Succes!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Merci allemaal, ik heb gebeld en mag er zo om elf uur even heen. Liggen doet in alle posities ook pijn in maag en buik en zeg maar alles tussen borst en heupen.
Huuh krijg je dat weg joh? Dat lukt me met alle goeie wil van de wereld echt niet!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:12 schreef geppie het volgende:
Haha Blue zo lig ik ook regelmatig, vond al ingenieus bedacht van mezelfneuh heb niks meer van ze gehoord
Ga ze morgen weer bellen en flink wat selderij inslaan om ze in groene smoothies te gooien want op die rommel knagen, krijg ik niet voor elkaar. Vind het heel vies, maar schijnt heel erg vochtafdrijvend te werken.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:12 schreef geppie het volgende:
Haha Blue zo lig ik ook regelmatig, vond al ingenieus bedacht van mezelfneuh heb niks meer van ze gehoord
Ga ze morgen weer bellen en flink wat selderij inslaan om ze in groene smoothies te gooien want op die rommel knagen, krijg ik niet voor elkaar. Vind het heel vies, maar schijnt heel erg vochtafdrijvend te werken.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:34 schreef geppie het volgende:
Vandaag was het nóg ergeren het mooie is, ik sta amper op mijn werk. Ik zit aan een balie.
Zweetvoeten! Maar das al sinds begin zwangerschap. Ook zo'n fenomeen waarvan je denkt waarom?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:41 schreef geppie het volgende:
Ik had al een prullenbak omgekeerd en daar mijn ene been en de andere op de pc maar in combinatie met mijn buik zit dat heel beroerd, ach ik hoef nog 'maar' 23 diensten en dan heb ik verlof
Aan die sokken heb ik ook nog gedacht maar met dit weer zie ik dat niet Echt zitten, stik nu al moord en brand.
Hebben jullie het trouwens ook dat je zweet sterker ruikt? Er kan hier geen deo meer tegenop, gebruik nu die van mijn man
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:42 schreef BlueEyes het volgende:
Ik mag alleen geen putten meer duwen in enkels en schenen van m'n vriend... en das juist het enige leuke aan het vocht, tekeningen erin duwen met je vingers
vorige week gedaan! niemand was onder de indrukquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:47 schreef BlueEyes het volgende:
Crumpette dit vraagt om foto's in het buikentopic!
Bewijs!
Check! Ik ruik t van mezelf maar ook van anderenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:41 schreef geppie het volgende:
Ik had al een prullenbak omgekeerd en daar mijn ene been en de andere op de pc maar in combinatie met mijn buik zit dat heel beroerd, ach ik hoef nog 'maar' 23 diensten en dan heb ik verlof
Aan die sokken heb ik ook nog gedacht maar met dit weer zie ik dat niet Echt zitten, stik nu al moord en brand.
Hebben jullie het trouwens ook dat je zweet sterker ruikt? Er kan hier geen deo meer tegenop, gebruik nu die van mijn man
Fijn dat je gerustgesteld bent!quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:26 schreef Razztwizzle het volgende:
En weer thuis. Bloeddruk goed, kindje doet het nog, dokter dacht aan heftige aanval van maagzuur. Ik dacht dat je dat ook in je slokdarm moest voelen, maar blijkbaar kan die pijn ook je hele buik door trekken. Drankje mee en hopelijk trekt het weg!
Voel me nu wel een loser dat ik met maagzuur naar de HAP ging, maar goed, wel gerustgesteld en zonder angst weer naar huis. Dat is ook wat waard.
Geen loser hoor!quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:26 schreef Razztwizzle het volgende:
En weer thuis. Bloeddruk goed, kindje doet het nog, dokter dacht aan heftige aanval van maagzuur. Ik dacht dat je dat ook in je slokdarm moest voelen, maar blijkbaar kan die pijn ook je hele buik door trekken. Drankje mee en hopelijk trekt het weg!
Voel me nu wel een loser dat ik met maagzuur naar de HAP ging, maar goed, wel gerustgesteld en zonder angst weer naar huis. Dat is ook wat waard.
Dat heb ik gelukkig ook. Weet wel smorgens dat ik naar de wc ben geweest, maar hoe ik weer bij mijn bed ben gekomen erna is een wazige blurquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:40 schreef Dyre het volgende:
Razz, helemaal geen reden om je een loser te voelen: je was ongerust en je voelde je naar, punt. Fijn dat je gerust ben gesteld en dat het 'maar' maagzuur is
IK heb nu al 2 nachten zonder jeuk door kunnen slapen
Wel nog 2x naar de wc, maar voordat ik dan weer lig slaap ik alweer.
Nouja, wat vreemd! Betalen voor iets waar je recht op hebt :/.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:16 schreef Twinkle20 het volgende:
JJ je hebt recht op dat dossier. Eventueel kun je het het nieiwe zkh ook zelf op laten vragen. Dan zitten er vaak geen kosten aan verbonden. Maar duurt het misschien wel wat langer.
ik had fat met de heupfoto van mijn dreumes vanwege spreidbroekje. In mijn eigen woonplaats de heupfoto laten maken. Spreidbroekje in een ander zkh moeten laten maken. Als ik zelf de foto op zou halen zou het me 15 euro kosten. Als het zkh deze opvtoeg was er niks aan de hand.
Je betaald voor kopie van het dossier, aangezien je het origineel waarschijnlijk niet meekrijgt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Nouja, wat vreemd! Betalen voor iets waar je recht op hebt :/.
Ik MOET het dossier morgen naar mn afspraak in het maasstad meenemen, dus moet het wel echt vandaag ophalen
Haha, ik heb dus gebeld. 3x raden. Je moet het schriftelijk opvragen en dan word het binnen 4!!!!! Weken naar je toegestuurdquote:Op woensdag 21 mei 2014 08:51 schreef AwayTL het volgende:
Hele stomme vraag misschien, maar heb je aangegeven dat je het op komt halen?
Heb verhalen gehoord dat sommige ziekenhuizen daar heeeel moeilijk over doen, ondanks dat het jouw dossier is en jij er recht op hebt.
Zelf nooit ervaring mee gehad trouwens, maar om te voorkomen dat er gedoe ontstaat.
Laat het andere ziekenhuis er achteraan bellen. Wat al eerder gezegd is, onderling regelt zich dat vaak sneller. Even goed overleggen met assistente of secretaresse van de gyn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Haha, ik heb dus gebeld. 3x raden. Je moet het schriftelijk opvragen en dan word het binnen 4!!!!! Weken naar je toegestuurd![]()
![]()
![]()
![]()
Zal ook eens mee zitten..
Nouja, niet helemaal.. Wel dat het om een keizersnee gaat die over twee weken al staat ingepland. Maar ze begon gelijk dat dit de wettelijke procedure was enz enz.quote:
I wish. In het maasstad staan mn gegevens niet helemaal correct in het systeem, dus dat moet ik eerst bij de balie gaan wijzigen voordat ze het juiste etiket op het formulier kunnen plakkenquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:10 schreef BlueEyes het volgende:
Kunnen ze het niet even faxen JJ? Of scan en mailen?
Scheelt jou heen en weer rijden en is in 1 minuut gedaan.
Nouja, ik ga maar gewoon. Op hoop van zege. Ik kan ze iig wel aangeven dat het is aangevraagd en onderweg is, beter dan niks. Meer kan ik nu denk ik toch niet doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:11 schreef geppie het volgende:
Maar mag je dan nog wel naar die afspraak morgen, zonder dossier?
Vind het wel apart dat er zo'n verschil in zit qua ziekenhuis. Want als ik op de site van het maasstad kijk, kan je het daar gewoon direct meekrijgen (overigens wel tegen betaling). Vind het maar stomquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:28 schreef Chanty het volgende:
Blue fijn dat de kleine goed ligt
JJ wat een gezeik. Ik had hetzelfde in Zoetermeer toen ik overstapte voor mijn vruchtbaarheidsbehandelingen naar Voorburg. Kon ze echt wel wurgen. Plus dat ze ook nog even een selectie gingen maken van info die ZIJ relevant vonden, dus niks kopie van het hele dossier. Het waren uiteindelijk 3 A4En het heeft dacht ik een kleine twee weken geduurd. Het is helaas inderdaad wettelijk vastgelegd dat ze 4 weken hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |