Jup! Het wordt wel moeilijk, maar ik heb gewoon nog mijn eigen broeken aan en (extreem) wijde shirtjes. Af en toe piept er wel een stukje buik onderuit als ik wat probeer te pakken, maar mijn bobbel begint heel hoog dus het lijkt slanker dan het is. Veel ochtenddiensten draaien, dan heeft iedereen het veel te druk om te letten op buiken en mijn buik ploft pas echt in de avond na het etenquote:
Ja, en het kwam ook allebei van die echte nerdy IT-autisten, da's nog veel leuker O_quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:52 schreef BlueEyes het volgende:
Idd Skittles hoe verberg jij dat?
Sqkan je van groeien he van dat soort opmerkingen? (krijg ze zelf pas sinds 30+)
Knap hoor!quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:57 schreef Skittles het volgende:
[..]
Jup! Het wordt wel moeilijk, maar ik heb gewoon nog mijn eigen broeken aan en (extreem) wijde shirtjes. Af en toe piept er wel een stukje buik onderuit als ik wat probeer te pakken, maar mijn bobbel begint heel hoog dus het lijkt slanker dan het is. Veel ochtenddiensten draaien, dan heeft iedereen het veel te druk om te letten op buiken en mijn buik ploft pas echt in de avond na het eten
Nope, maar ik heb wel het voordeel dat ik vrij veel huid hebquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Bohhh mijn buik zit echt al hoog, mijn longen te 'verdrukken'. Word snel benauwd als ik niet perfect rechtop zit of plat lig. Ik kan me dit niet herinneren van de vorige keer bij 20 weken. Hebben jullie dat ook?
Verder schopt ze als een malle en zie ik mijn buik aan de buitenkant al bewegenIk vind het weer zo leuk
Buikboks! Ik ook! Zomaar een spontane "goh je begint het nu echt te zien joh!"quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vandaag mijn eerste twee buikopmerkingen van collega's gehad
2 keer hetzelfde ook: "Zooooow, groeit hard!!"
Dat staat heel gek weet je dat?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:10 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou zeg dat over een week of 9 nog maar eens tegen me .. dit ken ik dit kan ik wahahaha.
Vandaag is een meiske van de pufclubgroep toentertijd in de zw.schap van dreumes bevallen! Zo leuk!
En ik dan ruim 30 weken. En een ander meiske is ook weer langzaamaan aan het proberen. Hoewel ze toen riep NOOOOOOIT MEER! Die had een halve autobevalling en daar heeft ze nog trauma's van geloof ik.
ik zou eens zoeken op crochet stitchionary of op ravelry. Barst van de leuke gratis patronen. Heb je meerdere kleuren?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:17 schreef BlueEyes het volgende:
Heeft een van jullie nog een simpel haakpatroon voor babydeken?
M'n vorige project is gestrand (vond het toch net wat te zoet en niet ik) en heb nog een wiegdekentje nodig.
Ja ik denk dat ie écht graag wil laten zien dat ie het nog weetquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nope, maar ik heb wel het voordeel dat ik vrij veel huid hebdus mijn organen worden niet zo snel verdrukt
Maar het is je tweede he, je baarmoeder heeft vast zoiets van HEY WTF DIT KEN IK, DIT KAN IK
![]()
![]()
Verder:
ja fok it, ik heb ook gewoon zin om het mensen te vertellenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:11 schreef kwakz0r het volgende:
Crumpette: ik heb het nog iets eerder verteld aan de collega's met wie ik op schoolreis ging naar Engeland omdat ik echt niet alles kon doen.
Met ongeveer tien weken aan de baas en met elf aan de rest.
Oh en één collega had het met 7 weken al geraden
Wat SQ zegt, en de larksfoot vind ik ook heel leuk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:17 schreef BlueEyes het volgende:
Heeft een van jullie nog een simpel haakpatroon voor babydeken?
M'n vorige project is gestrand (vond het toch net wat te zoet en niet ik) en heb nog een wiegdekentje nodig.
go crumpettequote:Op woensdag 21 mei 2014 17:29 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja fok it, ik heb ook gewoon zin om het mensen te vertellentermijnecho it is!
Wat zou je tegen je beste vriendin zeggen/ adviseren?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:54 schreef Heliotrope het volgende:
Ik heb het op mijn werk verteld na de echo met 11+2, maar als het ivm werkaanpassing niet moest had ik nog wel even gewacht misschien.
Als ik moest wachten op mijn buik schoot het niet op, ik krijg nu juist dagelijks opmerkingen 'ik zie nog niks!' Grr.
Enfermera nu al de rest van de dag stil, hoe gaat het?
Leuk Spees!
Ik heb nu al 4 echo's gehad (vitaliteit, termijn, combitest en maandag omdat ze het hartje niet kon vinden). Volgende zou dus 20 weken echo (eind juni) zijn maar ik ben zo benieuwd naar het geslacht al! Alleen toch een beetje bang gemaakt door die verhalen over mogelijke gevolgen van echo's, dus nu voel ik me verwend als ik een geslachtsecho inplan alleen maar omdat ik zo benieuwd ben. Zouden jullie je laten tegenhouden?
Wat me bijna nog meer frustreert is dat ik het gewoon niet kan beslissendat zal ik zelf doen, maar wel benieuwd naar jullie ervaringen en totale aantal echo's.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
Blue, hier ben ik mee bezig:
[ afbeelding ]
Tevens, dertig seconden later:
[ afbeelding ]
herkenbaar van het alles stom vindenquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:03 schreef kwakz0r het volgende:
Pakjes gescoord. Één 50 en één 56. Ik vond heel veel echt stomal die stomme teksten... Er hoeft toch geen boy op te staan per se of stoer... Meh.
[ afbeelding ]
We blijken al best veel gekregen te hebben. Witte rompers en een mouwloze met tekstje (die eigenlijk en beetje meisjesachtig is) van mijn mama. Verder is alles best jongensachtig! Nijntje setje van schoonmoeder, berenmutsjes en slofjes en jongenssokjes van 6 vwo, rompers met bootjes en en gestreepte muts en slofjes van j's tante.
[ afbeelding ]
Herkenbaar:quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
Blue, hier ben ik mee bezig:
[ afbeelding ]
Tevens, dertig seconden later:
[ afbeelding ]
poussenquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Herkenbaar:
Voor ik de foto hierboven maakte...
[ afbeelding ]
Ik heb vooral grote haat aan teksten, en die staan op bijna alle jongenskleertjes. En juist o.a. omdat ik neutraal weinig keus vond weten we het wel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:15 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Kwak, best leuke dingetjes toch!
Weet je, wij wisten het geslacht van ons kindje dus niet, en moest op zoek naar 'neutraal' .. Dat is helemaal lastig, en om het nog leuker te maken. Toen onze dame geboren was, wilde ik niet perce cliché roze. Maar, je komt er niet gewoon niet onderuit. En ik moet zeggen, het staat der wel erg leuk!gister heb ik een rokje gekocht voor der, die ze al past!
Die van Hilmo's moeder, en vervolgens van google/zwangerschapspagina etcquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
Welke verhalen dan? 1 echo meer of minder maakt echt geen verschilik zou het gewoon doen!
Dat er geen enkel bewijs voor schade is, dus als ze het leuk vindt ze het gewoon moet doen en van haar zwangerschap moet genieten. Goed punt, vanuit een ander bekijken is wel makkelijker om rationeel er naar te kijkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:56 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Wat zou je tegen je beste vriendin zeggen/ adviseren?
Rokjes <3 dat vraagt eigenlijk ook om een foto!quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:15 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Kwak, best leuke dingetjes toch!
Weet je, wij wisten het geslacht van ons kindje dus niet, en moest op zoek naar 'neutraal' .. Dat is helemaal lastig, en om het nog leuker te maken. Toen onze dame geboren was, wilde ik niet perce cliché roze. Maar, je komt er niet gewoon niet onderuit. En ik moet zeggen, het staat der wel erg leuk!gister heb ik een rokje gekocht voor der, die ze al past!
Herkenbaar hoor. En ik vond dat ook niet zo leuk. Dit was mijn buik bij 21 weken. Met een beetje wijd shirt aan, zag je nog nauwelijks iets.quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:54 schreef Heliotrope het volgende:
Ik heb het op mijn werk verteld na de echo met 11+2, maar als het ivm werkaanpassing niet moest had ik nog wel even gewacht misschien.
Als ik moest wachten op mijn buik schoot het niet op, ik krijg nu juist dagelijks opmerkingen 'ik zie nog niks!' Grr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar niet getreurd, want zo was ie bij 38 weken. Wat was ik toen trots. Gaat bij jou ook komen. Nog even geduld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke kleertjes, Kwak..
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Zwangerschapspagina.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:17 schreef Heliotrope het volgende:
Poezen![]()
Kwakzor en Stormqueen, ik wil niets steeds in het buikentopic posten zonder buik, maar wat hebben jullie mooi gegroeide buiken ineens allebei, en jullie stralen inderdaad, wauw
[..]
Die van Hilmo's moeder, en vervolgens van google/zwangerschapspagina etcoh vreselijk die topics daar overigens, alles waar je op zou willen googlen is wel een topic van dat het schadelijk is met 'bewijzen' en alles.
[..]
Dat er geen enkel bewijs voor schade is, dus als ze het leuk vindt ze het gewoon moet doen en van haar zwangerschap moet genieten. Goed punt, vanuit een ander bekijken is wel makkelijker om rationeel er naar te kijken
Neem van mij aan dat hij enig staat, ik plaats nml geen foto's van mijn dochter online ..quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:18 schreef Heliotrope het volgende:
Ik heb sinds ik zwanger ben niet meer gehaakt. Daarvoor wel, en het was nog wel kinderspeelgoedknuffeltje, dat is wel gek
[..]
Rokjes <3 dat vraagt eigenlijk ook om een foto!
Zeeman heeft ook leuke dingen, daar koop ik me scheel voor mijn meissie!quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik heb vooral grote haat aan teksten, en die staan op bijna alle jongenskleertjes. En juist o.a. omdat ik neutraal weinig keus vond weten we het wel.
Maar ik moet ook gewoon nog meer winkels proberen. Wat we hebben gekregen is meeste leuk ja!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:19 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor. En ik vond dat ook niet zo leuk. Dit was mijn buik bij 21 weken. Met een beetje wijd shirt aan, zag je nog nauwelijks iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar niet getreurd, want zo was ie bij 38 weken. Wat was ik toen trots. Gaat bij jou ook komen. Nog even geduld!Zo is mijn buik nu ook ongeveer! Volgens mij zelfs nog iets kleiner, en morgen 20 weken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke kleertjes, Kwak..
Dat zegt niets hoor! Want ik heb ook een speklaag en bij mij duurde het even voor de buik eruit kwam zetten en kreeg ik ook steeds de "ikzieniks" opmerkingen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:30 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb gewoon al een flinke speklaag zitten die ik nu niet meer in kan houden dus lijkt ie ineens huge
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:19 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor. En ik vond dat ook niet zo leuk. Dit was mijn buik bij 21 weken. Met een beetje wijd shirt aan, zag je nog nauwelijks iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar niet getreurd, want zo was ie bij 38 weken. Wat was ik toen trots. Gaat bij jou ook komen. Nog even geduld!Wauw die laatste foto, mooi! En wat een enorme verschillen tussen buiken inderdaad blijkt maar weer, geruststellend dat het toch altijd ook weer goed komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke kleertjes, Kwak..
Ja inderdaad, precies dit, álles hebben ze meegemaakt en alles bestaat.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:21 schreef Skittles het volgende:
[..]
Zwangerschapspagina.Hoe ze het voor elkaar krijgen weet ik niet, maar ze hebben altijd van alles meegemaakt. Alle vals positieve en vals negatieve zwangerschapstesten worden door hun gekocht. Ook vaak zat gelezen dat ze heus wel een slok wijn nemen of een broodje filet americain even voor de smaak of whatever. Daar neem ik niks meer serieus.
Snap ik! En ben ik alsnog wel benieuwd naar. Ik vind babyrokjes en jurkjes zo lief (terwijl ik helemaal niet zo'n meisjesmeisje ben, maar wel lievig die minidingen).quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:22 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Neem van mij aan dat hij enig staat, ik plaats nml geen foto's van mijn dochter online ..
Van het rokje zelf kan ik wel een linkje plaatsen
Sja je weet toch waar je aan begint toch als je je in het z&g, hormonen-wespennest begeeft, denk ik dan maar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
Stelletje rel-apen... Ik vond eentje wel genoeg vandaag
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:00 schreef geppie het volgende:
[..]
Sja je weet toch waar je aan begint toch als je je in het z&g, hormonen-wespennest begeeft, denk ik dan maar.
heb ik ergens overheen gelezen? waar zit?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:06 schreef geppie het volgende:
Ternauwernood, vandaag besefte ik dat ik er over een jaar of vijf wéér zitdaar werd ik niet bepaald vrolijk van
Een van de grote ergernissen van ouders, als het niet opschiet... Het zwembad voor de zwemlessen van je kindje!quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:07 schreef Crumpette het volgende:
[..]
heb ik ergens overheen gelezen? waar zit?
tering! Maak dan ook geen kinderen!quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:06 schreef geppie het volgende:
Ternauwernood, vandaag besefte ik dat ik er over een jaar of vijf wéér zitdaar werd ik niet bepaald vrolijk van
sjaaa zeg, denk jij daaraan in the heat of the momentquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tering! Maak dan ook geen kinderen!
nee, dat zijn altijd van die achteraf dingetjesquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:10 schreef geppie het volgende:
[..]
sjaaa zeg, denk jij daaraan in the heat of the moment
TFL!quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:12 schreef BlueEyes het volgende:
Misschien moet je dan NU even op RTL8 tv kijken.
Eerste Hulp Bij Opvoeden.
Prima anticonceptie
Zo is t in een aantal steden avondvierdaagse deze week... Was ook zo'n oh ja momentje!quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat zijn altijd van die achteraf dingetjes
Er zit wel een heel verschil tussen zelf ij t water liggen of aan de kant kijken, vooral de temperatuur is een groot verschil...quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:13 schreef kwakz0r het volgende:
Ik HOU van het zwembad. Ik kijk nu al uit naar baby en peuter zwemmen...
Ja zolang je zelf mee mag doen... Nu met dikke pens in zo'n kleedhokje plus een temp. van 60 graden plus allemaal jankende/zeikende kinderen en daarna een uur lang naar Heule stomme gesprekken van andere moeders moeten luisteren... Mwah ik weet wel iets leukersquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:13 schreef kwakz0r het volgende:
Ik HOU van het zwembad. Ik kijk nu al uit naar baby en peuter zwemmen...
Ik zou t zelf nog niet met mup gedaan hebben maar ergens vind ik t ook wel leukquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:16 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh GM... je moet eraan geloven!
Soms, heeeeel soms ben ik blij dat mijn ouders op 200km afstand wonen, schoonmoeder op 1200km en schoonvader te lomp is om dat soort dingen te bedenken.
En soms wou ik dat mijn moesje wat dichterbij was deze zwangerschap, ondanks dat ik 37 ben is soms kind zijn best nog fijn
oh volgens mij had ik het in groep 3 of 4... zeker niet later iig!quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:21 schreef geppie het volgende:
Volgens mij hebben ze pas in groep 5 een jaar schoolzwemmen, maar persoonlijk vind ik dat te laat.
ik zelfs in beide... Waterlandquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:22 schreef Crumpette het volgende:
[..]
oh volgens mij had ik het in groep 3 of 4... zeker niet later iig!
Dreumes is misschien erg vroeg maar tegenwoordig zijn er al wel vroege lessen toch? Dolfijnendiploma's enz?...quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik wou dat dreumesen al hun zwemdiploma konden halen
Oh zou best kunnen hoor, maar ik bedoelde meer dat dat al een angst minder zou zijn, als dreumesen al reddend zwemmen en de vlinderslag zouden kunnen enzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dreumes is misschien erg vroeg maar tegenwoordig zijn er al wel vroege lessen toch? Dolfijnendiploma's enz?...
echt? oh ik vond (en vind) zwemmen heerlijk. Nou diepzeeduik ikquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zelfs in beide... Waterland![]()
(En toch pas op je tiende je diploma's halen wegens allesoverheersende waterangst!!)
ik nu ook wel hoor. Mijn vader heeft het met militaire aanpak door mijn strot gedouwd. Maar vroeger... Jànken jongequote:Op woensdag 21 mei 2014 19:25 schreef Crumpette het volgende:
[..]
echt? oh ik vond (en vind) zwemmen heerlijk. Nou diepzeeduik ikop vakantie voornamelijk. Maarja, de laatste duikvakantie is nu even geweest
Moet je naar Thailand gaan voor 4 weken en dan ook net 5 weken zwanger zijn... Draaaaama!quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:25 schreef Crumpette het volgende:
[..]
echt? oh ik vond (en vind) zwemmen heerlijk. Nou diepzeeduik ikop vakantie voornamelijk. Maarja, de laatste duikvakantie is nu even geweest
ik ben dus op duikvakantie zwanger gewordenquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:28 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Moet je naar Thailand gaan voor 4 weken en dan ook net 5 weken zwanger zijn... Draaaaama!![]()
Ik haat duiken in NL, maar reken maar dat ik als het kind er uit is en ik niet vloei een duikje in NL ga doen... Heb al ruim jaar niet meer gedoken straks
moest je ook jenken als je onder de douche moest?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik nu ook wel hoor. Mijn vader heeft het met militaire aanpak door mijn strot gedouwd. Maar vroeger... Jànken jonge
Weet je wel hoe erg zeep prikt in je ogen! En en en en..quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:33 schreef Crumpette het volgende:
[..]
moest je ook jenken als je onder de douche moest?dat lijkt me heel erg, een kind dat schreeuwt als een speenvarken bij het wassen
arme kindjes
awwwquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:34 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Weet je wel hoe erg zeep prikt in je ogen! En en en en..
Ik was zo'n jankkind onder de douche![]()
En bij zwemmen durfde ik aan de ene kant van de kurkenlijn wel op mijn rug te zwemmen en aan de andere kan niet, ookal was het dezelfde diepte.
Dat het ooit goed is gekomen met me is verbazingwekkend
nee hoor, dat kwam pas nadat ik IT had gezien op mijn negendequote:Op woensdag 21 mei 2014 19:33 schreef Crumpette het volgende:
[..]
moest je ook jenken als je onder de douche moest?dat lijkt me heel erg, een kind dat schreeuwt als een speenvarken bij het wassen
arme kindjes
Ow, daar kan ik je nog wel een sterke over vertellen. Ik heb heel veel moedervlekken, vooral op mijn rug maar ook 1 bij mijn navel. Mijn vader haalde het in zijn hoofd op mijn 4e tegen mij te zeggen dat er een miertje op mijn buik liep. Ik scheen compleet over de zeik te zijn gegaan..quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:40 schreef Crumpette het volgende:
ik was bang voor mieren toen ik een jaar of 2-3 wasik durfde niet de achtertuin in omdat er miertjes liepen buiten bij de drempel - je kon me echt niet vertellen dat ik er ook over heen kon stappen
en maar piepen!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:43 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ow, daar kan ik je nog wel een sterke over vertellen. Ik heb heel veel moedervlekken, vooral op mijn rug maar ook 1 bij mijn navel. Mijn vader haalde het in zijn hoofd op mijn 4e tegen mij te zeggen dat er een miertje op mijn buik liep. Ik scheen compleet over de zeik te zijn gegaan..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:47 schreef StarDust_ het volgende:
Even een emo-post...He wat naar StardustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... ik snap wel dat je je zorgen maakt. de buikpijn kan ook gewoon echt van de zenuwen komen he. Er zit niks anders op dan even afwachten tot morgen.. het kan ook allemaal nog helemaal in orde zijn! Ik hoop dat je morgen een hartje ziet
![]()
![]()
Ahw leuk, lievig! Leuk dat ze het al aankan!quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:51 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Heliotrope
Linkje wil ook niet zo.. (Zit mobiel)
Als je op de site van Hema kijkt en zoekt op rokje zie je een plaatje met: newborn meisjesrok van ¤9.95 staan..
Er zitten 2 zakjes op de voorkant..
Dat is ook waar inderdaad. goed dat je het ook gewoon gaat doen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:47 schreef Hilmo het volgende:
Helio, ik wil ook gewoon een pretecho laten doen hoor. Dat stukje van het AMC dat hier werd neergezet vind ik dan wel een beetje zorgwekkend, maar ik denk dan ook maar zo, als je weer extra gerustgesteld bent doordat je het kindje kan zien, en daardoor minder stress hebt, dan is dat toch ook iets positiefs
Dat kan ik me heel goed voorstellen, ze wonen ook wel ver!quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:16 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh GM... je moet eraan geloven!
Soms, heeeeel soms ben ik blij dat mijn ouders op 200km afstand wonen, schoonmoeder op 1200km en schoonvader te lomp is om dat soort dingen te bedenken.
En soms wou ik dat mijn moesje wat dichterbij was deze zwangerschap, ondanks dat ik 37 ben is soms kind zijn best nog fijn
Mijn moeder ging altijd met ons in zo'n gemeenschappelijke kleedruimtequote:Op woensdag 21 mei 2014 19:16 schreef geppie het volgende:
[..]
Ja zolang je zelf mee mag doen... Nu met dikke pens in zo'n kleedhokje plus een temp. van 60 graden plus allemaal jankende/zeikende kinderen en daarna een uur lang naar Heule stomme gesprekken van andere moeders moeten luisteren... Mwah ik weet wel iets leukers
Even een disclaimer voor de oermoeder politie: ik doe het met liefde hoor en we wonen aan het water dus ik vind het heus heus echt belangrijk!
Ik woonde in een waterrijk dorp. We hadden het in groep twee en drie en en deel had dan van zwemles al en diploma. Ik ben pas diep n groep drie geslaagd voor A. Durfde namelijk niet in het water te springen. Zwemmen kon ik al lang primaquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:22 schreef Crumpette het volgende:
[..]
oh volgens mij had ik het in groep 3 of 4... zeker niet later iig!
Dat had ik 2 weken geleden bij de vroege echo ivm bloeding dus ook. Buikpijn was toen net zo erg als bij de miskraam. Dus ik ging er toen maar vanuit dat het ook toen fout was...niet dus...quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had trouwens voor de eerste paar echo's ook altijd enorme stressbuikpijn. Was altijd weg zodra ik dat knippertje zag. Hopelijk is dat bij jou ook net zo.
Dat je de afgelopen tijd het gevoel hebt gehad dat het goed vind ik ook wel wat waard hoor..quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:10 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Dat had ik 2 weken geleden bij de vroege echo ivm bloeding dus ook. Buikpijn was toen net zo erg als bij de miskraam. Dus ik ging er toen maar vanuit dat het ook toen fout was...niet dus...
Gisteren dacht ik nog dat het goed zou zijn, vandaag twijfel ik weer. Hoop dat ik het toch bij het goede eind had en dat het toch echt de zenuwen zijn.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:47 schreef StarDust_ het volgende:
Even een emo-post...Och StardustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zijn ze vast ook lief, en de stress buikpijn is logisch en herkenbaar. Heb je niks aan, maar nog even volhouden!Kwak
heel veel mensen krijgen nooit een roze wolk, dus heb niet te hoge verwachtingen van jezelfquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:10 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Dat had ik 2 weken geleden bij de vroege echo ivm bloeding dus ook. Buikpijn was toen net zo erg als bij de miskraam. Dus ik ging er toen maar vanuit dat het ook toen fout was...niet dus...
Gisteren dacht ik nog dat het goed zou zijn, vandaag twijfel ik weer. Hoop dat ik het toch bij het goede eind had en dat het toch echt de zenuwen zijn.
Wanneer komt trouwens die roze wolk? Vind er echt helemaal niks aan! Zwanger zijn is niks voor mij, hou niet van onzekerheden...
Daar breng je me op een ideequote:Op woensdag 21 mei 2014 20:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn moeder ging altijd met ons in zo'n gemeenschappelijke kleedruimte![]()
+1!quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heel veel mensen krijgen nooit een roze wolk, dus heb niet te hoge verwachtingen van jezelfHet is geen must!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:28 schreef Skittles het volgende:
StardustVeel dames hebben geen roze wolk en dat hoeft ook helemaal niet. Rot van je buikpijn en nu weer beginnend bloedverlies. Heb je morgen vroeg de echo zodat je niet de hele dag hoef te wachten? Veel succes. Hopelijk krijg je een kloppend hartje te zien en begin je er in te geloven dat het goed zit.
Waterangst. Hou op schei uit. Ik durfde als klein kind niet onder de douch, dan moest echt mijn vader mee. Ook dan was het nog janken, behalve als ik gewassen werd met shampoo uit de flacon van Belle en het Beest. Dat was zóveel beter dan gewone shampoo en prikte niet! Wist ik veel dat m'n vader telkens de fles bijvulde met normale shampoo![]()
Och johquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:56 schreef StarDust_ het volgende:
De buikpijn is nu wel aan het zakken. Heb zo'n enorm verkrampte baarmoeder gehad vandaag, ik voelde dat ik hem onbewust aanspande. Maar ontspannen lukt me dus niet. Denk inderdaad dat het de zenuwen zijn, straks maar een lekker bad nemen en hopen dat het goed zal zijn voor de verkramping.
Lucht trouwens wel op om mijn verhaal hier te vertellen...ben er al iets geruster op. Pff...zou blij zijn als het morgenavond is!
Nergens last van, dus *meld*quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:43 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik had een kwak slijm met stukjes bloed erin... Maar geen echt roze slijm.
Even in de gaten houden JJ, hoe gaat t nu?
Ik durf echt niks meer te beloven na gisterquote:
jij hebt vanavond je babyquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik durf echt niks meer te beloven na gister![]()
Oeeeeeh bellenquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:39 schreef Enfermera het volgende:
Mijlpalen! Tof!
JJ haha slijmprop dus? Mja zegt nog niks he
Nou het voorwerk van gister heeft weer eens niet doorgezet, suprise surpriseBaalde er wel een beetje van maja. Ik ken het
Wel heerlijk geslapen vannacht, echt lekker.
En... werd vanochtend half wakker van wat gutsjes vocht. Om een uur of 7 dacht ik ineens; omgwtfbbq!dus snel ff alles verschoond en was gelijk klaarwakker
maar lijkt behoorlijk wel mn vliezen te zijn!
En volgens mn boekje van de vk mag ik om 9 u bellen(als het helder is, wat het is)
het moet toch soberso binnen 24 uur na breken vliezen? De dag is nog jongquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:48 schreef Enfermera het volgende:
SQ: Ja denk je? Ik weet 't echt niet
Chanty: ja, dat lijkt wel het thema te zijn bij mijn zwangerschappen, voordringenVorige keer waren het er wel wat meer dan nu hihi
JJ: ja ben benieuwd wat ze zeggen. Ws afwachen aangezien ik alleen maar wat gerommel heb nu haha
ja net!quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Jj, slijmprop kan idd in delen komen.
Spannend enf!
En SQ 20 weken, when did that.happen
Ja idd, nieuwe inzichten schijnt ofzo. Maar heel lang zal het iig niet meer duren denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het moet toch soberso binnen 24 uur na breken vliezen? De dag is nog jong
-edit- volgens Google ben ik abuis, sorry
Droogkloot XDquote:
Vonden de katten vast niet ergquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:54 schreef Stormqueen het volgende:
En slaapwandelchanty, ik ging net de katten voeren, bleek ik dat al gedaan te hebben vanmorgen![]()
Wandelslapen
Oeh 40 weken dan wordt het wel spannend nuquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:57 schreef Thistleweed het volgende:
Meld, ik dacht laat ik me deze zwangerschap toch in ieder geval één keer melden in Z&G
Enferma, wat spannend, je vliezen. Nu zal het in ieder geval niet heel erg lang meer duren, spannend hoor.
JJ, klinkt inderdaad als slijmprop. Hoeft niets te zeggen over of de baby snel komt of niet en kan in delen komen. Als je je zorgen maakt over de kleur, gewoon even bellen toch? Dan weet je zeker dat het goed zit.
Hoogzwanger slaapwandelen is wel een kunst dan, haha. Ik zie mezelf ook niet in mijn slaap uit bed komen.
Vandaag maar kijken of ik een beetje kan genieten van het weer. Lekker met dochter naar de speeltuin en hopen dat haar middag dutje heeeeel lang duurt (dan kan ik ook nog even slapen) Morgen 40 weken dus dat schiet al echt op. Na vandaag hoef ik een hele week niet meer in mijn eentje de hele dag de peuter te vermaken en daar kijk ik ook wel naar uit.
Omdat het gewoon een goeie dag is vandaag!quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:16 schreef BlueEyes het volgende:
Wat gaat het ineens rap met iedereen!
Dus dan maarvoor wisseldagen, slijmproppen, vliezen die breken, Laatste Loodjes, echo's vandaag en gewoon nog een extra
omdat het kan
Spannoooonnndd!! Heeft ze gezegd hoelaat ze langs zou komen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:07 schreef Enfermera het volgende:
Thistle ja idd.. En jij al bijna 40 weken!
JJ fijn!!
Nou net gebeld en moet ff mn temp bijhouden elke 4 uur. Ze komt strakjes even langs om te kijken hoe t gaat
En voel je al iets, of zijn het nu alleen nog maar de gebroken vliezen? Lekker rustig aan doen, beetje coconen. Spannend hoor, het kan gewoon zijn dat je straks met een kleine baby in je armen zitquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:07 schreef Enfermera het volgende:
Thistle ja idd.. En jij al bijna 40 weken!
JJ fijn!!
Nou net gebeld en moet ff mn temp bijhouden elke 4 uur. Ze komt strakjes even langs om te kijken hoe t gaat
Je krijgt 2 x 24 uur om het thuis af te wachten. Er wordt als het goed is ook niet getoucheerd zolang er geen weeën zijn. Dit vanwege infectie gevaar. Na die 2 x 24 uur wordt je dan overgedragen aan het ziekenhuis en ga je over op inleiding.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het moet toch soberso binnen 24 uur na breken vliezen? De dag is nog jong
-edit- volgens Google ben ik abuis, sorry
Fijn om dit te lezen!quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:07 schreef StarDust_ het volgende:
Ik voel inderdaad ook dat het een goede dag is!![]()
Mijn gevoel is weer helemaal goed! Kom maar op met die echo!
tering, twee perenijsjes? Varken!quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:37 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb al 2 pere-ijsjes op, en dat om half 11 al.
Mijn eerste echte laat-maar-gaan-actie deze zwangerschap
Ja, dat is ook meer mijn stijlquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
2 perenijsjes, OMG! Ik heb van de week 's avonds 2 magnums op
Oh dat zijn mooie cijfers!quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:49 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had van de week twee raketjes!
Raketjes
Zet hem op Enf!
Zo, boek is uit, even lunch pakken en dan maar naar t werk. Gelijk relaxed dit zeg! Wel spannend, mijn zes vwo heeft vandaag eindexamen. 5 havo had het super goed gedaan (7,1 gemiddeld bij de laagst mogelijke normering, was ook wel een makkelijk examen) maar ben erg benieuwd naar vandaag...
Ik kon vroeger best een pak van die kleurstofloze waterijs-sticks wegvreten toen ik nog een "arme student" wasquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:54 schreef BlueEyes het volgende:
Ik had laatst B&J gekocht sinds jaren, toch haalt dat het niet bij een gewoon waterijsje.
Denk dat extra koelkast die eerdaags in de schuur aangaat ook een la gevuld met ijsjes krijgen gaat voor na de bevalling.
Extra vocht voor bij de bv! Wat een goed excuus
4,5 is supernetjes!quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:58 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb gisteren een vingerprik gehad om bloedsuiker te bepalen omdat ik in 2 weken 3-4 kilo was aangekomen. Toch even diabetes ook uitsluiten.
Was gewoon het teveel aan vocht die kilo's, want een bloedsuiker van 4,5 na een krentenbol is heul netjes.
Had ook de gtt verwacht deze zwangerschap maar bmi was kennelijk netjes bij aanvang.
ja, dat zou ook kunnen. Dat rood nog eerst kwam. Die waren niet zo fantastischquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:59 schreef BlueEyes het volgende:
Eerste de rooie dan pas de paarse! Die zijn het meest chemisch
Nou, wij hebben bij het inrichten van de keuken over het hoofd gezien dat ons gezin wellicht nog kon uitdijen. Dus is onze koelkast eigenlijk te klein. Zolang ik nog gewoon elke dag boodschappen doe gaat het wel, maar dat zie ik straks niet echt meer gebeuren. Dus dan maar een tweede /kapitalistquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:10 schreef BlueEyes het volgende:
Zo'n 2e koelkast is enorm luxe, maar in de zomermaanden zo ontzettend fijn.
Nee, maar de dag is nog jong, niet iedereen zit zodra ze wakker is op Fok zoals ikquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ben ik nou echt de enige die Kursor mist
Ik heb een grote in de keuken en een grote in de garage staanquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, wij hebben bij het inrichten van de keuken over het hoofd gezien dat ons gezin wellicht nog kon uitdijen. Dus is onze koelkast eigenlijk te klein. Zolang ik nog gewoon elke dag boodschappen doe gaat het wel, maar dat zie ik straks niet echt meer gebeuren. Dus dan maar een tweede /kapitalist
Ik lees ook elke ochtend als eerst dit topic als ik wakker word. Ben altijd mobiel online, dus dat is gewoon een soort ochtend ritueelquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, maar de dag is nog jong, niet iedereen zit zodra ze wakker is op Fok zoals ik![]()
En anders hoop ik voor Kursor dat ze een hele fijne en voorspoedige bevalling tegemoet gaat / beleeft / achter de rug heeft
Ja, ik ook, als mijn buik weer begint te klooien met de telefoon naar de badkamer: checkquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik lees ook elke ochtend als eerst dit topic als ik wakker word. Ben altijd mobiel online, dus dat is gewoon een soort ochtend ritueel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:44 schreef Kursor het volgende:
Ben moe, nacht overgeslagen...
Na een voor mij heftige bevalling is vannacht om iets na vieren onze tweede dochter geboren.Toch!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kursor ooh wat ben ik blij voor je!
Kom lekker bij, geniet ervan![]()
![]()
Ik zou dat wel even in de gaten houden! Kan een vroeg symptoom zijn van zwangerschapsvergiftiging!quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:03 schreef Fee-nix het volgende:
O en mijn hoofd is een zeef vandaag, maar nog even wat ik heb onthouden:
Loj's vriend/man had de baby gevoeld.
Enf spannennnnd! Ben benieuwd hoe deze dag gaat verlopen voor je!
SQ is 20 weken!![]()
JJ verliest misschien wat slijmprop.
Dat was het, meer weet ik niet.
Vanochtend had ik ineens zo iets raars: mijn zicht werd helemaal wazig. En leek te 'dansen' lastig uit te leggen. Het werd snel erger en erger. En toen was het weer weg. Vaag.
Herkenbaar, ik trek 's ochtends dik een half uur extra uit ivm toiletbezoekjes. telefoon mee, en wachten tot t over isquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik ook, als mijn buik weer begint te klooien met de telefoon naar de badkamer: check
quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:44 schreef Kursor het volgende:
Ben moe, nacht overgeslagen...
Na een voor mij heftige bevalling is vannacht om iets na vieren onze tweede dochter geboren.GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuke naam ook!
Kwak
+1, supergefeliciteerd Kursor!quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kursor, gefeliciteerd! Mooie naam.. Ondanks dat het heftig was, hoop ik wel dat deze bevalling een betere ervaring voor je is geweest dan de vorige.
.
Goed in de gaten houden iddquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:22 schreef Fee-nix het volgende:
Ja, ik heb net toch even de vk gebeld. Ze denken dat het eerder te maken heeft met mijn lage bloeddruk. Hoef me geen zorgen te maken in ieder geval. Maar natuurlijk wel in de gaten houden of het niet vaker terug komt en of er dan geen andere symptomen bij komen.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:39 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh Kursor, wat geweldig! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweede dochter! Jullie hebben er lang op moeten wachten en veel verdriet gehad en nu mag het genieten echt gaan beginnen. Ik wens jullie alle geluk!
Vruchtwaterquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mijn water he...![]()
Gefeliciteerd Kursor!! Wat een mooie namen
gnorkquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:23 schreef Skittles het volgende:
Kursor gefeliciteerd!
Stardust hopelijk is alles in orde bij je echo![]()
Vandaag 20 weken en ook de SEO gehad. Alles ziet er goed uit en ze heeft dezelfde brede bovenlip en vorm neus als ik.![]()
Ze heeft ook een favoriete houding met haar handjes, alsof ze diep aan het nadenken is. Tijdens de echo probeerde ze ook allebei d'r handen in haar mond te proppen met weinig succes. Einstein![]()
Zal straks even een paar foto's uploaden.
Naja ik herkende er niets in. De echoscopiste zei "Joh wat heeft ze een brede bovenlip" *kijkt naar mij* "Ooh dat heb jij ook!" Als ze had gezegd dat het een stuk kaak of oogkas was had ik haar ook geloofdquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:37 schreef Radyhyn het volgende:
Skittles. Wat goed en wat leuk dat je dingen van jezelf herkent! Dat van die handjes
quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:39 schreef Skittles het volgende:
[..]
Naja ik herkende er niets in. De echoscopiste zei "Joh wat heeft ze een brede bovenlip" *kijkt naar mij* "Ooh dat heb jij ook!" Als ze had gezegd dat het een stuk kaak of oogkas was had ik haar ook geloofd
Steven Tylerquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zit nu al een tijdje te bedenken wat ik mij voor moet stellen bij een 'brede bovenlip'
Ik ben benieuwd naar je eerste babyfoto!quote:
Ik ga voor doutzenquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je eerste babyfoto!
De echoscopist zei bij onze echo: "wow dit is wel een bijzonder gezichtje. Meestal lijken ze zo op elkaar maar dit is echt een ander gezichtje, leuk! "
Dus ik dacht aan drie opties:
1) dit zegt ze tegen iedereen vast
2) ehm. Is dit positief? Of krijgen we een freak of nature?
3) de nieuwe Doutzen!
Fijn GM, geen suiker!
Optie 3quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je eerste babyfoto!
De echoscopist zei bij onze echo: "wow dit is wel een bijzonder gezichtje. Meestal lijken ze zo op elkaar maar dit is echt een ander gezichtje, leuk! "
Dus ik dacht aan drie opties:
1) dit zegt ze tegen iedereen vast
2) ehm. Is dit positief? Of krijgen we een freak of nature?
3) de nieuwe Doutzen!
Fijn GM, geen suiker!
Goed geraden!! Echo was helemaal goed! Het hematoom zit er nog steeds, maar de grootte is gelukkig hetzelfde gebleven. Vruchtje heeft geen last van het hematoom, groeit volgens schema en het knippert er op los! Ik blij, man blij! En nu zit ik heel de tijd naar de echo te kijken...8.4 weken en het is echt een mini mensje!quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig naar Stardust ook, hoop dat alles goed was en ze het op een terrasje aan het vieren is.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:13 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Goed geraden!! Echo was helemaal goed! Het hematoom zit er nog steeds, maar de grootte is gelukkig hetzelfde gebleven. Vruchtje heeft geen last van het hematoom, groeit volgens schema en het knippert er op los! Ik blij, man blij! En nu zit ik heel de tijd naar de echo te kijken...8.4 weken en het is echt een mini mensje!
En nu trouwens weer buikpijn, maar dat komt omdat ze flink heeft lopen roeren met de witte banaan![]()
Yessss, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:13 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Goed geraden!! Echo was helemaal goed! Het hematoom zit er nog steeds, maar de grootte is gelukkig hetzelfde gebleven. Vruchtje heeft geen last van het hematoom, groeit volgens schema en het knippert er op los! Ik blij, man blij! En nu zit ik heel de tijd naar de echo te kijken...8.4 weken en het is echt een mini mensje!
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:36 schreef BlueEyes het volgende:
Bewegende beebjes in de buik![]()
De mijne danste net met mij mee toen ik met 1 van de katten aan het hopsen/dansen door de kamer was.
Hoop dat het mijn ritmegevoel heeft, dan gaat dat uit de buik ook veel dansen worden
Dat kunnen ze niet zeggen. Het hematoom ligt in ieder geval niet tegen het vruchtje aan, dus dat is positief! En het is niet gegroeid, maar ook niet gekrompen. Het kan zijn dat het hematoom eruit komt (hopelijk niet, want dan kan het vruchtje meekomen). Het lichaam kan het hematoom ook zelf opnemen. Of het blijft gewoon zitten en je poept het er bij de bevalling uit.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:32 schreef Tante_Soesa het volgende:
Heel erg fijn Stardust! Hoe gaat dat nu verder met het hematoom? Krijgt je kindje daar later in de zwangerschap nog last van of is dat een beetje gokken?
Wow dat is best veel voor een meisjequote:Op donderdag 22 mei 2014 17:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Die van mij wordt boos als ik onder de douche vandaan ga...
had ik al gemeld dat ze ons ukje op ongeveer 8-9 pond schatten bij dr geboorte...
Heb je er schrik voor?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Die van mij wordt boos als ik onder de douche vandaan ga...
had ik al gemeld dat ze ons ukje op ongeveer 8-9 pond schatten bij dr geboorte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |