Succes!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Merci allemaal, ik heb gebeld en mag er zo om elf uur even heen. Liggen doet in alle posities ook pijn in maag en buik en zeg maar alles tussen borst en heupen.
Huuh krijg je dat weg joh? Dat lukt me met alle goeie wil van de wereld echt niet!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:12 schreef geppie het volgende:
Haha Blue zo lig ik ook regelmatig, vond al ingenieus bedacht van mezelfneuh heb niks meer van ze gehoord
Ga ze morgen weer bellen en flink wat selderij inslaan om ze in groene smoothies te gooien want op die rommel knagen, krijg ik niet voor elkaar. Vind het heel vies, maar schijnt heel erg vochtafdrijvend te werken.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:12 schreef geppie het volgende:
Haha Blue zo lig ik ook regelmatig, vond al ingenieus bedacht van mezelfneuh heb niks meer van ze gehoord
Ga ze morgen weer bellen en flink wat selderij inslaan om ze in groene smoothies te gooien want op die rommel knagen, krijg ik niet voor elkaar. Vind het heel vies, maar schijnt heel erg vochtafdrijvend te werken.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:34 schreef geppie het volgende:
Vandaag was het nóg ergeren het mooie is, ik sta amper op mijn werk. Ik zit aan een balie.
Zweetvoeten! Maar das al sinds begin zwangerschap. Ook zo'n fenomeen waarvan je denkt waarom?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:41 schreef geppie het volgende:
Ik had al een prullenbak omgekeerd en daar mijn ene been en de andere op de pc maar in combinatie met mijn buik zit dat heel beroerd, ach ik hoef nog 'maar' 23 diensten en dan heb ik verlof
Aan die sokken heb ik ook nog gedacht maar met dit weer zie ik dat niet Echt zitten, stik nu al moord en brand.
Hebben jullie het trouwens ook dat je zweet sterker ruikt? Er kan hier geen deo meer tegenop, gebruik nu die van mijn man
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:42 schreef BlueEyes het volgende:
Ik mag alleen geen putten meer duwen in enkels en schenen van m'n vriend... en das juist het enige leuke aan het vocht, tekeningen erin duwen met je vingers
vorige week gedaan! niemand was onder de indrukquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:47 schreef BlueEyes het volgende:
Crumpette dit vraagt om foto's in het buikentopic!
Bewijs!
Check! Ik ruik t van mezelf maar ook van anderenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:41 schreef geppie het volgende:
Ik had al een prullenbak omgekeerd en daar mijn ene been en de andere op de pc maar in combinatie met mijn buik zit dat heel beroerd, ach ik hoef nog 'maar' 23 diensten en dan heb ik verlof
Aan die sokken heb ik ook nog gedacht maar met dit weer zie ik dat niet Echt zitten, stik nu al moord en brand.
Hebben jullie het trouwens ook dat je zweet sterker ruikt? Er kan hier geen deo meer tegenop, gebruik nu die van mijn man
Fijn dat je gerustgesteld bent!quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:26 schreef Razztwizzle het volgende:
En weer thuis. Bloeddruk goed, kindje doet het nog, dokter dacht aan heftige aanval van maagzuur. Ik dacht dat je dat ook in je slokdarm moest voelen, maar blijkbaar kan die pijn ook je hele buik door trekken. Drankje mee en hopelijk trekt het weg!
Voel me nu wel een loser dat ik met maagzuur naar de HAP ging, maar goed, wel gerustgesteld en zonder angst weer naar huis. Dat is ook wat waard.
Geen loser hoor!quote:Op woensdag 21 mei 2014 00:26 schreef Razztwizzle het volgende:
En weer thuis. Bloeddruk goed, kindje doet het nog, dokter dacht aan heftige aanval van maagzuur. Ik dacht dat je dat ook in je slokdarm moest voelen, maar blijkbaar kan die pijn ook je hele buik door trekken. Drankje mee en hopelijk trekt het weg!
Voel me nu wel een loser dat ik met maagzuur naar de HAP ging, maar goed, wel gerustgesteld en zonder angst weer naar huis. Dat is ook wat waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |