Nee. Gewoon nee.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:51 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
En toevoegen op linkedin en vanuit daar benaderen? Dan hou je het enigszins zakelijk en daarna kun je het luchtig aftasten zonder gelijk op je bek te gaan?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:07 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dit is overduidelijk een liefdesverklaring aan jou.
Ja i know maar je moet ff verder lezen, ik kAn hem niet meet irl zien want hij werkt er niet meerquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:16 schreef Deckard het volgende:
TS, ben je nou net 12 geworden?
Wat dacht je van persoonlijk contact. Dat is namelijk waar je zelf op uit bent. Al dat geouwehoer via internet komt nooit goed over.
Ik ben het met deze ladder wel eens. En jij hebt geluk: nu optie 1 afvalt kan je inderdaad optie 2 proberen, die jij kennelijk wat veiliger vindt. Ik zou er in ieder geval nu wel achteraan gaan voor zijn mailaccount ook verdwijnt en je langzaamaan naar optie 5 moet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:19 schreef WvdL het volgende:
ff voor jurrgirl, Der is een soort van 'communicatie ladder'
1 - via face-to-face
2 - direct via social media / post / mail
3 - via via bekenden
4 - via via social media
5 - huis stalken
Optie 1 valt af, dus ga je optie 2 proberen. Net zolang tot je een ja of nee hebt. Neem je met minder genoegen, ben je een quiter![]()
Het is dan gewoon not-done om als optie 1 beschikbaar is bv optie 5 te pakken
Huh? Een vriend van jou?quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:45 schreef fathank het volgende:
Hehe dankzij die zwarte band weet ik over wie het gaat. Heb em heel subtiel een mailtje gestuurd met dit linkje en een smiley op t einde
Ik heb nog steedsquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:26 schreef Jurrgirl het volgende:
Die update van fb van vandaag (was openbaar) heb ik een beetje verkeerd verwoord:
Hij had die zwarte band gehaald en iedereen was m aan t feliciteren. En daarop antwoordde hij: nu ik zo ver ben gekomen, waar zijn alle meiden dan die om me wanhopig te benaderen?
Klinkt dit als een arrogante lul?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:45 schreef fathank het volgende:
Hehe dankzij die zwarte band weet ik over wie het gaat. Heb em heel subtiel een mailtje gestuurd met dit linkje en een smiley op t einde
mail hem gewoon met een vraag op zijn vakgebied en doe alsof je niet weet dat hij weg is ( of werkt dat mailadres niet meer omdat t zo een bedrijfsmailadres was?) vervolgens zegt hij dat hij er niet meer werkt natuurlijk en stuur dan gewoon wat mailtjes heen en weer en wordt dan wat persoonlijker. Dan pas na een aantal mails voorstellen om iets te gaan drinken. Ik zou niet uit het niets ineens een mail gaan sturen met de vraag of hij iets wilt drinken aangezien je hem al lang niet gesproken hebt en jullie elkaar amper kennen, het komt dan raar over ... vooral als hij (nog) niet zo met jou bezig is. Misschien vind hij je nog wel helemaal niet leuk en komt dat vanzelf als hij je leert kennen, door meteen met de deur in huis te vallen en hem mee uit te vragen stel je hem niet in de gelegenheid om interesse in een date te krijgen ( jullie kennen elkaar immers amper).quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:51 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
En toevoegen op linkedin en vanuit daar benaderen? Dan hou je het enigszins zakelijk en daarna kun je het luchtig aftasten zonder gelijk op je bek te gaan?
Als je ben andere mogelijkheid hebt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:37 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
heb alleen zijn mail. Fb ga ik niet doen.
Maar jullie zeggen al dat ik niet moet mailen om hem te leren kennen/het een en ander voor te stellen, vandaar dat ik het opgeef
Ach, sommige FOK!kers hier, verslaan hem 3x qua kwaliteiten...quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:01 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik denk dat ik het maar opgeef, want ik hoorde net van collega dat hij als "gast" bij ons werkte en inmiddels weg is. Dus helaas geen kans meer om hen irl tegen het lijf te lopen...echt balen. Ik vond het al raar dat ik m 2 maanden niet had gezien...daarom dus.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:26 schreef Jurrgirl het volgende:
Die update van fb van vandaag (was openbaar) heb ik een beetje verkeerd verwoord:
Hij had die zwarte band gehaald en iedereen was m aan t feliciteren. En daarop antwoordde hij: nu ik zo ver ben gekomen, waar zijn alle meiden dan die om me wanhopig te benaderen?
Klinkt dit als een arrogante lul?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 21:45 schreef fathank het volgende:
TROLL HARD BROquote:Op woensdag 21 mei 2014 21:45 schreef fathank het volgende:
Noa beetje riskant. Wat als hij nee zegt?quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:53 schreef Jurrgirl het volgende:
Dan misschien gewoon:
Heey x,
Zullen we een keer koffie doen?
Groetjes
Jg
Ik zou het iets meer inkleden... Bijvoorbeeld iets als dit:quote:Op donderdag 22 mei 2014 12:53 schreef Jurrgirl het volgende:
Dan misschien gewoon:
Heey x,
Zullen we een keer koffie doen?
Groetjes
Jg
Dit is wel een goeie inderdaad.quote:Op donderdag 22 mei 2014 13:19 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik zou het iets meer inkleden... Bijvoorbeeld iets als dit:
Hey x,
Ik hoorde van een collega dat je tijdelijk bij ons aan het werk was en inmiddels weg bent. Jammer, want je leek me wel een leuk persoon. Heb je anders een keer zin om samen een bak koffie te doen ergens?
Groetjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |