Welnee. Daarna meteen een berichtje sturen dat je hem al weken in de gaten houdt. Vinden mannen leuk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef Jurrgirl het volgende:
Is het raar om hem op Facebook toe te voegen?
Gewoon ervoor zorgen dat hij u ziet (fysieke aanwezigheid). Want als je hem nooit tegenkomt dan wordt het uiteraard moeilijk om zelfs in een gesprek te geraken. Dus tijdens de lunch, personeelsfeest, after work gelegenheden oid.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:51 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
En hoe zorg je er virtueel voor "dat je er bent" of hoe "positionert je je gewoon mooi"
Wat is dit voor een onzinquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welnee. Daarna meteen een berichtje sturen dat je hem al weken in de gaten houdt. Vinden mannen leuk.
Gast..quote:
een echte man begint dan ook niets op de werkvloer, instant drama.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoon ervoor zorgen dat hij u ziet (fysieke aanwezigheid). Want als je hem nooit tegenkomt dan wordt het uiteraard moeilijk om zelfs in een gesprek te geraken. Dus tijdens de lunch, personeelsfeest, after work gelegenheden oid.
Positioneren bedoel ik; er mooi uitzien en speels zijn: lachen en teasen. Als hij u ook erg leuk vindt, zal hij u op date vragen. Een echte man weet hoe het moet.
True.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
een echte man begint dan ook niets op de werkvloer, instant drama.
Ja kom op joh, wat is dezequote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welnee. Daarna meteen een berichtje sturen dat je hem al weken in de gaten houdt. Vinden mannen leuk.
Valt mee hoor, was vrij duidelijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:50 schreef Chloroform het volgende:
Blijkbaar missen jullie de sarcastische ondertoon echt compleet. Jammer weer.
Waarschijnlijk schrok hem dat af. Voortaan iets subtieler zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze deed er een smiley bij, dat is universele taal voor 'ik wil je'.
Zeker. Ik denk dat ze voortaan de smiley moet weglaten en in plaats daarvan een subtiele vraag moet stellen over zijn expertise.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:33 schreef thabit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk schrok hem dat af. Voortaan iets subtieler zijn.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:33 schreef thabit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk schrok hem dat af. Voortaan iets subtieler zijn.
Ik zou hem pas toevoegen als je hem ook écht een keer gesproken hebt en hij je dus kent.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef Jurrgirl het volgende:
Is het raar om hem op Facebook toe te voegen?
Misschien kan ze proberen om eerst contact te maken met de dames van zijn departement.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:39 schreef danos het volgende:
Kan je niet via iemand anders in contact komen?
Eerlijk antwoord: Nee.quote:Lieve mannelijke fokkers graag eerlijk antwoord, hadden jullie deze kans gepakt om contact te krijgen met een vrouw?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |