Kan met de koudheid te maken hebben, of t vet,of t zuur uit de melk, ik krijg maagklachten als ik yoghurt eet en/of ijs eetquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Hè bah JJ, wat naar. Maar wat iedereen hier zegt, vragen bij andere ziekenhuizen staat vrij toch?
En Chanty wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Je komt ook heel rustig en Zen over dus het komt vast goed met jou en je dwarse jongetje!
Ik heb verdorie weer maagpijngisteren na een mini-magnum, vandaag na een glas karnemelk. Zou het te maken hebben met koud eten en drinken op een warme dag? Iemand anders daar last van?
Gelukkig vandaag vrij dus ik ga maar heel rustig zitten, dan valt het mee, maar vanavond wel verplicht aanwezig op school
Van de yoghurt bij het ontbijt had ik geen last, dus dan ligt het denk ik niet aan de zuivel? Ik ga ijs en karnemelk voorlopig maar laten staan iig.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Kan met de koudheid te maken hebben, of t vet,of t zuur uit de melk, ik krijg maagklachten als ik yoghurt eet en/of ijs eet
Rotterdam.quote:
Hoelaat mag je donderdag?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Rotterdam.
Heb inmiddels het ysl en maasstad gebeld. Maasstad gaat even in overleg om te kijken of ze nog iets kunnen betekenen, ysl kan ik donderdag langs komen.
11.35, jij moet dus ook begrijp ik?quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
11.35, jij moet dus ook begrijp ik?
Inmiddels wel bericht van het maasstad dat ze me daar op 4 juni op de OK kunnen inplannen
Ja, nu ik de kans heb ga ik gewoon 'shoppen'. Maar 4 juni hebben ze sowieso besproken in het maasstad. Mocht ik donderdag in het ysl iets anders/beters te horen krijgen dan cancel ik het bij het maasstad weer. Maar dit stelt me iig al een heel stuk gerust.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]ik moet om 14:00 bij de vk zijn, maar das dezelfde gang als de gyn
Maasstad klinkt ook al goed! nu kijken of ysl meer kan bieden
Ja logisch toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:06 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja, nu ik de kans heb ga ik gewoon 'shoppen'. Maar 4 juni hebben ze sowieso besproken in het maasstad. Mocht ik donderdag in het ysl iets anders/beters te horen krijgen dan cancel ik het bij het maasstad weer. Maar dit stelt me iig al een heel stuk gerust.
Had echt niet verwacht dat ze zo kortdag nog zoiets konden regelen, dus het valt me 91826262% mee. M'n humeur is weer een beetje opgeklaard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:58 schreef Kursor het volgende:
Poging tot aanhaken:
Chanty, jammer dat de draaipoging wederom niet gelukt is. Maar het feit dat je die pogingen goed kan 'handelen' en dat begeleiding daarom wel vertrouwen geeft in een stuitbevalling lijkt me wel een fijn idee. Geeft he hopelijk wat rust. Oh...en las dat je klaar was met de babykamer, ben je er straks toch helemaal klaar voor!
JJ, wat een gedoe zeg; er waren toch redenen boor een vroege keizersnede. Mooi dat 'rondshoppen' loont. Wel zo praktisch dat er genoeg ziekenhuizen in de buurt zitten. en dan heb je m'n werk en het ziekenhuis waar ik ga bevallen nog niet eens gehad
Heeft je man het niet aangegeven bij t gesprek dat je op alledag loopt? Anders komt t misschien nogal uit de lucht vallen dat hij later wil starten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Is zeker besproken. Er was zelfs een reserve-afspraak gemaakt voor als deze ivm bevalling niet door zou kunnen gaan. Hij heeft ook aangegeven dat hij op zich gelijk beschikbaar is, maar ivm privé later zou willen beginnen. Aanbod kwam ook wel uit de lucht vallen, man had op een uitnodiging voor arbeidsvoorwaardengesprek gehoopt. Het gaat dus wel heel snel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Heeft je man het niet aangegeven bij t gesprek dat je op alledag loopt? Anders komt t misschien nogal uit de lucht vallen dat hij later wil starten...
nee, meldenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:17 schreef BlueEyes het volgende:
DaD fijn!
Sq aanmelden? Je hebt toch a zoveel weken een afspraak die je doorplant bij je bezoek?
Off-topic: antwoordquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn kursor! In ieder geval zekerheid! Mag ik vragen waarom het persé voor 4 dagen moet zijn?
En jjvoor assertiviteit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |