denken. Ik denk 15 jaar geleden kan ietsje meer zijnquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welk jaartal?
Of vraag ik iets vreemds?
OK. Later dus.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik moet ook even denken. Ik denk 15 jaar geleden kan ietsje meer zijn
Heb nog wel een CD single van The Mad Professors met een hardcore versie van One Step Beyond, maar dat is volgens mij niet hem. Hij komt me ook niet bekend voor...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een maffe dubproducer met studio.
[ afbeelding ]
Het is een leuke man.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK. Later dus.
Zijn rol in De Gulle Minnaar is volgens mij autobiografisch, een echte rokkenjager...
Ja, dat wel.quote:
Toen nog wel .. Zou het nu nog steeds zo makkelijk gaan ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Hij zat bij ons op de bank, liet zich voorover vallen, maakte een koprol en ging naar het toilet. Dan weet je even niet hoe je moet reageren...
Maar hij pist dus wel zelf...
Dat is niet de Mad Professor waarschijnlijk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb nog wel een CD single van The Mad Professors met een hardcore versie van One Step Beyond, maar dat is volgens mij niet hem. Hij komt me ook niet bekend voor...
Het was ook een circus mens, hij had thuis ook zo'n fietsje staan met één wiel en dat soort dingen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat wel.
Hij zat bij ons op de bank, liet zich voorover vallen, maakte een koprol en ging naar het toilet. Dan weet je even niet hoe je moet reageren...
Maar hij pist dus wel zelf...
Hij scoort nog steeds bij de dames.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen nog wel .. Zou het nu nog steeds zo makkelijk gaan ?
Ja, daarmee reed hij over de dijk bij Urk, waar mijn vrouw's oma in de buurt woonde. Mafkees...quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was ook een circus mens, hij had thuis ook zo'n fietsje staan met één wiel en dat soort dingen.
De Nits, the Dutch Moutains. Ik knuffel die cdquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Mijn neef heeft bij de Nits (en Mathilde Santing) gespeeld. Volgende week speelt hij met hen en vele anderen een jubileum concert in Haarlem. Telt dat ook?
[ afbeelding ]
Ik vind het OKquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:10 schreef MadMaster het volgende:
Mijn neef heeft bij de Nits (en Mathilde Santing) gespeeld. Volgende week speelt hij met hen en vele anderen een jubileum concert in Haarlem. Telt dat ook?
[ afbeelding ]
Den Egelantier...quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is niet de Mad Professor waarschijnlijk.
Deze ken ik ook.
Tellen dan al mijn ervaringen door het werk ook mee?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan dat ook zeer waarderen en die gasten ken ik dus ook.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
De Nits, the Dutch Moutains. Ik knuffel die cd
Wel ja, met ze werken is toch iets meer dan ze tegen gekomen zijn...quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tellen dan al mijn ervaringen door het werk ook mee?
Ja, ik ken die tent vanwege dat nummer, waar het aan opgedragen is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bestaat zelfs in Breda en Tilburg tegelijk.
Dat is echt zo'n tof persoon.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:13 schreef MadMaster het volgende:
Met Robert Jan Stips heb ik op synthesizers, ook een hobby, zitten pielen. Geweldig, veel geleerd...
Yep.quote:
Ik stel me behoudend op , het is werk en zo ga ik er ook met om.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel ja, met ze werken is toch iets meer dan ze tegen gekomen zijn...
De NL Mad Professor, heb eens te gek gesprek gehad met 'm na optreden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep.
Zeer relaxte gast en een genie op toetsen.
Had een oude Minimoog gekocht in Parijs en we hebben er samen mee zitten klooien. Die gast wist echt veel van alle mogelijkheden...
Grappig ditquote:
Daarom ook eenquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik stel me behoudend op , het is werk en zo ga ik er ook met om.
Alles wat ik zie, houd ik voor mezelf en volgende dag weer vergeten.
Was de zo ongeveer de meest verstrooide en aardigste artiest die ik ontmoet heb en mooie was dat ie op podium een geweldige voorstelling neerzette.quote:
Tofquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Was de zo ongeveer de meest verstrooide en aardigste artiest die ik ontmoet heb en mooie was dat ie op podium een geweldige voorstelling neerzette.
Alles in 1 lijst of de criminelen apart?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
Moeten we er een aparte lijst voor gaan maken van wie kent wie of via en hoe of wat etc of heeft Dees dat allemaal al gevolgd
Topic zo van : Als je ouder wordt ken je meer ...
Ik hou niet zo van lijstjesquote:Op woensdag 21 mei 2014 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Alles in 1 lijst of de criminelen apart?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
Moeten we er een aparte lijst voor gaan maken van wie kent wie of via en hoe of wat etc of heeft Dees dat allemaal al gevolgd
Topic zo van : Als je ouder wordt ken je meer ...
Zolang je er zelf niet door beschadigt wordt of iemand die je nog kent..quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles in 1 lijst of de criminelen apart?
zat jij bij David Byrne op schoot?quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef chufi het volgende:
Ik zat net zelf ff bij David Byrne van de Talking Heads via mn eerste Spaans contact op muziekgebied ... 1984
De Talking Heads, alleen de naam van de band al.quote:Op woensdag 21 mei 2014 23:27 schreef chufi het volgende:
Ik zat net zelf ff bij David Byrne van de Talking Heads via mn eerste Spaans contact op muziekgebied ... 1984
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |