tering, twee perenijsjes? Varken!quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:37 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb al 2 pere-ijsjes op, en dat om half 11 al.
Mijn eerste echte laat-maar-gaan-actie deze zwangerschap
Ja, dat is ook meer mijn stijlquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
2 perenijsjes, OMG! Ik heb van de week 's avonds 2 magnums op
Oh dat zijn mooie cijfers!quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:49 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had van de week twee raketjes!
Raketjes
Zet hem op Enf!
Zo, boek is uit, even lunch pakken en dan maar naar t werk. Gelijk relaxed dit zeg! Wel spannend, mijn zes vwo heeft vandaag eindexamen. 5 havo had het super goed gedaan (7,1 gemiddeld bij de laagst mogelijke normering, was ook wel een makkelijk examen) maar ben erg benieuwd naar vandaag...
Ik kon vroeger best een pak van die kleurstofloze waterijs-sticks wegvreten toen ik nog een "arme student" wasquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:54 schreef BlueEyes het volgende:
Ik had laatst B&J gekocht sinds jaren, toch haalt dat het niet bij een gewoon waterijsje.
Denk dat extra koelkast die eerdaags in de schuur aangaat ook een la gevuld met ijsjes krijgen gaat voor na de bevalling.
Extra vocht voor bij de bv! Wat een goed excuus
4,5 is supernetjes!quote:Op donderdag 22 mei 2014 10:58 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb gisteren een vingerprik gehad om bloedsuiker te bepalen omdat ik in 2 weken 3-4 kilo was aangekomen. Toch even diabetes ook uitsluiten.
Was gewoon het teveel aan vocht die kilo's, want een bloedsuiker van 4,5 na een krentenbol is heul netjes.
Had ook de gtt verwacht deze zwangerschap maar bmi was kennelijk netjes bij aanvang.
ja, dat zou ook kunnen. Dat rood nog eerst kwam. Die waren niet zo fantastischquote:Op donderdag 22 mei 2014 10:59 schreef BlueEyes het volgende:
Eerste de rooie dan pas de paarse! Die zijn het meest chemisch
Nou, wij hebben bij het inrichten van de keuken over het hoofd gezien dat ons gezin wellicht nog kon uitdijen. Dus is onze koelkast eigenlijk te klein. Zolang ik nog gewoon elke dag boodschappen doe gaat het wel, maar dat zie ik straks niet echt meer gebeuren. Dus dan maar een tweede /kapitalistquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:10 schreef BlueEyes het volgende:
Zo'n 2e koelkast is enorm luxe, maar in de zomermaanden zo ontzettend fijn.
Nee, maar de dag is nog jong, niet iedereen zit zodra ze wakker is op Fok zoals ikquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:16 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ben ik nou echt de enige die Kursor mist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |