ja net!quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Jj, slijmprop kan idd in delen komen.
Spannend enf!
En SQ 20 weken, when did that.happen
Ja idd, nieuwe inzichten schijnt ofzo. Maar heel lang zal het iig niet meer duren denk ikquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het moet toch soberso binnen 24 uur na breken vliezen? De dag is nog jong
-edit- volgens Google ben ik abuis, sorry
Droogkloot XDquote:
Vonden de katten vast niet ergquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:54 schreef Stormqueen het volgende:
En slaapwandelchanty, ik ging net de katten voeren, bleek ik dat al gedaan te hebben vanmorgen![]()
Wandelslapen
Oeh 40 weken dan wordt het wel spannend nuquote:Op donderdag 22 mei 2014 08:57 schreef Thistleweed het volgende:
Meld, ik dacht laat ik me deze zwangerschap toch in ieder geval één keer melden in Z&G
Enferma, wat spannend, je vliezen. Nu zal het in ieder geval niet heel erg lang meer duren, spannend hoor.
JJ, klinkt inderdaad als slijmprop. Hoeft niets te zeggen over of de baby snel komt of niet en kan in delen komen. Als je je zorgen maakt over de kleur, gewoon even bellen toch? Dan weet je zeker dat het goed zit.
Hoogzwanger slaapwandelen is wel een kunst dan, haha. Ik zie mezelf ook niet in mijn slaap uit bed komen.
Vandaag maar kijken of ik een beetje kan genieten van het weer. Lekker met dochter naar de speeltuin en hopen dat haar middag dutje heeeeel lang duurt (dan kan ik ook nog even slapen) Morgen 40 weken dus dat schiet al echt op. Na vandaag hoef ik een hele week niet meer in mijn eentje de hele dag de peuter te vermaken en daar kijk ik ook wel naar uit.
Omdat het gewoon een goeie dag is vandaag!quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:16 schreef BlueEyes het volgende:
Wat gaat het ineens rap met iedereen!
Dus dan maarvoor wisseldagen, slijmproppen, vliezen die breken, Laatste Loodjes, echo's vandaag en gewoon nog een extra
omdat het kan
Spannoooonnndd!! Heeft ze gezegd hoelaat ze langs zou komen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 09:07 schreef Enfermera het volgende:
Thistle ja idd.. En jij al bijna 40 weken!
JJ fijn!!
Nou net gebeld en moet ff mn temp bijhouden elke 4 uur. Ze komt strakjes even langs om te kijken hoe t gaat
En voel je al iets, of zijn het nu alleen nog maar de gebroken vliezen? Lekker rustig aan doen, beetje coconen. Spannend hoor, het kan gewoon zijn dat je straks met een kleine baby in je armen zitquote:Op donderdag 22 mei 2014 09:07 schreef Enfermera het volgende:
Thistle ja idd.. En jij al bijna 40 weken!
JJ fijn!!
Nou net gebeld en moet ff mn temp bijhouden elke 4 uur. Ze komt strakjes even langs om te kijken hoe t gaat
Je krijgt 2 x 24 uur om het thuis af te wachten. Er wordt als het goed is ook niet getoucheerd zolang er geen weeën zijn. Dit vanwege infectie gevaar. Na die 2 x 24 uur wordt je dan overgedragen aan het ziekenhuis en ga je over op inleiding.quote:Op donderdag 22 mei 2014 08:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het moet toch soberso binnen 24 uur na breken vliezen? De dag is nog jong
-edit- volgens Google ben ik abuis, sorry
Fijn om dit te lezen!quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:07 schreef StarDust_ het volgende:
Ik voel inderdaad ook dat het een goede dag is!![]()
Mijn gevoel is weer helemaal goed! Kom maar op met die echo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |