5 sterren All Inclusive of coursequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
TurkijeZo resort?
Ik zit over een maand in Tenerife
Misschien ga ik net als twee jaar geleden wel "chillen in de lobby" reactie's postenquote:
Al gevaccineerd/ingeënt?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
5 sterren All Inclusive of course. 24/7 is de bar en het restaurant open
.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien ga ik net als twee jaar geleden wel "chillen in de lobby" reactie's postenPrecies vanuit hetzelfde plekje
Doe maar niet, dan verliest het zijn magiequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Misschien ga ik net als twee jaar geleden wel "chillen in de lobby" reactie's postenPrecies vanuit hetzelfde plekje
Dus jij komt moddervet terugquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
5 sterren All Inclusive of course. 24/7 is de bar en het restaurant open
.
Van chillen in de lobby naar pila in de lobby?quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:06 schreef RensAjacied het volgende:
Ik had natuurlijk daar de vorige keer ook al alle vrijheid maar nu ook geen ouders mee dus FISSA!
Volgens mij de eerste keer in mijn leven dat ik naar de zelfde plek terug ga.
Chicks ballen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van chillen in de lobby naar pila in de lobby?
natuurlijk wel, chicks vallen op succesquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet je niet je ajax shirt aandoen hé
Lloret en Cherso zijn te simpel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
Nee het is geen vakantie naar een Lloret de Mar of Cherso waar je de goedkope stoephoeren kan uitkiezen.
Stinho jij lijkt mij wel een type voor Appelhof.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lloret en Cherso zijn te simpel.
Rens gaat voor origineel, Rens is revolutionair.
Revolutiorens.
Ik ga dit zo even googelen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stinho jij lijkt mij wel een type voor Appelhof.
Gewoon lekker dronken aan het zwembad toch.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Mij ook niet, lekker op het strand liggen met een drankje dat wel.
Lekker hele dag een beetje tanken. Schitterend man.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Mij ook niet, lekker op het strand liggen met een drankje dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |