Jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Toevallig, ik net ook. Dat Iraq die gozer doodslaat met een koffer.
Wel echt een zieke game hoor, ik ga de nacht gewoon doorhalen om zo ver mogelijk te komen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
JaAlleen die mission daarna zeg maar. Heb nog niet zoveel gespeeld eigenlijk,
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA HET MAG WEER![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Meer blij dat het geen zekerheid is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
volgens mij heb je niet het hele artikel gelezen of je bent oprecht blij dat hij meegaat
denk dat het wel een zekerheid is dat hij meegaatquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meer blij dat het geen zekerheid is.
Oh, dat moet vast de reden zijn waarom hij nog twijfelt dan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
denk dat het wel een zekerheid is dat hij meegaat
GGMM en ik hopen van niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Die Hahn speelt maar matig trouwens. Mulder zal wel keepen volgend seizoen.
Ah Stinho heeft er kijk opquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal ik eens een andere naam noemen?
Jonathan de Guzman.
hij twijfelt of hij hem als linksback gaat neerzetten of als verdedigende middenvelder naast de jongquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh, dat moet vast de reden zijn waarom hij nog twijfelt dan.
Zolang ze maar niet in de eredivisie spelen vind ik het prima. Hooguit een Depay/Janmaat wellicht.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal ik eens een andere naam noemen?
Jonathan de Guzman.
Ik heb het niet gelezen. Zoals je weet ben ik niet van de inhoud.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij twijfelt of hij hem als linksback gaat neerzetten of als verdedigende middenvelder naast de jong
lees eens het artikel
twitter:Cristiano twitterde op woensdag 28-05-2014 om 21:47:41Relaxing time. http://t.co/raVxPbnQoV reageer retweet
Wel van de fissas.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen. Zoals je weet ben ik niet van de inhoud.
Nee.quote:
Ik schud je graag de hand. We delen dezelfde visie over het Nederlands Elftal.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet in de eredivisie spelen vind ik het prima. Hooguit een Depay/Janmaat wellicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |