quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
Bluh. Ik ben nogal teleurgesteld. Datum is 12 juni.. Ja, 12 juni. Twee dagen ná m'n uitgerekende datum. Op zich helemaal niks mis mee natuurlijk, maar de kans dat het dan een spoedkeizersnee word is érg groot. Maar eerder was er "geen plek". En m'n zoontje is 14 juni jarig, en dan lig ik dus nog in het ziekenhuis.He wat vervelend voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn trouwens weinig consequent daar in het ziekenhuis lijkt wel.
Eerst wilden ze je al met 37 weken een ks geven toch?
Die je zelf hebt over kunnen hevelen naar 38 weken.
Of haal ik nu mensen door elkaar?
Nee klopt inderdaad,quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:48 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
He wat vervelend voor je.
Ze zijn trouwens weinig consequent daar in het ziekenhuis lijkt wel.
Eerst wilden ze je al met 37 weken een ks geven toch?
Die je zelf hebt over kunnen hevelen naar 38 weken.
Of haal ik nu mensen door elkaar?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
Bluh. Ik ben nogal teleurgesteld. Datum is 12 juni.. Ja, 12 juni. Twee dagen ná m'n uitgerekende datum. Op zich helemaal niks mis mee natuurlijk, maar de kans dat het dan een spoedkeizersnee word is érg groot. Maar eerder was er "geen plek". En m'n zoontje is 14 juni jarig, en dan lig ik dus nog in het ziekenhuis.He jeetje, wat vervelend joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pff.. Dat is helemaal naar idd met de verjaardag van je zoontje in het vooruitzicht. Bah.
Maar waarom zou je niet een second opinion halen bij een ander zh? Het is nogal wat idd, na je uitgerekende datum en vlakbij de verjaardag van je oudste... Niet geschoten is altijd mis toch?
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:02 schreef mignonne het volgende:
Yay Chanty! Fijn dat je er een goed gevoel bij had! Ik wens je een prachtige volgens-het-stuitboekje-bevallingdat kun jij vast dus dat gaat gewoon lukken.
Kan met de koudheid te maken hebben, of t vet,of t zuur uit de melk, ik krijg maagklachten als ik yoghurt eet en/of ijs eetquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Hè bah JJ, wat naar. Maar wat iedereen hier zegt, vragen bij andere ziekenhuizen staat vrij toch?
En Chanty wat goed dat je de knoop hebt doorgehakt. Je komt ook heel rustig en Zen over dus het komt vast goed met jou en je dwarse jongetje!
Ik heb verdorie weer maagpijngisteren na een mini-magnum, vandaag na een glas karnemelk. Zou het te maken hebben met koud eten en drinken op een warme dag? Iemand anders daar last van?
Gelukkig vandaag vrij dus ik ga maar heel rustig zitten, dan valt het mee, maar vanavond wel verplicht aanwezig op school
Van de yoghurt bij het ontbijt had ik geen last, dus dan ligt het denk ik niet aan de zuivel? Ik ga ijs en karnemelk voorlopig maar laten staan iig.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Kan met de koudheid te maken hebben, of t vet,of t zuur uit de melk, ik krijg maagklachten als ik yoghurt eet en/of ijs eet
Rotterdam.quote:
Hoelaat mag je donderdag?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Rotterdam.
Heb inmiddels het ysl en maasstad gebeld. Maasstad gaat even in overleg om te kijken of ze nog iets kunnen betekenen, ysl kan ik donderdag langs komen.
11.35, jij moet dus ook begrijp ik?quote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
11.35, jij moet dus ook begrijp ik?
Inmiddels wel bericht van het maasstad dat ze me daar op 4 juni op de OK kunnen inplannen
Ja, nu ik de kans heb ga ik gewoon 'shoppen'. Maar 4 juni hebben ze sowieso besproken in het maasstad. Mocht ik donderdag in het ysl iets anders/beters te horen krijgen dan cancel ik het bij het maasstad weer. Maar dit stelt me iig al een heel stuk gerust.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]ik moet om 14:00 bij de vk zijn, maar das dezelfde gang als de gyn
Maasstad klinkt ook al goed! nu kijken of ysl meer kan bieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |