Goed geraden!! Echo was helemaal goed! Het hematoom zit er nog steeds, maar de grootte is gelukkig hetzelfde gebleven. Vruchtje heeft geen last van het hematoom, groeit volgens schema en het knippert er op los! Ik blij, man blij! En nu zit ik heel de tijd naar de echo te kijken...8.4 weken en het is echt een mini mensje!quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig naar Stardust ook, hoop dat alles goed was en ze het op een terrasje aan het vieren is.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:13 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Goed geraden!! Echo was helemaal goed! Het hematoom zit er nog steeds, maar de grootte is gelukkig hetzelfde gebleven. Vruchtje heeft geen last van het hematoom, groeit volgens schema en het knippert er op los! Ik blij, man blij! En nu zit ik heel de tijd naar de echo te kijken...8.4 weken en het is echt een mini mensje!
En nu trouwens weer buikpijn, maar dat komt omdat ze flink heeft lopen roeren met de witte banaan![]()
Yessss, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:13 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Goed geraden!! Echo was helemaal goed! Het hematoom zit er nog steeds, maar de grootte is gelukkig hetzelfde gebleven. Vruchtje heeft geen last van het hematoom, groeit volgens schema en het knippert er op los! Ik blij, man blij! En nu zit ik heel de tijd naar de echo te kijken...8.4 weken en het is echt een mini mensje!
quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:36 schreef BlueEyes het volgende:
Bewegende beebjes in de buik![]()
De mijne danste net met mij mee toen ik met 1 van de katten aan het hopsen/dansen door de kamer was.
Hoop dat het mijn ritmegevoel heeft, dan gaat dat uit de buik ook veel dansen worden
Dat kunnen ze niet zeggen. Het hematoom ligt in ieder geval niet tegen het vruchtje aan, dus dat is positief! En het is niet gegroeid, maar ook niet gekrompen. Het kan zijn dat het hematoom eruit komt (hopelijk niet, want dan kan het vruchtje meekomen). Het lichaam kan het hematoom ook zelf opnemen. Of het blijft gewoon zitten en je poept het er bij de bevalling uit.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:32 schreef Tante_Soesa het volgende:
Heel erg fijn Stardust! Hoe gaat dat nu verder met het hematoom? Krijgt je kindje daar later in de zwangerschap nog last van of is dat een beetje gokken?
Wow dat is best veel voor een meisjequote:Op donderdag 22 mei 2014 17:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Die van mij wordt boos als ik onder de douche vandaan ga...
had ik al gemeld dat ze ons ukje op ongeveer 8-9 pond schatten bij dr geboorte...
Heb je er schrik voor?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Die van mij wordt boos als ik onder de douche vandaan ga...
had ik al gemeld dat ze ons ukje op ongeveer 8-9 pond schatten bij dr geboorte...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |