begin volgend seizoen, zeg maar gerust september.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Had alleen liever gehad dat hij dit begin volgend seizoen pas deed, hij moet nog wel even een jaartje blijven.
Ok.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
zeg het maar cava, johannes, mexi
Topetappe weer. En dan nog de klimtijdrit en de Zoncolan![]()
bedanktquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het ook aangezetquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
"Promes, star of the show" Hattrick tegen jong Schotland in 1e helft.
okquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Raar dat JanCees en GGMM hetzelfde doen maar je daar niks tegen zegtquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een vervelend figuur.
Lijkt me een kutfilm. Eigenlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond naar Edge of Tomorrow trouwens
GGMM
Mmm ik zag een voorstukje maar het was van alles en nog wat bij elkaar gejat had ik het idee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond naar Edge of Tomorrow trouwens
GGMM
"The game of this guy is really Promes-ing."quote:
Mensen die geen inhoud geven aan hun reactie vind ik storender dan mensen die met enige inhoud iets te melden hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Raar dat JanCees en GGMM hetzelfde doen maar je daar niks tegen zegt
Ja nu snel doen hé
Ik vond het wel vet uitzienquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik zag een voorstukje maar het was van alles en nog wat bij elkaar gejat had ik het idee.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mensen die geen inhoud geven aan hun reactie vind ik storender dan mensen die met enige inhoud iets te melden hebben.
Aha, inhoud.quote:
Ik zag een soort transformers maar dan anders. Maar laat even weten hoe het was, misschien valt het meequote:Op woensdag 28 mei 2014 21:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vond het wel vet uitzienEn ik ga naar de IMAX versie
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |