even moment of famequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Toen ik 16 was daar geweest. Struinde er ook zo'n cameraploeg van Spuiten & Slikken rond. Al die dronken mongolen daar voor staat schreeuwen.![]()
Mensen die in het water pissen jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
zwembaden zijn echt teringvies als je erover nadenkt
en al helemaal als je de schoonmaak methodes weet
Ja, was wel lachen toen school weer begon en iedereen het had over een klasgenote die daar helemaal waus was en voor de camera stond te schreeuwen dat ze zo'n kereltje daar had ontmaagd.quote:
heb het niet zo gevolgd met mijn leeftijd, maar zou wel kunnen ja. naast de leeftijd is er nu meer plicht/straf bij de gebruiker toch. eerst mochten ze geen drank verkopen aan 16 jarigen, maar als jij als 15 jarige wat biertjes dronk van je vrienden dan was er niemand die je erop kon aanspreken. nu is dat inderdaad meer het geval.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wachten op de eerste controle daar.
ongewassen lichamen die in het water springen, alle etters en zweren die weer openweken en ondertussen chemicaliën erin flikkeren die je zwembroek in 12 zwemuren helemaal bleek maakt.quote:
Niet de beste van het veld nee.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
ongewassen lichamen die in het water springen, alle etters en zweren die weer openweken en ondertussen chemicaliën erin flikkeren die je zwembroek in 12 zwemuren helemaal bleek maakt.
Daarom ook in de zee gaan zwemmen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
ongewassen lichamen die in het water springen, alle etters en zweren die weer openweken en ondertussen chemicaliën erin flikkeren die je zwembroek in 12 zwemuren helemaal bleek maakt.
Ja OK I get the picturequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
schijnt eerst nog een tussenstap te willen maken bij twente,quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof die komt. Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat hij niet komt.
Zou ik wel een typische Twenteaankoop vinden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
schijnt eerst nog een tussenstap te willen maken bij twente,
Ja bah, maar de mensen die aan het zwembad zitten zijn ook altijd viesquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja beetje over de boulevard wandelen en zo.
En wat ik ook zei, zwembad is vies
Ja 2 weken Tenerifequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie nog plannen voor de zomervakantie?
ah spannendquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jong Oranje-Jong Schotland EK kwalificatie. Staat nu 5-0 voor Jong Oranje
Daarom strandquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
zwembaden zijn echt teringvies als je erover nadenkt
en al helemaal als je de schoonmaak methodes weet
als twente het geld klaar had, was die al binnen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou ik wel een typische Twenteaankoop vinden.
bah bah bah hou opquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
schijnt eerst nog een tussenstap te willen maken bij twente,
ajax is dan inmiddels een europese topclubquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Als hij daarna nog te betalen is voor Ajax dan is hij ook niet zo goed.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
ajax is dan inmiddels een europese topclub
#cruijff
Ja natuurlijk, maar wilde jij dat niet aan een ander doenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Onlogisch. Mag ik één van mijn wedstrijden aan onze gewaardeerde collega RonDanja geven?
Als ze zonnebrandcreme met kokos hebben vind ik zo smerig hequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ja bah, maar de mensen die aan het zwembad zitten zijn ook altijd vies
Bombel = Ron. Enkel aangemaakt om het Groene Haas toernooi in goede banen te leidenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar wilde jij dat niet aan een ander doen
ieuwwwwwwquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze zonnebrandcreme met kokos hebben vind ik zo smerig he
Aha, prima. Ik zal jullie splitsen. Maar als je maar even de uitslag invult. In het topic, dm of pm. En Don ook uiteraard.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bombel = Ron. Enkel aangemaakt om het Groene Haas toernooi in goede banen te leiden
Bij de Jumbo, SCOOR DAN.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitstraling van een vakkenvuller bij de Albert Heijn.
Ja... Te Wierik idem.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitstraling van een vakkenvuller bij de Albert Heijn.
RUN dmc. Die ken je vast welquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van welk nummer was dit ook alweer?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat mijn gevoel uitstekend isquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen. Hoe dat zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat mijn gevoel uitstekend is.
Ik stuur dit door aan je vader. Dit kan niet langer zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht daar maar even mee totdat duidelijk is dat hij echt onze toto om zeep heeft geholpen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stuur dit door aan je vader. Dit kan niet langer zo.
Welk gedoe?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik even iets vragen? Is er al een uitspraak gedaan in dat gedoe rond die bekerfinale?
Ze hebben de daders in het vizier stond gisteren in de krant.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik even iets vragen? Is er al een uitspraak gedaan in dat gedoe rond die bekerfinale?
Wat een leuke oranje UI zeg.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben de daders in het vizier stond gisteren in de krant.
Hoezo, verwacht je iets dan?
Dit is Nederland. Hier maken we ons druk om alles.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben de daders in het vizier stond gisteren in de krant.
Hoezo, verwacht je iets dan?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weer verder met Californication, nog maar 4 episodes te gaan
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)elXb8ZhUMi9.MH6TL9A9
Ik was twee dagen in een shock door Penoza.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weer verder met Californication, nog maar 4 episodes te gaan
Alle drie de seizoenen al gezien?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was twee dagen in een shock door Penoza.
Afgelopen weekend helemaal afgekeken. Ik heb genoten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle drie de seizoenen al gezien?
Ik zoek nog een serie waarbij ik wel moet nadenken qua verhaal, maar de meeste goede series heb ik al gezien.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hoeft er in ieder geval niet bij na te denken
Van Karen? Vond het wel meevallen op zich.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, werd moe van dat constante gedram om alles
Dan is het nu tijd voor Walter White en Jesse Pinkmanquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afgelopen weekend helemaal afgekeken. Ik heb genoten.
Ben bezig met The Sopranos.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zoek nog een serie waarbij ik wel moet nadenken qua verhaal, maar de meeste goede series heb ik al gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |