quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
En intrigerend om te zien dat een kleine ergernis mijnerzijds zoveel nieuw bloed trekt in dit topic![]()
Nou, dat was wel een klein beetje mijn puntje ja. Stiekem. Stel dat zo iemand echt iets heeft? Dan wil ik mijzelf daar ook liever niet aan blootstellen. Dat neemt niet weg dat het voor de zieke persoon heel lullig, lastig en vervelend is, maar dat is het ook voor de rest als die worden aangestoken door zo iemand.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:17 schreef Kursor het volgende:
Ik had aan het begin van m'n tweede zwangerschap een onwijs hoestende collega. Bleek ze kinkhoest te hebben...maar alleen maar een echt risico voor zwangeren, dus was op het werk geen probleem(vond ik wel een moeilijke situatie).
daar doelde ik ook op met mijn kamelenkuchquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dat was wel een klein beetje mijn puntje ja. Stiekem. Stel dat zo iemand echt iets heeft? Dan wil ik mijzelf daar ook liever niet aan blootstellen. Dat neemt niet weg dat het voor de zieke persoon heel lullig, lastig en vervelend is, maar dat is het ook voor de rest als die worden aangestoken door zo iemand.
Zou het?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:44 schreef Kursor het volgende:
[..]
Ga je me inhalen?
Note to self: niet staand voor de deur een kort praatje maken met de buurvrouw ook al nodigt het weer daar toe uit...dochter ophalen van school is net gelukt(jeej, wat een kruk op krukken zeg; kreeg m 'n olifantenpootjes niet meer opgetild)
+1! En leerlingen mogen bij mij in de les ook bij het zelfstandig werken een koptelefoon op. Niet omdat het een lawaai is in mijn lessen maar omdat ik zelf al afgeleid raak van vogeltjes en hee een bus kinderen en oh kauwt er iemand kauwgom en ohja opdracht 3quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:24 schreef kwakz0r het volgende:
ik zou in een kantoortuin dus echt permanent muziek met koptelefoon ophebbendoe ik in de docentenkamer ook als ik een keer echt wil werken. is veel te gezellig anders, en ik ben een stiekeme semi-ADD'er die bij het minste of geringste afgeleid is.
Bij mij ook, en ik krijg er steevast gezanik over van collega's...quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:01 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
+1! En leerlingen mogen bij mij in de les ook bij het zelfstandig werken een koptelefoon op. Niet omdat het een lawaai is in mijn lessen maar omdat ik zelf al afgeleid raak van vogeltjes en hee een bus kinderen en oh kauwt er iemand kauwgom en ohja opdracht 3.
Mijn maag doet nog pijn maar veel minder dan gisteren en alleen als ik buk of niet goed rechtop zit. Dus vooruitgang.
Leuk is dat! Dat was ook het enige wat ik ooit gestreken heb, de eerste babywasquote:
Check, alle maat 50 kleren kon ik zo weer opbergen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Razz mijn dreumes was bij de geboorte 3030 gram en 50 cm. Even voor jouw referentiekader
Maar volgens mij zijn er hier ook zat verhalen van kindjes die gelijk in 56 kunnen hoor!
Denk dat dat hier ook gebeuren gaat als ik nu op een P95 lijn zit en het nu ongeveer rond de 2800gram zou zijn met nog 6 weken te gaan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Check, alle maat 50 kleren kon ik zo weer opbergen.
Krijg je ook een jochie trouwens? Of weten jullie het niet?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Denk dat dat hier ook gebeuren gaat als ik nu op een P95 lijn zit en het nu ongeveer rond de 2800gram zou zijn met nog 6 weken te gaan.
Daarom hebben we ook niet veel aangeschaft qua kleding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |