Nergens last van, dus *meld*quote:Op donderdag 22 mei 2014 01:43 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik had een kwak slijm met stukjes bloed erin... Maar geen echt roze slijm.
Even in de gaten houden JJ, hoe gaat t nu?
Ik durf echt niks meer te beloven na gisterquote:
jij hebt vanavond je babyquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik durf echt niks meer te beloven na gister![]()
Oeeeeeh bellenquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:39 schreef Enfermera het volgende:
Mijlpalen! Tof!
JJ haha slijmprop dus? Mja zegt nog niks he
Nou het voorwerk van gister heeft weer eens niet doorgezet, suprise surpriseBaalde er wel een beetje van maja. Ik ken het
Wel heerlijk geslapen vannacht, echt lekker.
En... werd vanochtend half wakker van wat gutsjes vocht. Om een uur of 7 dacht ik ineens; omgwtfbbq!dus snel ff alles verschoond en was gelijk klaarwakker
maar lijkt behoorlijk wel mn vliezen te zijn!
En volgens mn boekje van de vk mag ik om 9 u bellen(als het helder is, wat het is)
het moet toch soberso binnen 24 uur na breken vliezen? De dag is nog jongquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:48 schreef Enfermera het volgende:
SQ: Ja denk je? Ik weet 't echt niet
Chanty: ja, dat lijkt wel het thema te zijn bij mijn zwangerschappen, voordringenVorige keer waren het er wel wat meer dan nu hihi
JJ: ja ben benieuwd wat ze zeggen. Ws afwachen aangezien ik alleen maar wat gerommel heb nu haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |