Sja je weet toch waar je aan begint toch als je je in het z&g, hormonen-wespennest begeeft, denk ik dan maar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
Stelletje rel-apen... Ik vond eentje wel genoeg vandaag
quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:00 schreef geppie het volgende:
[..]
Sja je weet toch waar je aan begint toch als je je in het z&g, hormonen-wespennest begeeft, denk ik dan maar.
heb ik ergens overheen gelezen? waar zit?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:06 schreef geppie het volgende:
Ternauwernood, vandaag besefte ik dat ik er over een jaar of vijf wéér zitdaar werd ik niet bepaald vrolijk van
Een van de grote ergernissen van ouders, als het niet opschiet... Het zwembad voor de zwemlessen van je kindje!quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:07 schreef Crumpette het volgende:
[..]
heb ik ergens overheen gelezen? waar zit?
tering! Maak dan ook geen kinderen!quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:06 schreef geppie het volgende:
Ternauwernood, vandaag besefte ik dat ik er over een jaar of vijf wéér zitdaar werd ik niet bepaald vrolijk van
sjaaa zeg, denk jij daaraan in the heat of the momentquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tering! Maak dan ook geen kinderen!
nee, dat zijn altijd van die achteraf dingetjesquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:10 schreef geppie het volgende:
[..]
sjaaa zeg, denk jij daaraan in the heat of the moment
TFL!quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:12 schreef BlueEyes het volgende:
Misschien moet je dan NU even op RTL8 tv kijken.
Eerste Hulp Bij Opvoeden.
Prima anticonceptie
Zo is t in een aantal steden avondvierdaagse deze week... Was ook zo'n oh ja momentje!quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat zijn altijd van die achteraf dingetjes
Er zit wel een heel verschil tussen zelf ij t water liggen of aan de kant kijken, vooral de temperatuur is een groot verschil...quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:13 schreef kwakz0r het volgende:
Ik HOU van het zwembad. Ik kijk nu al uit naar baby en peuter zwemmen...
Ja zolang je zelf mee mag doen... Nu met dikke pens in zo'n kleedhokje plus een temp. van 60 graden plus allemaal jankende/zeikende kinderen en daarna een uur lang naar Heule stomme gesprekken van andere moeders moeten luisteren... Mwah ik weet wel iets leukersquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:13 schreef kwakz0r het volgende:
Ik HOU van het zwembad. Ik kijk nu al uit naar baby en peuter zwemmen...
Ik zou t zelf nog niet met mup gedaan hebben maar ergens vind ik t ook wel leukquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:16 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh GM... je moet eraan geloven!
Soms, heeeeel soms ben ik blij dat mijn ouders op 200km afstand wonen, schoonmoeder op 1200km en schoonvader te lomp is om dat soort dingen te bedenken.
En soms wou ik dat mijn moesje wat dichterbij was deze zwangerschap, ondanks dat ik 37 ben is soms kind zijn best nog fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |