Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe saaier, hoe beter, wat dit betreft!
o+ als je geen spekjes had zou hij als een bumper met randjes uitsteken?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ook mooie ironie: ik schijn een uitzonderlijk goed voelbare baarmoeder te hebben
jupquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
o+ als je geen spekjes had zou hij als een bumper met randjes uitsteken?
Super!!quote:
Bij wie heb je n afspraak?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:14 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ben best hyper ineens, nu het echt begint in te zinken.. En als ik naar de lijst kijk en dan 4 juni aanhoud, sta ik al gedeelde 2e.. Whuuuuuuuut
Jammer dat we elkaar net mislopen trouwens GM.. Leek me wel grappig
R.enes, zelfde als waar ik voorheen zat. Die ik dus helemaal niks vondquote:
Dankjewel! Ben er zelf ook echt zo blij mee! Dat ze gewoon een goede start mag hebbenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:23 schreef Mabawa. het volgende:
voor de 37 weken van JJ! Wat fijn dat je het toch nog gehaald hebt
Mijn gyn. Kan erg bot zijn maar is wel heel kundigquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
R.enes, zelfde als waar ik voorheen zat. Die ik dus helemaal niks vond
Die ken ik niet... Vorige week op de info avond was er ook een gyn en daar klikte het zo vreselijk niet mee... Mja als zij dienst heeft als ik beval dan moet t maar... Maar ik hoop dat K.ian gewoon dienst heeft.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
R.enes, zelfde als waar ik voorheen zat. Die ik dus helemaal niks vond
Hij ligt me dus totaaaaaal niet. Ik ben dus 23 en heb een kind gehad op mn 18e met een andere partner als nu.. Daar had hij sterk z'n mening over, en dat liet ie merken ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:36 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Mijn gyn. Kan erg bot zijn maar is wel heel kundig
Ik zou HAP gaan. Maar ik ben al snel best panisch, dus weet niet of je van mij advies aan moet nemenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik breek even zonder bij te lezen inm'n maagpijn wordt alleen maar erger, begin nu te twijfelen of het maag of buik is want na een avond op school doet alles zeer. Voel me echt heel naar. Man zegt HAP, ik dacht proberen te slapen en morgenochtend HA bellen. Wat zouden jullie doen?
Bellen!! Beter n keer teveel dan te weinig! Misschien kunnen ze je dan ook iets geven voor de pijnquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik breek even zonder bij te lezen inm'n maagpijn wordt alleen maar erger, begin nu te twijfelen of het maag of buik is want na een avond op school doet alles zeer. Voel me echt heel naar. Man zegt HAP, ik dacht proberen te slapen en morgenochtend HA bellen. Wat zouden jullie doen?
Bellen met HAP voor overleg? En dan kan je iom hun besluiten er naartoe te gaan of morgen HA?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Nog iets gehoord over het zwachtelen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:55 schreef geppie het volgende:
Ik zou voor pcm en warme kruik gaan en als het morgen nog zo is naar verloskundige/huisdokter. Maar ik weet natuurlijk niet hoe heftig jouw pijn is. Sterkte/beterschap iig!!
^^ gewoon doen hoor!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:02 schreef Tante_Soesa het volgende:
Het feit dat je zegt 'ik voel me echt heel naar' zou voor mij genoeg zijn om even te bellen. Just to be sure
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |