Ze deed er een smiley bij, dat is universele taal voor 'ik wil je'.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef Deckard het volgende:
Jij stelt hem een vraag via mail en hij geeft antwoord. Wat wil je nou?
Dat is toch totaal geen manier om te laten zien dat je interesse hebt?
Sociale werkplaats liefdes!quote:Ik werk op een grote afdeling, die verdeeld is in subafdelingen. Iedere subafdeling heeft een eigen hoofd zeg maar en mensen van de subafdeling zijn geen directe collega's en hebben ook geen eigen hoofd.
ik lees nu hem pas goed. Ik zie allemaal mensen zonder hoofd... Hoe kan dat nou aantrekkelijk zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:24 schreef right_turn het volgende:
[..]
Sociale werkplaats liefdes!![]()
Naar hem toe ben je vast net zo duidelijk!
Gee eigen hoofd... Misschien hebben ze samen een hoofd. Het leenhoofd, die doen ze dan op als ze naar klanten gaan,.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:27 schreef Angst het volgende:
[..]
ik lees nu hem pas goed. Ik zie allemaal mensen zonder hoofd... Hoe kan dat nou aantrekkelijk zijn.
Drie smilies en een porquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:26 schreef Angst het volgende:
Als elke keer als ik smilies gebruikte naar collega's ik interesse had getoond, had ik nu een serieus probleem.
Meid dit moet duidelijker.
Ja dit bedoel ik dus, deze gedachte maakt mij dus onzeker om duidelijk te zijn en initiatief te nemenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:09 schreef Chloroform het volgende:
Hij heeft waarschijnlijk geen idee wie je bent, als hij je interessant had gevonden, had hij het je na dat eerdere mailcontact al laten blijken.
Dit wordt niks.
Rip
dus dan stap je op hem af! Jij lijkt me leuk, koffie doen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:30 schreef Jurrgirl het volgende:
Oh ter info, ik hoef niet bang te zijn voor awkward situaties want ik ga per 1 juli op een andere vestiging, in een andere stad werken
Gewoon eens op 'm afstappen joh, voor hetzelfde geld weet hij niet eens wie je bentquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:32 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ja dit bedoel ik dus, deze gedachte maakt mij dus onzeker om duidelijk te zijn en initiatief te nemen
Nee. Je vorige mail was ook al geen succes hequote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:54 schreef Jurrgirl het volgende:
Is een mail sturen ook goed, want dit klinkt misschien als een smoes, maar ik zie hem heeel af en toe op het werk
Dan hoef je dus geeneens meer na te denken wanneer je je actie onderneemt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:54 schreef Jurrgirl het volgende:
Is een mail sturen ook goed, want dit klinkt misschien als een smoes, maar ik zie hem heeel af en toe op het werk
Thnx wat lief!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Allereerst wil ik je feliciteren met je promotie. Wat geweldig dat er nog van dit soort positieve berichten te melden zijn in deze tijd van baanonzekerheid en gedwongen ontslagen.
Hier wilde ik het eigenlijk wel bij laten.
[..]
Dan hoef je dus geeneens meer na te denken wanneer je je actie onderneemt.
Ja. Niks te verliezen ook. Al krijg je niet de gewenste reactie je ziet hem (zoals jezelf al stelt) toch zelden tot nooit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:15 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Thnx wat lief!
Gewoon doen dus zonder moeilijk te denken?
En misschien niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:21 schreef Jurrgirl het volgende:
Hij is trouwens 35/36 misschien vindt ie zelfs leuk als een meisje van 8 jonger hem benadert.
Ik moet hardop lachen om jouw reactiequote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:21 schreef nostra het volgende:
Als een vent een mail krijgt van een vrouwelijke collega met een vraag, die ook nog eens specifiek onder zijn expertise valt, dan antwoordt-ie daar zakelijk op, ook als er een fucking smiley in die mail staat en hij aardig is verwoord.
Die kerel denkt niet: "hey, er staat ook een smiley in die mail en hij is ook wat vriendelijker verwoord dan normaal, misschien vindt zij mij leuk, laat ik haar een e-mail sturen als er een algemene mail voorbij komt, zodat ik mijn wederzijdse interesse laat blijken".
Godtering.
Het is in principe aan de man om de eerste stap te zetten, hij hoort de jager te zijn en JIJ de verleidster.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:04 schreef Jurrgirl het volgende:
Beste mannelijke fokkers, graag jullie mening...is hier sprake van desinteresse of kan ik initiatief nemen? Hoe zou jij ermee omgegaan zijn/gedacht hebben? Alvast bedankt!
Ik werk op een grote afdeling, die verdeeld is in subafdelingen. Iedere subafdeling heeft een eigen hoofd zeg maar en mensen van de subafdeling zijn geen directe collega's en hebben ook geen eigen hoofd.
6 maanden geleden zag ik bij een van de subafdelingen een leuke man lopen die ik nog niet eerder had opgemerkt...op de een of andere manier raakt ik zeer geïnteresseerd in hem en wilde hem leren kennen.
Echter, daar hij voor een andere subafdeling werkt en mij eigenlijk alleen van gezicht kent, maakt kennismaking wel lastig. Daarom besloot ik hem op een dag te mailen, een vraag te stellen die onder zijn expertise valt. Ik probeerde deze op een leuke toagankelijke manier te stellen (heel aardig, met een smiley) en daar heeft hij op geantwoord. Er is verder niks meer gebeurd (hij heeft later niet vanuit zijn kant contact opgenomen).
Onze afdeling stuurt weleens doorstuurmails om collega's te informeren over zaken van andere collega's. Vorige maand stuurde onze hoofd een mail waarin hij aangaf dat ik promotie heb gemaakt. Ik kreeg veel felicitatiemails van andere collega's en hoopte stiekem ook op een mail van hem, dat ie dit misschien als excuus gebruikt om mij te feliciteren en contact met mij op te nemen...maar dat heeft ie niet gedaan
Wat moet ik hiervan denken? Desinteresse? Of zelf mailen om een keer af te spreken? En zo ja wat zet ik in die mail? Hij is trouwens single...
Lieve mannelijke fokkers graag eerlijk antwoord, hadden jullie deze kans gepakt om contact te krijgen met een vrouw?
Ik denk niet dat hij jouw gedachten kan lezen. Een professionele vraag, vriendelijk gesteld betekent niet zo veel, behalve dat je een aardige collega zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:08 schreef dinosteen het volgende:
Het is allemaal wel heel erg subtiel zeker om dat je die man nooit hebt gesproken in het echt.
Ik zou toch een manier zoeken om het wat concreter te maken.
ik zie je naaktfotos van verschijnen danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is in principe aan de man om de eerste stap te zetten, hij hoort de jager te zijn en JIJ de verleidster.
Dat kan ze doen ja, maar dan is de spanning erafquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik zie je naaktfotos van verschijnen dan
stress is slecht voor prooidierenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat kan ze doen ja, maar dan is de spanning eraf
Ik zou echt niet weten hoe je een onbekende gozer moet verleiden, nooit gedaan ook, want ik ben altijd degene geweest die is verleid.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is in principe aan de man om de eerste stap te zetten, hij hoort de jager te zijn en JIJ de verleidster.
In dat kader dus gewoon wat speels zijn naar hem toe...maar niet op hem afstappen.
Als ik een man zou zijn en een vrouw stuurt mij een mailtje dan zou ik dat negeren. Ik denk dat ik dan liever een vrouw zou willen die mij verleid ofzo. Niet zo eentje die subtiele hints geeft. Mannen doen dat ook niet als ze een vrouw proberen te versieren. Dus geen hints geven, maar directer zijn.
Maar euuuh ik zou dat sowieso niet aanraden om iets met een collega te beginnen.
Stap er gewoon eens op af zou ik zeggen. Maak een praatje, zeg gedag. Niet direct uivragen, dat doe je iets later misschien?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:40 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten hoe je een onbekende gozer moet verleiden, nooit gedaan ook, want ik ben altijd degene geweest die is verleid.
Ik Zie m bijna nooit op het werk, dat is het probleem.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:41 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Stap er gewoon eens op af zou ik zeggen. Maak een praatje, zeg gedag. Niet direct uivragen, dat doe je iets later misschien?
Stel je niet zo aan zeg. Als je iets echt wilt moet je het zelf gaan halen. En alsje echt zo lekker bent dat mannen iet met je durven praten mag dat geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:45 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik Zie m bijna nooit op het werk, dat is het probleem.
Bovendien valt het me op dat wanneer random mannen mij iets vragen of wanneer ik hun iets vraag, zij in de eerste instantie als ik ze aankijk niet meer weten wat ze wilden zeggen (ff stil vallen) of beginnen te stotteren. Ik weet niet waar dat aan ligt, heb ik al eens vaker meegemaakt
Ik heb ook nog nooit op een man afgestapt. Je hoeft ook niet op hem af te stappen, zorg er in eerste instantie voor dat hij merkt dat je er bent. Als hij u verleidelijk en knap vindt, zal hij wel weten hoe laat het is toch? Dus u gewoon mooi positioneren.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:40 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten hoe je een onbekende gozer moet verleiden, nooit gedaan ook, want ik ben altijd degene geweest die is verleid.
En hoe zorg je er virtueel voor "dat je er bent" of hoe "positionert je je gewoon mooi"quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit op een man afgestapt. Je hoeft ook niet op hem af te stappen, zorg er in eerste instantie voor dat hij merkt dat je er bent. Als hij u verleidelijk en knap vindt, zal hij wel weten hoe laat het is toch? Dus u gewoon mooi positioneren.
Ik zeg niet dat lekker ben, ik denk eerder dat ze bang wordenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:47 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg. Als je iets echt wilt moet je het zelf gaan halen. En alsje echt zo lekker bent dat mannen iet met je durven praten mag dat geen probleem zijn.
Welnee. Daarna meteen een berichtje sturen dat je hem al weken in de gaten houdt. Vinden mannen leuk.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef Jurrgirl het volgende:
Is het raar om hem op Facebook toe te voegen?
Gewoon ervoor zorgen dat hij u ziet (fysieke aanwezigheid). Want als je hem nooit tegenkomt dan wordt het uiteraard moeilijk om zelfs in een gesprek te geraken. Dus tijdens de lunch, personeelsfeest, after work gelegenheden oid.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:51 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
En hoe zorg je er virtueel voor "dat je er bent" of hoe "positionert je je gewoon mooi"
Wat is dit voor een onzinquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welnee. Daarna meteen een berichtje sturen dat je hem al weken in de gaten houdt. Vinden mannen leuk.
Gast..quote:
een echte man begint dan ook niets op de werkvloer, instant drama.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Gewoon ervoor zorgen dat hij u ziet (fysieke aanwezigheid). Want als je hem nooit tegenkomt dan wordt het uiteraard moeilijk om zelfs in een gesprek te geraken. Dus tijdens de lunch, personeelsfeest, after work gelegenheden oid.
Positioneren bedoel ik; er mooi uitzien en speels zijn: lachen en teasen. Als hij u ook erg leuk vindt, zal hij u op date vragen. Een echte man weet hoe het moet.
True.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
een echte man begint dan ook niets op de werkvloer, instant drama.
Ja kom op joh, wat is dezequote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Welnee. Daarna meteen een berichtje sturen dat je hem al weken in de gaten houdt. Vinden mannen leuk.
Valt mee hoor, was vrij duidelijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:50 schreef Chloroform het volgende:
Blijkbaar missen jullie de sarcastische ondertoon echt compleet. Jammer weer.
Waarschijnlijk schrok hem dat af. Voortaan iets subtieler zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze deed er een smiley bij, dat is universele taal voor 'ik wil je'.
Zeker. Ik denk dat ze voortaan de smiley moet weglaten en in plaats daarvan een subtiele vraag moet stellen over zijn expertise.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:33 schreef thabit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk schrok hem dat af. Voortaan iets subtieler zijn.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:33 schreef thabit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk schrok hem dat af. Voortaan iets subtieler zijn.
Ik zou hem pas toevoegen als je hem ook écht een keer gesproken hebt en hij je dus kent.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef Jurrgirl het volgende:
Is het raar om hem op Facebook toe te voegen?
Misschien kan ze proberen om eerst contact te maken met de dames van zijn departement.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:39 schreef danos het volgende:
Kan je niet via iemand anders in contact komen?
Eerlijk antwoord: Nee.quote:Lieve mannelijke fokkers graag eerlijk antwoord, hadden jullie deze kans gepakt om contact te krijgen met een vrouw?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |