Ik heb de écht moeilijke uiteraard aan jou over gelaten. Ik reken op je kundigheidquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ziet er helder en goed georganiseerd uit. Bedankt Onlogisch en ik zal mij spoedig over mijn wedstrijden buigen
Komt goed. Ik zou het mij zeer aanrekenen als wij door mijn falen de eerste plek zouden mislopen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb de écht moeilijke uiteraard aan jou over gelaten. Ik reken op je kundigheid
Hmm, beide wel lastig. Ik doe wel Zwitserland - Frankrijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:04 schreef Dven het volgende:
mansjester, welke kiest u?
Zwitserland - Frankrijk
Beglië - Rusland
Fijn, ik hoopte al op Begliëquote:
Ook mijn laatste deelname aan een poule is omgezet in winst. Dit was 2002 en met name te danken aan het juist voorspelde aantal doelpunten over het gehele toernooiquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:37 schreef Muto het volgende:
Mag ik even mij CV hier laten zien:
WK 2010 - Winnaar WZV WK-pool
WK 2010 - Winnaar WZV WK-Nostradamus
Ik kan je een wedstrijd van mij gunnen net zoals Dven en Mansjester gedaan hebben?quote:
Voor hun ookquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Engeland v Italië (wel een pittige dit![]()
) 1-1
Ok coolquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan je een wedstrijd van mij gunnen net zoals Dven en Mansjester gedaan hebben?
Zal vast geen weerstand tegen zijn.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:23 schreef Doublepain het volgende:
Uruguay - Costa Rica 1-1
Argentinië - Bosnië Herzegovina 1-3
Okéquote:
Mag jij je aan Australie - Spanje wagen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha, prima. Ik zal jullie splitsen. Maar als je maar even de uitslag invult. In het topic, dm of pm. En Don ook uiteraard.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:06 schreef Doublepain het volgende:
GGMM verpest gelijk de hele pool, daar gaat het geld!
Valt nog mee dusquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:28 schreef GGMM het volgende:
GGMM
Spanje - Nederland 2-0
Iran - Nigeria 0-0
Je doet zelf ook je bestquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:06 schreef Doublepain het volgende:
GGMM verpest gelijk de hele pool, daar gaat het geld!
Kutpot idd om te voorspellenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:13 schreef Typisch het volgende:
Typisch
Nederland - Chili 2-1
Costa Rica - Engeland 0-2
zou nooit op Nederland - Chili betten uit mijzelf.
Lastige wedstrijd ook wel. Laatste wedstrijd tussen twee teams die achter achter Brazilië zullen eindigen voor de tweede plek en het dus onderling zullen gaan beslissen...quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:22 schreef onlogisch het volgende:
Nog slechts 10 mensen moeten hun scores doorgeven. Dan kunnen we door naar de volgende ronde.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:22 schreef onlogisch het volgende:
Nog slechts 10 mensen moeten hun scores doorgeven. Dan kunnen we door naar de volgende ronde.
Ik ben in de warquote:Voor 10/06 12.00 uur moeten alle uitslagen door gegeven zijn
Hoezo?quote:
Ow... Okquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik heb een deadline gesteld, maar als we daar eerder klaar mee zijn kan ik een nieuw topic openen met daarin de discussie wie de laatste 16 zullen zijn. Die moeten we ook nog invullen, en de laatste 8 en 4 en tenslotte de finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |