Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:35 schreef Adames het volgende:
Gek dat het mag via het bedrijf, met de crème de la crème hier op het gebied van voetbalkennis is het vrijwel zeker dat de winnaar naar een onbekende externe gaat
Mag ik die pool van je lenen ik heb nog wel wat klusjes .quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik doe ook mee, en ik heb ook wel eens een Pool gewonnen
Alleen de laatste paar keer is het prut
quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mag ik die pool van je lenen ik heb nog wel wat klusjes .
Geef maar aan mij, ik dm je dan wel mijn rekeningnummer dankjewel voor allesquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:03 schreef hafcfan het volgende:
Ik doe ook wel mee, maar dat geld hou je natuurlijk mooi zelf mochten we winnen
bedanktquote:Op maandag 26 mei 2014 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WK / [WK FB EN FAQ] waar alle supporters welkom zijn! #2
Kan zelf de OP niet meer aanpassen
quote:Op maandag 26 mei 2014 17:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dan neem je 1 wedstrijd van mij
Althans, als ik Onlo z'n hele planning hiermee niet verneuk
Geen probleem pik. Ik splits jullie wel. Ik zal vanavond het schema in elkaar flansen. Zijn er nog voorkeur wedstrijden die we aan Stijn & Rene kunnen geven?quote:
Bosnië v Iranquote:Op dinsdag 27 mei 2014 17:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen probleem pik. Ik splits jullie wel. Ik zal vanavond het schema in elkaar flansen. Zijn er nog voorkeur wedstrijden die we aan Stijn & Rene kunnen geven?
Slomequote:Op woensdag 28 mei 2014 12:04 schreef Muto het volgende:
Ik doe mee. Onlo even rijk maken.
Oh kan niet meer.
Ik heb de écht moeilijke uiteraard aan jou over gelaten. Ik reken op je kundigheidquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ziet er helder en goed georganiseerd uit. Bedankt Onlogisch en ik zal mij spoedig over mijn wedstrijden buigen
Komt goed. Ik zou het mij zeer aanrekenen als wij door mijn falen de eerste plek zouden mislopen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb de écht moeilijke uiteraard aan jou over gelaten. Ik reken op je kundigheid
Hmm, beide wel lastig. Ik doe wel Zwitserland - Frankrijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:04 schreef Dven het volgende:
mansjester, welke kiest u?
Zwitserland - Frankrijk
Beglië - Rusland
Fijn, ik hoopte al op Begliëquote:
Ook mijn laatste deelname aan een poule is omgezet in winst. Dit was 2002 en met name te danken aan het juist voorspelde aantal doelpunten over het gehele toernooiquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:37 schreef Muto het volgende:
Mag ik even mij CV hier laten zien:
WK 2010 - Winnaar WZV WK-pool
WK 2010 - Winnaar WZV WK-Nostradamus
Ik kan je een wedstrijd van mij gunnen net zoals Dven en Mansjester gedaan hebben?quote:
Voor hun ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Engeland v Italië (wel een pittige dit![]()
) 1-1
Ok coolquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan je een wedstrijd van mij gunnen net zoals Dven en Mansjester gedaan hebben?
Zal vast geen weerstand tegen zijn.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:23 schreef Doublepain het volgende:
Uruguay - Costa Rica 1-1
Argentinië - Bosnië Herzegovina 1-3
Okéquote:
Mag jij je aan Australie - Spanje wagen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha, prima. Ik zal jullie splitsen. Maar als je maar even de uitslag invult. In het topic, dm of pm. En Don ook uiteraard.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:06 schreef Doublepain het volgende:
GGMM verpest gelijk de hele pool, daar gaat het geld!
Valt nog mee dusquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:28 schreef GGMM het volgende:
GGMM
Spanje - Nederland 2-0
Iran - Nigeria 0-0
Je doet zelf ook je bestquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:06 schreef Doublepain het volgende:
GGMM verpest gelijk de hele pool, daar gaat het geld!
Kutpot idd om te voorspellenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:13 schreef Typisch het volgende:
Typisch
Nederland - Chili 2-1
Costa Rica - Engeland 0-2
zou nooit op Nederland - Chili betten uit mijzelf.
Lastige wedstrijd ook wel. Laatste wedstrijd tussen twee teams die achter achter Brazilië zullen eindigen voor de tweede plek en het dus onderling zullen gaan beslissen...quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:22 schreef onlogisch het volgende:
Nog slechts 10 mensen moeten hun scores doorgeven. Dan kunnen we door naar de volgende ronde.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:22 schreef onlogisch het volgende:
Nog slechts 10 mensen moeten hun scores doorgeven. Dan kunnen we door naar de volgende ronde.
Ik ben in de warquote:Voor 10/06 12.00 uur moeten alle uitslagen door gegeven zijn
Hoezo?quote:
Ow... Okquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb een deadline gesteld, maar als we daar eerder klaar mee zijn kan ik een nieuw topic openen met daarin de discussie wie de laatste 16 zullen zijn. Die moeten we ook nog invullen, en de laatste 8 en 4 en tenslotte de finale
Realiteit, hij is bij zijn land gewoon niet de barca messi. De Barca Messi is nu zelfs ondermaats, dus dan kan de land Messi er helemaal niks van!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou nee dat doe je zelf een beetje in het geval van Messi
OK joh, de land heeft ook nog wat andere spelers die er wat van kunenn en Costa Rica is natuurlijk top nu hun kneusvedette zich bij PSV heeft warm gedraaidquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Realiteit, hij is bij zijn land gewoon niet de barca messi. De Barca Messi is nu zelfs ondermaats, dus dan kan de land Messi er helemaal niks van!
Yep.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK joh, de land heeft ook nog wat andere spelers die er wat van kunenn en Costa Rica is natuurlijk top nu hun kneusvedette zich bij PSV heeft warm gedraaid
Knut is hier niet content mee.quote:
Ivoriaantjes moet je niet onderschatten. Japan wint wel van Colombia en Griekenland.quote:
Betwijfel ik ook eerlijk gezegd, Colombia danquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ivoriaantjes moet je niet onderschatten. Japan wint wel van Colombia en Griekenland.
Mwah, denk dat Japan en Colombia redelijk aan elkaar gewaagd zouden zijn met onze vriend Falcao erbij. Zonder is Japan wel iets sterker.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Betwijfel ik ook eerlijk gezegd, Colombia dan
We gaan het zien, ik heb het idee dat door Knut's invloed Japan wat te hoog ingeschat wordt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, denk dat Japan en Colombia redelijk aan elkaar gewaagd zouden zijn met onze vriend Falcao erbij. Zonder is Japan wel iets sterker.
Hebben vooral wat geluk met een relatief gemakkelijke poule.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het zien, ik heb het idee dat door Knut's invloed Japan wat te hoog ingeschat wordt.
Hij vroeg zelf om dm.quote:
je bent te laatquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Of ben ik te laat omdat er al 24 zijn?
Dan support ik #TeamJohannes vanaf de zijlijnquote:
Er zijn er nog een paar die hun gegevens in moeten leveren. Wat je kan doen is hen lief aan kijken en vragen of jij 1 wedstrijden van één van die personen mag voorspellen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Of ben ik te laat omdat er al 24 zijn?
ik hb hem al ingevuldquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn er nog een paar die hun gegevens in moeten leveren. Wat je kan doen is hen lief aan kijken en vragen of jij 1 wedstrijden van één van die personen mag voorspellen.
Mexicanobakker
Charmed_Angel
Typisch
mrstylo
Tyron
moeten hem nog invullen.
Maar misschien heb je mazzel.. Ik zie dat ik aan niemand Portugal - Ghana heb toegewezen.
Ik moet dit even uitzoeken, maar anders kan jij dit voorspellen
Je hebt alles door elkaar staan zekerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:46 schreef onlogisch het volgende:
Kutzooi
Ik tel 48 poulewedstrijden, maar ik aan niemand Portugal - Ghana toegekend
Help aub ff mee zoeken in deze post welke wedstrijd er niet goed in staat.
2 personen moeten een dubbele wedstrijd hebben gekregen denk ik.
GGMMquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:46 schreef onlogisch het volgende:
Kutzooi
Ik tel 48 poulewedstrijden, maar ik aan niemand Portugal - Ghana toegekend
Help aub ff mee zoeken in deze post welke wedstrijd er niet goed in staat.
2 personen moeten een dubbele wedstrijd hebben gekregen denk ik.
Nee, ik heb ze afgevinkt van een deelname formulier, maar het is vreemd. Ik tel 48 wedstrijden in die post. Maar Ghana - Portugal staat er niet tussen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je hebt alles door elkaar staan zeker
Sufferd
Baas, thanks. En Saind moet zijn gegevens nog doorgeven. Daarom ben ik hem niet "dubbel" tegen gekomen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:52 schreef Nober het volgende:
[..]
GGMM
Spanje - Nederland
Iran - Nigeria
mrstylo
Bosnië Herzegovina - Iran
Italië - Costa Rica
Saind
Iran - Nigeria
Ecuador - Frankrijk
ja goffedomme ik heb net 5 minuten voor niets zitten zoekenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:52 schreef Nober het volgende:
[..]
GGMM
Spanje - Nederland
Iran - Nigeria
mrstylo
Bosnië Herzegovina - Iran
Italië - Costa Rica
Saind
Iran - Nigeria
Ecuador - Frankrijk
Voorspelbaar, voorspelbaarquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Feyenoorders maken er zoals gewoonlijk weer een grote teringzooi van.
Dit keer dus alleen woorden, geen dadenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Feyenoorders maken er zoals gewoonlijk weer een grote teringzooi van.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
In verband met dit topic is deze post heel erg on topic ook
quote:Op zondag 1 juni 2014 10:30 schreef Iwanius het volgende:
Morgen voetbaldieren. Goed geslapen? Genoten ons aller Oranje of....
Maak er een mooie zondag van.
Ok.quote:Op zondag 1 juni 2014 10:30 schreef Iwanius het volgende:
Ok.quote:Op zondag 1 juni 2014 10:30 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb ook niet gepmd maar dat lijkt me toch ook niet nodigquote:Op zondag 1 juni 2014 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh je moet pmen
even doen dan, had het wel al hier gepost
quote:Op zondag 1 juni 2014 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gepmd maar dat lijkt me toch ook niet nodig
Jij leeft dan ook op het randje.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gepmd maar dat lijkt me toch ook niet nodig
Ik ga niet pm'en, mijn band met onlogisch is sterker dan dat.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh je moet pmen
even doen dan, had het wel al hier gepost
Het is niet eerlijk!quote:Op zondag 1 juni 2014 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste punt, of wel?
goed bezig, Bosna gaat het WK winnen!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:03 schreef mrstylo het volgende:
Bosnië Herzegovina - Iran 2-0
Italië - Costa Rica 3-1
Die zit in Salzburg toch?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:50 schreef onlogisch het volgende:
We wachten alleen nog op Saind. Altijd weer die joden hé.
Spijtigquote:
Ik rij net Nederland binnen en vul het voor je in als ik thuis ben.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spijtig
Ik zie ook dat ik nog best lang heb gegeven tot de deadline. 10/06. Dat betekent dat we maar 2 dagen hebben om de 16 8ste finalisten en verder te bepalen
Maar hopen dat Saind snel terug is
No. We don't.quote:
Jij bent duidelijk te laat.quote:
oftwel: 'opgekanjerd'quote:Op maandag 2 juni 2014 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk te laat.
Jij bent duidelijk geen vaste VBL-sc'er.
Jij bent duidelijk niet van de partij.
duidelijke taalquote:Op maandag 2 juni 2014 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk te laat.
Jij bent duidelijk geen vaste VBL-sc'er.
Jij bent duidelijk niet van de partij.
Jezus je maakt het ook wel moeilijk man.quote:Op maandag 2 juni 2014 08:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Saind lees je dm van 30/05 eens. Je hebt Duitsland - Ghana gekregen ipv Iran - nigeria
Mea culpaquote:Op maandag 2 juni 2014 12:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Jezus je maakt het ook wel moeilijk man.
Iran - Nigeria 0-2quote:
Mag ik het nu postenquote:Op maandag 2 juni 2014 12:51 schreef onlogisch het volgende:
Ok, met Saind heeft nu ook de laatste zijn voorspelling ingegeven.
Dit houdt in dat we nu aan de hand van de gegeven uitslagen 16 1/8ste finalisten zullen krijgen. Ik zal vanavond de 16 posten om vervolgens de discussie hier te hebben wie er door gaan naar de kwartfinale etc.
De ronde van 16quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 18:24 schreef onlogisch het volgende:
* Voorspelling 1/8ste finales *
Brazilië - Nederland
Colombia - Italië
Spanje - Kroatië
Uruguay - Japan
Frankrijk - Argentinië
Duitsland - Rusland
Bosnië Herzegovina - Zwitserland
België - Portugal
Doe je voorspellingen door de landen te noemen welke jij denkt dat er door gaan.
Let op : De deadline voor deze voorspelling is morgen 18.00 uur
Het enige waar je naar refereerde was "geen inschrijfgeld voor ons maar we kunnen wel winnen".quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom sta ik niet bij het lijstje? Ik had je toch een DM gestuurd Onlogisch.
Bosnie idemquote:Op woensdag 4 juni 2014 01:24 schreef Elan het volgende:
Niemand heeft vertrouwen in Frankrijk, best een aardige selectie hoor
Bosnië is best aardig, maar Zwitserland heeft ook wel een aantal toppers uit Italië en Duitsland. Misschien de absolute topspeler voor de serieuze kans denk ik. Of er moet er eentje opstaan.quote:
Jouw enige doel is echt om deze toto te verneuken he? Sterkte.quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:37 schreef Doublepain het volgende:
Serieus, mensen die denken dat Spanje van Kroatië wint?
Schandalig dat de mafia nu ook al op FOK! doorgedrongen isquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:05 schreef Mansjester het volgende:
Brazilië - Italië
Argentinië - Duitsland
Bosnië Herzegovina - Portugal
Spanje - Uruguay
Ivm bedreigingen die wel eens voor mij persoonlijk vervelende gevolgen kunnen hebben, ben ik uiteindelijk overstag gegaan en heb ik voor Bosnie ipv Portugal gekozen. Pjotr, Darko en Stanislav klonken zeer dreigen en intimiderend![]()
Uit veiligheidsoverwegingen kan ook jij allicht beter Bosnie kiezen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:26 schreef onlogisch het volgende:
Brazilië - Italië
Argentinië - Duitsland
Bosnië Herzegovina - Portugal
Spanje - Uruguay
Ik kreeg net al pm van een ene "Darko"quote:Op donderdag 5 juni 2014 12:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Uit veiligheidsoverwegingen kan ook jij allicht beter Bosnie kiezen.
Aanpassen nu je nog kan zou ik zeggenquote:Op donderdag 5 juni 2014 12:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kreeg net al pm van een ene "Darko"
*portugalquote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:11 schreef onlogisch het volgende:
* Voorspelling halve finales *
Brazilië - Duitsland
Spanje - Porgual
* LET OP : Deadline is zaterdag avond 18:00 uur
Ok.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsland - Spanje wordt dan de finale.
Dit gebeurt echt nooit.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:11 schreef onlogisch het volgende:
* Voorspelling halve finales *
Brazilië - Duitsland
Spanje - Portugal
Sorry te laat hoop dat het nog kan
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 14:12 schreef GGMM het volgende:
Wow, ik moet alles nog invullen.
Doe ik vanavond.
quote:Brazilië - Duitsland
Spanje - Portugal
wilde eigenlijk wat anders stemmen, maar vooruit dan maarquote:Op maandag 9 juni 2014 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Aangezien bijna niemand heeft gereageerd en Duitsland & Brazilië evenveel stemmen hebben gekregen verleng ik het voorspellen van de halve finales tot morgen 18.00 uur.
Alleen op deze manier invullen, zo tel ik ze mee, anders niet :
[..]
Spanje - Portugal
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:14 schreef Adames het volgende:
[..]
wilde eigenlijk wat anders stemmen, maar vooruit dan maar
[..]
Spanje - Portugal
Zit mobiel. Je doet het er maar mee. Vriend.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fout dven, lezen is niet je sterkste kant hé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |