Herkenbaar, ik trek 's ochtends dik een half uur extra uit ivm toiletbezoekjes. telefoon mee, en wachten tot t over isquote:Op donderdag 22 mei 2014 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik ook, als mijn buik weer begint te klooien met de telefoon naar de badkamer: check
quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:44 schreef Kursor het volgende:
Ben moe, nacht overgeslagen...
Na een voor mij heftige bevalling is vannacht om iets na vieren onze tweede dochter geboren.GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuke naam ook!
Kwak
+1, supergefeliciteerd Kursor!quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kursor, gefeliciteerd! Mooie naam.. Ondanks dat het heftig was, hoop ik wel dat deze bevalling een betere ervaring voor je is geweest dan de vorige.
.
Goed in de gaten houden iddquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:22 schreef Fee-nix het volgende:
Ja, ik heb net toch even de vk gebeld. Ze denken dat het eerder te maken heeft met mijn lage bloeddruk. Hoef me geen zorgen te maken in ieder geval. Maar natuurlijk wel in de gaten houden of het niet vaker terug komt en of er dan geen andere symptomen bij komen.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:39 schreef .Sparkling. het volgende:
Oh Kursor, wat geweldig! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweede dochter! Jullie hebben er lang op moeten wachten en veel verdriet gehad en nu mag het genieten echt gaan beginnen. Ik wens jullie alle geluk!
Vruchtwaterquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
Mijn water he...![]()
Gefeliciteerd Kursor!! Wat een mooie namen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |