oh volgens mij had ik het in groep 3 of 4... zeker niet later iig!quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:21 schreef geppie het volgende:
Volgens mij hebben ze pas in groep 5 een jaar schoolzwemmen, maar persoonlijk vind ik dat te laat.
ik zelfs in beide... Waterlandquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:22 schreef Crumpette het volgende:
[..]
oh volgens mij had ik het in groep 3 of 4... zeker niet later iig!
Dreumes is misschien erg vroeg maar tegenwoordig zijn er al wel vroege lessen toch? Dolfijnendiploma's enz?...quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik wou dat dreumesen al hun zwemdiploma konden halen
Oh zou best kunnen hoor, maar ik bedoelde meer dat dat al een angst minder zou zijn, als dreumesen al reddend zwemmen en de vlinderslag zouden kunnen enzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:24 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dreumes is misschien erg vroeg maar tegenwoordig zijn er al wel vroege lessen toch? Dolfijnendiploma's enz?...
echt? oh ik vond (en vind) zwemmen heerlijk. Nou diepzeeduik ikquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zelfs in beide... Waterland![]()
(En toch pas op je tiende je diploma's halen wegens allesoverheersende waterangst!!)
ik nu ook wel hoor. Mijn vader heeft het met militaire aanpak door mijn strot gedouwd. Maar vroeger... Jànken jongequote:Op woensdag 21 mei 2014 19:25 schreef Crumpette het volgende:
[..]
echt? oh ik vond (en vind) zwemmen heerlijk. Nou diepzeeduik ikop vakantie voornamelijk. Maarja, de laatste duikvakantie is nu even geweest
Moet je naar Thailand gaan voor 4 weken en dan ook net 5 weken zwanger zijn... Draaaaama!quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:25 schreef Crumpette het volgende:
[..]
echt? oh ik vond (en vind) zwemmen heerlijk. Nou diepzeeduik ikop vakantie voornamelijk. Maarja, de laatste duikvakantie is nu even geweest
ik ben dus op duikvakantie zwanger gewordenquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:28 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Moet je naar Thailand gaan voor 4 weken en dan ook net 5 weken zwanger zijn... Draaaaama!![]()
Ik haat duiken in NL, maar reken maar dat ik als het kind er uit is en ik niet vloei een duikje in NL ga doen... Heb al ruim jaar niet meer gedoken straks
moest je ook jenken als je onder de douche moest?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik nu ook wel hoor. Mijn vader heeft het met militaire aanpak door mijn strot gedouwd. Maar vroeger... Jànken jonge
Weet je wel hoe erg zeep prikt in je ogen! En en en en..quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:33 schreef Crumpette het volgende:
[..]
moest je ook jenken als je onder de douche moest?dat lijkt me heel erg, een kind dat schreeuwt als een speenvarken bij het wassen
arme kindjes
awwwquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:34 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Weet je wel hoe erg zeep prikt in je ogen! En en en en..
Ik was zo'n jankkind onder de douche![]()
En bij zwemmen durfde ik aan de ene kant van de kurkenlijn wel op mijn rug te zwemmen en aan de andere kan niet, ookal was het dezelfde diepte.
Dat het ooit goed is gekomen met me is verbazingwekkend
nee hoor, dat kwam pas nadat ik IT had gezien op mijn negendequote:Op woensdag 21 mei 2014 19:33 schreef Crumpette het volgende:
[..]
moest je ook jenken als je onder de douche moest?dat lijkt me heel erg, een kind dat schreeuwt als een speenvarken bij het wassen
arme kindjes
Ow, daar kan ik je nog wel een sterke over vertellen. Ik heb heel veel moedervlekken, vooral op mijn rug maar ook 1 bij mijn navel. Mijn vader haalde het in zijn hoofd op mijn 4e tegen mij te zeggen dat er een miertje op mijn buik liep. Ik scheen compleet over de zeik te zijn gegaan..quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:40 schreef Crumpette het volgende:
ik was bang voor mieren toen ik een jaar of 2-3 wasik durfde niet de achtertuin in omdat er miertjes liepen buiten bij de drempel - je kon me echt niet vertellen dat ik er ook over heen kon stappen
en maar piepen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |