Realiteit, hij is bij zijn land gewoon niet de barca messi. De Barca Messi is nu zelfs ondermaats, dus dan kan de land Messi er helemaal niks van!quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nou nee dat doe je zelf een beetje in het geval van Messi
OK joh, de land heeft ook nog wat andere spelers die er wat van kunenn en Costa Rica is natuurlijk top nu hun kneusvedette zich bij PSV heeft warm gedraaidquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Realiteit, hij is bij zijn land gewoon niet de barca messi. De Barca Messi is nu zelfs ondermaats, dus dan kan de land Messi er helemaal niks van!
Yep.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK joh, de land heeft ook nog wat andere spelers die er wat van kunenn en Costa Rica is natuurlijk top nu hun kneusvedette zich bij PSV heeft warm gedraaid
Knut is hier niet content mee.quote:
Ivoriaantjes moet je niet onderschatten. Japan wint wel van Colombia en Griekenland.quote:
Betwijfel ik ook eerlijk gezegd, Colombia danquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ivoriaantjes moet je niet onderschatten. Japan wint wel van Colombia en Griekenland.
Mwah, denk dat Japan en Colombia redelijk aan elkaar gewaagd zouden zijn met onze vriend Falcao erbij. Zonder is Japan wel iets sterker.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Betwijfel ik ook eerlijk gezegd, Colombia dan
We gaan het zien, ik heb het idee dat door Knut's invloed Japan wat te hoog ingeschat wordt.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, denk dat Japan en Colombia redelijk aan elkaar gewaagd zouden zijn met onze vriend Falcao erbij. Zonder is Japan wel iets sterker.
Hebben vooral wat geluk met een relatief gemakkelijke poule.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het zien, ik heb het idee dat door Knut's invloed Japan wat te hoog ingeschat wordt.
Hij vroeg zelf om dm.quote:
je bent te laatquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Of ben ik te laat omdat er al 24 zijn?
Dan support ik #TeamJohannes vanaf de zijlijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |