Johny in Oranje is echt leukquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik heb nog enig zelfrespect.
Join de Watch Dogs stream.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Johnny in Oranjequote:Op woensdag 28 mei 2014 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe laat waarquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen kan je kijken naar de grote Geschiedenis quiz
Heb je vandaag veel aan. Morgen ook andere tijden sport over de mislukte WK kwalificatie voor 2012.quote:Op woensdag 28 mei 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 18:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Oostenrijkers hadden tenminste nog enige invloed in de geschiedenis.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar wordt het ongetwijfeld uitgezonden op grote schermen.
Wat een ugly ding.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:10 schreef Saind het volgende:
Nicki Minaj heeft een Veyron gekocht
[ afbeelding ]
De tweede keer is minder leukquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook Ajacied422 in de belangstelling
dan reageer ik niet meerquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe zou je een derde keer vinden?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook Ajacied422 in de belangstelling
Uh okquote:Op woensdag 28 mei 2014 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
Zie de geweldige Boëtius een shinen bij jong Oranje dan, terwijl die middelmatige Depay dadelijk schittert in Brazilië. Boëtius > Depay, and it's not even close.
Fijn voor je teringkneus.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elan, dit topic komt uit 2009. Wat nu?
Waarom scheld je me nou weer uit voor teringkneus. Waar heb ik dit aan verdiend. Mijn gedrag is al de hele week voorbeeldig. Ik zou al drie stempels hebben verdiend als ik nog op de basisschool zat.quote:
Is je Z-urenkaart al volgestempeld?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom scheld je me nou weer uit voor teringkneus. Waar heb ik dit aan verdiend. Mijn gedrag is al de hele week voorbeeldig. Ik zou al drie stempels hebben verdiend als ik nog op de basisschool zat.
Ja joh, in een dag.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is je Z-urenkaart al volgestempeld?
Zit je in een crisis of zo doe eens een beetje rebels manquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Steekt 'ie de vlinder in brand? Wat triezszszst.
Ik ga straks naar zijn huis toe om MOORDENAAR MOORDENAAR te schreeuwen. Desnoods neem ik nog twee Marokkanen mee zonder te zeggen op wie de moord is gepleegd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit je in een crisis of zo doe eens een beetje rebels man
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga straks naar zijn huis toe om MOORDENAAR MOORDENAAR te schreeuwen. Desnoods neem ik nog twee Marokkanen mee zonder te zeggen op wie de moord is gepleegd.
Zo kom je nooit aan die 1040 uur.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja joh, in een dag.
2 + 4 tussenuur en met engels moesten we aan een pc-opdracht werken, in de mediatheek gezeten en een 3e erbij. Niets mis mee.
1-3-5-6.
die mag nu los worden gelaten gr grquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo kom je nooit aan die 1040 uur.
Heb ik al gedaan, Elan. Ik heb bejaarden geholpen eind 2012. Het was echt fantastisch.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:13 schreef Elan het volgende:
Stijn moet je nog maatschappelijke stage doen.
Anders kan je die wel hier komen doen.
quote:Op maandag 14 april 2014 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
PEC Zwolle zou zomaar eens kunnen winnen.
quote:
Dit kwam ik tegen in mijn sherlock, leuk leuk.quote:Op maandag 14 april 2014 08:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[Stijn] Ajax gaat eraf met 5-0 [/Stijn]
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn allemaal juweeltjes die doelpunten van 'm.
begin volgend seizoen, zeg maar gerust september.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Had alleen liever gehad dat hij dit begin volgend seizoen pas deed, hij moet nog wel even een jaartje blijven.
Ok.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
zeg het maar cava, johannes, mexi
Topetappe weer. En dan nog de klimtijdrit en de Zoncolan![]()
bedanktquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het ook aangezetquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
"Promes, star of the show" Hattrick tegen jong Schotland in 1e helft.
okquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Raar dat JanCees en GGMM hetzelfde doen maar je daar niks tegen zegtquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vervelend figuur.
Lijkt me een kutfilm. Eigenlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond naar Edge of Tomorrow trouwens
GGMM
Mmm ik zag een voorstukje maar het was van alles en nog wat bij elkaar gejat had ik het idee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond naar Edge of Tomorrow trouwens
GGMM
"The game of this guy is really Promes-ing."quote:
Mensen die geen inhoud geven aan hun reactie vind ik storender dan mensen die met enige inhoud iets te melden hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Raar dat JanCees en GGMM hetzelfde doen maar je daar niks tegen zegt
Ja nu snel doen hé
Ik vond het wel vet uitzienquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik zag een voorstukje maar het was van alles en nog wat bij elkaar gejat had ik het idee.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die geen inhoud geven aan hun reactie vind ik storender dan mensen die met enige inhoud iets te melden hebben.
Aha, inhoud.quote:
Ik zag een soort transformers maar dan anders. Maar laat even weten hoe het was, misschien valt het meequote:Op woensdag 28 mei 2014 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vond het wel vet uitzienEn ik ga naar de IMAX versie
![]()
Jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Toevallig, ik net ook. Dat Iraq die gozer doodslaat met een koffer.
Wel echt een zieke game hoor, ik ga de nacht gewoon doorhalen om zo ver mogelijk te komen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
JaAlleen die mission daarna zeg maar. Heb nog niet zoveel gespeeld eigenlijk,
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA HET MAG WEER![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Meer blij dat het geen zekerheid is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
volgens mij heb je niet het hele artikel gelezen of je bent oprecht blij dat hij meegaat
denk dat het wel een zekerheid is dat hij meegaatquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meer blij dat het geen zekerheid is.
Oh, dat moet vast de reden zijn waarom hij nog twijfelt dan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
denk dat het wel een zekerheid is dat hij meegaat
GGMM en ik hopen van niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Die Hahn speelt maar matig trouwens. Mulder zal wel keepen volgend seizoen.
Ah Stinho heeft er kijk opquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal ik eens een andere naam noemen?
Jonathan de Guzman.
hij twijfelt of hij hem als linksback gaat neerzetten of als verdedigende middenvelder naast de jongquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh, dat moet vast de reden zijn waarom hij nog twijfelt dan.
Zolang ze maar niet in de eredivisie spelen vind ik het prima. Hooguit een Depay/Janmaat wellicht.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal ik eens een andere naam noemen?
Jonathan de Guzman.
Ik heb het niet gelezen. Zoals je weet ben ik niet van de inhoud.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij twijfelt of hij hem als linksback gaat neerzetten of als verdedigende middenvelder naast de jong
lees eens het artikel
twitter:Cristiano twitterde op woensdag 28-05-2014 om 21:47:41Relaxing time. http://t.co/raVxPbnQoV reageer retweet
Wel van de fissas.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen. Zoals je weet ben ik niet van de inhoud.
Nee.quote:
Ik schud je graag de hand. We delen dezelfde visie over het Nederlands Elftal.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet in de eredivisie spelen vind ik het prima. Hooguit een Depay/Janmaat wellicht.
Kijk je ook met Schotse commentator?quote:
Dat hebben die schooiers bij Fox niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kijk je ook met Schotse commentator?
Hypejequote:Op woensdag 28 mei 2014 21:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die Depay kan er helemaal niks van, echt een matige speler.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat hebben die schooiers bij Fox niet.
Racist.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Rekik heb ik altijd het idee dat het geen schuldbewuste speler is.
Watquote:
Sinds wanneer spreekt Rekik zo?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat. Ik heb beelden in mijn hoofd dat hij zijn fouten op anderen probeert af te schuiven. Handgebaren naar bijvoorbeeld Stijntje Schaars ''nie mijn schul nie, da's jouw schul!!!''
Helemaal goed hoor met mij, en met jou?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tijd niet gesproken! Hoe is het ermee? Hoe staan de zaken ervoor in het leven?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Helemaal goed hoor met mij, en met jou?
Ik heb het druk, veel aan het sporten enzo
Turkijequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]Lekker hoor
.
Ja met mij ook. Over een maand zit ik in Turkije
Het zwembad ziet er goed uitquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]Lekker hoor
.
Ja met mij ook. Over een maand zit ik in Turkije
5 sterren All Inclusive of coursequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
TurkijeZo resort?
Ik zit over een maand in Tenerife
Misschien ga ik net als twee jaar geleden wel "chillen in de lobby" reactie's postenquote:
Al gevaccineerd/ingeënt?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
5 sterren All Inclusive of course. 24/7 is de bar en het restaurant open
.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien ga ik net als twee jaar geleden wel "chillen in de lobby" reactie's postenPrecies vanuit hetzelfde plekje
Doe maar niet, dan verliest het zijn magiequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien ga ik net als twee jaar geleden wel "chillen in de lobby" reactie's postenPrecies vanuit hetzelfde plekje
Dus jij komt moddervet terugquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
5 sterren All Inclusive of course. 24/7 is de bar en het restaurant open
.
Van chillen in de lobby naar pila in de lobby?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
Ik had natuurlijk daar de vorige keer ook al alle vrijheid maar nu ook geen ouders mee dus FISSA!
Volgens mij de eerste keer in mijn leven dat ik naar de zelfde plek terug ga.
Chicks ballen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van chillen in de lobby naar pila in de lobby?
natuurlijk wel, chicks vallen op succesquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet je niet je ajax shirt aandoen hé
Lloret en Cherso zijn te simpel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
Nee het is geen vakantie naar een Lloret de Mar of Cherso waar je de goedkope stoephoeren kan uitkiezen.
Stinho jij lijkt mij wel een type voor Appelhof.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lloret en Cherso zijn te simpel.
Rens gaat voor origineel, Rens is revolutionair.
Revolutiorens.
Ik ga dit zo even googelen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stinho jij lijkt mij wel een type voor Appelhof.
Gewoon lekker dronken aan het zwembad toch.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Mij ook niet, lekker op het strand liggen met een drankje dat wel.
Lekker hele dag een beetje tanken. Schitterend man.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
HANSIE HANSIE TOPSHOWquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga dit zo even googelen.
Tussendoor even een TV-TIP
23:00 KNEVEL EN VAN DEN BRINK MET HANSIE HANSIE
Einde tv-tip
Tijd om op 'Appelhof' te googelen.
Doe niet zo gek.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:10 schreef Adames het volgende:
[..]
natuurlijk wel, chicks vallen op succes
Ik vind het strand altijd lekkerder dan het zwembad. Lekker in zee zwemmenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon lekker dronken aan het zwembad toch.
neequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet jij toch makkelijk volhouden.
Inderdaadquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind op het strand liggen heerlijk maar ik verkies het zwembad boven het zwemmen in de zee. Al is beide niet verkeerd.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het strand altijd lekkerder dan het zwembad. Lekker in zee zwemmen
Je bent nog niet eens oud genoeg om daar te mogen staan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga dit zo even googelen.
Tussendoor even een TV-TIP
23:00 KNEVEL EN VAN DEN BRINK MET HANSIE HANSIE
Einde tv-tip
Tijd om op 'Appelhof' te googelen.
Zwembad bij het hotel is meestal te klein en te vol. Met vieze mensenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik vind op het strand liggen heerlijk maar ik verkies het zwembad boven het zwemmen in de zee. Al is beide niet verkeerd.
De minimum leeftijd voor toegang tot de camping in de maanden juli en augustus in 2014 is 15 jaar!quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je bent nog niet eens oud genoeg om daar te mogen staan.
Ja Appelhof dus.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, op Terschelling. Daar gaan ze met z'n allen iedere dag 10 opelkaargestapelde kratten bier inwisselen bij de supermarkt.
nooit geweestquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je bent nog niet eens oud genoeg om daar te mogen staan.
Oh, dan kan het net dus. Zal binnenkort ook wel 18 worden dus.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De minimum leeftijd voor toegang tot de camping in de maanden juli en augustus in 2014 is 15 jaar!
stijn, doe nou niet zo verstandig. je moet je eerste biertje nog drinken en je eerste meisje nog zoenenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh, op Terschelling. Daar gaan ze met z'n allen iedere dag 10 opelkaargestapelde kratten bier inwisselen bij de supermarkt.
Ik loop altijd best veel op de vakantie, terrasje hier en daar. En inderdaad strand, maar ook geen hele dagen. Maar de zee is veel lekkerder om in te zwemmenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk, vrouwen weten hoe het moetVreten en zuipen kan ik thuis ook wel.
het is nu ook 15 en niet 16, loopt niet gelijk met alcoholgrensquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh, dan kan het net dus. Zal binnenkort ook wel 18 worden dus.
Ja beetje over de boulevard wandelen en zo.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik loop altijd best veel op de vakantie, terrasje hier en daar. En inderdaad strand, maar ook geen hele dagen. Maar de zee is veel lekkerder om in te zwemmen
Zwembad vind ik altijd vies
Toen ik 16 was daar geweest. Struinde er ook zo'n cameraploeg van Spuiten & Slikken rond. Al die dronken mongolen daar voor staat schreeuwen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:13 schreef Adames het volgende:
[..]
nooit geweest
evenmin in rennesse, lorret/malgrat en cherso
wat een rare jeugd
zwembaden zijn echt teringvies als je erover nadenktquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik loop altijd best veel op de vakantie, terrasje hier en daar. En inderdaad strand, maar ook geen hele dagen. Maar de zee is veel lekkerder om in te zwemmen
Zwembad vind ik altijd vies
Misschien in september maar nog geen idee hoe of wat.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie nog plannen voor de zomervakantie?
Wachten op de eerste controle daar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
het is nu ook 15 en niet 16, loopt niet gelijk met alcoholgrens
even moment of famequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Toen ik 16 was daar geweest. Struinde er ook zo'n cameraploeg van Spuiten & Slikken rond. Al die dronken mongolen daar voor staat schreeuwen.![]()
Mensen die in het water pissen jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
zwembaden zijn echt teringvies als je erover nadenkt
en al helemaal als je de schoonmaak methodes weet
Ja, was wel lachen toen school weer begon en iedereen het had over een klasgenote die daar helemaal waus was en voor de camera stond te schreeuwen dat ze zo'n kereltje daar had ontmaagd.quote:
heb het niet zo gevolgd met mijn leeftijd, maar zou wel kunnen ja. naast de leeftijd is er nu meer plicht/straf bij de gebruiker toch. eerst mochten ze geen drank verkopen aan 16 jarigen, maar als jij als 15 jarige wat biertjes dronk van je vrienden dan was er niemand die je erop kon aanspreken. nu is dat inderdaad meer het geval.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wachten op de eerste controle daar.
ongewassen lichamen die in het water springen, alle etters en zweren die weer openweken en ondertussen chemicaliën erin flikkeren die je zwembroek in 12 zwemuren helemaal bleek maakt.quote:
Niet de beste van het veld nee.quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
ongewassen lichamen die in het water springen, alle etters en zweren die weer openweken en ondertussen chemicaliën erin flikkeren die je zwembroek in 12 zwemuren helemaal bleek maakt.
Daarom ook in de zee gaan zwemmen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
ongewassen lichamen die in het water springen, alle etters en zweren die weer openweken en ondertussen chemicaliën erin flikkeren die je zwembroek in 12 zwemuren helemaal bleek maakt.
Ja OK I get the picturequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
schijnt eerst nog een tussenstap te willen maken bij twente,quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof die komt. Ik durf er mijn hand voor in het vuur te steken dat hij niet komt.
Zou ik wel een typische Twenteaankoop vinden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
schijnt eerst nog een tussenstap te willen maken bij twente,
Ja bah, maar de mensen die aan het zwembad zitten zijn ook altijd viesquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja beetje over de boulevard wandelen en zo.
En wat ik ook zei, zwembad is vies
Ja 2 weken Tenerifequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie nog plannen voor de zomervakantie?
ah spannendquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jong Oranje-Jong Schotland EK kwalificatie. Staat nu 5-0 voor Jong Oranje
Daarom strandquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:15 schreef Adames het volgende:
[..]
zwembaden zijn echt teringvies als je erover nadenkt
en al helemaal als je de schoonmaak methodes weet
als twente het geld klaar had, was die al binnen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou ik wel een typische Twenteaankoop vinden.
bah bah bah hou opquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
schijnt eerst nog een tussenstap te willen maken bij twente,
ajax is dan inmiddels een europese topclubquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:23 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Als hij daarna nog te betalen is voor Ajax dan is hij ook niet zo goed.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
ajax is dan inmiddels een europese topclub
#cruijff
Ja natuurlijk, maar wilde jij dat niet aan een ander doenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Onlogisch. Mag ik één van mijn wedstrijden aan onze gewaardeerde collega RonDanja geven?
Als ze zonnebrandcreme met kokos hebben vind ik zo smerig hequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ja bah, maar de mensen die aan het zwembad zitten zijn ook altijd vies
Bombel = Ron. Enkel aangemaakt om het Groene Haas toernooi in goede banen te leidenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar wilde jij dat niet aan een ander doen
ieuwwwwwwquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze zonnebrandcreme met kokos hebben vind ik zo smerig he
Aha, prima. Ik zal jullie splitsen. Maar als je maar even de uitslag invult. In het topic, dm of pm. En Don ook uiteraard.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bombel = Ron. Enkel aangemaakt om het Groene Haas toernooi in goede banen te leiden
Bij de Jumbo, SCOOR DAN.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitstraling van een vakkenvuller bij de Albert Heijn.
Ja... Te Wierik idem.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitstraling van een vakkenvuller bij de Albert Heijn.
RUN dmc. Die ken je vast welquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Van welk nummer was dit ook alweer?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat mijn gevoel uitstekend isquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen. Hoe dat zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat mijn gevoel uitstekend is.
Ik stuur dit door aan je vader. Dit kan niet langer zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht daar maar even mee totdat duidelijk is dat hij echt onze toto om zeep heeft geholpen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stuur dit door aan je vader. Dit kan niet langer zo.
Welk gedoe?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik even iets vragen? Is er al een uitspraak gedaan in dat gedoe rond die bekerfinale?
Ze hebben de daders in het vizier stond gisteren in de krant.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Mag ik even iets vragen? Is er al een uitspraak gedaan in dat gedoe rond die bekerfinale?
Wat een leuke oranje UI zeg.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben de daders in het vizier stond gisteren in de krant.
Hoezo, verwacht je iets dan?
Dit is Nederland. Hier maken we ons druk om alles.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben de daders in het vizier stond gisteren in de krant.
Hoezo, verwacht je iets dan?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weer verder met Californication, nog maar 4 episodes te gaan
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)elXb8ZhUMi9.MH6TL9A9
Ik was twee dagen in een shock door Penoza.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weer verder met Californication, nog maar 4 episodes te gaan
Alle drie de seizoenen al gezien?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was twee dagen in een shock door Penoza.
Afgelopen weekend helemaal afgekeken. Ik heb genoten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle drie de seizoenen al gezien?
Ik zoek nog een serie waarbij ik wel moet nadenken qua verhaal, maar de meeste goede series heb ik al gezien.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hoeft er in ieder geval niet bij na te denken
Van Karen? Vond het wel meevallen op zich.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, werd moe van dat constante gedram om alles
Dan is het nu tijd voor Walter White en Jesse Pinkmanquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afgelopen weekend helemaal afgekeken. Ik heb genoten.
Ben bezig met The Sopranos.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zoek nog een serie waarbij ik wel moet nadenken qua verhaal, maar de meeste goede series heb ik al gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |