quote:Op zondag 1 juni 2014 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gepmd maar dat lijkt me toch ook niet nodig
Jij leeft dan ook op het randje.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gepmd maar dat lijkt me toch ook niet nodig
Ik ga niet pm'en, mijn band met onlogisch is sterker dan dat.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh je moet pmen
even doen dan, had het wel al hier gepost
Het is niet eerlijk!quote:Op zondag 1 juni 2014 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lezen is niet je sterkste punt, of wel?
goed bezig, Bosna gaat het WK winnen!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:03 schreef mrstylo het volgende:
Bosnië Herzegovina - Iran 2-0
Italië - Costa Rica 3-1
Die zit in Salzburg toch?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:50 schreef onlogisch het volgende:
We wachten alleen nog op Saind. Altijd weer die joden hé.
Spijtigquote:
Ik rij net Nederland binnen en vul het voor je in als ik thuis ben.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spijtig
Ik zie ook dat ik nog best lang heb gegeven tot de deadline. 10/06. Dat betekent dat we maar 2 dagen hebben om de 16 8ste finalisten en verder te bepalen
Maar hopen dat Saind snel terug is
No. We don't.quote:
Jij bent duidelijk te laat.quote:
oftwel: 'opgekanjerd'quote:Op maandag 2 juni 2014 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk te laat.
Jij bent duidelijk geen vaste VBL-sc'er.
Jij bent duidelijk niet van de partij.
duidelijke taalquote:Op maandag 2 juni 2014 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk te laat.
Jij bent duidelijk geen vaste VBL-sc'er.
Jij bent duidelijk niet van de partij.
Jezus je maakt het ook wel moeilijk man.quote:Op maandag 2 juni 2014 08:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Saind lees je dm van 30/05 eens. Je hebt Duitsland - Ghana gekregen ipv Iran - nigeria
Mea culpaquote:Op maandag 2 juni 2014 12:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Jezus je maakt het ook wel moeilijk man.
Iran - Nigeria 0-2quote:
Mag ik het nu postenquote:Op maandag 2 juni 2014 12:51 schreef onlogisch het volgende:
Ok, met Saind heeft nu ook de laatste zijn voorspelling ingegeven.
Dit houdt in dat we nu aan de hand van de gegeven uitslagen 16 1/8ste finalisten zullen krijgen. Ik zal vanavond de 16 posten om vervolgens de discussie hier te hebben wie er door gaan naar de kwartfinale etc.
De ronde van 16quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |