abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 mei 2014 @ 14:54:37 #126
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140205030
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:51 schreef Jurrgirl het volgende:

[..]

En toevoegen op linkedin en vanuit daar benaderen? Dan hou je het enigszins zakelijk en daarna kun je het luchtig aftasten zonder gelijk op je bek te gaan?
Persoonlijk heb ik linkedin echt puur voor de zakelijke contacten, FB had ik voor de ex-collega's waarmee ik ook vriendschappelijk in contact wilde blijven. Maar niet iedereen doet dat natuurlijk zo.
Toevoegen op Linkedin met een dergelijk berichtje geeft (bij mij) het signaal; vooral zakelijk wellicht meer interesse. Toevoegen op FB eerder vriendschappelijke interesse dan zakelijk, maar dat is hoe ik het zie. Als een (ex-)collega een kop koffie met jou zou willen pakken hoe wordt jij dan het liefste benaderd?
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140205188
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:37 schreef Jurrgirl het volgende:

[..]

heb alleen zijn mail. Fb ga ik niet doen.

Maar jullie zeggen al dat ik niet moet mailen om hem te leren kennen/het een en ander voor te stellen, vandaar dat ik het opgeef
Volgens mij vind je hem gewoon leuk omdat hij onbereikbaar lijkt. Misschien val je gewoon op onbereikbare kerels. Serieus, je hebt die kerel bijna nooit gezien en niet gesproken maar die spookt continu in uw hoofd. :@
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  woensdag 21 mei 2014 @ 15:00:14 #128
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140205226
quote:
7s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:59 schreef complicate het volgende:

[..]

Volgens mij vind je hem gewoon leuk omdat hij onbereikbaar lijkt. Misschien val je gewoon op onbereikbare kerels. Serieus, je hebt die kerel bijna nooit gezien en niet gesproken maar die spookt continu in uw hoofd. :@
Da's ook altijd mijn tactiek geweest... nooit mailtjes met smileys gehad :'(
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_140205248
quote:
11s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:00 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Da's ook altijd mijn tactiek geweest... nooit mailtjes met smileys gehad :'(
Welke tactiek? ik had het over type mannen waarop ze valt. *)
  woensdag 21 mei 2014 @ 15:05:35 #130
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_140205443
quote:
11s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:00 schreef complicate het volgende:

[..]

Welke tactiek? ik had het over type mannen waarop ze valt. *)
Niemand zien /spreken en hopen dat leuke meisjes je mailen.
Het was idd niet zo HEEL duidelijk :D
pi_140205558
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Niemand zien /spreken en hopen dat leuke meisjes je mailen.
Het was idd niet zo HEEL duidelijk :D
haha
pi_140205728
Wees gewoon direct. :')
pi_140206767
quote:
7s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:59 schreef complicate het volgende:

[..]

Klopt :@
pi_140206803
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:43 schreef Jurrgirl het volgende:

[..]

Klopt :@
Je weet dat het veel wil zeggen over je hè? :P
pi_140207357
quote:
6s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:44 schreef complicate het volgende:

[..]

Je weet dat het veel wil zeggen over je hè? :P
Wat dan?
pi_140207539
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:59 schreef Jurrgirl het volgende:

[..]

Wat dan?
Dat het voor je goed uitkomt als een man onbereikbaar is, want 1) spanning en vooral 2) onbewust diep van binnen heb je geen zin om je te binden aan iemand. Want de niet bezette kerels betekenen dan het omgekeerde van bovenstaande punten.

En de reden daarachter zou kunnen zijn: bang zijn om gekwetst te worden oid.
pi_140207853
quote:
7s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat het voor je goed uitkomt als een man onbereikbaar is, want 1) spanning en vooral 2) onbewust diep van binnen heb je geen zin om je te binden aan iemand. Want de niet bezette kerels betekenen dan het omgekeerde van bovenstaande punten.

En de reden daarachter zou kunnen zijn: bang zijn om gekwetst te worden oid.
Wat je zegt klopt helemaal behalve de niet bezette kerels gebeuren. Want uit principes blijf ver weg van bezette mannen. De reden erachter is idd niet gekwetst worden,maar uiteindelijk word je dat bij onbereikbare mannen ook, heel bizar
pi_140207891
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:14 schreef Jurrgirl het volgende:

[..]

Wat je zegt klopt helemaal behalve de niet bezette kerels gebeuren. Want uit principes blijf ver weg van bezette mannen. De reden erachter is idd niet gekwetst worden,maar uiteindelijk word je dat bij onbereikbare mannen ook, heel bizar
Dus kennelijk ben je er als de kippen bij om uit te zoeken of iemand bezet is maar blijf je verder in eerste instantie graag op afstand?
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_140207919
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:14 schreef Jurrgirl het volgende:

[..]

Ja en dat is precies wat ik wou bedoelen, bij de onbereikbare mannen weet je dat al dat het kan gebeuren. Dus vorm van bescherming en uw angst onder controle te hebben. Maar daar ligt dus het "probleem".
  woensdag 21 mei 2014 @ 16:18:56 #140
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140208015
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:15 schreef keste010 het volgende:

[..]

Dus kennelijk ben je er als de kippen bij om uit te zoeken of iemand bezet is maar blijf je verder in eerste instantie graag op afstand?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_140208025
ff voor jurrgirl, Der is een soort van 'communicatie ladder'

1 - via face-to-face
2 - direct via social media / post / mail
3 - via via bekenden
4 - via via social media
5 - huis stalken

Optie 1 valt af, dus ga je optie 2 proberen. Net zolang tot je een ja of nee hebt. Neem je met minder genoegen, ben je een quiter o|O

Het is dan gewoon not-done om als optie 1 beschikbaar is bv optie 5 te pakken :D
newb
pi_140208068
quote:
6s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:16 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja en dat is precies wat ik wou bedoelen, bij de onbereikbare mannen weet je dat al dat het kan gebeuren. Dus vorm van bescherming en uw angst onder controle te hebben. Maar daar ligt dus het "probleem".
Maar ergens zit er ook wel hoop dat het wat wordt of dat die persoon zelf wat onderneemt
pi_140208182
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:20 schreef Jurrgirl het volgende:

[..]

Maar ergens zit er ook wel hoop dat het wat wordt of dat die persoon zelf wat onderneemt
Het ding is dat je niet onder angst kan hopen. Snap je? hoop impliceert een bepaalde vorm van vrijheid. En als je aangetrokken bent tot iets/iemand die/dat u in eerste instantie als bescherming biedt uit hoop dat die bescherming niet meer zal nodig zijn, dan creëer je een soort wanhoop in plaats van hoop.
Dus beter leer je omgaan met uw angst om gekwetst te worden dan jezelf te bedriegen.
Snap je wat ik bedoel?
pi_140208236
Ach misschien moet ik gewoon lef hebben en denken: fuck it heb toch niks te verliezen want ik zie hem nooit meer.

Update: Oeh weet je wat ik net op z'n fb zie? Hij heeft de zwarte band bij judo behaald en zegt: nu ik dit heb behaald, waar zijn alle meiden dan om me wanhopig te benaderen?

Hoe moet ik dit opvatten? Ben mannen autist :')
pi_140208282
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:24 schreef Jurrgirl het volgende:
Ach misschien moet ik gewoon lef hebben en denken: fuck it heb toch niks te verliezen want ik zie hem nooit meer.

Update: Oeh weet je wat ik net op z'n fb zie? Hij heeft de zwarte band bij judo behaald en zegt: nu ik dit heb behaald, waar zijn alle meiden dan om me wanhopig te benaderen?

Je hebt hem dus op FB toegevoegd? of ?
pi_140209936
quote:

Dit is overduidelijk een liefdesverklaring aan jou.
pi_140210297
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:07 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Dit is overduidelijk een liefdesverklaring aan jou.
Sarcastisch?
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:17:56 #148
425929 Starfucker_
Starfuckers, Inc.
pi_140210308
quote:

Ik denk dat jullie perfect bij elkaar passen. En ja, je moet initatief nemen. Je mannetje begrijpt duidelijke hints als smileys niet :')
I play a game, it's called insincerity
pi_140210411
quote:
10s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:17 schreef complicate het volgende:

[..]

Sarcastisch?
Nee hoor, helemaal niet. :*
En jij houdt blijkbaar niet van salsadansen!. :N
pi_140210492
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:20 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Nee hoor, helemaal niet. :*
En jij houdt blijkbaar niet van salsadansen!. :N
Jawel ik hou ervan, ik dacht je even te negeren en dan later te antwoorden :P :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')