5 sterren All Inclusive of coursequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
TurkijeZo resort?
Ik zit over een maand in Tenerife
Misschien ga ik net als twee jaar geleden wel "chillen in de lobby" reactie's postenquote:
Al gevaccineerd/ingeënt?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
5 sterren All Inclusive of course. 24/7 is de bar en het restaurant open
.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien ga ik net als twee jaar geleden wel "chillen in de lobby" reactie's postenPrecies vanuit hetzelfde plekje
Doe maar niet, dan verliest het zijn magiequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien ga ik net als twee jaar geleden wel "chillen in de lobby" reactie's postenPrecies vanuit hetzelfde plekje
Dus jij komt moddervet terugquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
5 sterren All Inclusive of course. 24/7 is de bar en het restaurant open
.
Van chillen in de lobby naar pila in de lobby?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
Ik had natuurlijk daar de vorige keer ook al alle vrijheid maar nu ook geen ouders mee dus FISSA!
Volgens mij de eerste keer in mijn leven dat ik naar de zelfde plek terug ga.
Chicks ballen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van chillen in de lobby naar pila in de lobby?
natuurlijk wel, chicks vallen op succesquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet je niet je ajax shirt aandoen hé
Lloret en Cherso zijn te simpel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
Nee het is geen vakantie naar een Lloret de Mar of Cherso waar je de goedkope stoephoeren kan uitkiezen.
Stinho jij lijkt mij wel een type voor Appelhof.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lloret en Cherso zijn te simpel.
Rens gaat voor origineel, Rens is revolutionair.
Revolutiorens.
Ik ga dit zo even googelen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stinho jij lijkt mij wel een type voor Appelhof.
Gewoon lekker dronken aan het zwembad toch.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Mij ook niet, lekker op het strand liggen met een drankje dat wel.
Lekker hele dag een beetje tanken. Schitterend man.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
HANSIE HANSIE TOPSHOWquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga dit zo even googelen.
Tussendoor even een TV-TIP
23:00 KNEVEL EN VAN DEN BRINK MET HANSIE HANSIE
Einde tv-tip
Tijd om op 'Appelhof' te googelen.
Doe niet zo gek.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:10 schreef Adames het volgende:
[..]
natuurlijk wel, chicks vallen op succes
Ik vind het strand altijd lekkerder dan het zwembad. Lekker in zee zwemmenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon lekker dronken aan het zwembad toch.
neequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet jij toch makkelijk volhouden.
Inderdaadquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind op het strand liggen heerlijk maar ik verkies het zwembad boven het zwemmen in de zee. Al is beide niet verkeerd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het strand altijd lekkerder dan het zwembad. Lekker in zee zwemmen
Je bent nog niet eens oud genoeg om daar te mogen staan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga dit zo even googelen.
Tussendoor even een TV-TIP
23:00 KNEVEL EN VAN DEN BRINK MET HANSIE HANSIE
Einde tv-tip
Tijd om op 'Appelhof' te googelen.
Zwembad bij het hotel is meestal te klein en te vol. Met vieze mensenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind op het strand liggen heerlijk maar ik verkies het zwembad boven het zwemmen in de zee. Al is beide niet verkeerd.
De minimum leeftijd voor toegang tot de camping in de maanden juli en augustus in 2014 is 15 jaar!quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je bent nog niet eens oud genoeg om daar te mogen staan.
Ja Appelhof dus.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, op Terschelling. Daar gaan ze met z'n allen iedere dag 10 opelkaargestapelde kratten bier inwisselen bij de supermarkt.
nooit geweestquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je bent nog niet eens oud genoeg om daar te mogen staan.
Oh, dan kan het net dus. Zal binnenkort ook wel 18 worden dus.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De minimum leeftijd voor toegang tot de camping in de maanden juli en augustus in 2014 is 15 jaar!
stijn, doe nou niet zo verstandig. je moet je eerste biertje nog drinken en je eerste meisje nog zoenenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, op Terschelling. Daar gaan ze met z'n allen iedere dag 10 opelkaargestapelde kratten bier inwisselen bij de supermarkt.
Ik loop altijd best veel op de vakantie, terrasje hier en daar. En inderdaad strand, maar ook geen hele dagen. Maar de zee is veel lekkerder om in te zwemmenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk, vrouwen weten hoe het moetVreten en zuipen kan ik thuis ook wel.
het is nu ook 15 en niet 16, loopt niet gelijk met alcoholgrensquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh, dan kan het net dus. Zal binnenkort ook wel 18 worden dus.
Ja beetje over de boulevard wandelen en zo.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik loop altijd best veel op de vakantie, terrasje hier en daar. En inderdaad strand, maar ook geen hele dagen. Maar de zee is veel lekkerder om in te zwemmen
Zwembad vind ik altijd vies
Toen ik 16 was daar geweest. Struinde er ook zo'n cameraploeg van Spuiten & Slikken rond. Al die dronken mongolen daar voor staat schreeuwen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:13 schreef Adames het volgende:
[..]
nooit geweest
evenmin in rennesse, lorret/malgrat en cherso
wat een rare jeugd
zwembaden zijn echt teringvies als je erover nadenktquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik loop altijd best veel op de vakantie, terrasje hier en daar. En inderdaad strand, maar ook geen hele dagen. Maar de zee is veel lekkerder om in te zwemmen
Zwembad vind ik altijd vies
Misschien in september maar nog geen idee hoe of wat.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie nog plannen voor de zomervakantie?
Wachten op de eerste controle daar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
het is nu ook 15 en niet 16, loopt niet gelijk met alcoholgrens
even moment of famequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Toen ik 16 was daar geweest. Struinde er ook zo'n cameraploeg van Spuiten & Slikken rond. Al die dronken mongolen daar voor staat schreeuwen.![]()
Mensen die in het water pissen jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
zwembaden zijn echt teringvies als je erover nadenkt
en al helemaal als je de schoonmaak methodes weet
Ja, was wel lachen toen school weer begon en iedereen het had over een klasgenote die daar helemaal waus was en voor de camera stond te schreeuwen dat ze zo'n kereltje daar had ontmaagd.quote:
heb het niet zo gevolgd met mijn leeftijd, maar zou wel kunnen ja. naast de leeftijd is er nu meer plicht/straf bij de gebruiker toch. eerst mochten ze geen drank verkopen aan 16 jarigen, maar als jij als 15 jarige wat biertjes dronk van je vrienden dan was er niemand die je erop kon aanspreken. nu is dat inderdaad meer het geval.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wachten op de eerste controle daar.
ongewassen lichamen die in het water springen, alle etters en zweren die weer openweken en ondertussen chemicaliën erin flikkeren die je zwembroek in 12 zwemuren helemaal bleek maakt.quote:
Niet de beste van het veld nee.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
ongewassen lichamen die in het water springen, alle etters en zweren die weer openweken en ondertussen chemicaliën erin flikkeren die je zwembroek in 12 zwemuren helemaal bleek maakt.
Daarom ook in de zee gaan zwemmen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
ongewassen lichamen die in het water springen, alle etters en zweren die weer openweken en ondertussen chemicaliën erin flikkeren die je zwembroek in 12 zwemuren helemaal bleek maakt.
Ja OK I get the picturequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
schijnt eerst nog een tussenstap te willen maken bij twente,quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof die komt. Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat hij niet komt.
Zou ik wel een typische Twenteaankoop vinden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
schijnt eerst nog een tussenstap te willen maken bij twente,
Ja bah, maar de mensen die aan het zwembad zitten zijn ook altijd viesquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja beetje over de boulevard wandelen en zo.
En wat ik ook zei, zwembad is vies
Ja 2 weken Tenerifequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie nog plannen voor de zomervakantie?
ah spannendquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jong Oranje-Jong Schotland EK kwalificatie. Staat nu 5-0 voor Jong Oranje
Daarom strandquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
zwembaden zijn echt teringvies als je erover nadenkt
en al helemaal als je de schoonmaak methodes weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |