begin volgend seizoen, zeg maar gerust september.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Had alleen liever gehad dat hij dit begin volgend seizoen pas deed, hij moet nog wel even een jaartje blijven.
Ok.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
zeg het maar cava, johannes, mexi
Topetappe weer. En dan nog de klimtijdrit en de Zoncolan![]()
bedanktquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het ook aangezetquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
"Promes, star of the show" Hattrick tegen jong Schotland in 1e helft.
okquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Raar dat JanCees en GGMM hetzelfde doen maar je daar niks tegen zegtquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vervelend figuur.
Lijkt me een kutfilm. Eigenlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond naar Edge of Tomorrow trouwens
GGMM
Mmm ik zag een voorstukje maar het was van alles en nog wat bij elkaar gejat had ik het idee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond naar Edge of Tomorrow trouwens
GGMM
"The game of this guy is really Promes-ing."quote:
Mensen die geen inhoud geven aan hun reactie vind ik storender dan mensen die met enige inhoud iets te melden hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Raar dat JanCees en GGMM hetzelfde doen maar je daar niks tegen zegt
Ja nu snel doen hé
Ik vond het wel vet uitzienquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik zag een voorstukje maar het was van alles en nog wat bij elkaar gejat had ik het idee.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die geen inhoud geven aan hun reactie vind ik storender dan mensen die met enige inhoud iets te melden hebben.
Aha, inhoud.quote:
Ik zag een soort transformers maar dan anders. Maar laat even weten hoe het was, misschien valt het meequote:Op woensdag 28 mei 2014 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vond het wel vet uitzienEn ik ga naar de IMAX versie
![]()
Jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Toevallig, ik net ook. Dat Iraq die gozer doodslaat met een koffer.
Wel echt een zieke game hoor, ik ga de nacht gewoon doorhalen om zo ver mogelijk te komen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
JaAlleen die mission daarna zeg maar. Heb nog niet zoveel gespeeld eigenlijk,
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA HET MAG WEER![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Meer blij dat het geen zekerheid is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
volgens mij heb je niet het hele artikel gelezen of je bent oprecht blij dat hij meegaat
denk dat het wel een zekerheid is dat hij meegaatquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Meer blij dat het geen zekerheid is.
Oh, dat moet vast de reden zijn waarom hij nog twijfelt dan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
denk dat het wel een zekerheid is dat hij meegaat
GGMM en ik hopen van niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Die Hahn speelt maar matig trouwens. Mulder zal wel keepen volgend seizoen.
Ah Stinho heeft er kijk opquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal ik eens een andere naam noemen?
Jonathan de Guzman.
hij twijfelt of hij hem als linksback gaat neerzetten of als verdedigende middenvelder naast de jongquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh, dat moet vast de reden zijn waarom hij nog twijfelt dan.
Zolang ze maar niet in de eredivisie spelen vind ik het prima. Hooguit een Depay/Janmaat wellicht.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal ik eens een andere naam noemen?
Jonathan de Guzman.
Ik heb het niet gelezen. Zoals je weet ben ik niet van de inhoud.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij twijfelt of hij hem als linksback gaat neerzetten of als verdedigende middenvelder naast de jong
lees eens het artikel
twitter:Cristiano twitterde op woensdag 28-05-2014 om 21:47:41Relaxing time. http://t.co/raVxPbnQoV reageer retweet
Wel van de fissas.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen. Zoals je weet ben ik niet van de inhoud.
Nee.quote:
Ik schud je graag de hand. We delen dezelfde visie over het Nederlands Elftal.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet in de eredivisie spelen vind ik het prima. Hooguit een Depay/Janmaat wellicht.
Kijk je ook met Schotse commentator?quote:
Dat hebben die schooiers bij Fox niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Kijk je ook met Schotse commentator?
Hypejequote:Op woensdag 28 mei 2014 21:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die Depay kan er helemaal niks van, echt een matige speler.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat hebben die schooiers bij Fox niet.
Racist.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Rekik heb ik altijd het idee dat het geen schuldbewuste speler is.
Watquote:
Sinds wanneer spreekt Rekik zo?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat. Ik heb beelden in mijn hoofd dat hij zijn fouten op anderen probeert af te schuiven. Handgebaren naar bijvoorbeeld Stijntje Schaars ''nie mijn schul nie, da's jouw schul!!!''
Helemaal goed hoor met mij, en met jou?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Tijd niet gesproken! Hoe is het ermee? Hoe staan de zaken ervoor in het leven?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Helemaal goed hoor met mij, en met jou?
Ik heb het druk, veel aan het sporten enzo
Turkijequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]Lekker hoor
.
Ja met mij ook. Over een maand zit ik in Turkije
Het zwembad ziet er goed uitquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]Lekker hoor
.
Ja met mij ook. Over een maand zit ik in Turkije
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |