Gefeliciteerd! Wil je in de lijst?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:03 schreef Roellie80 het volgende:
19 december is de vriendin uitgerekend en zal ik waarschijnlijk papa worden.
Morgen de eerste echo
Jah, primaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wil je in de lijst?
Je moet er rekening mee houden dat de mogelijkheid bestaat dat je het nog niet zal kunnen vinden. Dat is iets wat je even voor jezelf moet beoordelen, of je daar goed mee om kan gaan of dat je daarvan in de stress schiet. Voor mij persoonlijk was de stressfactor te aanwezig en heb ik 't uiteindelijk nog een paar weken uitgesteld, maar dat is dus erg persoonlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:33 schreef Sicilia het volgende:
Ik ben vandaag 12+3...Nog niet zo heel ver dus..
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:52 schreef Radyhyn het volgende:
Gefeliciteerd Roellie80! En alvast veel plezier met de echo morgen![]()
Enfermera spannend die laatste loodjes.. het is inderdaad al bijna juni![]()
![]()
Hier vandaag 12 weken precies... W0000ttt!!!
Vervelend gep... Weet hoe het voelt, heb in de zomer vaak zulke voeten zonder zwanger te zijn. Meh. Koude lappen erop en omhoog houden helpt t beste bij mij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:23 schreef geppie het volgende:
Welkom Roellie en Cleany! Leuk een paar kerels erbij als tegenhanger van ons, de hormoonbommetjes![]()
Enf sterkte met de laatste loodjes, met dit weer zal het niet meevallen.
Radyhyn en Away gefelicteerd met jullie mijlpijl![]()
Ik ben net gebeld voor mijn eerste zwangerschapsgymlesmag volgende week dinsdag komen, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken maar ach het is maar 95 euro die uiteindelijk toch vergoed worden door CZ en de fysiopraktijk waar het gegeven wordt is bij ons op de hoek. Dus de afstand kan al geen belemmering/excuus worden om niet te gaan.
Gisteren op het schoolplein was ik wel een beetje een freak met mijn opgezwollen pootjes, kreeg de tip van een andere moeder om eens te informeren naar oedeemtherapie/lymfe drainage massage...
Gelukkig kan dat ook bij die fysio praktijk, dus toen ik die vrouw aan de lijn had daarstraks vroeg ik meteen of ik daar ook een afspraak voor kon maken. Helaas zijn die twee masseurs retedruk maar ze ging overleggen of ik nog ergens tussen gefrot kon worden. Ik hoop het zo, want het doet gewoon ook zeer omdat er zo'n spanning op staat.
Bedankt! enne...ik ben hier de vorige keer ook geweest hoor bij ons eerste kind om wat info te vergarenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:23 schreef geppie het volgende:
Welkom Roellie en Cleany! Leuk een paar kerels erbij als tegenhanger van ons, de hormoonbommetjes![]()
Haal Liza er ook maar uit, die is 103 dagen geleden voor het laatst op Fok geweest. Volgens mij zijn we dan weer bijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lijst bijgewerkt en namen eruit gehaald die mij niet bekend voorkomen, nog iets/iemand gemist?
Ja, jou had ik nog wel voorbij zien komen lately! Hoe gaat ie?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:46 schreef Thistleweed het volgende:
En daar ging mijn tweede plek
Geeft niet hoor, ik lees voornamelijk mee maar had braaf een weekje geleden nog een update gedaan.
Ik zet je er zo weer in hoor als je wilquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:46 schreef Thistleweed het volgende:
En daar ging mijn tweede plek
Geeft niet hoor, ik lees voornamelijk mee maar had braaf een weekje geleden nog een update gedaan.
Misselijkheid, check. Heb tot en met de dag na de eerste echo elke ochtend over gegeven. Daarna vrijwel niet meerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:36 schreef Radyhyn het volgende:
Cleany ook gefeliciteerd! December wordt zo ook al een aardig lijstje
Ach goss Geppie, hopelijk kunnen ze een plekje voor je vrijmaken, helemaal als het gewoon zeer doet door de spanning. En het weer werkt ook niet mee zo hé..
AwayTL.. hihi nou ik heb 't om de twee weken in mijn agenda gezet.. en de eerste 12 weken is toch fijn om achter je te hebbenHeb jij nog veel last van kwaaltjes? Misselijkheid ofzo? Ik had tot ongeveer 11 weken erg veel last van avondmisselijkheid. Echt vanaf 4 uur 's middags en na 't werk thuis echt vaag.
Komt 'ie....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik kreeg weer blaasduwtjes![]()
(ja, nu vind ik het nog fantastisch...)
Heb geen papieren agenda hoor.. maar google agendaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:32 schreef AwayTL het volgende:
Misselijkheid, check. Heb tot en met de dag na de eerste echo elke ochtend over gegeven. Daarna vrijwel niet meer. Verder ben ik extreem moe. Vooral tripjes met peuter naar de supermarkt enzo worden me teveel, maar als dat het enige is ben ik een blij mens
.
Ik heb ook wel avondmisselijkheid gehad, gelukkig wel zonder overgeven, maar daar hielp gewoon meer en vaker tussendoortjes eten. At vanaf het middageten elk uur een cracker en ging niet meer wachten totdat ik het avondeten klaar had. Maar geloof dat het bij jou ook voorbij is, dus aan die tip heb je waarschijnlijk niets meer.
Ik heb nu wel dat ik mij, naast de vermoeidheid, totaal niet zwanger voel! Dat vind ik wel vreemd, maar zolang ik deze periode kwaalvrij door kan komen, moet ik daar natuurlijk niet over zeuren haha. w
Het opschrijven in de agenda is een goede! (ware het niet dat ik geen agenda bezit, dus ik blijf gewoon op jouw termijnen meeliften)
Balen dat het weer niet gelukt is zeg! Fernando wil gewoon echt butt first op aarde komenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:54 schreef Chanty het volgende:
Lmn wat triestgecondoleerd.
Verder mooie opschoonactie! Zo gaat het wel hard ineens
JJ heb er misschien overheen gelezen maar heb je nu al een datum?
Hier weer een hele ochtend in het ziekenhuis geweest. Deze keer het Haga in Den Haag. Ze hebben nog een draaipoging gedaan (deze keer met medicatie om de baarmoeder te verslappen en twee man sterk) maar ook die is mislukt. Kreeg wel de complimenten dat ik er zo ontspannen onder bleef. Heb in ieder geval besloten dat ik een stuitbevalling ga proberen. Donderdag controle en gesprek met de gynaecoloog. De verloskundige was positief maar de arts moet natuurlijk ook zijn zegen geven
Daar bestaan genoeg apps voorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:21 schreef AwayTL het volgende:
Roellie en cleany gefeliciteerd!
DaD hopelijk straks een mooi kloppend hartje!
[..]en bedankt voor het bijhouden! Ben daar een ramp in.
+1!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:11 schreef _NIKKI_ het volgende:
Chanty, wat jammer dat de draaipoging weer niet is gelukt. Het is nu al een eigenwijs kereltje.Ik hoop dat je gewoon een heel mooie stuitbevalling gaat hebben.
I know. Heb er al 1 gedelete. Is gewoon niet wat voor mij denk ik. Heb meer met data dan met het bijhouden van wekenquote:
Ik had hem al klaar liggen maar ga hem nog wel wat herschrijven. Even wat zaken erin zetten als: Geen horde studenten aan mijn bed en zoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:33 schreef Enfermera het volgende:
Lol en nu sta ik 2e door de opschoningXD
![]()
![]()
LMN wat verdrietig. GecondoleerdToch naar, ondanks dat jullie wisten dat het eraan zat te komen..
Chanty jammer van de draaipoging! En knap dat je het aandurft hoor!Ben benieuwd, ook wat de gyn zegt en hoe het aangepakt wordt. Ga je nog een bevalplan schrijven ook?
JJ hoe is het met jou?
Hihiquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik had hem al klaar liggen maar ga hem nog wel wat herschrijven. Even wat zaken erin zetten als: Geen horde studenten aan mijn bed en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Maximum = 0. Er zal sowieso al heel wat volk erbij zijn, dus niet meer dan strikt noodzakelijk. Ben voorstander van leren, maar dat doen ze maar lekker bij iemand die niet voor het eerst gaat bevallen. Denk dat ik mijn handjes wel even vol heb aan mezelfquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hihija idd. Zou er een maximum op zetten, heb ik ook gedaan. Niet dat idd de hele kamer vol staat enzo
Twink; lekker he! Hier ook een briesje, dreumes heeft net ook even met water zitten kledderen
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
Bluh. Ik ben nogal teleurgesteld. Datum is 12 juni.. Ja, 12 juni. Twee dagen ná m'n uitgerekende datum. Op zich helemaal niks mis mee natuurlijk, maar de kans dat het dan een spoedkeizersnee word is érg groot. Maar eerder was er "geen plek". En m'n zoontje is 14 juni jarig, en dan lig ik dus nog in het ziekenhuis.Apart dat het zo laat is johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker met jouw voorgeschiedenis. Kun je niet naar een ander ziekenhuis?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Bluh. Ik ben nogal teleurgesteld. Datum is 12 juni.. Ja, 12 juni. Twee dagen ná m'n uitgerekende datum. Op zich helemaal niks mis mee natuurlijk, maar de kans dat het dan een spoedkeizersnee word is érg groot. Maar eerder was er "geen plek". En m'n zoontje is 14 juni jarig, en dan lig ik dus nog in het ziekenhuis.He wat vervelend voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn trouwens weinig consequent daar in het ziekenhuis lijkt wel.
Eerst wilden ze je al met 37 weken een ks geven toch?
Die je zelf hebt over kunnen hevelen naar 38 weken.
Of haal ik nu mensen door elkaar?
Nee klopt inderdaad,quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:48 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
He wat vervelend voor je.
Ze zijn trouwens weinig consequent daar in het ziekenhuis lijkt wel.
Eerst wilden ze je al met 37 weken een ks geven toch?
Die je zelf hebt over kunnen hevelen naar 38 weken.
Of haal ik nu mensen door elkaar?
Bluh. Ik ben nogal teleurgesteld. Datum is 12 juni.. Ja, 12 juni. Twee dagen ná m'n uitgerekende datum. Op zich helemaal niks mis mee natuurlijk, maar de kans dat het dan een spoedkeizersnee word is érg groot. Maar eerder was er "geen plek". En m'n zoontje is 14 juni jarig, en dan lig ik dus nog in het ziekenhuis.He jeetje, wat vervelend joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pff.. Dat is helemaal naar idd met de verjaardag van je zoontje in het vooruitzicht. Bah.
Maar waarom zou je niet een second opinion halen bij een ander zh? Het is nogal wat idd, na je uitgerekende datum en vlakbij de verjaardag van je oudste... Niet geschoten is altijd mis toch?
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:02 schreef mignonne het volgende:
Yay Chanty! Fijn dat je er een goed gevoel bij had! Ik wens je een prachtige volgens-het-stuitboekje-bevallingdat kun jij vast dus dat gaat gewoon lukken.
Kan met de koudheid te maken hebben, of t vet,of t zuur uit de melk, ik krijg maagklachten als ik yoghurt eet en/of ijs eetquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Hè bah JJ, wat naar. Maar wat iedereen hier zegt, vragen bij andere ziekenhuizen staat vrij toch?
En Chanty wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Je komt ook heel rustig en Zen over dus het komt vast goed met jou en je dwarse jongetje!
Ik heb verdorie weer maagpijngisteren na een mini-magnum, vandaag na een glas karnemelk. Zou het te maken hebben met koud eten en drinken op een warme dag? Iemand anders daar last van?
Gelukkig vandaag vrij dus ik ga maar heel rustig zitten, dan valt het mee, maar vanavond wel verplicht aanwezig op school
Van de yoghurt bij het ontbijt had ik geen last, dus dan ligt het denk ik niet aan de zuivel? Ik ga ijs en karnemelk voorlopig maar laten staan iig.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Kan met de koudheid te maken hebben, of t vet,of t zuur uit de melk, ik krijg maagklachten als ik yoghurt eet en/of ijs eet
Rotterdam.quote:
Hoelaat mag je donderdag?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Rotterdam.
Heb inmiddels het ysl en maasstad gebeld. Maasstad gaat even in overleg om te kijken of ze nog iets kunnen betekenen, ysl kan ik donderdag langs komen.
11.35, jij moet dus ook begrijp ik?quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
11.35, jij moet dus ook begrijp ik?
Inmiddels wel bericht van het maasstad dat ze me daar op 4 juni op de OK kunnen inplannen
Ja, nu ik de kans heb ga ik gewoon 'shoppen'. Maar 4 juni hebben ze sowieso besproken in het maasstad. Mocht ik donderdag in het ysl iets anders/beters te horen krijgen dan cancel ik het bij het maasstad weer. Maar dit stelt me iig al een heel stuk gerust.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]ik moet om 14:00 bij de vk zijn, maar das dezelfde gang als de gyn
Maasstad klinkt ook al goed! nu kijken of ysl meer kan bieden
Ja logisch toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja, nu ik de kans heb ga ik gewoon 'shoppen'. Maar 4 juni hebben ze sowieso besproken in het maasstad. Mocht ik donderdag in het ysl iets anders/beters te horen krijgen dan cancel ik het bij het maasstad weer. Maar dit stelt me iig al een heel stuk gerust.
Had echt niet verwacht dat ze zo kortdag nog zoiets konden regelen, dus het valt me 91826262% mee. M'n humeur is weer een beetje opgeklaard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:58 schreef Kursor het volgende:
Poging tot aanhaken:
Chanty, jammer dat de draaipoging wederom niet gelukt is. Maar het feit dat je die pogingen goed kan 'handelen' en dat begeleiding daarom wel vertrouwen geeft in een stuitbevalling lijkt me wel een fijn idee. Geeft he hopelijk wat rust. Oh...en las dat je klaar was met de babykamer, ben je er straks toch helemaal klaar voor!
JJ, wat een gedoe zeg; er waren toch redenen boor een vroege keizersnede. Mooi dat 'rondshoppen' loont. Wel zo praktisch dat er genoeg ziekenhuizen in de buurt zitten. en dan heb je m'n werk en het ziekenhuis waar ik ga bevallen nog niet eens gehad
Heeft je man het niet aangegeven bij t gesprek dat je op alledag loopt? Anders komt t misschien nogal uit de lucht vallen dat hij later wil starten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Is zeker besproken. Er was zelfs een reserve-afspraak gemaakt voor als deze ivm bevalling niet door zou kunnen gaan. Hij heeft ook aangegeven dat hij op zich gelijk beschikbaar is, maar ivm privé later zou willen beginnen. Aanbod kwam ook wel uit de lucht vallen, man had op een uitnodiging voor arbeidsvoorwaardengesprek gehoopt. Het gaat dus wel heel snel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Heeft je man het niet aangegeven bij t gesprek dat je op alledag loopt? Anders komt t misschien nogal uit de lucht vallen dat hij later wil starten...
nee, meldenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:17 schreef BlueEyes het volgende:
DaD fijn!
Sq aanmelden? Je hebt toch a zoveel weken een afspraak die je doorplant bij je bezoek?
Off-topic: antwoordquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn kursor! In ieder geval zekerheid! Mag ik vragen waarom het persé voor 4 dagen moet zijn?
En jjvoor assertiviteit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe saaier, hoe beter, wat dit betreft!
o+ als je geen spekjes had zou hij als een bumper met randjes uitsteken?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ook mooie ironie: ik schijn een uitzonderlijk goed voelbare baarmoeder te hebben
jupquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
o+ als je geen spekjes had zou hij als een bumper met randjes uitsteken?
Super!!quote:
Bij wie heb je n afspraak?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ben best hyper ineens, nu het echt begint in te zinken.. En als ik naar de lijst kijk en dan 4 juni aanhoud, sta ik al gedeelde 2e.. Whuuuuuuuut
Jammer dat we elkaar net mislopen trouwens GM.. Leek me wel grappig
R.enes, zelfde als waar ik voorheen zat. Die ik dus helemaal niks vondquote:
Dankjewel! Ben er zelf ook echt zo blij mee! Dat ze gewoon een goede start mag hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:23 schreef Mabawa. het volgende:
voor de 37 weken van JJ! Wat fijn dat je het toch nog gehaald hebt
Mijn gyn. Kan erg bot zijn maar is wel heel kundigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
R.enes, zelfde als waar ik voorheen zat. Die ik dus helemaal niks vond
Die ken ik niet... Vorige week op de info avond was er ook een gyn en daar klikte het zo vreselijk niet mee... Mja als zij dienst heeft als ik beval dan moet t maar... Maar ik hoop dat K.ian gewoon dienst heeft.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
R.enes, zelfde als waar ik voorheen zat. Die ik dus helemaal niks vond
Hij ligt me dus totaaaaaal niet. Ik ben dus 23 en heb een kind gehad op mn 18e met een andere partner als nu.. Daar had hij sterk z'n mening over, en dat liet ie merken ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:36 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Mijn gyn. Kan erg bot zijn maar is wel heel kundig
Ik zou HAP gaan. Maar ik ben al snel best panisch, dus weet niet of je van mij advies aan moet nemenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik breek even zonder bij te lezen inm'n maagpijn wordt alleen maar erger, begin nu te twijfelen of het maag of buik is want na een avond op school doet alles zeer. Voel me echt heel naar. Man zegt HAP, ik dacht proberen te slapen en morgenochtend HA bellen. Wat zouden jullie doen?
Bellen!! Beter n keer teveel dan te weinig! Misschien kunnen ze je dan ook iets geven voor de pijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik breek even zonder bij te lezen inm'n maagpijn wordt alleen maar erger, begin nu te twijfelen of het maag of buik is want na een avond op school doet alles zeer. Voel me echt heel naar. Man zegt HAP, ik dacht proberen te slapen en morgenochtend HA bellen. Wat zouden jullie doen?
Bellen met HAP voor overleg? En dan kan je iom hun besluiten er naartoe te gaan of morgen HA?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Nog iets gehoord over het zwachtelen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:55 schreef geppie het volgende:
Ik zou voor pcm en warme kruik gaan en als het morgen nog zo is naar verloskundige/huisdokter. Maar ik weet natuurlijk niet hoe heftig jouw pijn is. Sterkte/beterschap iig!!
^^ gewoon doen hoor!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:02 schreef Tante_Soesa het volgende:
Het feit dat je zegt 'ik voel me echt heel naar' zou voor mij genoeg zijn om even te bellen. Just to be sure
Succes!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Merci allemaal, ik heb gebeld en mag er zo om elf uur even heen. Liggen doet in alle posities ook pijn in maag en buik en zeg maar alles tussen borst en heupen.
Huuh krijg je dat weg joh? Dat lukt me met alle goeie wil van de wereld echt niet!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:12 schreef geppie het volgende:
Haha Blue zo lig ik ook regelmatig, vond al ingenieus bedacht van mezelfneuh heb niks meer van ze gehoord
Ga ze morgen weer bellen en flink wat selderij inslaan om ze in groene smoothies te gooien want op die rommel knagen, krijg ik niet voor elkaar. Vind het heel vies, maar schijnt heel erg vochtafdrijvend te werken.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:12 schreef geppie het volgende:
Haha Blue zo lig ik ook regelmatig, vond al ingenieus bedacht van mezelfneuh heb niks meer van ze gehoord
Ga ze morgen weer bellen en flink wat selderij inslaan om ze in groene smoothies te gooien want op die rommel knagen, krijg ik niet voor elkaar. Vind het heel vies, maar schijnt heel erg vochtafdrijvend te werken.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:34 schreef geppie het volgende:
Vandaag was het nóg ergeren het mooie is, ik sta amper op mijn werk. Ik zit aan een balie.
Zweetvoeten! Maar das al sinds begin zwangerschap. Ook zo'n fenomeen waarvan je denkt waarom?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:41 schreef geppie het volgende:
Ik had al een prullenbak omgekeerd en daar mijn ene been en de andere op de pc maar in combinatie met mijn buik zit dat heel beroerd, ach ik hoef nog 'maar' 23 diensten en dan heb ik verlof
Aan die sokken heb ik ook nog gedacht maar met dit weer zie ik dat niet Echt zitten, stik nu al moord en brand.
Hebben jullie het trouwens ook dat je zweet sterker ruikt? Er kan hier geen deo meer tegenop, gebruik nu die van mijn man
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:42 schreef BlueEyes het volgende:
Ik mag alleen geen putten meer duwen in enkels en schenen van m'n vriend... en das juist het enige leuke aan het vocht, tekeningen erin duwen met je vingers
vorige week gedaan! niemand was onder de indrukquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:47 schreef BlueEyes het volgende:
Crumpette dit vraagt om foto's in het buikentopic!
Bewijs!
Check! Ik ruik t van mezelf maar ook van anderenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:41 schreef geppie het volgende:
Ik had al een prullenbak omgekeerd en daar mijn ene been en de andere op de pc maar in combinatie met mijn buik zit dat heel beroerd, ach ik hoef nog 'maar' 23 diensten en dan heb ik verlof
Aan die sokken heb ik ook nog gedacht maar met dit weer zie ik dat niet Echt zitten, stik nu al moord en brand.
Hebben jullie het trouwens ook dat je zweet sterker ruikt? Er kan hier geen deo meer tegenop, gebruik nu die van mijn man
Fijn dat je gerustgesteld bent!quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:26 schreef Razztwizzle het volgende:
En weer thuis. Bloeddruk goed, kindje doet het nog, dokter dacht aan heftige aanval van maagzuur. Ik dacht dat je dat ook in je slokdarm moest voelen, maar blijkbaar kan die pijn ook je hele buik door trekken. Drankje mee en hopelijk trekt het weg!
Voel me nu wel een loser dat ik met maagzuur naar de HAP ging, maar goed, wel gerustgesteld en zonder angst weer naar huis. Dat is ook wat waard.
Geen loser hoor!quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:26 schreef Razztwizzle het volgende:
En weer thuis. Bloeddruk goed, kindje doet het nog, dokter dacht aan heftige aanval van maagzuur. Ik dacht dat je dat ook in je slokdarm moest voelen, maar blijkbaar kan die pijn ook je hele buik door trekken. Drankje mee en hopelijk trekt het weg!
Voel me nu wel een loser dat ik met maagzuur naar de HAP ging, maar goed, wel gerustgesteld en zonder angst weer naar huis. Dat is ook wat waard.
Dat heb ik gelukkig ook. Weet wel smorgens dat ik naar de wc ben geweest, maar hoe ik weer bij mijn bed ben gekomen erna is een wazige blurquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:40 schreef Dyre het volgende:
Razz, helemaal geen reden om je een loser te voelen: je was ongerust en je voelde je naar, punt. Fijn dat je gerust ben gesteld en dat het 'maar' maagzuur is
IK heb nu al 2 nachten zonder jeuk door kunnen slapen
Wel nog 2x naar de wc, maar voordat ik dan weer lig slaap ik alweer.
Nouja, wat vreemd! Betalen voor iets waar je recht op hebt :/.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:16 schreef Twinkle20 het volgende:
JJ je hebt recht op dat dossier. Eventueel kun je het het nieiwe zkh ook zelf op laten vragen. Dan zitten er vaak geen kosten aan verbonden. Maar duurt het misschien wel wat langer.
ik had fat met de heupfoto van mijn dreumes vanwege spreidbroekje. In mijn eigen woonplaats de heupfoto laten maken. Spreidbroekje in een ander zkh moeten laten maken. Als ik zelf de foto op zou halen zou het me 15 euro kosten. Als het zkh deze opvtoeg was er niks aan de hand.
Je betaald voor kopie van het dossier, aangezien je het origineel waarschijnlijk niet meekrijgt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nouja, wat vreemd! Betalen voor iets waar je recht op hebt :/.
Ik MOET het dossier morgen naar mn afspraak in het maasstad meenemen, dus moet het wel echt vandaag ophalen
Haha, ik heb dus gebeld. 3x raden. Je moet het schriftelijk opvragen en dan word het binnen 4!!!!! Weken naar je toegestuurdquote:Op woensdag 21 mei 2014 08:51 schreef AwayTL het volgende:
Hele stomme vraag misschien, maar heb je aangegeven dat je het op komt halen?
Heb verhalen gehoord dat sommige ziekenhuizen daar heeeel moeilijk over doen, ondanks dat het jouw dossier is en jij er recht op hebt.
Zelf nooit ervaring mee gehad trouwens, maar om te voorkomen dat er gedoe ontstaat.
Laat het andere ziekenhuis er achteraan bellen. Wat al eerder gezegd is, onderling regelt zich dat vaak sneller. Even goed overleggen met assistente of secretaresse van de gyn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Haha, ik heb dus gebeld. 3x raden. Je moet het schriftelijk opvragen en dan word het binnen 4!!!!! Weken naar je toegestuurd![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ook eens mee zitten..
Nouja, niet helemaal.. Wel dat het om een keizersnee gaat die over twee weken al staat ingepland. Maar ze begon gelijk dat dit de wettelijke procedure was enz enz.quote:
I wish. In het maasstad staan mn gegevens niet helemaal correct in het systeem, dus dat moet ik eerst bij de balie gaan wijzigen voordat ze het juiste etiket op het formulier kunnen plakkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:10 schreef BlueEyes het volgende:
Kunnen ze het niet even faxen JJ? Of scan en mailen?
Scheelt jou heen en weer rijden en is in 1 minuut gedaan.
Nouja, ik ga maar gewoon. Op hoop van zege. Ik kan ze iig wel aangeven dat het is aangevraagd en onderweg is, beter dan niks. Meer kan ik nu denk ik toch niet doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:11 schreef geppie het volgende:
Maar mag je dan nog wel naar die afspraak morgen, zonder dossier?
Vind het wel apart dat er zo'n verschil in zit qua ziekenhuis. Want als ik op de site van het maasstad kijk, kan je het daar gewoon direct meekrijgen (overigens wel tegen betaling). Vind het maar stomquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:28 schreef Chanty het volgende:
Blue fijn dat de kleine goed ligt
JJ wat een gezeik. Ik had hetzelfde in Zoetermeer toen ik overstapte voor mijn vruchtbaarheidsbehandelingen naar Voorburg. Kon ze echt wel wurgen. Plus dat ze ook nog even een selectie gingen maken van info die ZIJ relevant vonden, dus niks kopie van het hele dossier. Het waren uiteindelijk 3 A4En het heeft dacht ik een kleine twee weken geduurd. Het is helaas inderdaad wettelijk vastgelegd dat ze 4 weken hebben.
Zou het Ikazia niet misschien wat beter zijn? Ik persoonlijk heb daar betere ervaringen als bijv t maasstad of het Erasmus. En het voelt voor mij daar ook gewoon beter. Het is er meer persoonlijk vind ik.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vind het wel apart dat er zo'n verschil in zit qua ziekenhuis. Want als ik op de site van het maasstad kijk, kan je het daar gewoon direct meekrijgen (overigens wel tegen betaling). Vind het maar stom
En wat apart dat zij een selectie gingen maken. Mag dat uberhaupt wel?
2 weken voor 3 A4'tjes![]()
Het was iig gratisquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Vind het wel apart dat er zo'n verschil in zit qua ziekenhuis. Want als ik op de site van het maasstad kijk, kan je het daar gewoon direct meekrijgen (overigens wel tegen betaling). Vind het maar stom
En wat apart dat zij een selectie gingen maken. Mag dat uberhaupt wel?
2 weken voor 3 A4'tjes![]()
Heel normaal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
Razz, goed dat je bent gegaan hoor! Niks loser
Blue, fijn dat junior het begrepen heeft!
JJ, wat een achterlijk gedoe zeg. Is dat normaal in ziekenhuizen? *ziekenhuisn00b is
Ja dat dacht ik dus ook. Hoeveel werk kan het nou helemaal zijn? Ik ben alleen bij de gyn bekend en pas sinds dit jaar. Dus het kan nooit een dossier van 100-en pagina's zijn. Maargoedquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:22 schreef Radyhyn het volgende:
Wat irritant van dat dossier zeg! Waarschijnlijk is het 5 minuten werk om ff te printen/kopiëren..![]()
Hopelijk kunnen ze het nog wel vlot regelen met het direct naar Maasstad sturen.
Wij hadden geluk dat er net een hele lieve assistente dienst had. Ze kwam eerst met folders over 4 weken wachten en formeel aanvragen en kosten enzo... en toen legde ze die weg en zei... of ik kan straks in mijn pauze ook een paar keer op print drukken![]()
Dus de volgende dag lag het al klaar voor ons (best een flinke stapel papier in dichte enveloppe en we moesten tegen haar collega's zeggen dat er een enveloppe klaar lag voor ons... en niet zeggen dat het ons gekopieerde dossier was)
Razz, hoe gaat ie nu? Nog een beetje kunnen slapen?
Dat is ook een goed idee! Vind het zo knap dat je zo rustig blijft (of zo kom je tenminste over) ik was al 13x keer uit mijn panty geschoten maar goed ik ben in niet-zwangere toestand al een opgewonden standjequote:Op woensdag 21 mei 2014 10:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga zo ook even langs de huisarts. Die heeft misschien ook nog wel eea van het SFG doorgestuurd gekregen van tijdens m'n opnames.
Ik denk dat ik pas in de stress schiet als ze morgen moeilijk gaan doen bij het maasstadquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:35 schreef geppie het volgende:
[..]
Dat is ook een goed idee! Vind het zo knap dat je zo rustig blijft (of zo kom je tenminste over) ik was al 13x keer uit mijn panty geschoten maar goed ik ben in niet-zwangere toestand al een opgewonden standje
Het is ook ontzettend moeilijk Vlindur, maar meer dan wachten tot die afspraak kan niet en geeft ook geen zekerheid. Zelfs die afspraak niet. Wel of geen klachten, het zegt helaas helemaal niets.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:56 schreef Vlindur het volgende:
5 juni. Dan ben ik 8.4. Als die het doet heeft het Jonathan overleefd..
Ik zit mijzelf ook helemaal gek te maken. Maar ik voel me zo niet zwanger. Dat was ik bij die andere ook allemaal niet, maar jezus, ik zou nu echt dolgraag kotsmisselijk willen zijn
Heel begrijpelijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:56 schreef Vlindur het volgende:
Ik zit mijzelf ook helemaal gek te maken. Maar ik voel me zo niet zwanger. Dat was ik bij die andere ook allemaal niet, maar jezus, ik zou nu echt dolgraag kotsmisselijk willen zijn
Vlindurquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:56 schreef Vlindur het volgende:
Maar je bent wel opgenomen geweest en dat geeft een boel papierwerk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook. Hoeveel werk kan het nou helemaal zijn? Ik ben alleen bij de gyn bekend en pas sinds dit jaar. Dus het kan nooit een dossier van 100-en pagina's zijn. Maargoed
Je spreekt wel in codetaal hoor, MSZ kan ik nog ontcijferen, maar sfg?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nou, net van het maasstad terug. Wat een superlieve en begrijpende dames daar.
Ga nu met formulier naar het sfg. Als ze daar alsnog moeilijk doen gaat de dame van het maasstad vanmiddag nog even bellen dat het spoed heeft.
Ook de huisarts heeft contact opgenomen met het sfg, die hebben afgesproken dat als ik vandaag het formulier kon regelen dat het sowieso binnen een week naar het maasstad is verstuurd! Ben echt onwijs blij hoe behulpzaam ze zijn bij MSZ en HA!!
Sfg = sint fransiscus gasthuisquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Je spreekt wel in codetaal hoor, MSZ kan ik nog ontcijferen, maar sfg?
En bedankt voor het duimen allemaal. Ik ga het nodig hebben
Ga je me inhalen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:00 schreef Enfermera het volgende:
Meld! 38 wekenen sinds vanochtend al wat voorwerk. Niet regelmatig en hoef maar heel soms te zuchten. Dochter werd geboren met 38+1. En verder zeg ik niks want het hoeft heul niks te betekenen
![]()
ik vind het eerder prijzenswaardig van die collega dat hij /zij zich ondanks dat gehoest naar het werk gesleept heeft. hoesten is pijnlijk en vermoeiend.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
Nondeju, ik werk dus in zo'n WPI-kantoor (alles open enzo, niemand een vaste plek) en er zit me vandaag hier iemand te hoesten alsof ie acute ebola heeft opgelopen. Kun je aan zo iemand vragen om lekker thuis te gaan werken?ik word er gewoon onpasselijk van
(noot: ik ben echt niet zo'n kantoorzeiker en ik gun iedereen z'n geluidjes en praatjes, maar als je constant ZO hard aan het hoesten bent dat het andere mensen fysiek pijn doet ga je toch niet op kantoor zitten, of ben ik nou gek?)
zolang deze persoon niet met een dromedaris heeft geknuffeld... (Die Kamelenkuch moeten we niet onderschatten)quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
Nondeju, ik werk dus in zo'n WPI-kantoor (alles open enzo, niemand een vaste plek) en er zit me vandaag hier iemand te hoesten alsof ie acute ebola heeft opgelopen. Kun je aan zo iemand vragen om lekker thuis te gaan werken?ik word er gewoon onpasselijk van
(noot: ik ben echt niet zo'n kantoorzeiker en ik gun iedereen z'n geluidjes en praatjes, maar als je constant ZO hard aan het hoesten bent dat het andere mensen fysiek pijn doet ga je toch niet op kantoor zitten, of ben ik nou gek?)
ik weet niet eens wie het is. Nog zon bijkomstigheid van het nieuwe werken. Maar goed, hoort hier duidelijk niet thuis dusquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het eerder prijzenswaardig van die collega dat hij /zij zich ondanks dat gehoest naar het werk gesleept heeft. hoesten is pijnlijk en vermoeiend.
praat eens met je collega. misschien is het er zo een die zich niet ziek durft te melden omdat hij alleen maar hoest en zich verder niet ziek voelt (zo'n type ben ik dus) maar even voorbij gaat aan de zere spieren van het hoesten en de slechte nachten vanwege het hoesten
gewoon op het geluid afgaan met een zak dropquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet niet eens wie het is. Nog zon bijkomstigheid van het nieuwe werken. Maar goed, hoort hier duidelijk niet thuis dus
ja juist wel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Heb ik niet. Maar 't is duidelijk, ik had mijn gal hier niet moeten spuwen, sorry
Haha sorry, sfg is zoals GM al zei het sint franciscus gasthuis.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Je spreekt wel in codetaal hoor, MSZ kan ik nog ontcijferen, maar sfg?
En bedankt voor het duimen allemaal. Ik ga het nodig hebben
huh? reageer eens wat minder zwanger! ik leef met je mee hoor, al praat ik vanuit de tegenovergestelde kant.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Heb ik niet. Maar 't is duidelijk, ik had mijn gal hier niet moeten spuwen, sorry
En reageer jij eens wat minder op je tenen getraptquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
huh? reageer eens wat minder zwanger! ik leef met je mee hoor, al praat ik vanuit de tegenovergestelde kant.
ik heb zelf net 3 weken vreselijk gehoest en ik voelde me vreselijk lullig vanwege de geluidsoverlast (al had ik er zelf toch echt het meeste last van)
ik heb het niet over jouquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En reageer jij eens wat minder op je tenen getrapt
Ik ben niet boos, nog gepikeerd door je opmerking. Ik besefte me enkel dat het hier niet thuis hoort. Maar het weghalen terwijl het al door een aantal mensen gequote is staat ook wat gek, daarbij is het nou ook weer niet zo'n drama dat het verwijderd hoeft te worden mijnes inziens.
Maar goed, fijn dat je je weer beter voelt in elk geval
je quote me nota benequote:
vind ik ook. ik gooi dit topic weer uit mijn at en we leven weer lang en gelukkigquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je quote me nota bene![]()
Naja. Laten we er geen groter issue van maken he. Lijkt me onnodig.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
En intrigerend om te zien dat een kleine ergernis mijnerzijds zoveel nieuw bloed trekt in dit topic![]()
Nou, dat was wel een klein beetje mijn puntje ja. Stiekem. Stel dat zo iemand echt iets heeft? Dan wil ik mijzelf daar ook liever niet aan blootstellen. Dat neemt niet weg dat het voor de zieke persoon heel lullig, lastig en vervelend is, maar dat is het ook voor de rest als die worden aangestoken door zo iemand.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:17 schreef Kursor het volgende:
Ik had aan het begin van m'n tweede zwangerschap een onwijs hoestende collega. Bleek ze kinkhoest te hebben...maar alleen maar een echt risico voor zwangeren, dus was op het werk geen probleem(vond ik wel een moeilijke situatie).
daar doelde ik ook op met mijn kamelenkuchquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dat was wel een klein beetje mijn puntje ja. Stiekem. Stel dat zo iemand echt iets heeft? Dan wil ik mijzelf daar ook liever niet aan blootstellen. Dat neemt niet weg dat het voor de zieke persoon heel lullig, lastig en vervelend is, maar dat is het ook voor de rest als die worden aangestoken door zo iemand.
Zou het?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:44 schreef Kursor het volgende:
[..]
Ga je me inhalen?
Note to self: niet staand voor de deur een kort praatje maken met de buurvrouw ook al nodigt het weer daar toe uit...dochter ophalen van school is net gelukt(jeej, wat een kruk op krukken zeg; kreeg m 'n olifantenpootjes niet meer opgetild)
+1! En leerlingen mogen bij mij in de les ook bij het zelfstandig werken een koptelefoon op. Niet omdat het een lawaai is in mijn lessen maar omdat ik zelf al afgeleid raak van vogeltjes en hee een bus kinderen en oh kauwt er iemand kauwgom en ohja opdracht 3quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:24 schreef kwakz0r het volgende:
ik zou in een kantoortuin dus echt permanent muziek met koptelefoon ophebbendoe ik in de docentenkamer ook als ik een keer echt wil werken. is veel te gezellig anders, en ik ben een stiekeme semi-ADD'er die bij het minste of geringste afgeleid is.
Bij mij ook, en ik krijg er steevast gezanik over van collega's...quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:01 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
+1! En leerlingen mogen bij mij in de les ook bij het zelfstandig werken een koptelefoon op. Niet omdat het een lawaai is in mijn lessen maar omdat ik zelf al afgeleid raak van vogeltjes en hee een bus kinderen en oh kauwt er iemand kauwgom en ohja opdracht 3.
Mijn maag doet nog pijn maar veel minder dan gisteren en alleen als ik buk of niet goed rechtop zit. Dus vooruitgang.
Leuk is dat! Dat was ook het enige wat ik ooit gestreken heb, de eerste babywasquote:
Check, alle maat 50 kleren kon ik zo weer opbergen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Razz mijn dreumes was bij de geboorte 3030 gram en 50 cm. Even voor jouw referentiekader
Maar volgens mij zijn er hier ook zat verhalen van kindjes die gelijk in 56 kunnen hoor!
Denk dat dat hier ook gebeuren gaat als ik nu op een P95 lijn zit en het nu ongeveer rond de 2800gram zou zijn met nog 6 weken te gaan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Check, alle maat 50 kleren kon ik zo weer opbergen.
Krijg je ook een jochie trouwens? Of weten jullie het niet?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Denk dat dat hier ook gebeuren gaat als ik nu op een P95 lijn zit en het nu ongeveer rond de 2800gram zou zijn met nog 6 weken te gaan.
Daarom hebben we ook niet veel aangeschaft qua kleding.
Ik heb geen idee! Net als bij jullie de grote verrassingquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Krijg je ook een jochie trouwens? Of weten jullie het niet?
Ik heb op het laatst aan elk nieuw persoon die ik trof gevraagd wat zij voor geboortegewicht zouden schatten, en dat klopte aardig met elkaar en met de werkelijkheid.
Mijn mama heeft in haar dagboekje een lijstje met geschat gewicht voor mij van alle artsen en verpleegkundigen die zich er tegenaan bemoeiden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Krijg je ook een jochie trouwens? Of weten jullie het niet?
Ik heb op het laatst aan elk nieuw persoon die ik trof gevraagd wat zij voor geboortegewicht zouden schatten, en dat klopte aardig met elkaar en met de werkelijkheid.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn mama heeft in haar dagboekje een lijstje met geschat gewicht voor mij van alle artsen en verpleegkundigen die zich er tegenaan bemoeiden.
Liep uiteen van 1500(!!) gram tot 2800 gram, alleen de oudste verpleegkundige had het goed, ik was 2820. De couveuse die klaar stond kon meteen weer weg
Spees en vree.quote:
ik met 8 weken persoonlijk, maar ik stond zo stijf van de stress dat het me voor iedereen beter leekquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:36 schreef Crumpette het volgende:
Btw, ik heb vrijdag de termijnecho (wat ik al 4 keer verteld heb denk ik zo veel zin heb ik erin), en ik ben geneigd om het geheim op te geven als dat allemaal goed is. Ws ben ik dan 10+5... wanneer hebben jullie het verteld?
oh, ja bij het project dat volgende week begint is het ook wel noodzaak ja.. maar die roddelen minderquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:40 schreef BlueEyes het volgende:
Crump gewoon vertellen wanneer jij er aan toe bent!
edit: hier ook bij 10 weken aan collegae ivm werksituatie die het nodig maakte het te vertellen
13 weken aan mijn ouders, rond 15 weken aan vriends ouders en pas twee weken terug aan mijn opa en oma en daarmee gelijk de rest van de familie. Het liefst had ik het gewoon helemaal niet verteld en zouden we als verrassing opeens met baby aankomen ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:36 schreef Crumpette het volgende:
Btw, ik heb vrijdag de termijnecho (wat ik al 4 keer verteld heb denk ik zo veel zin heb ik erin), en ik ben geneigd om het geheim op te geven als dat allemaal goed is. Ws ben ik dan 10+5... wanneer hebben jullie het verteld?
En dit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:45 schreef BlueEyes het volgende:
Als het voor jou/jullie goed voelt gewoon vertellen!
Er zijn geen richtlijnen voor, en wat voor de een al bij de net geplaste streep vertellen is, is voor de ander 12 weken-grens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |