abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140179050
Beste mannelijke fokkers, graag jullie mening...is hier sprake van desinteresse of kan ik initiatief nemen? Hoe zou jij ermee omgegaan zijn/gedacht hebben? Alvast bedankt!

Ik werk op een grote afdeling, die verdeeld is in subafdelingen. Iedere subafdeling heeft een eigen hoofd zeg maar en mensen van de subafdeling zijn geen directe collega's en hebben ook geen eigen hoofd.

6 maanden geleden zag ik bij een van de subafdelingen een leuke man lopen die ik nog niet eerder had opgemerkt...op de een of andere manier raakt ik zeer geïnteresseerd in hem en wilde hem leren kennen.

Echter, daar hij voor een andere subafdeling werkt en mij eigenlijk alleen van gezicht kent, maakt kennismaking wel lastig. Daarom besloot ik hem op een dag te mailen, een vraag te stellen die onder zijn expertise valt. Ik probeerde deze op een leuke toagankelijke manier te stellen (heel aardig, met een smiley) en daar heeft hij op geantwoord. Er is verder niks meer gebeurd (hij heeft later niet vanuit zijn kant contact opgenomen).

Onze afdeling stuurt weleens doorstuurmails om collega's te informeren over zaken van andere collega's. Vorige maand stuurde onze hoofd een mail waarin hij aangaf dat ik promotie heb gemaakt. Ik kreeg veel felicitatiemails van andere collega's en hoopte stiekem ook op een mail van hem, dat ie dit misschien als excuus gebruikt om mij te feliciteren en contact met mij op te nemen...maar dat heeft ie niet gedaan :(

Wat moet ik hiervan denken? Desinteresse? Of zelf mailen om een keer af te spreken? En zo ja wat zet ik in die mail? Hij is trouwens single...

Lieve mannelijke fokkers graag eerlijk antwoord, hadden jullie deze kans gepakt om contact te krijgen met een vrouw?
  dinsdag 20 mei 2014 @ 20:05:57 #2
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_140179140
Morgen te grazen nemen in de koffiecorner ^O^
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_140179219
Als je al contact met hem zou willen krijgen, spreek hem dan gewoon een keer aan in plaats van via de mail. Daaruit kun je meer opmaken of hij wel of niet interesse in je heeft.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 20:08:07 #4
359659 dinosteen
Stenen zijn hard
pi_140179247
Het is allemaal wel heel erg subtiel zeker om dat je die man nooit hebt gesproken in het echt.
Ik zou toch een manier zoeken om het wat concreter te maken.
pi_140179277
Zoek hem op tinder!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_140179288
Je bent niet op zijn radar. Meer moeite doen dus.
pi_140179303
Zie je hem wel eens in de lift of in de keuken oid? Ik zou hem eerder irl aanspreken dan via mail. Hij heeft nu waarschijnlijk helemaal niet in de gaten dat jij interesse hebt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 20 mei 2014 @ 20:09:33 #8
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_140179313
Hij heeft waarschijnlijk geen idee wie je bent, als hij je interessant had gevonden, had hij het je na dat eerdere mailcontact al laten blijken.

Dit wordt niks.
Rip
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_140179491
Stuur een foto van je tieten
pi_140179615
Ik zou een vrouw die geen persoonlijk contact opneemt nadat ik haar een zakelijke mail (met smiley) gestuurd had sowieso compleet links laten liggen. Relaties met autisten zijn waardeloos.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_140179704
Vrouwen met hun aanwijzingen :')
I never forget a face, but in your case I’d be glad to make an exception.
pi_140179785
Jij stelt hem een vraag via mail en hij geeft antwoord. Wat wil je nou?

Dat is toch totaal geen manier om te laten zien dat je interesse hebt?
  dinsdag 20 mei 2014 @ 20:20:54 #13
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_140179832
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:19 schreef Deckard het volgende:
Jij stelt hem een vraag via mail en hij geeft antwoord. Wat wil je nou?

Dat is toch totaal geen manier om te laten zien dat je interesse hebt?
Ze deed er een smiley bij, dat is universele taal voor 'ik wil je'.

:)
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_140179927
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:13 schreef Karbkronkel het volgende:
Stuur een foto van je tieten
werkt altijd.
pi_140179928
Als je nou in je mailtje had gezet dat je graag wat met hem wou drinken, okee, maar een smiley, kom op, misschien dat dat werkt in jouw fantasie, maar in de echte wereld is dat helemaal niets
pi_140179963
o serieus ik dacht dat de mannen wanhopig waren

hij is een collega en ziet een mailtje echt niet als een hint ofzo

of gewoon zon smilie erbij
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_140179989
Je vindt hem leuk, stuurt hem een mail ( :')) waar hij op reageert en nu verwacht je dat hij weet dat jij hem leuk vindt en dat er nu iets van zijn kant moet komen? :')
  dinsdag 20 mei 2014 @ 20:24:23 #18
210501 right_turn
It's my turn
pi_140179993
quote:
Ik werk op een grote afdeling, die verdeeld is in subafdelingen. Iedere subafdeling heeft een eigen hoofd zeg maar en mensen van de subafdeling zijn geen directe collega's en hebben ook geen eigen hoofd.
Sociale werkplaats liefdes! O+

Naar hem toe ben je vast net zo duidelijk! 8)7
Acht Cola, Acht Bier!
  dinsdag 20 mei 2014 @ 20:26:40 #19
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_140180091
Als elke keer als ik smilies gebruikte naar collega's ik interesse had getoond, had ik nu een serieus probleem.

Meid dit moet duidelijker.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  dinsdag 20 mei 2014 @ 20:27:26 #20
39114 Angst
pi_140180118
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:24 schreef right_turn het volgende:

[..]

Sociale werkplaats liefdes! O+

Naar hem toe ben je vast net zo duidelijk! 8)7
ik lees nu hem pas goed. Ik zie allemaal mensen zonder hoofd... Hoe kan dat nou aantrekkelijk zijn.
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
  dinsdag 20 mei 2014 @ 20:28:09 #21
39114 Angst
pi_140180163
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:27 schreef Angst het volgende:

[..]

ik lees nu hem pas goed. Ik zie allemaal mensen zonder hoofd... Hoe kan dat nou aantrekkelijk zijn.
Gee eigen hoofd... Misschien hebben ze samen een hoofd. Het leenhoofd, die doen ze dan op als ze naar klanten gaan,.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 20:28:44 #22
244933 trovey
Nachtoele
pi_140180192
Als ik een man zou zijn dan zou ik zo'n mailtje ook niet zien als iets belangrijks TS. Je bent te subtiel, een werkgerelateerd mailtje ziet niemand als een poging om persoonlijk contact te krijgen omdat die persoon meer in mij ziet dan een collega. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 20 mei 2014 @ 20:29:16 #23
210501 right_turn
It's my turn
pi_140180227
Foto van collega gevonden!

Acht Cola, Acht Bier!
pi_140180283
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:26 schreef Angst het volgende:
Als elke keer als ik smilies gebruikte naar collega's ik interesse had getoond, had ik nu een serieus probleem.

Meid dit moet duidelijker.
Drie smilies en een por
pi_140180295
Oh ter info, ik hoef niet bang te zijn voor awkward situaties want ik ga per 1 juli op een andere vestiging, in een andere stad werken
pi_140180375
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:09 schreef Chloroform het volgende:
Hij heeft waarschijnlijk geen idee wie je bent, als hij je interessant had gevonden, had hij het je na dat eerdere mailcontact al laten blijken.

Dit wordt niks.
Rip
Ja dit bedoel ik dus, deze gedachte maakt mij dus onzeker om duidelijk te zijn en initiatief te nemen
  dinsdag 20 mei 2014 @ 20:32:11 #27
39114 Angst
pi_140180382
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:30 schreef Jurrgirl het volgende:
Oh ter info, ik hoef niet bang te zijn voor awkward situaties want ik ga per 1 juli op een andere vestiging, in een andere stad werken
dus dan stap je op hem af! Jij lijkt me leuk, koffie doen?
  dinsdag 20 mei 2014 @ 20:34:08 #28
210501 right_turn
It's my turn
pi_140180478
Als je knap bent, kun je op hem afstappen... als je lelijk bent moet je een stomme hobby zoeken! :Y
Acht Cola, Acht Bier!
pi_140180817
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:32 schreef Jurrgirl het volgende:

[..]

Ja dit bedoel ik dus, deze gedachte maakt mij dus onzeker om duidelijk te zijn en initiatief te nemen
Gewoon eens op 'm afstappen joh, voor hetzelfde geld weet hij niet eens wie je bent
pi_140181305
Is een mail sturen ook goed, want dit klinkt misschien als een smoes, maar ik zie hem heeel af en toe op het werk :@
pi_140181379
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:54 schreef Jurrgirl het volgende:
Is een mail sturen ook goed, want dit klinkt misschien als een smoes, maar ik zie hem heeel af en toe op het werk :@
Nee. Je vorige mail was ook al geen succes he :')
pi_140181935
Allereerst wil ik je feliciteren met je promotie. Wat geweldig dat er nog van dit soort positieve berichten te melden zijn in deze tijd van baanonzekerheid en gedwongen ontslagen.

Hier wilde ik het eigenlijk wel bij laten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:54 schreef Jurrgirl het volgende:
Dan hoef je dus geeneens meer na te denken wanneer je je actie onderneemt.
pi_140182512
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Allereerst wil ik je feliciteren met je promotie. Wat geweldig dat er nog van dit soort positieve berichten te melden zijn in deze tijd van baanonzekerheid en gedwongen ontslagen.

Hier wilde ik het eigenlijk wel bij laten.

[..]

Dan hoef je dus geeneens meer na te denken wanneer je je actie onderneemt.
Thnx wat lief!

Gewoon doen dus zonder moeilijk te denken?
pi_140182584
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 21:15 schreef Jurrgirl het volgende:

[..]

Thnx wat lief!

Gewoon doen dus zonder moeilijk te denken?
Ja. Niks te verliezen ook. Al krijg je niet de gewenste reactie je ziet hem (zoals jezelf al stelt) toch zelden tot nooit.
pi_140182810
Hij is trouwens 35/36 misschien vindt ie zelfs leuk als een meisje van 8 jonger hem benadert.
pi_140182818
Als een vent een mail krijgt van een vrouwelijke collega met een vraag, die ook nog eens specifiek onder zijn expertise valt, dan antwoordt-ie daar zakelijk op, ook als er een fucking smiley in die mail staat en hij aardig is verwoord.

Die kerel denkt niet: "hey, er staat ook een smiley in die mail en hij is ook wat vriendelijker verwoord dan normaal, misschien vindt zij mij leuk, laat ik haar een e-mail sturen als er een algemene mail voorbij komt, zodat ik mijn wederzijdse interesse laat blijken".

Godtering.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
  dinsdag 20 mei 2014 @ 21:22:54 #37
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_140182885
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 21:21 schreef Jurrgirl het volgende:
Hij is trouwens 35/36 misschien vindt ie zelfs leuk als een meisje van 8 jonger hem benadert.
En misschien niet.
Misschien valt hij op heel andere types.
Misschien is hij wel homo.
pi_140183189
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 21:21 schreef nostra het volgende:
Als een vent een mail krijgt van een vrouwelijke collega met een vraag, die ook nog eens specifiek onder zijn expertise valt, dan antwoordt-ie daar zakelijk op, ook als er een fucking smiley in die mail staat en hij aardig is verwoord.

Die kerel denkt niet: "hey, er staat ook een smiley in die mail en hij is ook wat vriendelijker verwoord dan normaal, misschien vindt zij mij leuk, laat ik haar een e-mail sturen als er een algemene mail voorbij komt, zodat ik mijn wederzijdse interesse laat blijken".

Godtering.
Ik moet hardop lachen om jouw reactie :D

Ik ben dan ook echt een schijterd bij dit soort zaken....want ik ben altijd degene die uitgevraagd wordt, niet andersom en vooral ook niet bij een onbekende
pi_140183857
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:04 schreef Jurrgirl het volgende:
Beste mannelijke fokkers, graag jullie mening...is hier sprake van desinteresse of kan ik initiatief nemen? Hoe zou jij ermee omgegaan zijn/gedacht hebben? Alvast bedankt!

6 maanden geleden zag ik bij een van de subafdelingen een leuke man lopen die ik nog niet eerder had opgemerkt...op de een of andere manier raakt ik zeer geïnteresseerd in hem en wilde hem leren kennen.

Echter, daar hij voor een andere subafdeling werkt en mij eigenlijk alleen van gezicht kent, maakt kennismaking wel lastig. Daarom besloot ik hem op een dag te mailen, een vraag te stellen die onder zijn expertise valt. Ik probeerde deze op een leuke toagankelijke manier te stellen (heel aardig, met een smiley) en daar heeft hij op geantwoord. Er is verder niks meer gebeurd (hij heeft later niet vanuit zijn kant contact opgenomen).

Onze afdeling stuurt weleens doorstuurmails om collega's te informeren over zaken van andere collega's. Vorige maand stuurde onze hoofd een mail waarin hij aangaf dat ik promotie heb gemaakt. Ik kreeg veel felicitatiemails van andere collega's en hoopte stiekem ook op een mail van hem, dat ie dit misschien als excuus gebruikt om mij te feliciteren en contact met mij op te nemen...maar dat heeft ie niet gedaan :(

Wat moet ik hiervan denken? Desinteresse? Of zelf mailen om een keer af te spreken? En zo ja wat zet ik in die mail? Hij is trouwens single...

Lieve mannelijke fokkers graag eerlijk antwoord, hadden jullie deze kans gepakt om contact te krijgen met een vrouw?
Het is in principe aan de man om de eerste stap te zetten, hij hoort de jager te zijn en JIJ de verleidster.
In dat kader dus gewoon wat speels zijn naar hem toe...maar niet op hem afstappen.

Als ik een man zou zijn en een vrouw stuurt mij een mailtje dan zou ik dat negeren. Ik denk dat ik dan liever een vrouw zou willen die mij verleid ofzo. Niet zo eentje die subtiele hints geeft. Mannen doen dat ook niet als ze een vrouw proberen te versieren. Dus geen hints geven, maar directer zijn.

Maar euuuh ik zou dat sowieso niet aanraden om iets met een collega te beginnen. :P
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_140184009
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:08 schreef dinosteen het volgende:
Het is allemaal wel heel erg subtiel zeker om dat je die man nooit hebt gesproken in het echt.
Ik zou toch een manier zoeken om het wat concreter te maken.
Ik denk niet dat hij jouw gedachten kan lezen. Een professionele vraag, vriendelijk gesteld betekent niet zo veel, behalve dat je een aardige collega zou kunnen zijn.

Je zult hem toch gewoon eens moeten aanspreken. Een soort van per ongeluk, of zeg hem gewoon gedag al sje hem tegenkomt... of spreek hem aan.

Klink ttrouwens wel gruwelijk, grote afdeling met subafdelingen ...en oja, gefelciteerd met je promotie..
Whatever...
  dinsdag 20 mei 2014 @ 22:00:42 #41
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_140184814
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 21:41 schreef complicate het volgende:

[..]

Het is in principe aan de man om de eerste stap te zetten, hij hoort de jager te zijn en JIJ de verleidster.

ik zie je naaktfotos van verschijnen dan
pi_140184867
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:00 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

ik zie je naaktfotos van verschijnen dan
Dat kan ze doen ja, maar dan is de spanning eraf :P
  dinsdag 20 mei 2014 @ 22:02:26 #43
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_140184911
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:01 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat kan ze doen ja, maar dan is de spanning eraf :P
stress is slecht voor prooidieren
pi_140186935
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 21:41 schreef complicate het volgende:

[..]

In dat kader dus gewoon wat speels zijn naar hem toe...maar niet op hem afstappen.

Als ik een man zou zijn en een vrouw stuurt mij een mailtje dan zou ik dat negeren. Ik denk dat ik dan liever een vrouw zou willen die mij verleid ofzo. Niet zo eentje die subtiele hints geeft. Mannen doen dat ook niet als ze een vrouw proberen te versieren. Dus geen hints geven, maar directer zijn.

Maar euuuh ik zou dat sowieso niet aanraden om iets met een collega te beginnen. :P
Ik zou echt niet weten hoe je een onbekende gozer moet verleiden, nooit gedaan ook, want ik ben altijd degene geweest die is verleid.
pi_140187004
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:40 schreef Jurrgirl het volgende:

[..]

Ik zou echt niet weten hoe je een onbekende gozer moet verleiden, nooit gedaan ook, want ik ben altijd degene geweest die is verleid.
Stap er gewoon eens op af zou ik zeggen. Maak een praatje, zeg gedag. Niet direct uivragen, dat doe je iets later misschien?
Whatever...
pi_140187272
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:41 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Stap er gewoon eens op af zou ik zeggen. Maak een praatje, zeg gedag. Niet direct uivragen, dat doe je iets later misschien?
Ik Zie m bijna nooit op het werk, dat is het probleem.

Bovendien valt het me op dat wanneer random mannen mij irl iets vragen of wanneer ik hun iets vraag, zij in de eerste instantie als ik ze aankijk niet meer weten wat ze wilden zeggen (ff stil vallen) of beginnen te stotteren. Ik weet niet waar dat aan ligt, heb ik al eens vaker meegemaakt
pi_140187357
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:45 schreef Jurrgirl het volgende:

[..]

Ik Zie m bijna nooit op het werk, dat is het probleem.

Bovendien valt het me op dat wanneer random mannen mij iets vragen of wanneer ik hun iets vraag, zij in de eerste instantie als ik ze aankijk niet meer weten wat ze wilden zeggen (ff stil vallen) of beginnen te stotteren. Ik weet niet waar dat aan ligt, heb ik al eens vaker meegemaakt
Stel je niet zo aan zeg. Als je iets echt wilt moet je het zelf gaan halen. En alsje echt zo lekker bent dat mannen iet met je durven praten mag dat geen probleem zijn.
Whatever...
pi_140187378
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:40 schreef Jurrgirl het volgende:

[..]

Ik heb ook nog nooit op een man afgestapt. Je hoeft ook niet op hem af te stappen, zorg er in eerste instantie voor dat hij merkt dat je er bent. Als hij u verleidelijk en knap vindt, zal hij wel weten hoe laat het is toch? Dus u gewoon mooi positioneren.
pi_140187634
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:47 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik heb ook nog nooit op een man afgestapt. Je hoeft ook niet op hem af te stappen, zorg er in eerste instantie voor dat hij merkt dat je er bent. Als hij u verleidelijk en knap vindt, zal hij wel weten hoe laat het is toch? Dus u gewoon mooi positioneren.
En hoe zorg je er virtueel voor "dat je er bent" of hoe "positionert je je gewoon mooi" :)
pi_140187698
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:47 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan zeg. Als je iets echt wilt moet je het zelf gaan halen. En alsje echt zo lekker bent dat mannen iet met je durven praten mag dat geen probleem zijn.
Ik zeg niet dat lekker ben, ik denk eerder dat ze bang worden :')
pi_140187931
Is het raar om hem op Facebook toe te voegen?
  dinsdag 20 mei 2014 @ 22:57:10 #52
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_140187989
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef Jurrgirl het volgende:
Welnee. Daarna meteen een berichtje sturen dat je hem al weken in de gaten houdt. Vinden mannen leuk.
pi_140188362
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:51 schreef Jurrgirl het volgende:

[..]

En hoe zorg je er virtueel voor "dat je er bent" of hoe "positionert je je gewoon mooi" :)
Gewoon ervoor zorgen dat hij u ziet (fysieke aanwezigheid). Want als je hem nooit tegenkomt dan wordt het uiteraard moeilijk om zelfs in een gesprek te geraken. Dus tijdens de lunch, personeelsfeest, after work gelegenheden oid.

Positioneren bedoel ik; er mooi uitzien en speels zijn: lachen en teasen. Als hij u ook erg leuk vindt, zal hij u op date vragen. Een echte man weet hoe het moet.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:07:08 #54
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_140188482
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Welnee. Daarna meteen een berichtje sturen dat je hem al weken in de gaten houdt. Vinden mannen leuk.
Wat is dit voor een onzin :')
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:20:53 #55
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_140189178
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:07 schreef Zaktabak het volgende:

[..]

Wat is dit voor een onzin :')
Gast.. :')
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:23:07 #56
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_140189290
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Gewoon ervoor zorgen dat hij u ziet (fysieke aanwezigheid). Want als je hem nooit tegenkomt dan wordt het uiteraard moeilijk om zelfs in een gesprek te geraken. Dus tijdens de lunch, personeelsfeest, after work gelegenheden oid.

Positioneren bedoel ik; er mooi uitzien en speels zijn: lachen en teasen. Als hij u ook erg leuk vindt, zal hij u op date vragen. Een echte man weet hoe het moet.
een echte man begint dan ook niets op de werkvloer, instant drama.
pi_140189403
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:23 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

een echte man begint dan ook niets op de werkvloer, instant drama.
True.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:34:14 #58
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_140189806
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:20 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Gast.. :')
Ja kom op joh, wat is deze :')
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_140190215
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:57 schreef Chloroform het volgende:

[..]

:')
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:50:08 #60
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_140190487
Blijkbaar missen jullie de sarcastische ondertoon echt compleet. Jammer weer.
pi_140190577
Jullie? Ik miste hem niet.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:53:20 #62
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_140190630
Gelukkig.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 23:57:43 #63
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_140190835
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:50 schreef Chloroform het volgende:
Blijkbaar missen jullie de sarcastische ondertoon echt compleet. Jammer weer.
Valt mee hoor, was vrij duidelijk :P
  woensdag 21 mei 2014 @ 00:12:49 #64
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_140191420
Mis ik iets of krijgt ie gewoon een mail met een smiley en moet ie daar hoteldebotel van worden?

Hij kent je alleen van gezegd, maar denk niet dat je emailadres/naam op je gezicht staat dus hoe moet hij weten dat jij het bent?
pi_140194824
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ze deed er een smiley bij, dat is universele taal voor 'ik wil je'.

:)
Waarschijnlijk schrok hem dat af. Voortaan iets subtieler zijn.
pi_140195382
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 08:33 schreef thabit het volgende:

[..]

Zeker. Ik denk dat ze voortaan de smiley moet weglaten en in plaats daarvan een subtiele vraag moet stellen over zijn expertise.
  woensdag 21 mei 2014 @ 09:33:34 #67
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140195681
Het wordt pas duidelijk voor hem dat je hem leuk vindt als je meer dan 4 smiley's gebruikt en hem stimuleert tot een vakoverstijgende discussie. Dat weet toch iedereen?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 21 mei 2014 @ 09:36:36 #68
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_140195740
Alleen de OP gelezen.

:')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_140195874
En ik maar denken dat dit onzekere gedwaal via internet, smartphone, msn, etc. zich beperkte tot tieners en sociaal onontwikkelde studenten. Wie heeft er ooit in een boekje gezet dat een mailtje sturen beter is dan gewoon even iemand aanspreken?
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  woensdag 21 mei 2014 @ 10:23:56 #70
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_140196885
Hahaha damn, sommige vrouwen :') :'( _O-
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_140197087
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 08:33 schreef thabit het volgende:

[..]

:D
pi_140197121
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik zou hem pas toevoegen als je hem ook écht een keer gesproken hebt en hij je dus kent.
pi_140197216
Kan je niet via iemand anders in contact komen?
Even a broken clock is right twice a day.
pi_140197700
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:39 schreef danos het volgende:
Kan je niet via iemand anders in contact komen?
Misschien kan ze proberen om eerst contact te maken met de dames van zijn departement. :')
Of gewoon loslaten, want een relatie met een collega is toch eigenlijk al een slecht begin. :@
  woensdag 21 mei 2014 @ 10:58:41 #75
33189 RM-rf
1/998001
pi_140197719
resumerend:

TS werkt bij een groot bedrijf en op een grote afdeling (vermoedelijk tientallen tot honderden collega's); Een andere persoon op een andere subafdeling, waarmee ze verder heel weinig contact had intersseert haar en zij wil contact.
ze heeft eenmaal een zakelijk mailtje, maarw el met een smiley gestuurd en verwacht nu dat hij initiatief gaat nemen naar haar toe:

quote:
Eerlijk antwoord: Nee.

zelfs als ze me zou interesseren en ik iemand aantrekkelijk zou vinden, zou ik op een zakelijk mailtje zeker niet direkt persoonlijk gaan antwoorden, smiley of niet.
zakelijk blijft wat dat betreft zakelijk, zeker in een bedrijf met veel personeel en grote afdelingen.
Ik zie dat vraagmailtje over zijn professionele expertise ook zeker niet als poging tot persoonlijk contact.

Wil je contact met die man, moet je uiteindelijk een contact zoeken op een persoonlijk niveau..
Het beste daarvoor is via collega's, in gezamelijke pauze's, bij het koffie-apparaat (clichematig) of op momenten waar collecga's persoonlijk contact hebben (bv roken kan daarvoor een handige truc zijn, roken is slecht voor de gezondheid maar verdomd handig voor sociale contacten).

Ik zou juist 'digitale' contacten (mails, facebook) vermijden als je iemand eerst persoonlijk wilt leren kennen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')