tyron meldt zich aanquote:Op maandag 26 mei 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
WK / Gezamelijke toto VBL-SC
Voor het gemak van het verdelen van de wedstrijden, zal er nog maar één iemand mee kunnen doen.
Daarmee zullen het 24 VBL-sc'ers zijn. Aangezien er 48 wedstrijden zijn kan iedereen 2 poulewedstrijden voorspellen.
Leuk dat het zo een succes is joh!quote:Op maandag 26 mei 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
Voor het gemak van het verdelen van de wedstrijden, zal er nog maar één iemand mee kunnen doen.
Daarmee zullen het 24 VBL-sc'ers zijn. Aangezien er 48 wedstrijden zijn kan iedereen 2 poulewedstrijden voorspellen.
Nu maar hopen dat we ook daadwerkelijk succesvol zijnquote:
Tja dat zou helemaal mooi zijn natuurlijk. Sowieso altijd wel een beetje gokken ook met dit soort dingen. Ik had destijds Griekenland als EK winnaar gewed, dat had echt niemand gedacht volgens mij en ik won toen de poule.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat we ook daadwerkelijk succesvol zijn
Zal vandaag of morgen de wedstrijden verdelen.
Goed om te horenquote:Op maandag 26 mei 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
Is hij tenminste niet afgeleidquote:Op maandag 26 mei 2014 12:57 schreef Mansjester het volgende:
Verbaast me wel dat Tyron meedoet, aangezien Denemarken zich niet heeft geplaatst.
Mooi kan niet wachten.quote:Op maandag 26 mei 2014 12:36 schreef onlogisch het volgende:
In Fm is volgend seizoen tijd om te oogsten.quote:
In mijn FM-seizoen zijn nu 3 Nederlandse clubs overwinterd in de CLquote:Op maandag 26 mei 2014 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In Fm is volgend seizoen tijd om te oogsten.
Ik ben de enige. Een jonge regen schoot mijn team in blessure tijd langs Juventus.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In mijn FM-seizoen zijn nu 3 Nederlandse clubs overwinterd in de CL
Jij speelt met Feyenoord toch?quote:Op maandag 26 mei 2014 13:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben de enige. Een jonge regen schoot mijn team in blessure tijd langs Juventus.
Ik moet nu in de kwart finale tegen Real Madrid.
Bij mij zijn Psv en Ajax helemaal ingestort en zijn mijn concurrenten Groningen, Utrecht en Twente.quote:Op maandag 26 mei 2014 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij speelt met Feyenoord toch?Als je met een Jupiler League club begint en dan top wordt gaat de hele competitie vooruit heb ik gemerkt. Ook in de hele competitie andere kleine clubs die nu grote stadions hebben zoals GAE en Excelsior.
Feyenoord is hier meestal sterk en eindigt hier als 2e achter mij (Wel met een fikse achterstand) en Ajax begint meestal heel slecht en dan in de tweede seizoenshelft halen ze nog wel vCL. PSV standaard EL en de overige plaatsen is elk jaar anders. Groningen, Twente, Utrecht, AZ, Vitesse halen het allemaal wel eens maar kunnen een jaar later ook degraderenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij mij zijn Psv en Ajax helemaal ingestort en zijn mijn concurrenten Groningen, Utrecht en Twente.Voor zover je van concurrentie nog kan spreken.
Realisme geakquote:Op maandag 26 mei 2014 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Carlo Ancelotti is bij mij bondscoach en roept in 2017 nog steeds Heitinga en Babel op
in mijn fm seizoen gaat feyenoord wss degraderenquote:Op maandag 26 mei 2014 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In mijn FM-seizoen zijn nu 3 Nederlandse clubs overwinterd in de CL
Als ik Bosnië - Iran fout voorspel, word je dan heel boos op mij?quote:Op maandag 26 mei 2014 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat we ook daadwerkelijk succesvol zijn
Zal vandaag of morgen de wedstrijden verdelen.
hoiquote:Op maandag 26 mei 2014 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik Bosnië - Iran fout voorspel, word je dan heel boos op mij?
Neequote:Op maandag 26 mei 2014 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi anonymouszgod, heb je het verdriet van atleti al verwerkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |