Ze deed er een smiley bij, dat is universele taal voor 'ik wil je'.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef Deckard het volgende:
Jij stelt hem een vraag via mail en hij geeft antwoord. Wat wil je nou?
Dat is toch totaal geen manier om te laten zien dat je interesse hebt?
Sociale werkplaats liefdes!quote:Ik werk op een grote afdeling, die verdeeld is in subafdelingen. Iedere subafdeling heeft een eigen hoofd zeg maar en mensen van de subafdeling zijn geen directe collega's en hebben ook geen eigen hoofd.
ik lees nu hem pas goed. Ik zie allemaal mensen zonder hoofd... Hoe kan dat nou aantrekkelijk zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:24 schreef right_turn het volgende:
[..]
Sociale werkplaats liefdes!![]()
Naar hem toe ben je vast net zo duidelijk!
Gee eigen hoofd... Misschien hebben ze samen een hoofd. Het leenhoofd, die doen ze dan op als ze naar klanten gaan,.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:27 schreef Angst het volgende:
[..]
ik lees nu hem pas goed. Ik zie allemaal mensen zonder hoofd... Hoe kan dat nou aantrekkelijk zijn.
Drie smilies en een porquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:26 schreef Angst het volgende:
Als elke keer als ik smilies gebruikte naar collega's ik interesse had getoond, had ik nu een serieus probleem.
Meid dit moet duidelijker.
Ja dit bedoel ik dus, deze gedachte maakt mij dus onzeker om duidelijk te zijn en initiatief te nemenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:09 schreef Chloroform het volgende:
Hij heeft waarschijnlijk geen idee wie je bent, als hij je interessant had gevonden, had hij het je na dat eerdere mailcontact al laten blijken.
Dit wordt niks.
Rip
dus dan stap je op hem af! Jij lijkt me leuk, koffie doen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:30 schreef Jurrgirl het volgende:
Oh ter info, ik hoef niet bang te zijn voor awkward situaties want ik ga per 1 juli op een andere vestiging, in een andere stad werken
Gewoon eens op 'm afstappen joh, voor hetzelfde geld weet hij niet eens wie je bentquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:32 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ja dit bedoel ik dus, deze gedachte maakt mij dus onzeker om duidelijk te zijn en initiatief te nemen
Nee. Je vorige mail was ook al geen succes hequote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:54 schreef Jurrgirl het volgende:
Is een mail sturen ook goed, want dit klinkt misschien als een smoes, maar ik zie hem heeel af en toe op het werk
Dan hoef je dus geeneens meer na te denken wanneer je je actie onderneemt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:54 schreef Jurrgirl het volgende:
Is een mail sturen ook goed, want dit klinkt misschien als een smoes, maar ik zie hem heeel af en toe op het werk
Thnx wat lief!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Allereerst wil ik je feliciteren met je promotie. Wat geweldig dat er nog van dit soort positieve berichten te melden zijn in deze tijd van baanonzekerheid en gedwongen ontslagen.
Hier wilde ik het eigenlijk wel bij laten.
[..]
Dan hoef je dus geeneens meer na te denken wanneer je je actie onderneemt.
Ja. Niks te verliezen ook. Al krijg je niet de gewenste reactie je ziet hem (zoals jezelf al stelt) toch zelden tot nooit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:15 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Thnx wat lief!
Gewoon doen dus zonder moeilijk te denken?
En misschien niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:21 schreef Jurrgirl het volgende:
Hij is trouwens 35/36 misschien vindt ie zelfs leuk als een meisje van 8 jonger hem benadert.
Ik moet hardop lachen om jouw reactiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:21 schreef nostra het volgende:
Als een vent een mail krijgt van een vrouwelijke collega met een vraag, die ook nog eens specifiek onder zijn expertise valt, dan antwoordt-ie daar zakelijk op, ook als er een fucking smiley in die mail staat en hij aardig is verwoord.
Die kerel denkt niet: "hey, er staat ook een smiley in die mail en hij is ook wat vriendelijker verwoord dan normaal, misschien vindt zij mij leuk, laat ik haar een e-mail sturen als er een algemene mail voorbij komt, zodat ik mijn wederzijdse interesse laat blijken".
Godtering.
Het is in principe aan de man om de eerste stap te zetten, hij hoort de jager te zijn en JIJ de verleidster.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:04 schreef Jurrgirl het volgende:
Beste mannelijke fokkers, graag jullie mening...is hier sprake van desinteresse of kan ik initiatief nemen? Hoe zou jij ermee omgegaan zijn/gedacht hebben? Alvast bedankt!
Ik werk op een grote afdeling, die verdeeld is in subafdelingen. Iedere subafdeling heeft een eigen hoofd zeg maar en mensen van de subafdeling zijn geen directe collega's en hebben ook geen eigen hoofd.
6 maanden geleden zag ik bij een van de subafdelingen een leuke man lopen die ik nog niet eerder had opgemerkt...op de een of andere manier raakt ik zeer geïnteresseerd in hem en wilde hem leren kennen.
Echter, daar hij voor een andere subafdeling werkt en mij eigenlijk alleen van gezicht kent, maakt kennismaking wel lastig. Daarom besloot ik hem op een dag te mailen, een vraag te stellen die onder zijn expertise valt. Ik probeerde deze op een leuke toagankelijke manier te stellen (heel aardig, met een smiley) en daar heeft hij op geantwoord. Er is verder niks meer gebeurd (hij heeft later niet vanuit zijn kant contact opgenomen).
Onze afdeling stuurt weleens doorstuurmails om collega's te informeren over zaken van andere collega's. Vorige maand stuurde onze hoofd een mail waarin hij aangaf dat ik promotie heb gemaakt. Ik kreeg veel felicitatiemails van andere collega's en hoopte stiekem ook op een mail van hem, dat ie dit misschien als excuus gebruikt om mij te feliciteren en contact met mij op te nemen...maar dat heeft ie niet gedaan
Wat moet ik hiervan denken? Desinteresse? Of zelf mailen om een keer af te spreken? En zo ja wat zet ik in die mail? Hij is trouwens single...
Lieve mannelijke fokkers graag eerlijk antwoord, hadden jullie deze kans gepakt om contact te krijgen met een vrouw?
Ik denk niet dat hij jouw gedachten kan lezen. Een professionele vraag, vriendelijk gesteld betekent niet zo veel, behalve dat je een aardige collega zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:08 schreef dinosteen het volgende:
Het is allemaal wel heel erg subtiel zeker om dat je die man nooit hebt gesproken in het echt.
Ik zou toch een manier zoeken om het wat concreter te maken.
ik zie je naaktfotos van verschijnen danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is in principe aan de man om de eerste stap te zetten, hij hoort de jager te zijn en JIJ de verleidster.
Dat kan ze doen ja, maar dan is de spanning erafquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik zie je naaktfotos van verschijnen dan
stress is slecht voor prooidierenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat kan ze doen ja, maar dan is de spanning eraf
Ik zou echt niet weten hoe je een onbekende gozer moet verleiden, nooit gedaan ook, want ik ben altijd degene geweest die is verleid.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is in principe aan de man om de eerste stap te zetten, hij hoort de jager te zijn en JIJ de verleidster.
In dat kader dus gewoon wat speels zijn naar hem toe...maar niet op hem afstappen.
Als ik een man zou zijn en een vrouw stuurt mij een mailtje dan zou ik dat negeren. Ik denk dat ik dan liever een vrouw zou willen die mij verleid ofzo. Niet zo eentje die subtiele hints geeft. Mannen doen dat ook niet als ze een vrouw proberen te versieren. Dus geen hints geven, maar directer zijn.
Maar euuuh ik zou dat sowieso niet aanraden om iets met een collega te beginnen.
Stap er gewoon eens op af zou ik zeggen. Maak een praatje, zeg gedag. Niet direct uivragen, dat doe je iets later misschien?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:40 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten hoe je een onbekende gozer moet verleiden, nooit gedaan ook, want ik ben altijd degene geweest die is verleid.
Ik Zie m bijna nooit op het werk, dat is het probleem.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:41 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Stap er gewoon eens op af zou ik zeggen. Maak een praatje, zeg gedag. Niet direct uivragen, dat doe je iets later misschien?
Stel je niet zo aan zeg. Als je iets echt wilt moet je het zelf gaan halen. En alsje echt zo lekker bent dat mannen iet met je durven praten mag dat geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:45 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik Zie m bijna nooit op het werk, dat is het probleem.
Bovendien valt het me op dat wanneer random mannen mij iets vragen of wanneer ik hun iets vraag, zij in de eerste instantie als ik ze aankijk niet meer weten wat ze wilden zeggen (ff stil vallen) of beginnen te stotteren. Ik weet niet waar dat aan ligt, heb ik al eens vaker meegemaakt
Ik heb ook nog nooit op een man afgestapt. Je hoeft ook niet op hem af te stappen, zorg er in eerste instantie voor dat hij merkt dat je er bent. Als hij u verleidelijk en knap vindt, zal hij wel weten hoe laat het is toch? Dus u gewoon mooi positioneren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:40 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten hoe je een onbekende gozer moet verleiden, nooit gedaan ook, want ik ben altijd degene geweest die is verleid.
En hoe zorg je er virtueel voor "dat je er bent" of hoe "positionert je je gewoon mooi"quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit op een man afgestapt. Je hoeft ook niet op hem af te stappen, zorg er in eerste instantie voor dat hij merkt dat je er bent. Als hij u verleidelijk en knap vindt, zal hij wel weten hoe laat het is toch? Dus u gewoon mooi positioneren.
Ik zeg niet dat lekker ben, ik denk eerder dat ze bang wordenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:47 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg. Als je iets echt wilt moet je het zelf gaan halen. En alsje echt zo lekker bent dat mannen iet met je durven praten mag dat geen probleem zijn.
Welnee. Daarna meteen een berichtje sturen dat je hem al weken in de gaten houdt. Vinden mannen leuk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef Jurrgirl het volgende:
Is het raar om hem op Facebook toe te voegen?
Gewoon ervoor zorgen dat hij u ziet (fysieke aanwezigheid). Want als je hem nooit tegenkomt dan wordt het uiteraard moeilijk om zelfs in een gesprek te geraken. Dus tijdens de lunch, personeelsfeest, after work gelegenheden oid.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:51 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
En hoe zorg je er virtueel voor "dat je er bent" of hoe "positionert je je gewoon mooi"
Wat is dit voor een onzinquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welnee. Daarna meteen een berichtje sturen dat je hem al weken in de gaten houdt. Vinden mannen leuk.
Gast..quote:
een echte man begint dan ook niets op de werkvloer, instant drama.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoon ervoor zorgen dat hij u ziet (fysieke aanwezigheid). Want als je hem nooit tegenkomt dan wordt het uiteraard moeilijk om zelfs in een gesprek te geraken. Dus tijdens de lunch, personeelsfeest, after work gelegenheden oid.
Positioneren bedoel ik; er mooi uitzien en speels zijn: lachen en teasen. Als hij u ook erg leuk vindt, zal hij u op date vragen. Een echte man weet hoe het moet.
True.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
een echte man begint dan ook niets op de werkvloer, instant drama.
Ja kom op joh, wat is dezequote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welnee. Daarna meteen een berichtje sturen dat je hem al weken in de gaten houdt. Vinden mannen leuk.
Valt mee hoor, was vrij duidelijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:50 schreef Chloroform het volgende:
Blijkbaar missen jullie de sarcastische ondertoon echt compleet. Jammer weer.
Waarschijnlijk schrok hem dat af. Voortaan iets subtieler zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze deed er een smiley bij, dat is universele taal voor 'ik wil je'.
Zeker. Ik denk dat ze voortaan de smiley moet weglaten en in plaats daarvan een subtiele vraag moet stellen over zijn expertise.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:33 schreef thabit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk schrok hem dat af. Voortaan iets subtieler zijn.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:33 schreef thabit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk schrok hem dat af. Voortaan iets subtieler zijn.
Ik zou hem pas toevoegen als je hem ook écht een keer gesproken hebt en hij je dus kent.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef Jurrgirl het volgende:
Misschien kan ze proberen om eerst contact te maken met de dames van zijn departement.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:39 schreef danos het volgende:
Kan je niet via iemand anders in contact komen?
Eerlijk antwoord: Nee.quote:Lieve mannelijke fokkers graag eerlijk antwoord, hadden jullie deze kans gepakt om contact te krijgen met een vrouw?
Ja heel raar, niet doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef Jurrgirl het volgende:
I get your point! Maar het probleem is zoals eerder gezegd dat ik hem bijna niet zie, anders had ik zeker gedaan. Ik heb hem in die halfjaar maar 3 zien lopen...en heb m de afgelopen 2 maanden geeneens gezien.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:58 schreef RM-rf het volgende:
resumerend:
TS werkt bij een groot bedrijf en op een grote afdeling (vermoedelijk tientallen tot honderden collega's); Een andere persoon op een andere subafdeling, waarmee ze verder heel weinig contact had intersseert haar en zij wil contact.
ze heeft eenmaal een zakelijk mailtje, maarw el met een smiley gestuurd en verwacht nu dat hij initiatief gaat nemen naar haar toe:
[..]
Eerlijk antwoord: Nee.
zelfs als ze me zou interesseren en ik iemand aantrekkelijk zou vinden, zou ik op een zakelijk mailtje zeker niet direkt persoonlijk gaan antwoorden, smiley of niet.
zakelijk blijft wat dat betreft zakelijk, zeker in een bedrijf met veel personeel en grote afdelingen.
Ik zie dat vraagmailtje over zijn professionele expertise ook zeker niet als poging tot persoonlijk contact.
Wil je contact met die man, moet je uiteindelijk een contact zoeken op een persoonlijk niveau..
Het beste daarvoor is via collega's, in gezamelijke pauze's, bij het koffie-apparaat (clichematig) of op momenten waar collecga's persoonlijk contact hebben (bv roken kan daarvoor een handige truc zijn, roken is slecht voor de gezondheid maar verdomd handig voor sociale contacten).
Ik zou juist 'digitale' contacten (mails, facebook) vermijden als je iemand eerst persoonlijk wilt leren kennen
Nee geen mails sturen. En ook geen FB.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:16 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
I get your point! Maar het probleem is zoals eerder gezegd dat ik hem bijna niet zie, anders had ik zeker gedaan. Ik heb hem in die halfjaar maar 3 zien lopen...en heb m de afgelopen 2 maanden geeneens gezien.
Ik zat zelf eraan te denken om misschien een mailtje te sturen van:
Heey, het is alweer lang geleden, zullen we een keer koffie doen? Gr. Jurrgirl
Ze zegt al dat ze naar een andere vestiging gaat. Ik zie dan het probleem niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:20 schreef complicate het volgende:
[..]
..... Maar nogmaals, is dat een goed idee om iets te beginnen met een collega?
mmokay. Dan moet ze hem maar versieren verleiden hè.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:22 schreef WvdL het volgende:
[..]
Ze zegt al dat ze naar een andere vestiging gaat. Ik zie dan het probleem niet.
Wel persoonlijk contact leggen, niet zo verstoppen achter de mail. Je hebt toch promotie gekregen? laat dan ook zien dat je het waard bent enzo. :p
Lang geleden? Jullie kennen elkaar toch helemaal niet?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:16 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
I get your point! Maar het probleem is zoals eerder gezegd dat ik hem bijna niet zie, anders had ik zeker gedaan. Ik heb hem in die halfjaar maar 3 zien lopen...en heb m de afgelopen 2 maanden geeneens gezien.
Versieren kan net zo goedquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:24 schreef complicate het volgende:
[..]
mmokay. Dan moet ze hem maar versieren verleiden hè.
Klopt toch is dat ewa raar als een vrouw een man moet versieren. Maar ik denk dat TS geen keuze heeft. Ze gaat hem moeten versieren en of verleiden als ze toch wat wil bereiken. Hem voorstellen om iets te gaan drinken ofzo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:27 schreef WvdL het volgende:
[..]
Versieren kan net zo goedHet hoeft niet allemaal zo slinks. Mannen kunnne het ook waarderen als een vrouw oprecht intresse in hun toont enzo. Streelt ook de ego. Bij verleiden krijgt het zo'n 'sensuele' lading voor mij. Sex sells, klopt. Maar is om een relatie beginnen niet altijd de meest stabiele basis :p
Ja, dit is echt raar. Dat kan je toch niet maken? Schaam je!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef Jurrgirl het volgende:
Waarom is dat raar?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt toch is dat ewa raar als een vrouw een man moet versieren. Maar ik denk dat TS geen keuze heeft. Ze gaat hem moeten versieren en of verleiden als ze toch wat wil bereiken. Hem voorstellen om iets te gaan drinken ofzo.
De vraag is of TS dat durft.
Hoe zou jij het nou vinden wanneer een man die een oogje op je heeft jou alleen benadert via e-mail?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:16 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Weet niet hoor, het is spannender als het omgekeerd is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:37 schreef WvdL het volgende:
[..]
Waarom is dat raar?In de tijd van emancipatie en die shizzle. Dat het lef vereist om iemand te versieren stuit iig wel buiten kuif. Daardoor wordt het wel gewaardeerd ;-) Wachten tot hij naar jou komt, sjah, kun je doen. Daar ga je alleen spijt van krijgen.
Haha, dit klinkt wel heel empathisch met de man. * De man kickt nu eenmaal jagen dus we moeten hem dat verzetje gunnen*quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Weet niet hoor, het is spannender als het omgekeerd is.![]()
Bovendien zou een man toch geen vrouw afwijzen die op hem afstapt, en k weet dan niet of het even spannend is voor die man, dan als hij zelf had gejaagd.![]()
Voor jou is het dan mssn spannenderquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Weet niet hoor, het is spannender als het omgekeerd is.![]()
Bovendien zou een man toch geen vrouw afwijzen die op hem afstapt, maar k weet dan niet of het even spannend is voor die man, als hij zelf had gejaagd.![]()
Maar ok, er zijn uitzonderingen, als TS deze man echt wil, gaat ze toch moeten versieren.![]()
Tenminste dan een gesprek aangaan en tijdens het gesprek hem wat teasen, als hij haar ook leuk vindt zal hij haar wel op date vragen.
Hoe zou TS je dan moeten versieren? En zou je daar voldoening uithalen als je zelf niet gaat jagen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:51 schreef keste010 het volgende:
[..]
Haha, dit klinkt wel heel empathisch met de man.e man kickt nu eenmaal jagen dus we moeten hem dat verzetje gunnen*
![]()
Het is best fijn voor een man als hij een keer z'n jachtgeweer thuis kan laten hoor..
EDIT: ik voel een flauwe opmerking over die laatste zin aankomen
Idd. Buiten dat is niet elke man een geboren 'jager'. Maakt hem dat een mindere man? in mijn ogen niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:51 schreef keste010 het volgende:
[..]
Haha, dit klinkt wel heel empathisch met de man.e man kickt nu eenmaal jagen dus we moeten hem dat verzetje gunnen*
![]()
Het is best fijn voor een man als hij een keer z'n jachtgeweer thuis kan laten hoor..
EDIT: ik voel een flauwe opmerking over die laatste zin aankomen
Wedden dat hij direct aan seks zal denken als zij de stap zet?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:52 schreef WvdL het volgende:
[..]
Voor jou is het dan mssn spannenderAangezien jou ego gestreeld word.
Je vergist je bovendien ook in het feit dat een man de vrouw niet zou afwijzen, dat gebeurt wel. Sowieso als het voor meer dan alleen sex is zijn mannen ook wel iets selectiever ;-)
Hij zal haar alleen vragen als hij de signalen opvangt / begrijpt. Niet iedereen is een 'alpha', dus de kans is er ook nog dat hij het ongemakkelijk vind om een collega uit te vragen (zoals iedereen hier schreeuwt;"niet doen!") ben ik toch bang dat in dit geval 90% van de actie vanuit haar moet gaan komen.
Ik zeg dan ook altijd, als je iets wilt. Zorg er dan ook zelf voor, jezelf niet afhankelijk maken van anderen.
Als die kerel ultra verlegen is, zal dat wel leuk zijn voor hem, maar een man die liever gaat jagen, zal toch minder voldoening hebben denk ik. Tenzij hij seks met haar wil. En dat zal het geval zijn want mannen, je weetquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:54 schreef WvdL het volgende:
[..]
Idd. Buiten dat is niet elke man een geboren 'jager'. Maakt hem dat een mindere man? in mijn ogen niet.
Jij dnekt dat dat elke man alleen maar wil jagen ofzo? Er is geen grotere ego streler dan als een vrouw eens op jouw afkomt (als man zijnde). Daar kan ik genoeg voldoening uithalen. Om in jouw termen te spreken, elke jager houdt er ook van om eens het prooi te zijn. Al is het alleen maar een stukje erkenning voor de 'grootsheid' van de jager en om zelf ook nieuwe jachttechnieken te leren uit een ander oogpuntquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe zou TS je dan moeten versieren? En zou je daar voldoening uithalen als je zelf niet gaat jagen?
Edit: met de nadruk op "je" sommige mensen vinden het eng als ik "u" gebruik.
/Hollanders
Natuurlijk haal je daar voldoening uit. Uiteindelijk vindt zelfs een holbewoner het fijner als z'n prooi vrijwillig met hem meegaat ipv dat hij haar aan d'r haren naar haar grot moet slepen. Het jaag-gedeelte is alleen om later stoer tegen de mede-Neanderthalers over te brallen terwijl je een os roostert.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe zou TS je dan moeten versieren? En zou je daar voldoening uithalen als je zelf niet gaat jagen?
Edit: met de nadruk op "je" sommige mensen vinden het eng als ik "u" gebruik.
/Hollanders
Ok en toch heeft het een seksuele lading als een vrouw de stap zou zetten, heb ik de indruk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:58 schreef WvdL het volgende:
[..]
Jij dnekt dat dat elke man alleen maar wil jagen ofzo? Er is geen grotere ego streler dan als een vrouw eens op jouw afkomt (als man zijnde). Daar kan ik genoeg voldoening uithalen. Om in jouw termen te spreken, elke jager houdt er ook van om eens het prooi te zijn. Al is het alleen maar een stukje erkenning voor de 'grootsheid' van de jager en om zelf ook nieuwe jachttechnieken te leren uit een ander oogpunt
Misschien is dat dan het verschil tussen versieren en verleiden? Ik denk dat vrouwen het nogal gauw op de laatste toer gooien..quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok en toch heeft het een seksuele lading als een vrouw de stap zou zetten, hem ik de indruk.
Tenzij ze dus ervoor zorgt dat hij haar niet als seksobject ziet enzo.
Jij bent zeker zo'n mindere man.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:54 schreef WvdL het volgende:
[..]
Idd. Buiten dat is niet elke man een geboren 'jager'. Maakt hem dat een mindere man? in mijn ogen niet.
Precies mijn punt. En dat is het verschil en als zij hem gaat verleiden dan gaat hij denken "leuk, seks yeahquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:00 schreef keste010 het volgende:
[..]
Misschien is dat dan het verschil tussen versieren en verleiden? Ik denk dat vrouwen het nogal gauw op de laatste toer gooien..
Volgens mij ben ik niet duidelijk genoeg. Ik zal het nog 1x proberen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Als die kerel ultra verlegen is, zal dat wel leuk zijn voor hem, maar een man die liever gaat jagen, zal toch minder voldoening hebben denk ik. Tenzij hij seks met haar wil. En dat zal het geval zijn want mannen, je weet
Zo beschouw ik mijzelf niet. Heb genoeg 'gejaagd', na 2-3 weken te scharrelen was voor mij meestal de interresse wel weer over, mijn doel was dan ook nog niet om een relatie te beginnen :pquote:
Ik snap zeker uw punt hoor. Maar toch vind ik dat ze dan de juiste signalen (geen hints) naar die man moet sturen, want als ze zich op een bepaalde manier opstelt kan het ook zijn dat hij haar niet ziet als relatiemateriaal, ze gaat dus toch zelf moeten zien dat ze wat directer is in wat ze wil enzo. Anders; is het boem patat enzo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:03 schreef WvdL het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik niet duidelijk genoeg. Ik zal het nog 1x proberen.
Mannen die alleen voldoening halen uit jagen gaan vooral voor de jacht en sex is dan de 'catch'.
Is dit relatie materiaal? nee. Dit zijn vooral van die haantjes die niet bij 1 vrouw blijven.
Mannen die die verder zien dan jagen/prooi zijn geschikter relatie materiaal. Dezen denken verder dan enkel de jacht.
Mijn advies is dan ook stop met denken in jager/prooi hokjes. Want voor een relatie maakt niet uit wie wie heeft gevonden want je je ebnt blij en verliefd op je partner.
Precies, mooi dat we dan toch nog op 1 lijn zitten :-p. Maar dat is idd het lastigste een gezonde balans tussen (sensuele) spanning en oprechte interesse. Zondere enige spanning komt er sowieso geen liefdes relatie.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik snap zeker uw punt hoor. Maar toch vind ik dat ze dan de juiste signalen (geen hints) naar die man moet sturen, want als ze zich op een bepaalde manier opstelt kan het ook zijn dat hij haar niet ziet als relatiemateriaal, ze gaat dus toch zelf moeten zien dat ze wat directer is in wat ze wil enzo. Anders; is het boem patat enzo.
Dat heeft dan m.i. veel meer te maken met de manier hoe je het doet. Genoeg manieren om te laten blijken wat je intenties zijn. En dan nog: of je seks met iemand hebt daar ben je nog altijd zelf bij toch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Precies mijn punt. En dat is het verschil en als zij hem gaat verleiden dan gaat hij denken "leuk, seks yeah" terwijl zij denkt " wow hij vindt me leuk
".
Hopelijk gaat ze dan toch niet snel met hem naar bed, want dan bevestigt ze wat hij dacht/denkt
Ja dat dus hè ze moet heel duidelijk zijn in wat ze wil naar hem toe en dat maakt veel meer uit dan wie de eerste stap doet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:09 schreef keste010 het volgende:
[..]
Dat heeft dan m.i. veel meer te maken met de manier hoe je het doet. Genoeg manieren om te laten blijken wat je intenties zijn. En dan nog: of je seks met iemand hebt daar ben je nog altijd zelf bij toch?
Ik snap je punt overigens wel hoor. Het is als man ook moeilijk om een vrouw duidelijk te maken dat het je niet alleen gaat om die avond met haar mee naar huis te gaan. Kwestie van wat onze voorgangers van beide sekses aan verwachtingen gecreëerd hebben.
We zijn het eens.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:07 schreef WvdL het volgende:
[..]
Precies, mooi dat we dan toch nog op 1 lijn zitten :-p. Maar dat is idd het lastigste een gezonde balans tussen (sensuele) spanning en oprechte interesse. Zondere enige spanning komt er sowieso geen liefdes relatie.
Precies. Veel belangrijker, dus ze kan prima zelf de eerste stap zettenquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja dat dus hè ze moet heel duidelijk zijn in wat ze wil naar hem toe en dat maakt veel meer uit dan wie de eerste stap doet.
Of "mmmm jouw brood ziet er lekker uit, mag ik ervan proeven"quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:11 schreef keste010 het volgende:
Ben trouwens benieuwd of TS inmiddels bezig is om voor lunchtijd even snel een babbeltje te maken.
"Wat heb jij op je brood vandaag? "
Kijk, nu ga je op de verleid-toer. Daar gaat het dus fout hequote:Op woensdag 21 mei 2014 12:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Of "mmmm jouw brood ziet er lekker uit, mag ik ervan proeven"
Precies.. zometeen wil complicate ook nog de worst die er naast ligt.. en dan zo heel demonstratief naar binnen werken.. Maar wel verwachten dat ie een echte gentleman blijftquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:13 schreef keste010 het volgende:
[..]
Kijk, nu ga je op de verleid-toer. Daar gaat het dus fout he
Ik geef haar het voorbeeld van hoe het niet moetquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:13 schreef keste010 het volgende:
[..]
Kijk, nu ga je op de verleid-toer. Daar gaat het dus fout he
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:14 schreef WvdL het volgende:
[..]
Precies.. zometeen wil complicate ook nog de worst die er naast ligt.. en dan zo heel demonstratief naar binnen werken.. Maar wel verwachten dat ie een echte gentleman blijft
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik geef haar het voorbeeld van hoe het niet moetGoed bezig toch?
![]()
Maar ok, ik ben al blij dat het voor haar duidelijk is dat alles beter is dan mailtje sturen of hem op FB toevoegen.
met alle respect, zelfs afkomstig van een mooie en interessante vrouw, zou ik zulke een 'met-de-deur-binnevallen' gewoon onprettig vinden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:16 schreef Jurrgirl het volgende:
Awwwwwwww helaas. Andere keer beter.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:01 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik denk dat ik het maar opgeef, want ik hoorde net van collega dat hij als "gast" bij ons werkte en inmiddels weg is. Dus helaas geen kans meer om hen irl tegen het lijf te lopen...echt balen. Ik vond het al raar dat ik m 2 maanden niet had gezien...daarom dus.
heb alleen zijn mail. Fb ga ik niet doen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:32 schreef WvdL het volgende:
quiter!
Dan toch via facebook benaderen, de kans op face-to-face is weg. dan maar zo
Voordat je het weet reageer je net iets te amikaal en heb je een aanklacht wegens seksuele intimidatie aan je broek...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:21 schreef nostra het volgende:
Als een vent een mail krijgt van een vrouwelijke collega met een vraag, die ook nog eens specifiek onder zijn expertise valt, dan antwoordt-ie daar zakelijk op, ook als er een fucking smiley in die mail staat en hij aardig is verwoord.
Die kerel denkt niet: "hey, er staat ook een smiley in die mail en hij is ook wat vriendelijker verwoord dan normaal, misschien vindt zij mij leuk, laat ik haar een e-mail sturen als er een algemene mail voorbij komt, zodat ik mijn wederzijdse interesse laat blijken".
Godtering.
En juist facebook zou nog wel kunnen werken, een 'hey ik had je al even niet gezien hoorde dat je weg was zin in een biertje'-bericht komt daar een stuk beter over dan op de werkmail.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:37 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
heb alleen zijn mail. Fb ga ik niet doen.
Maar jullie zeggen al dat ik niet moet mailen om hem te leren kennen/het een en ander voor te stellen, vandaar dat ik het opgeef
En toevoegen op linkedin en vanuit daar benaderen? Dan hou je het enigszins zakelijk en daarna kun je het luchtig aftasten zonder gelijk op je bek te gaan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En juist facebook zou nog wel kunnen werken, een 'hey ik had je al even niet gezien hoorde dat je weg was zin in een biertje'-bericht komt daar een stuk beter over dan op de werkmail.
Persoonlijk heb ik linkedin echt puur voor de zakelijke contacten, FB had ik voor de ex-collega's waarmee ik ook vriendschappelijk in contact wilde blijven. Maar niet iedereen doet dat natuurlijk zo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:51 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
En toevoegen op linkedin en vanuit daar benaderen? Dan hou je het enigszins zakelijk en daarna kun je het luchtig aftasten zonder gelijk op je bek te gaan?
Volgens mij vind je hem gewoon leuk omdat hij onbereikbaar lijkt. Misschien val je gewoon op onbereikbare kerels. Serieus, je hebt die kerel bijna nooit gezien en niet gesproken maar die spookt continu in uw hoofd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:37 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Maar jullie zeggen al dat ik niet moet mailen om hem te leren kennen/het een en ander voor te stellen, vandaar dat ik het opgeef
Da's ook altijd mijn tactiek geweest... nooit mailtjes met smileys gehadquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Volgens mij vind je hem gewoon leuk omdat hij onbereikbaar lijkt. Misschien val je gewoon op onbereikbare kerels. Serieus, je hebt die kerel bijna nooit gezien en niet gesproken maar die spookt continu in uw hoofd.
Welke tactiek? ik had het over type mannen waarop ze valt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Da's ook altijd mijn tactiek geweest... nooit mailtjes met smileys gehad
Niemand zien /spreken en hopen dat leuke meisjes je mailen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Welke tactiek? ik had het over type mannen waarop ze valt.
hahaquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niemand zien /spreken en hopen dat leuke meisjes je mailen.
Het was idd niet zo HEEL duidelijk
Kloptquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Volgens mij vind je hem gewoon leuk omdat hij onbereikbaar lijkt. Misschien val je gewoon op onbereikbare kerels. Serieus, je hebt die kerel bijna nooit gezien en niet gesproken maar die spookt continu in uw hoofd.
Je weet dat het veel wil zeggen over je hè?quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Je weet dat het veel wil zeggen over je hè?
Dat het voor je goed uitkomt als een man onbereikbaar is, want 1) spanning en vooral 2) onbewust diep van binnen heb je geen zin om je te binden aan iemand. Want de niet bezette kerels betekenen dan het omgekeerde van bovenstaande punten.quote:
Wat je zegt klopt helemaal behalve de niet bezette kerels gebeuren. Want uit principes blijf ver weg van bezette mannen. De reden erachter is idd niet gekwetst worden,maar uiteindelijk word je dat bij onbereikbare mannen ook, heel bizarquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat het voor je goed uitkomt als een man onbereikbaar is, want 1) spanning en vooral 2) onbewust diep van binnen heb je geen zin om je te binden aan iemand. Want de niet bezette kerels betekenen dan het omgekeerde van bovenstaande punten.
En de reden daarachter zou kunnen zijn: bang zijn om gekwetst te worden oid.
Dus kennelijk ben je er als de kippen bij om uit te zoeken of iemand bezet is maar blijf je verder in eerste instantie graag op afstand?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:14 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt helemaal behalve de niet bezette kerels gebeuren. Want uit principes blijf ver weg van bezette mannen. De reden erachter is idd niet gekwetst worden,maar uiteindelijk word je dat bij onbereikbare mannen ook, heel bizar
Ja en dat is precies wat ik wou bedoelen, bij de onbereikbare mannen weet je dat al dat het kan gebeuren. Dus vorm van bescherming en uw angst onder controle te hebben. Maar daar ligt dus het "probleem".quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:14 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt helemaal behalve de niet bezette kerels gebeuren. Want uit principes blijf ver weg van bezette mannen. De reden erachter is idd niet gekwetst worden,maar uiteindelijk word je dat bij onbereikbare mannen ook, heel bizar
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:15 schreef keste010 het volgende:
[..]
Dus kennelijk ben je er als de kippen bij om uit te zoeken of iemand bezet is maar blijf je verder in eerste instantie graag op afstand?
Maar ergens zit er ook wel hoop dat het wat wordt of dat die persoon zelf wat onderneemtquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en dat is precies wat ik wou bedoelen, bij de onbereikbare mannen weet je dat al dat het kan gebeuren. Dus vorm van bescherming en uw angst onder controle te hebben. Maar daar ligt dus het "probleem".
Het ding is dat je niet onder angst kan hopen. Snap je? hoop impliceert een bepaalde vorm van vrijheid. En als je aangetrokken bent tot iets/iemand die/dat u in eerste instantie als bescherming biedt uit hoop dat die bescherming niet meer zal nodig zijn, dan creëer je een soort wanhoop in plaats van hoop.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:20 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Maar ergens zit er ook wel hoop dat het wat wordt of dat die persoon zelf wat onderneemt
Je hebt hem dus op FB toegevoegd? of ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:24 schreef Jurrgirl het volgende:
Ach misschien moet ik gewoon lef hebben en denken: fuck it heb toch niks te verliezen want ik zie hem nooit meer.
Update: Oeh weet je wat ik net op z'n fb zie? Hij heeft de zwarte band bij judo behaald en zegt: nu ik dit heb behaald, waar zijn alle meiden dan om me wanhopig te benaderen?
Hoe moet ik dit opvatten? Ben mannen autist
Dit is overduidelijk een liefdesverklaring aan jou.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:24 schreef Jurrgirl het volgende:
Ach misschien moet ik gewoon lef hebben en denken: fuck it heb toch niks te verliezen want ik zie hem nooit meer.
Update: Oeh weet je wat ik net op z'n fb zie? Hij heeft de zwarte band bij judo behaald en zegt: nu ik dit heb behaald, waar zijn alle meiden dan om me wanhopig te benaderen?
Sarcastisch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:07 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dit is overduidelijk een liefdesverklaring aan jou.
Ik denk dat jullie perfect bij elkaar passen. En ja, je moet initatief nemen. Je mannetje begrijpt duidelijke hints als smileys nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:24 schreef Jurrgirl het volgende:
Jawel ik hou ervan, ik dacht je even te negeren en dan later te antwoordenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:20 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet.
En jij houdt blijkbaar niet van salsadansen!.![]()
Nee. Gewoon nee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:51 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
En toevoegen op linkedin en vanuit daar benaderen? Dan hou je het enigszins zakelijk en daarna kun je het luchtig aftasten zonder gelijk op je bek te gaan?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:07 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dit is overduidelijk een liefdesverklaring aan jou.
Ja i know maar je moet ff verder lezen, ik kAn hem niet meet irl zien want hij werkt er niet meerquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:16 schreef Deckard het volgende:
TS, ben je nou net 12 geworden?
Wat dacht je van persoonlijk contact. Dat is namelijk waar je zelf op uit bent. Al dat geouwehoer via internet komt nooit goed over.
Ik ben het met deze ladder wel eens. En jij hebt geluk: nu optie 1 afvalt kan je inderdaad optie 2 proberen, die jij kennelijk wat veiliger vindt. Ik zou er in ieder geval nu wel achteraan gaan voor zijn mailaccount ook verdwijnt en je langzaamaan naar optie 5 moet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:19 schreef WvdL het volgende:
ff voor jurrgirl, Der is een soort van 'communicatie ladder'
1 - via face-to-face
2 - direct via social media / post / mail
3 - via via bekenden
4 - via via social media
5 - huis stalken
Optie 1 valt af, dus ga je optie 2 proberen. Net zolang tot je een ja of nee hebt. Neem je met minder genoegen, ben je een quiter![]()
Het is dan gewoon not-done om als optie 1 beschikbaar is bv optie 5 te pakken
Huh? Een vriend van jou?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:45 schreef fathank het volgende:
Hehe dankzij die zwarte band weet ik over wie het gaat. Heb em heel subtiel een mailtje gestuurd met dit linkje en een smiley op t einde
Ik heb nog steedsquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:26 schreef Jurrgirl het volgende:
Die update van fb van vandaag (was openbaar) heb ik een beetje verkeerd verwoord:
Hij had die zwarte band gehaald en iedereen was m aan t feliciteren. En daarop antwoordde hij: nu ik zo ver ben gekomen, waar zijn alle meiden dan die om me wanhopig te benaderen?
Klinkt dit als een arrogante lul?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:45 schreef fathank het volgende:
Hehe dankzij die zwarte band weet ik over wie het gaat. Heb em heel subtiel een mailtje gestuurd met dit linkje en een smiley op t einde
mail hem gewoon met een vraag op zijn vakgebied en doe alsof je niet weet dat hij weg is ( of werkt dat mailadres niet meer omdat t zo een bedrijfsmailadres was?) vervolgens zegt hij dat hij er niet meer werkt natuurlijk en stuur dan gewoon wat mailtjes heen en weer en wordt dan wat persoonlijker. Dan pas na een aantal mails voorstellen om iets te gaan drinken. Ik zou niet uit het niets ineens een mail gaan sturen met de vraag of hij iets wilt drinken aangezien je hem al lang niet gesproken hebt en jullie elkaar amper kennen, het komt dan raar over ... vooral als hij (nog) niet zo met jou bezig is. Misschien vind hij je nog wel helemaal niet leuk en komt dat vanzelf als hij je leert kennen, door meteen met de deur in huis te vallen en hem mee uit te vragen stel je hem niet in de gelegenheid om interesse in een date te krijgen ( jullie kennen elkaar immers amper).quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:51 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Als je ben andere mogelijkheid hebt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:37 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ach, sommige FOK!kers hier, verslaan hem 3x qua kwaliteiten...quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:01 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik denk dat ik het maar opgeef, want ik hoorde net van collega dat hij als "gast" bij ons werkte en inmiddels weg is. Dus helaas geen kans meer om hen irl tegen het lijf te lopen...echt balen. Ik vond het al raar dat ik m 2 maanden niet had gezien...daarom dus.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:26 schreef Jurrgirl het volgende:
Die update van fb van vandaag (was openbaar) heb ik een beetje verkeerd verwoord:
Hij had die zwarte band gehaald en iedereen was m aan t feliciteren. En daarop antwoordde hij: nu ik zo ver ben gekomen, waar zijn alle meiden dan die om me wanhopig te benaderen?
Klinkt dit als een arrogante lul?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:45 schreef fathank het volgende:
TROLL HARD BROquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:45 schreef fathank het volgende:
Noa beetje riskant. Wat als hij nee zegt?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:53 schreef Jurrgirl het volgende:
Dan misschien gewoon:
Heey x,
Zullen we een keer koffie doen?
Groetjes
Jg
Ik zou het iets meer inkleden... Bijvoorbeeld iets als dit:quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:53 schreef Jurrgirl het volgende:
Dan misschien gewoon:
Heey x,
Groetjes
Jg
Dit is wel een goeie inderdaad.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:19 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik zou het iets meer inkleden... Bijvoorbeeld iets als dit:
Hey x,
Ik hoorde van een collega dat je tijdelijk bij ons aan het werk was en inmiddels weg bent. Jammer, want je leek me wel een leuk persoon. Heb je anders een keer zin om samen een bak koffie te doen ergens?
Groetjes
In dat geval: sleur 'm de bezemkast in voor een lekker potje kantoorseks.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:30 schreef Jurrgirl het volgende:
Oh ter info, ik hoef niet bang te zijn voor awkward situaties want ik ga per 1 juli op een andere vestiging, in een andere stad werken
Als hij jou alleen van gezicht kent en vervolgens een mail krijgt uit jouw naam, zal hij die twee zaken niet snel combineren. Je daarom feliciteren met je promotie heeft weinig zin, omdat hij niet weet jij dat jij dat bent (qua gezicht.) Oftewel, onderneem zelf de eerste stap.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:04 schreef Jurrgirl het volgende:
Beste mannelijke fokkers, graag jullie mening...is hier sprake van desinteresse of kan ik initiatief nemen? Hoe zou jij ermee omgegaan zijn/gedacht hebben? Alvast bedankt!
Ik werk op een grote afdeling, die verdeeld is in subafdelingen. Iedere subafdeling heeft een eigen hoofd zeg maar en mensen van de subafdeling zijn geen directe collega's en hebben ook geen eigen hoofd.
6 maanden geleden zag ik bij een van de subafdelingen een leuke man lopen die ik nog niet eerder had opgemerkt...op de een of andere manier raakt ik zeer geïnteresseerd in hem en wilde hem leren kennen.
Echter, daar hij voor een andere subafdeling werkt en mij eigenlijk alleen van gezicht kent, maakt kennismaking wel lastig. Daarom besloot ik hem op een dag te mailen, een vraag te stellen die onder zijn expertise valt. Ik probeerde deze op een leuke toagankelijke manier te stellen (heel aardig, met een smiley) en daar heeft hij op geantwoord. Er is verder niks meer gebeurd (hij heeft later niet vanuit zijn kant contact opgenomen).
Onze afdeling stuurt weleens doorstuurmails om collega's te informeren over zaken van andere collega's. Vorige maand stuurde onze hoofd een mail waarin hij aangaf dat ik promotie heb gemaakt. Ik kreeg veel felicitatiemails van andere collega's en hoopte stiekem ook op een mail van hem, dat ie dit misschien als excuus gebruikt om mij te feliciteren en contact met mij op te nemen...maar dat heeft ie niet gedaan
Wat moet ik hiervan denken? Desinteresse? Of zelf mailen om een keer af te spreken? En zo ja wat zet ik in die mail? Hij is trouwens single...
Lieve mannelijke fokkers graag eerlijk antwoord, hadden jullie deze kans gepakt om contact te krijgen met een vrouw?
ik zou mijn tip opvolgenquote:Op donderdag 22 mei 2014 12:53 schreef Jurrgirl het volgende:
Dan misschien gewoon:
Heey x,
Groetjes
Jg
Yup, gewoon doen. Wie niet waagt...quote:
Bedoel je de pogingen die ik tot nu toe heb gedaan? Of als hij niet hapt als ik m straks uitvraag?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 07:55 schreef Aiciu het volgende:
Als hij de kansen niet pakt die jij hem biedt, ben je niet interessant voor hem.
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 23:42 schreef Jurrgirl het volgende:
Zelfs mijn horoscoop zegt dat ik mijn charmes moet inzetten, in mezelf vertrouwen en het initiatief moet nemen en dat ik halverwege juni een belangrijke ontmoeting heb dienkan leiden tot een liefdesrelatie
Een meisje van 28.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:21 schreef Jurrgirl het volgende:
Hij is trouwens 35/36 misschien vindt ie zelfs leuk als een meisje van 8 jonger hem benadert.
Aha! Hij wil gewoon niet dat anderen denken dat hij met een meid van 19/20 naar bed gaat.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:23 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik word 19 en begin 20 geschat vriend
Kom es godverdomme van je zolder af en nodig hem via Facebook uit om zijn zwarte band te vieren!quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:23 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik ben geen zolderkamer nerdin verre van eigenlijk....maar wat mannen benaderen betreft ben ik echt een nerd, ik ben altijd degene geweest die is uitgevraagd.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kom es godverdomme van je zolder af en nodig hem via Facebook uit om zijn zwarte band te vieren!
Daarna neemt hij je in de post-pakket houdgreep en verlaat je hem nooit meer.
Hoe moeilijk kan het zijn?
Vroeg oud dusquote:Op zaterdag 24 mei 2014 11:23 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
en heeft ie al geantwoord?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:45 schreef fathank het volgende:
Nou, dan gaan wij daten toch? Probleem opgelostquote:Op zaterdag 24 mei 2014 12:59 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik ben geen zolderkamer nerdin verre van eigenlijk....maar wat mannen benaderen betreft ben ik echt een nerd, ik ben altijd degene geweest die is uitgevraagd.
Ik ben bang dat als ik initiatief neem, hij voor het verdere contact en zelfs eventuele relatie lakser gaat worden en alle moeite door mij gedaan moet worden. Ik ben niet het type vrouw die daar genoegen mee kan nemen
Pff als je het daar al moeilijk mee hebt ga je nog een zwaar leven tegemoet.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:19 schreef Jurrgirl het volgende:
Update: misschien niet de update waar jullie op hoopten, maar ik
Heb gister op stap een andere
Leuke jongen leren kennen (alleen mee gepraat)Vandaag toegevoegd op Facebook maar hij heeft me nog steeds niet geaccepteerd. Voel me best wel onzeker nu, blijkbaar is het maar beter als ik geen initiatief toon, dus denk dat ik die collega ook niet ga benaderen. Twee afwijzingen komen best aan als een klap
Zou jij daar geen moeite mee hebben? Kun je ook uitleggen waarom?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:20 schreef habitue het volgende:
[..]
Pff als je het daar al moeilijk mee hebt ga je nog een zwaar leven tegemoet.
Nee het zal me echt een worst wezen of een vrouw me wel of niet accepteert. Het zal iig mijn zelfvertrouwen 0 beinvloeden, dat stadium ben ik gelukkig al wel voorbij. Waarom zou je zo'n afwijzing persoonlijk aantrekken, niet iedereen kan je leuk vinden, en dat is ook helemaal niet erg. (Daarbij kan het ook nog tal van redenen hebben waarom iemand je wel of niet accepteert.)quote:Op zondag 25 mei 2014 22:31 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Zou jij daar geen moeite mee hebben? Kun je ook uitleggen waarom?
Ga vooral zo verder.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:19 schreef Jurrgirl het volgende:
Update: misschien niet de update waar jullie op hoopten, maar ik
Heb gister op stap een andere
Leuke jongen leren kennen (alleen mee gepraat)Vandaag toegevoegd op Facebook maar hij heeft me nog steeds niet geaccepteerd. Voel me best wel onzeker nu, blijkbaar is het maar beter als ik geen initiatief toon, dus denk dat ik die collega ook niet ga benaderen. Twee afwijzingen komen best aan als een klap
Wow 2 hele afwijzingen?quote:Op zondag 25 mei 2014 22:19 schreef Jurrgirl het volgende:
Twee afwijzingen komen best aan als een klap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |