Persoonlijk heb ik linkedin echt puur voor de zakelijke contacten, FB had ik voor de ex-collega's waarmee ik ook vriendschappelijk in contact wilde blijven. Maar niet iedereen doet dat natuurlijk zo.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:51 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
En toevoegen op linkedin en vanuit daar benaderen? Dan hou je het enigszins zakelijk en daarna kun je het luchtig aftasten zonder gelijk op je bek te gaan?
Volgens mij vind je hem gewoon leuk omdat hij onbereikbaar lijkt. Misschien val je gewoon op onbereikbare kerels. Serieus, je hebt die kerel bijna nooit gezien en niet gesproken maar die spookt continu in uw hoofd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:37 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
heb alleen zijn mail. Fb ga ik niet doen.
Maar jullie zeggen al dat ik niet moet mailen om hem te leren kennen/het een en ander voor te stellen, vandaar dat ik het opgeef
Da's ook altijd mijn tactiek geweest... nooit mailtjes met smileys gehadquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Volgens mij vind je hem gewoon leuk omdat hij onbereikbaar lijkt. Misschien val je gewoon op onbereikbare kerels. Serieus, je hebt die kerel bijna nooit gezien en niet gesproken maar die spookt continu in uw hoofd.
Welke tactiek? ik had het over type mannen waarop ze valt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Da's ook altijd mijn tactiek geweest... nooit mailtjes met smileys gehad
Niemand zien /spreken en hopen dat leuke meisjes je mailen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Welke tactiek? ik had het over type mannen waarop ze valt.
hahaquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niemand zien /spreken en hopen dat leuke meisjes je mailen.
Het was idd niet zo HEEL duidelijk
Kloptquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Volgens mij vind je hem gewoon leuk omdat hij onbereikbaar lijkt. Misschien val je gewoon op onbereikbare kerels. Serieus, je hebt die kerel bijna nooit gezien en niet gesproken maar die spookt continu in uw hoofd.
Je weet dat het veel wil zeggen over je hè?quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Je weet dat het veel wil zeggen over je hè?
Dat het voor je goed uitkomt als een man onbereikbaar is, want 1) spanning en vooral 2) onbewust diep van binnen heb je geen zin om je te binden aan iemand. Want de niet bezette kerels betekenen dan het omgekeerde van bovenstaande punten.quote:
Wat je zegt klopt helemaal behalve de niet bezette kerels gebeuren. Want uit principes blijf ver weg van bezette mannen. De reden erachter is idd niet gekwetst worden,maar uiteindelijk word je dat bij onbereikbare mannen ook, heel bizarquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat het voor je goed uitkomt als een man onbereikbaar is, want 1) spanning en vooral 2) onbewust diep van binnen heb je geen zin om je te binden aan iemand. Want de niet bezette kerels betekenen dan het omgekeerde van bovenstaande punten.
En de reden daarachter zou kunnen zijn: bang zijn om gekwetst te worden oid.
Dus kennelijk ben je er als de kippen bij om uit te zoeken of iemand bezet is maar blijf je verder in eerste instantie graag op afstand?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:14 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt helemaal behalve de niet bezette kerels gebeuren. Want uit principes blijf ver weg van bezette mannen. De reden erachter is idd niet gekwetst worden,maar uiteindelijk word je dat bij onbereikbare mannen ook, heel bizar
Ja en dat is precies wat ik wou bedoelen, bij de onbereikbare mannen weet je dat al dat het kan gebeuren. Dus vorm van bescherming en uw angst onder controle te hebben. Maar daar ligt dus het "probleem".quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:14 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt helemaal behalve de niet bezette kerels gebeuren. Want uit principes blijf ver weg van bezette mannen. De reden erachter is idd niet gekwetst worden,maar uiteindelijk word je dat bij onbereikbare mannen ook, heel bizar
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:15 schreef keste010 het volgende:
[..]
Dus kennelijk ben je er als de kippen bij om uit te zoeken of iemand bezet is maar blijf je verder in eerste instantie graag op afstand?
Maar ergens zit er ook wel hoop dat het wat wordt of dat die persoon zelf wat onderneemtquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en dat is precies wat ik wou bedoelen, bij de onbereikbare mannen weet je dat al dat het kan gebeuren. Dus vorm van bescherming en uw angst onder controle te hebben. Maar daar ligt dus het "probleem".
Het ding is dat je niet onder angst kan hopen. Snap je? hoop impliceert een bepaalde vorm van vrijheid. En als je aangetrokken bent tot iets/iemand die/dat u in eerste instantie als bescherming biedt uit hoop dat die bescherming niet meer zal nodig zijn, dan creëer je een soort wanhoop in plaats van hoop.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:20 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Maar ergens zit er ook wel hoop dat het wat wordt of dat die persoon zelf wat onderneemt
Je hebt hem dus op FB toegevoegd? of ?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:24 schreef Jurrgirl het volgende:
Ach misschien moet ik gewoon lef hebben en denken: fuck it heb toch niks te verliezen want ik zie hem nooit meer.
Update: Oeh weet je wat ik net op z'n fb zie? Hij heeft de zwarte band bij judo behaald en zegt: nu ik dit heb behaald, waar zijn alle meiden dan om me wanhopig te benaderen?
Hoe moet ik dit opvatten? Ben mannen autist
Dit is overduidelijk een liefdesverklaring aan jou.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:24 schreef Jurrgirl het volgende:
Ach misschien moet ik gewoon lef hebben en denken: fuck it heb toch niks te verliezen want ik zie hem nooit meer.
Update: Oeh weet je wat ik net op z'n fb zie? Hij heeft de zwarte band bij judo behaald en zegt: nu ik dit heb behaald, waar zijn alle meiden dan om me wanhopig te benaderen?
Sarcastisch?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:07 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dit is overduidelijk een liefdesverklaring aan jou.
Ik denk dat jullie perfect bij elkaar passen. En ja, je moet initatief nemen. Je mannetje begrijpt duidelijke hints als smileys nietquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:24 schreef Jurrgirl het volgende:
Jawel ik hou ervan, ik dacht je even te negeren en dan later te antwoordenquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:20 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet.
En jij houdt blijkbaar niet van salsadansen!.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |