Beste VBL-SC’ers, (Ben je geen reguliere VBL-sc'er dan heb je pech. Ja, ik discrimineer. Huilen kan
hierrrrrrrrrrr )
Aangezien het WK weer voor de deur staat, en we weer worden doodgegooid met legio WK poultjes leek het mij leuk om er gezamenlijk één in te vullen.
Te weten die van mijn werk. De poule is de meest simpele in zijn opzet. Het voorspellen van de 48 poulewedstrijden, het voorspellen welke landen er in de 1/8ste 1/4e 1/2e troost en echte finale.
Ik zou het leuk vinden als je mee wilt doen. Ja, ook de joodjes en modjes zijn welkom. Het enige wat ik nu van je vraag is om even in het topic te vermelden of je een of meerdere wedstrijden wilt voorspellen.
Op 30/05 stoppen de inschrijvingen en zal ik het aantal deelnemers delen door de 48 wedstrijden. (De moeilijk te voorspellen wedstrijden geef ik aan Stijn & GGMM zodat we die flink af kunnen zeiken als het fout gaat

)
Aan de hand daarvan worden de 16 8ste finalisten bekend gemaakt. Daar open ik nog een apart topic over om te bepalen dmv stemmen welke door gaan naar de kwartfinale halve finale enz.
We zullen gaan spelen onder de naam, hoe kant het ook anders

, #TeamJohannes (winst gegarandeerd, dit dat.)
Het enorme verschuldigde inschrijfgeld van ¤ 5 neem ik voor mijn rekening. Bij winst
laten we 20kuub zand storten bij Danny voor de deur en sturen we een toyboy langs Yvonne verdelen wij dit onderling via een nog nader te bepalen constructie.
Het totaal te winnen bedrag is uiteraard afhankelijk van het aantal inschrijvingen. Maar 4 jaar geleden werd ik eerste (geen gelul) en pakte ik 3 meiers of zo. Het is een middelgroot bedrijf waaraan best wel wat mensen mee doen. Meestal zo rond de 120.
Ik zal uiteraard dagelijks de stand in dit topic & de SC posten zodat iedereen kan zien hoe de
echte pro's VBL-SC het doet.

Are you in?

Aanmeldingen so far :
OnlogischJanCeesDoublepainKarinaInsomnia_johannes_vermeerElanCavaliersDr.Mikey JR-Style-93Ajacied422LittlerabbitHeeinzTaradoCharmed_AngelhafcfanLange_LansMansjesterMexicanobakkerGGMMmrstyloSaindTypischTyronInschrijven is niet meer mogelijk
gr gr de directie.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2014 13:02:19 ]