Ik heb geen idee! Net als bij jullie de grote verrassingquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Krijg je ook een jochie trouwens? Of weten jullie het niet?
Ik heb op het laatst aan elk nieuw persoon die ik trof gevraagd wat zij voor geboortegewicht zouden schatten, en dat klopte aardig met elkaar en met de werkelijkheid.
Mijn mama heeft in haar dagboekje een lijstje met geschat gewicht voor mij van alle artsen en verpleegkundigen die zich er tegenaan bemoeiden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Krijg je ook een jochie trouwens? Of weten jullie het niet?
Ik heb op het laatst aan elk nieuw persoon die ik trof gevraagd wat zij voor geboortegewicht zouden schatten, en dat klopte aardig met elkaar en met de werkelijkheid.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn mama heeft in haar dagboekje een lijstje met geschat gewicht voor mij van alle artsen en verpleegkundigen die zich er tegenaan bemoeiden.
Liep uiteen van 1500(!!) gram tot 2800 gram, alleen de oudste verpleegkundige had het goed, ik was 2820. De couveuse die klaar stond kon meteen weer weg
Spees en vree.quote:
ik met 8 weken persoonlijk, maar ik stond zo stijf van de stress dat het me voor iedereen beter leekquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:36 schreef Crumpette het volgende:
Btw, ik heb vrijdag de termijnecho (wat ik al 4 keer verteld heb denk ik zo veel zin heb ik erin), en ik ben geneigd om het geheim op te geven als dat allemaal goed is. Ws ben ik dan 10+5... wanneer hebben jullie het verteld?
oh, ja bij het project dat volgende week begint is het ook wel noodzaak ja.. maar die roddelen minderquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:40 schreef BlueEyes het volgende:
Crump gewoon vertellen wanneer jij er aan toe bent!
edit: hier ook bij 10 weken aan collegae ivm werksituatie die het nodig maakte het te vertellen
13 weken aan mijn ouders, rond 15 weken aan vriends ouders en pas twee weken terug aan mijn opa en oma en daarmee gelijk de rest van de familie. Het liefst had ik het gewoon helemaal niet verteld en zouden we als verrassing opeens met baby aankomen ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:36 schreef Crumpette het volgende:
Btw, ik heb vrijdag de termijnecho (wat ik al 4 keer verteld heb denk ik zo veel zin heb ik erin), en ik ben geneigd om het geheim op te geven als dat allemaal goed is. Ws ben ik dan 10+5... wanneer hebben jullie het verteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |