Cor van der Laak die rookte menthol sigaretten. Hou je bek Corquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar ken ik er een hoop van, maar deze dan net niet...
Cock v/d Laak dan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Cor van der Laak die rookte menthol sigaretten. Hou je bek Cor![]()
En daar ging haar hoof van open
Sjesus ja Cock,quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cock v/d Laak dan.
Cor was haar man...
Hou je er buiten, Cock!
Ik geloof er geen barst vanquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:23 schreef chufi het volgende:
De straat hoek is nog afgezet en ik kan niet alles goed zien, maar ze zijn nog aan het puinruimen
Da's toch wel snel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:23 schreef chufi het volgende:
De straat hoek is nog afgezet en ik kan niet alles goed zien, maar ze zijn nog aan het puinruimen
Jij snapt ook niks he?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een kilometertje of zo van hier, maar ik ga het niet checken.
Ik geloof het wel...
Nee hoor waarom zou ik, ik geloof je gelijk in die achterbuurt waar je woontquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury wil me stangen maar
[ afbeelding ]
In jou geval werden ze niet klemgereden en werd de auto daar uiteindelijk later gevonden ...quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's toch wel snel.
Hier bij ons gingen ze pas na een paar weken dreggen, op zoek naar Kalashnikov's en zo...
Plakjequote:
Nee, niet klemgereden, omdat ze met die Kalshnikov's die 2 motormuizen neermaaiden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
In jou geval werden ze niet klemgereden en werd de auto daar uiteindelijk later gevonden ...
Die uitnodiging hier in de buurt kun je nu wel op je ..... schrijvenquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor waarom zou ik, ik geloof je gelijk in die achterbuurt waar je woont
Oh dat is wel vervelend.quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Die uitnodiging hier in de buurt kun je nu wel op je ..... schrijven
Wequote:Op woensdag 21 mei 2014 20:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hetgeen niet uitsluit dat we niet jou kant op willen komen ..
Woon je in Utopia PP ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Woon schuin tegenover groot ziekenhuis en brandweer zit stukje verder, de sirenes zijn inmiddels zo normaal geworden dat ik moet oppassen wanneer er onderweg in de auto 1 mijn pad kruist.
Zwaailichtcriminelen...quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Woon schuin tegenover groot ziekenhuis en brandweer zit stukje verder, de sirenes zijn inmiddels zo normaal geworden dat ik moet oppassen wanneer er onderweg in de auto 1 mijn pad kruist.
Nee daar waar dagelijks ook de ziekenhuis en brandweer sirenes loeien omdat die schuin tegenover en in de buurt zittenquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In dat gat waar ze gifgas in de kelderbox maken.
Ik vind het inmiddels wel een vertrouwd geluid.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee daar waar dagelijks ook de ziekenhuis en brandweer sirenes loeien omdat die schuin tegenover en in de buurt zitten
Wacht maar tot je regelmatig heli's boven je hoofd hebt rondtollen...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vind het inmiddels wel een vertrouwd geluid.
Die hebben we hier ook, van die grote die naar de hei vliegen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wacht maar tot je regelmatig heli's boven je hoofd hebt rondtollen...
Ik had je ook niet gevraagdquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de goede orde, ik kom sowieso niet mee dan...
I know.quote:
I knowquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
I know.
Maar voordat je me onder de tokkies van Sjoef schaart, wil ik dat misverstand bij voorbaat uit de wereld helpen...
Niet eerder dan het najaar, het whisky seizoen begint pas weer in september tijdens Maltstock...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik wacht geduldig op de Wiskey proeverij.
Pas op met je spelling PP ...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik wacht geduldig op de Wiskey proeverij.
Da's beter dan zo'n ding dat een uur boven je huis cirkelt...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die hebben we hier ook, van die grote die naar de hei vliegen.
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/whisky-whiskeyquote:
In mijn situatie is het whisky...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/whisky-whiskey
Wijn, eerst alleen witte droge, maar rood ga ik ook steeds meer waarderen.quote:
Komt goed Dees ,,,quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Wijn, eerst alleen witte droge, maar rood ga ik ook steeds meer waarderen.
Ik zie de glimlach van je kleinkind al voor me bij zijn eerste door Opa geflamboieerde pannekoek ...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Grand Marnier is ook geniaal spul, in de chocolademelk, in de koffie, om pannekoeken te flamberen.
Malibu ben ik afgelopen vakantie ook gaan waarderen, puur of anders in een cassis ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Grand Marnier is ook geniaal spul, in de chocolademelk, in de koffie, om pannekoeken te flamberen.
Hij groeit als kool en lacht graag.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie de glimlach van je kleinkind al voor me bij zijn eerste door Opa geflamboieerde pannekoek ...
Ik heb nog Duitse Rotling en rosé staan + cider, sake, likeuren, rum en vele andere dranken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Wijn, eerst alleen witte droge, maar rood ga ik ook steeds meer waarderen.
Mijn zoon was een jaar of 2 toen hij op een verjaardag een glas whiskey pakte in de veronderstelling dat het appelsap was, hij vond het nogal sterkquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie de glimlach van je kleinkind al voor me bij zijn eerste door Opa geflamboieerde pannekoek ...
Ik heb nog wel een flesje Baileys ...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Malibu ben ik afgelopen vakantie ook gaan waarderen, puur of anders in een cassis ofzo
Dan wil ik daar wel iets van proevenquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog Duitse Rotling en rosé staan + cider, sake, likeuren, rum en vele andere dranken.
Er zal vast wel iets voor je tussen zitten...
Had je zoon op die leeftijd al een referentiekader...?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zoon was een jaar of 2 toen hij op een verjaardag een glas whiskey pakte in de veronderstelling dat het appelsap was, hij vond het nogal sterk![]()
Dat is ook lekker, goh ik ben best een makkelijk persoon, ik lust bijna allesquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik mag graag bruine rum drinken, puur met wat ijs.
Sinds die avond welquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had je zoon op die leeftijd al een referentiekader...?
Dat durf ik welquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:44 schreef chufi het volgende:
Maar ik vind wel dat Dees ook een klein proef glaasje whisky moet doen ...
Je bent ook vast de saaiste nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook lekker, goh ik ben best een makkelijk persoon, ik lust bijna alles
Het ijs krijgt bij mij niet te kans om te smelten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb o.a. deze staan, maar daar moet je geen ijs in donderen...
Moet ik een hele doos rum inslaan dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het ijs krijgt bij mij niet te kans om te smelten.
Tis je hobby volgens mij... Anderen downloaden films en muziek en hebben ook niet de tijd om alles te bekijken of te beluisteren ...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat zegt mijn ega ook altijd.
En als ik het nou nog allemaal zou drinken...
Dat klinkt een beetje raarquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het doet geen pijn, dat beloof ik je...
Eentje die het dat R'dams strotje eens goed doet smerenquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het doet geen pijn, dat beloof ik je...
Godsammequote:Op woensdag 21 mei 2014 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Eentje die het dat R'dams strotje eens goed doet smeren
Ik heb simpelweg te veel hobby's en verzamelingen...quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis je hobby volgens mij... Anderen downloaden films en muziek en hebben ook niet de tijd om alles te bekijken of te beluisteren ...
Misschien, maar ik weet zeker dat ik een whisky voor je heb die je absoluut lekker vindt. Mijn ega is bijvoorbeeld een liefhebber van honing whiskey (met een 'e', want gebaseerd op Amerikaanse bourbon)...quote:
Neuh drink al tijden niets sterkers meer dan bier, andere dingen proef ik alleen nog maar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ik een hele doos rum inslaan dan?
Je verzamelt verzamelingen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb simpelweg te veel hobby's en verzamelingen...
Er zijn natuurlijk ook zoveel verschillende soorten, zo'n honing whiskey klinkt wel smakelijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien, maar ik weet zeker dat ik een whisky voor je heb die je absoluut lekker vindt. Mijn ega is bijvoorbeeld een liefhebber van honing whiskey (met een 'e', want gebaseerd op Amerikaanse bourbon)...
Dus eigenlijk heb je nu al meer staan dan je ooit in je eentje zou gaan consumeren ...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Ondanks de ladingen drank in huis, kan ik prima zonder.
De meeste dagen drink ik geen druppel alcohol. Van bier ben ik geen liefhebber...
Tsja, ik kan dat dus niet, mijn wijnverzameling kwam nooit verder dan rond de 20 flessen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Ondanks de ladingen drank in huis, kan ik prima zonder.
De meeste dagen drink ik geen druppel alcohol. Van bier ben ik geen liefhebber...
quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:06 schreef chufi het volgende:
Mijn ex-VVE eigenaar buurtgenoot Nigel de Jong is nu bij Johnny de M jr...
Dat heb ik met LP's, draaitafels, versterkers, speakers, mengpanelen, PC's en paarden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je nu al meer staan dan je ooit in je eentje zou gaan consumeren ...
Er stonden ooit altijd dikke autos in de garage als ie weer eens over was uit Hamburg of zo ...quote:
Absoluut...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je nu al meer staan dan je ooit in je eentje zou gaan consumeren ...
Why God, why?quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:06 schreef chufi het volgende:
Mijn ex-VVE eigenaar buurtgenoot Nigel de Jong is nu bij Johnny de M jr...
De tijd van teveel auto's heb ik achter me gelaten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Er stonden ooit altijd dikke autos in de garage als ie weer eens over was uit Hamburg of zo ...
Ik kan ook moeilijk apparatuur weggooien.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat heb ik met LP's, draaitafels, versterkers, speakers, mengpanelen, PC's en paarden.
Ik heb een bazooka in de aanbiedingquote:
Ik denk dat ik jouw bn-ers ga verzamelenquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Er stonden ooit altijd dikke autos in de garage als ie weer eens over was uit Hamburg of zo ...
Op aanvraag verkrijgbaar ...quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jouw bn-ers ga verzamelen
Ik heb: Bertus Staigerpaip, Arne Jansen, Sjef Janssen en nog wat vage criminelen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jouw bn-ers ga verzamelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |