Cor van der Laak die rookte menthol sigaretten. Hou je bek Corquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar ken ik er een hoop van, maar deze dan net niet...
Cock v/d Laak dan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Cor van der Laak die rookte menthol sigaretten. Hou je bek Cor![]()
En daar ging haar hoof van open
Sjesus ja Cock,quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cock v/d Laak dan.
Cor was haar man...
Hou je er buiten, Cock!
Ik geloof er geen barst vanquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:23 schreef chufi het volgende:
De straat hoek is nog afgezet en ik kan niet alles goed zien, maar ze zijn nog aan het puinruimen
Da's toch wel snel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:23 schreef chufi het volgende:
De straat hoek is nog afgezet en ik kan niet alles goed zien, maar ze zijn nog aan het puinruimen
Jij snapt ook niks he?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een kilometertje of zo van hier, maar ik ga het niet checken.
Ik geloof het wel...
Nee hoor waarom zou ik, ik geloof je gelijk in die achterbuurt waar je woontquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury wil me stangen maar
[ afbeelding ]
In jou geval werden ze niet klemgereden en werd de auto daar uiteindelijk later gevonden ...quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's toch wel snel.
Hier bij ons gingen ze pas na een paar weken dreggen, op zoek naar Kalashnikov's en zo...
Plakjequote:
Nee, niet klemgereden, omdat ze met die Kalshnikov's die 2 motormuizen neermaaiden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
In jou geval werden ze niet klemgereden en werd de auto daar uiteindelijk later gevonden ...
Die uitnodiging hier in de buurt kun je nu wel op je ..... schrijvenquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor waarom zou ik, ik geloof je gelijk in die achterbuurt waar je woont
Oh dat is wel vervelend.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Die uitnodiging hier in de buurt kun je nu wel op je ..... schrijven
Wequote:Op woensdag 21 mei 2014 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hetgeen niet uitsluit dat we niet jou kant op willen komen ..
Woon je in Utopia PP ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Woon schuin tegenover groot ziekenhuis en brandweer zit stukje verder, de sirenes zijn inmiddels zo normaal geworden dat ik moet oppassen wanneer er onderweg in de auto 1 mijn pad kruist.
Zwaailichtcriminelen...quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Woon schuin tegenover groot ziekenhuis en brandweer zit stukje verder, de sirenes zijn inmiddels zo normaal geworden dat ik moet oppassen wanneer er onderweg in de auto 1 mijn pad kruist.
Nee daar waar dagelijks ook de ziekenhuis en brandweer sirenes loeien omdat die schuin tegenover en in de buurt zittenquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In dat gat waar ze gifgas in de kelderbox maken.
Ik vind het inmiddels wel een vertrouwd geluid.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee daar waar dagelijks ook de ziekenhuis en brandweer sirenes loeien omdat die schuin tegenover en in de buurt zitten
Wacht maar tot je regelmatig heli's boven je hoofd hebt rondtollen...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind het inmiddels wel een vertrouwd geluid.
Die hebben we hier ook, van die grote die naar de hei vliegen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht maar tot je regelmatig heli's boven je hoofd hebt rondtollen...
Ik had je ook niet gevraagdquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de goede orde, ik kom sowieso niet mee dan...
I know.quote:
I knowquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know.
Maar voordat je me onder de tokkies van Sjoef schaart, wil ik dat misverstand bij voorbaat uit de wereld helpen...
Niet eerder dan het najaar, het whisky seizoen begint pas weer in september tijdens Maltstock...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik wacht geduldig op de Wiskey proeverij.
Pas op met je spelling PP ...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik wacht geduldig op de Wiskey proeverij.
Da's beter dan zo'n ding dat een uur boven je huis cirkelt...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die hebben we hier ook, van die grote die naar de hei vliegen.
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/whisky-whiskeyquote:
In mijn situatie is het whisky...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/whisky-whiskey
Wijn, eerst alleen witte droge, maar rood ga ik ook steeds meer waarderen.quote:
Komt goed Dees ,,,quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Wijn, eerst alleen witte droge, maar rood ga ik ook steeds meer waarderen.
Ik zie de glimlach van je kleinkind al voor me bij zijn eerste door Opa geflamboieerde pannekoek ...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Grand Marnier is ook geniaal spul, in de chocolademelk, in de koffie, om pannekoeken te flamberen.
Malibu ben ik afgelopen vakantie ook gaan waarderen, puur of anders in een cassis ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Grand Marnier is ook geniaal spul, in de chocolademelk, in de koffie, om pannekoeken te flamberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |