abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140196516
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
Razz, goed dat je bent gegaan hoor! Niks loser :*

Blue, fijn dat junior het begrepen heeft! *O*

JJ, wat een achterlijk gedoe zeg. Is dat normaal in ziekenhuizen? *ziekenhuisn00b is
Heel normaal.

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

(klinkt stom misschien maar zolang de situatie niet urgent is wordt er niet gehold en liggen er nog 10 andere zaken te wachten die eerst opgelost moeten worden)
  woensdag 21 mei 2014 @ 10:22:11 #206
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_140196851
Wat irritant van dat dossier zeg! Waarschijnlijk is het 5 minuten werk om ff te printen/kopiëren.. }:|
Hopelijk kunnen ze het nog wel vlot regelen met het direct naar Maasstad sturen.

Wij hadden geluk dat er net een hele lieve assistente dienst had. Ze kwam eerst met folders over 4 weken wachten en formeel aanvragen en kosten enzo... en toen legde ze die weg en zei... of ik kan straks in mijn pauze ook een paar keer op print drukken _O_
Dus de volgende dag lag het al klaar voor ons (best een flinke stapel papier in dichte enveloppe en we moesten tegen haar collega's zeggen dat er een enveloppe klaar lag voor ons... en niet zeggen dat het ons gekopieerde dossier was ;) )

Razz, hoe gaat ie nu? Nog een beetje kunnen slapen?
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  woensdag 21 mei 2014 @ 10:28:34 #207
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_140196990
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:22 schreef Radyhyn het volgende:
Wat irritant van dat dossier zeg! Waarschijnlijk is het 5 minuten werk om ff te printen/kopiëren.. }:|
Hopelijk kunnen ze het nog wel vlot regelen met het direct naar Maasstad sturen.

Wij hadden geluk dat er net een hele lieve assistente dienst had. Ze kwam eerst met folders over 4 weken wachten en formeel aanvragen en kosten enzo... en toen legde ze die weg en zei... of ik kan straks in mijn pauze ook een paar keer op print drukken _O_
Dus de volgende dag lag het al klaar voor ons (best een flinke stapel papier in dichte enveloppe en we moesten tegen haar collega's zeggen dat er een enveloppe klaar lag voor ons... en niet zeggen dat het ons gekopieerde dossier was ;) )

Razz, hoe gaat ie nu? Nog een beetje kunnen slapen?
Ja dat dacht ik dus ook. Hoeveel werk kan het nou helemaal zijn? Ik ben alleen bij de gyn bekend en pas sinds dit jaar. Dus het kan nooit een dossier van 100-en pagina's zijn. Maargoed :N
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_140196996
Zo, ook weer present. Hoofdpijn is gelukkig wel wat gezakt. Net weer helemaal goedgekeurd bij vk. Bloeddruk is echt nog niet onder de indruk van de termijn, nog steeds hetzelfde :). Uitleg gekregen over keuzemogelijkheden nu na 40 weken en procedure richting serotiniteit. Vooralsnog voel ik me 'goed', dus gewoon afwachten en bij afspraak met 41w2d opnieuw bekijken hoe ik er dan in sta als ik nog niet bevallen ben. M'n bekken knapt toch niet acuut op als de baby er is en ik red het goed met niets doen, dus wat mij betreft nog geen gerommel aan m'n lijf, liever vanzelf op gang laten komen als het met de baby allemaal goed gaat. Ik denk dat er na vrijdag, zoveelste gesprek, wel rust zou kunnen komen in m'n hoofd.

Toch gek hoe anders het kan voelen. Bij dochter was ik het echt vreselijk spuugzat met 39w6d en ik kan niet zeggen dat ik nu minder last heb.

BlueEyes en Hobbesje ook goedgekeurd. Mooi zo *O*.

JJ, succes met je dossier van A naar B te krijgen :*. Ik zou wel duidelijk zijn in je beweegredenen. Zou best kunnen helpen. Ik kreeg bij m'n mola destijds heel makkelijk een uitdraai van het PA-rapport en daarnaast is op mijn verzoek revisie van het weefsel gedaan. Ik denk dat het laten merken dat ik eist waar ik over praatte dit wel 'makkelijker' heeft laten gaan. (Gynaecoloog moest daar wel even in schakelen, maar daarna wel goed begeleid; andere ziekenhuis op zuid ;).)
  woensdag 21 mei 2014 @ 10:29:59 #209
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_140197023
Ik ga zo ook even langs de huisarts. Die heeft misschien ook nog wel eea van het SFG doorgestuurd gekregen van tijdens m'n opnames.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_140197099
http://www.cbpweb.nl/Pages/inf_va_rechten_patient.aspx
Wat en hoe van medisch dossier inzien etc.

En als je google zoekt op SFG medisch dossier kopieren krijg je een pdf bestand van ze er over (lukt me even niet mobiel)
pi_140197138
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga zo ook even langs de huisarts. Die heeft misschien ook nog wel eea van het SFG doorgestuurd gekregen van tijdens m'n opnames.
Dat is ook een goed idee! Vind het zo knap dat je zo rustig blijft (of zo kom je tenminste over) ik was al 13x keer uit mijn panty geschoten maar goed ik ben in niet-zwangere toestand al een opgewonden standje :')
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  woensdag 21 mei 2014 @ 10:50:32 #212
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_140197494
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:35 schreef geppie het volgende:

[..]

Dat is ook een goed idee! Vind het zo knap dat je zo rustig blijft (of zo kom je tenminste over) ik was al 13x keer uit mijn panty geschoten maar goed ik ben in niet-zwangere toestand al een opgewonden standje :')
Ik denk dat ik pas in de stress schiet als ze morgen moeilijk gaan doen bij het maasstad :@.

Inmiddels bij de huisarts geweest. Daar kan ik vanmiddag iig hun dossier ophalen. Dat stelt al wel een beetje gerust. Weet alleen niet in hoeverre hun info ontvangen van het ziekenhuis
pi_140197534
Stel he?

Je plast met 5.3 weken duidelijke strepen. En je doet die met 6.3 weer; als het mis zou zijn gegaan, zouden die strepen dan al minder duidelijk zijn? Of komen die dan nog volop tevoorschijn?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 21 mei 2014 @ 10:55:11 #214
149959 SQ
snelle trees
pi_140197625
Vlindur, niet meer over testjes plassen! Ik had rond de 7 weken ineens significant lichtere strepen dan een week eerder en dat heeft niets gezegd. Na mijn miskramen heb ik nog tót de volgende menstruatie positieve tests gehad, dus tel maar uit. Ik snap het wel, maar het maakt zo onnodig gek ;( Wanneer mag je voor een echo? :*
disclaimer
pi_140197668
5 juni. Dan ben ik 8.4. Als die het doet heeft het Jonathan overleefd..
Ik zit mijzelf ook helemaal gek te maken. Maar ik voel me zo niet zwanger. Dat was ik bij die andere ook allemaal niet, maar jezus, ik zou nu echt dolgraag kotsmisselijk willen zijn :X
pi_140197795
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:56 schreef Vlindur het volgende:
Ik zit mijzelf ook helemaal gek te maken. Maar ik voel me zo niet zwanger. Dat was ik bij die andere ook allemaal niet, maar jezus, ik zou nu echt dolgraag kotsmisselijk willen zijn :X
Het is ook ontzettend moeilijk Vlindur, maar meer dan wachten tot die afspraak kan niet en geeft ook geen zekerheid. Zelfs die afspraak niet. Wel of geen klachten, het zegt helaas helemaal niets. :* zou graag willen dat iets wat ik kan schrijven je gerust zou kunnen stellen, maar dat kan jammer genoeg niet....
  woensdag 21 mei 2014 @ 11:04:17 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_140197855
quote:
Heel begrijpelijk :* Je kan altijd bellen voor een eerdere echo he, als je het echt niet meer trekt. Maar je had bij al je andere zwangerschappen ook geen klachten?
(zo stom hoe je hoofd dan gaat werken. Ik had dat ook heel sterk, terwijl menig ander er voor zou tekenen om nièt doodziek te zijn 8)7 Ik ga gewoon heel erg in de duimstand voor je!)
disclaimer
  woensdag 21 mei 2014 @ 11:09:47 #218
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_140198016
quote:
Vlindur :* Die testen zeggen helaas niet zoveel. Anders bellen en vragen of je eerder terecht kunt?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_140198590
Vlindur vervelend die onzekerheid in het begin. Ik zou ook niet meer testen want je maakt jezelf er helemaal gek mee. En ook niet gaan googlen. Wat je zou kunnen proberen is de echo vervroegen. Echter, stel dat ze dan niet direct een kloppend hartje kunnen vinden, dan zegt dat ook niet meteen dat het foute boel is.

Ik hoop het beste voor je :*
  woensdag 21 mei 2014 @ 11:31:05 #220
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140198678
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:28 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik dus ook. Hoeveel werk kan het nou helemaal zijn? Ik ben alleen bij de gyn bekend en pas sinds dit jaar. Dus het kan nooit een dossier van 100-en pagina's zijn. Maargoed :N
Maar je bent wel opgenomen geweest en dat geeft een boel papierwerk.

Hopelijk lukt het om eea te versnellen. En inderdaad, eventueel je huisarts inschakelen.
pi_140198876
Vlindur :*
Kan je helaas niet geruststellen maar duimen draaien doe ik voor je!
  woensdag 21 mei 2014 @ 11:43:18 #222
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_140199013
Nou, net van het maasstad terug. Wat een superlieve en begrijpende dames daar.

Ga nu met formulier naar het sfg. Als ze daar alsnog moeilijk doen gaat de dame van het maasstad vanmiddag nog even bellen dat het spoed heeft.

Ook de huisarts heeft contact opgenomen met het sfg, die hebben afgesproken dat als ik vandaag het formulier kon regelen dat het sowieso binnen een week naar het maasstad is verstuurd! Ben echt onwijs blij hoe behulpzaam ze zijn bij MSZ en HA!! O+
pi_140199122
Met Jonathan hadden we met 6 weken ook een kloppend hartje. Dus eerder de echo zal niet geruster stellen. Was het maar gewoon alvast eind juni..

Succes JJ!
pi_140199259
Wat fijn JJ dat verdien je ook. Hoop dat ze alles goed gaan regelen.

Vlindur
:* vervelende onzekere periode.
Ik zal ook voor jullie duimen
  woensdag 21 mei 2014 @ 11:56:41 #225
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_140199377
Vlindur :* killing deze weken.

JJ fijn dat er ze ook mensen zijn die wel meewerken. Hoop dat je vandaag alles geregeld krijgt!

Vanmorgen controle gehad. En gehoord dat de gyn die de vorige keer de ks bij de ruptuur heeft gedaan ook dit keer op de planning staat. Nu hoop ik toch dat ik 3 juni wel ga halen. Het zou voor mij wel een mooie afsluiting zijn van het zwanger zijn en bevallen.
  woensdag 21 mei 2014 @ 12:00:09 #226
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_140199482
JJ wat een gedoe met dat dossier. Idd via het zh laten gaan en je toestemming geven, zo lang hoeft het echt niet te duren hoor :') Prutsers. Ah, fijn dat de ha ook even helpt!

Kursor fijn dat je weer bent goedgekeurd! *O*

Vlindur :* sterkte de komende (onzekere) tijd!

Meld! 38 weken :D en sinds vanochtend al wat voorwerk. Niet regelmatig en hoef maar heel soms te zuchten. Dochter werd geboren met 38+1. En verder zeg ik niks want het hoeft heul niks te betekenen :+ :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_140200333
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nou, net van het maasstad terug. Wat een superlieve en begrijpende dames daar.

Ga nu met formulier naar het sfg. Als ze daar alsnog moeilijk doen gaat de dame van het maasstad vanmiddag nog even bellen dat het spoed heeft.

Ook de huisarts heeft contact opgenomen met het sfg, die hebben afgesproken dat als ik vandaag het formulier kon regelen dat het sowieso binnen een week naar het maasstad is verstuurd! Ben echt onwijs blij hoe behulpzaam ze zijn bij MSZ en HA!! O+
Je spreekt wel in codetaal hoor, MSZ kan ik nog ontcijferen, maar sfg?

En bedankt voor het duimen allemaal. Ik ga het nodig hebben :*
  woensdag 21 mei 2014 @ 12:31:48 #228
149959 SQ
snelle trees
pi_140200345
Nondeju, ik werk dus in zo'n WPI-kantoor (alles open enzo, niemand een vaste plek) en er zit me vandaag hier iemand te hoesten alsof ie acute ebola heeft opgelopen. Kun je aan zo iemand vragen om lekker thuis te gaan werken? :') ik word er gewoon onpasselijk van :@
(noot: ik ben echt niet zo'n kantoorzeiker en ik gun iedereen z'n geluidjes en praatjes, maar als je constant ZO hard aan het hoesten bent dat het andere mensen fysiek pijn doet ga je toch niet op kantoor zitten, of ben ik nou gek?)
disclaimer
pi_140200485
Enf spannend :o
pi_140200561
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:31 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Sfg = sint fransiscus gasthuis ;)
S. 2014
J. 2016
pi_140200709
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:00 schreef Enfermera het volgende:
Meld! 38 weken :D en sinds vanochtend al wat voorwerk. Niet regelmatig en hoef maar heel soms te zuchten. Dochter werd geboren met 38+1. En verder zeg ik niks want het hoeft heul niks te betekenen :+ :P
Ga je me inhalen?

Note to self: niet staand voor de deur een kort praatje maken met de buurvrouw ook al nodigt het weer daar toe uit...dochter ophalen van school is net gelukt :X (jeej, wat een kruk op krukken zeg; kreeg m 'n olifantenpootjes niet meer opgetild)
  † In Memoriam † woensdag 21 mei 2014 @ 12:45:06 #232
37843 lady-wrb
kortaf
pi_140200746
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
Nondeju, ik werk dus in zo'n WPI-kantoor (alles open enzo, niemand een vaste plek) en er zit me vandaag hier iemand te hoesten alsof ie acute ebola heeft opgelopen. Kun je aan zo iemand vragen om lekker thuis te gaan werken? :') ik word er gewoon onpasselijk van :@
(noot: ik ben echt niet zo'n kantoorzeiker en ik gun iedereen z'n geluidjes en praatjes, maar als je constant ZO hard aan het hoesten bent dat het andere mensen fysiek pijn doet ga je toch niet op kantoor zitten, of ben ik nou gek?)
ik vind het eerder prijzenswaardig van die collega dat hij /zij zich ondanks dat gehoest naar het werk gesleept heeft. hoesten is pijnlijk en vermoeiend.
praat eens met je collega. misschien is het er zo een die zich niet ziek durft te melden omdat hij alleen maar hoest en zich verder niet ziek voelt (zo'n type ben ik dus :@ ) maar even voorbij gaat aan de zere spieren van het hoesten en de slechte nachten vanwege het hoesten
  woensdag 21 mei 2014 @ 12:48:47 #233
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_140200850
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
zolang deze persoon niet met een dromedaris heeft geknuffeld... (Die Kamelenkuch moeten we niet onderschatten)

Maar nee, niet echt vragen. Maar wel misschien belangstellend informeren of het wel gaat en of je niet beter thuis uit kunt zieken?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 21 mei 2014 @ 12:48:49 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_140200852
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:45 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik vind het eerder prijzenswaardig van die collega dat hij /zij zich ondanks dat gehoest naar het werk gesleept heeft. hoesten is pijnlijk en vermoeiend.
praat eens met je collega. misschien is het er zo een die zich niet ziek durft te melden omdat hij alleen maar hoest en zich verder niet ziek voelt (zo'n type ben ik dus :@ ) maar even voorbij gaat aan de zere spieren van het hoesten en de slechte nachten vanwege het hoesten
ik weet niet eens wie het is. Nog zon bijkomstigheid van het nieuwe werken. Maar goed, hoort hier duidelijk niet thuis dus :)
disclaimer
  † In Memoriam † woensdag 21 mei 2014 @ 12:49:51 #235
37843 lady-wrb
kortaf
pi_140200868
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik weet niet eens wie het is. Nog zon bijkomstigheid van het nieuwe werken. Maar goed, hoort hier duidelijk niet thuis dus :)
gewoon op het geluid afgaan met een zak drop :) (geen zoute :o ik kan uit ervaring spreken dat dat zeer doet op een rauwgehoeste keel)
  woensdag 21 mei 2014 @ 12:50:54 #236
149959 SQ
snelle trees
pi_140200896
Heb ik niet. Maar 't is duidelijk, ik had mijn gal hier niet moeten spuwen, sorry ;)
disclaimer
  woensdag 21 mei 2014 @ 12:52:13 #237
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_140200927
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Heb ik niet. Maar 't is duidelijk, ik had mijn gal hier niet moeten spuwen, sorry ;)
ja juist wel.

Ik kan persoonlijk heel slecht tegen hoestende mensen dus ik snap het heel goed. :@

Het dilemma ook. ;( maar ja.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 21 mei 2014 @ 12:53:04 #238
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_140200947
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:31 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Haha sorry, sfg is zoals GM al zei het sint franciscus gasthuis.

Ik duim ook mee voor je O+
pi_140200964
JJ fijn dat je hulp krijgt!

Enf 38 weken *O*
Willen jullie allemaal niet te hard gaan, ik ontken al dat ik ineens in de top 10 sta namelijk.

Hobbesje ook al richting datum en alles. Hoe voel je je verder?

Kursos nog een paar dagen! Je doet het goed!!!

Sq sla die collega :(
Dat soort dingen trek ik zwanger ook niet, laat staan nu als vat vol hormonen!

Verder ben ik helemaal in Zen-modus beland.
Babykamer bijna af, nieuwe wasmachine is maandag gearriveerd O+ , liggingsecho gehad en bevalplan besproken vanmorgen. Intake met kraamzorg overleefd, hoef alleen nog maar een ondersteek en 2 nieuwe kruikdoppen te kopen. Laatste pufles gehad.
Morgen gaat officieel m'n verlof in (ookal zit ik al 20weken thuis)
Ik ga nog even 6-8 weken broeden en dan is het helemaal klaar!
Nog niet een moment me zo rustig en relaxed gevoeld de afgelopen 34 weken :@
  † In Memoriam † woensdag 21 mei 2014 @ 12:55:31 #240
37843 lady-wrb
kortaf
pi_140201007
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
huh? reageer eens wat minder zwanger! ik leef met je mee hoor, al praat ik vanuit de tegenovergestelde kant.
ik heb zelf net 3 weken vreselijk gehoest en ik voelde me vreselijk lullig vanwege de geluidsoverlast (al had ik er zelf toch echt het meeste last van :') )
  † In Memoriam † woensdag 21 mei 2014 @ 12:58:37 #241
37843 lady-wrb
kortaf
pi_140201085
ik zit vol verbazing te lezen over de opmerking over hoesten.
en bedankt. ik heb dus mazzel gehad dat ik niet in elkaar gemept ben dus?
tering zeg. kijk maar uit. kinderen hoesten ook wel eens.
wil je die dan ook slaan?
:r
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 mei 2014 @ 12:59:32 #242
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140201118
ik ben dus zo iemand die deze week zit te blaffen op kantoor. thuis en buiten nergens last van. lang leve t klimaat systeem.

moet ik dan maar thuis blijven? :@
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 21 mei 2014 @ 13:01:11 #243
149959 SQ
snelle trees
pi_140201159
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:55 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

huh? reageer eens wat minder zwanger! ik leef met je mee hoor, al praat ik vanuit de tegenovergestelde kant.
ik heb zelf net 3 weken vreselijk gehoest en ik voelde me vreselijk lullig vanwege de geluidsoverlast (al had ik er zelf toch echt het meeste last van :') )
En reageer jij eens wat minder op je tenen getrapt :D
Ik ben niet boos, nog gepikeerd door je opmerking. Ik besefte me enkel dat het hier niet thuis hoort. Maar het weghalen terwijl het al door een aantal mensen gequote is staat ook wat gek, daarbij is het nou ook weer niet zo'n drama dat het verwijderd hoeft te worden mijnes inziens.
Maar goed, fijn dat je je weer beter voelt in elk geval :)
disclaimer
  woensdag 21 mei 2014 @ 13:01:45 #244
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_140201176
Wat lekker BlueEyes! Zen die laatste weken in is heel wat waard.
  woensdag 21 mei 2014 @ 13:01:45 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_140201178
En intrigerend om te zien dat een kleine ergernis mijnerzijds zoveel nieuw bloed trekt in dit topic O+ :D
disclaimer
  † In Memoriam † woensdag 21 mei 2014 @ 13:02:12 #246
37843 lady-wrb
kortaf
pi_140201193
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 13:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En reageer jij eens wat minder op je tenen getrapt :D
Ik ben niet boos, nog gepikeerd door je opmerking. Ik besefte me enkel dat het hier niet thuis hoort. Maar het weghalen terwijl het al door een aantal mensen gequote is staat ook wat gek, daarbij is het nou ook weer niet zo'n drama dat het verwijderd hoeft te worden mijnes inziens.
Maar goed, fijn dat je je weer beter voelt in elk geval :)
ik heb het niet over jou
  woensdag 21 mei 2014 @ 13:02:24 #247
149959 SQ
snelle trees
pi_140201202
Fijn Blue, dat je je zo zen voelt.
Ik ga maar eens even flink aan het werk voordat dit topic overkookt om niks, tot later ;)
disclaimer
pi_140201210
Fijn dat opmerkingen op een forum uit verband getrokken worden.
Das alles wat ik er op zeg over mijn 'slaan'opmerking betreft.
  woensdag 21 mei 2014 @ 13:03:06 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_140201217
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 13:02 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik heb het niet over jou
je quote me nota bene :D :')
Naja. Laten we er geen groter issue van maken he. Lijkt me onnodig.
disclaimer
  † In Memoriam † woensdag 21 mei 2014 @ 13:03:56 #250
37843 lady-wrb
kortaf
pi_140201241
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 13:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

je quote me nota bene :D :')
Naja. Laten we er geen groter issue van maken he. Lijkt me onnodig.
vind ik ook. ik gooi dit topic weer uit mijn at en we leven weer lang en gelukkig
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 mei 2014 @ 13:04:13 #251
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140201251
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
En intrigerend om te zien dat een kleine ergernis mijnerzijds zoveel nieuw bloed trekt in dit topic O+ :D
:D k lees graag mee ;)

@chanty, fernando en jij gaan t helemaal goed doen ;)
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 21 mei 2014 @ 13:05:54 #252
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140201314
sorry! spuit elf en nog feitelijk onjuist ook.

[ Bericht 48% gewijzigd door kwakz0r op 21-05-2014 13:08:50 (alles weg) ]
Kwak
pi_140201644
Ik had aan het begin van m'n tweede zwangerschap een onwijs hoestende collega. Bleek ze kinkhoest te hebben...maar alleen maar een echt risico voor zwangeren, dus was op het werk geen probleem :X (vond ik wel een moeilijke situatie).
  woensdag 21 mei 2014 @ 13:18:31 #254
149959 SQ
snelle trees
pi_140201692
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 13:17 schreef Kursor het volgende:
Ik had aan het begin van m'n tweede zwangerschap een onwijs hoestende collega. Bleek ze kinkhoest te hebben...maar alleen maar een echt risico voor zwangeren, dus was op het werk geen probleem :X (vond ik wel een moeilijke situatie).
Nou, dat was wel een klein beetje mijn puntje ja. Stiekem. Stel dat zo iemand echt iets heeft? Dan wil ik mijzelf daar ook liever niet aan blootstellen. Dat neemt niet weg dat het voor de zieke persoon heel lullig, lastig en vervelend is, maar dat is het ook voor de rest als die worden aangestoken door zo iemand.
disclaimer
  woensdag 21 mei 2014 @ 13:22:46 #255
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_140201818
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 13:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nou, dat was wel een klein beetje mijn puntje ja. Stiekem. Stel dat zo iemand echt iets heeft? Dan wil ik mijzelf daar ook liever niet aan blootstellen. Dat neemt niet weg dat het voor de zieke persoon heel lullig, lastig en vervelend is, maar dat is het ook voor de rest als die worden aangestoken door zo iemand.
daar doelde ik ook op met mijn kamelenkuch ;)

Er zijn gewoon ziektes die je niet wil krijgen en al helemaal niet als je zwanger bent. En daar hoort wmb een 'gewone hardnekkige hoest van drie weken'. Ook bij.
  woensdag 21 mei 2014 @ 13:22:56 #256
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_140201820
Hormonen, leuk!

Nog iemand die zijn frustratie op mijn collega wil botvieren? Die vind het nodig om de hele dag met de radio 'mee te zingen'. Verbaas mij er ook al over dat ik t hormonaal gezien nog kan handelen.

Geluiden van anderen ;( , ik ben gewoon niet zo geluidentolerant..
Snap het dus volkomen...
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
  woensdag 21 mei 2014 @ 13:24:30 #257
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140201876
ik zou in een kantoortuin dus echt permanent muziek met koptelefoon ophebben :@ doe ik in de docentenkamer ook als ik een keer echt wil werken. is veel te gezellig anders, en ik ben een stiekeme semi-ADD'er die bij het minste of geringste afgeleid is.
Kwak
  woensdag 21 mei 2014 @ 13:26:07 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_140201922
er hoesten inmiddels al twee anderen mee. Ik denk dat ik serieus een verdieping naar boven ga verkassen :')
disclaimer
  woensdag 21 mei 2014 @ 13:27:48 #259
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_140201983
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:44 schreef Kursor het volgende:

[..]

Ga je me inhalen?

Note to self: niet staand voor de deur een kort praatje maken met de buurvrouw ook al nodigt het weer daar toe uit...dochter ophalen van school is net gelukt :X (jeej, wat een kruk op krukken zeg; kreeg m 'n olifantenpootjes niet meer opgetild)
Zou het? :P ik verwacht er vooralsnog niet veel van hoor..
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_140202755
Eerste kledingstuk gekocht! :D doodsimpel, heel neutraal en het enige wat ik in huis haal tot we over een week weten wat het is... Maar toch O+ even voor het gevoel ;)
pi_140203224
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 13:24 schreef kwakz0r het volgende:
ik zou in een kantoortuin dus echt permanent muziek met koptelefoon ophebben :@ doe ik in de docentenkamer ook als ik een keer echt wil werken. is veel te gezellig anders, en ik ben een stiekeme semi-ADD'er die bij het minste of geringste afgeleid is.
+1! En leerlingen mogen bij mij in de les ook bij het zelfstandig werken een koptelefoon op. Niet omdat het een lawaai is in mijn lessen maar omdat ik zelf al afgeleid raak van vogeltjes en hee een bus kinderen en oh kauwt er iemand kauwgom en ohja opdracht 3 :').

Mijn maag doet nog pijn maar veel minder dan gisteren en alleen als ik buk of niet goed rechtop zit. Dus vooruitgang O+ .
  woensdag 21 mei 2014 @ 14:06:54 #262
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140203394
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:01 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

+1! En leerlingen mogen bij mij in de les ook bij het zelfstandig werken een koptelefoon op. Niet omdat het een lawaai is in mijn lessen maar omdat ik zelf al afgeleid raak van vogeltjes en hee een bus kinderen en oh kauwt er iemand kauwgom en ohja opdracht 3 :').

Mijn maag doet nog pijn maar veel minder dan gisteren en alleen als ik buk of niet goed rechtop zit. Dus vooruitgang O+ .
Bij mij ook, en ik krijg er steevast gezanik over van collega's...
Kwak
pi_140203478
Ik heb met m'n eerste babywas gedaan :o
pi_140204675
Heerlijk he! :) .. straks al die verse poppenkleertjes aan de waslijn :)

Van de week toen ik aan het uitzoeken was bedacht ik me weer dat ik mij heul niet voor kan stellen dat Harrie straks zulke kleine sokjes en truitjes en broekjes aan kan :o

Bij dreumes kon ik dat ook niet dus ik had alleen 56 ingeslagen.. want wist ik veel :D . Maar daar verzoop ze in.. manlief kon na de geboorte flink 50 gaan shoppen :D
pi_140204723
Ik heb ook alleen 56 in de kast liggen! Hmm.. Misschien nog een paar setjes 50 aanschaffen.
pi_140204746
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:09 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb met m'n eerste babywas gedaan :o
Leuk is dat! Dat was ook het enige wat ik ooit gestreken heb, de eerste babywas :D

Ik zit me weer heerlijk te ergeren aan die stomme, veel te aanwezige mede-moeders in een veel te warm zwembad :(
pi_140204794
Het ziet er wel heel zoet uit zo alles op het rek. En wat heb je ongemerkt toch veel.
Heb wel alle maten rompers gewassen. Van maatje 44 tot 62 want er is qua vorm en maat van verschillende merken veel verschil. (alle rompers zijn gekregen ook, kind kan als het moet per dag 4 schone rompers aan)
pi_140204983
En mochten jullie denken wat begint ze vroeg met de babywas, dat klopt. Wil namelijk de commode inruimen zodat de studeerkamer weer studeerkamer worden kan ipv opslaghok voor alle babyspullen. Begint me na een maand of wat alles daar neerplempen een beetje te irriteren.
  woensdag 21 mei 2014 @ 14:55:20 #269
149959 SQ
snelle trees
pi_140205048
Ik heb ook alleen nog maar 56 maar op de een of andere manier voelt het nog veeeeel te vroeg om meer spullen in te gaan slaan :D misschien dat het harder gaat kriebelen als de babykamer wat vordert :)
disclaimer
pi_140205309
Razz mijn dreumes was bij de geboorte 3030 gram en 50 cm. Even voor jouw referentiekader :)

Maar volgens mij zijn er hier ook zat verhalen van kindjes die gelijk in 56 kunnen hoor! :)
  woensdag 21 mei 2014 @ 15:03:37 #271
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_140205362
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Razz mijn dreumes was bij de geboorte 3030 gram en 50 cm. Even voor jouw referentiekader :)

Maar volgens mij zijn er hier ook zat verhalen van kindjes die gelijk in 56 kunnen hoor! :)
Check, alle maat 50 kleren kon ik zo weer opbergen.
KuikenGuppy
pi_140205626
De kleine is me de hele dag al aan het schoppen! O+
pi_140205694
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:03 schreef Burdie het volgende:

[..]

Check, alle maat 50 kleren kon ik zo weer opbergen.
Denk dat dat hier ook gebeuren gaat als ik nu op een P95 lijn zit en het nu ongeveer rond de 2800gram zou zijn met nog 6 weken te gaan.
Daarom hebben we ook niet veel aangeschaft qua kleding.
pi_140205797
Babywasjes O+
  woensdag 21 mei 2014 @ 15:16:22 #275
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_140205809
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Denk dat dat hier ook gebeuren gaat als ik nu op een P95 lijn zit en het nu ongeveer rond de 2800gram zou zijn met nog 6 weken te gaan.
Daarom hebben we ook niet veel aangeschaft qua kleding.
Krijg je ook een jochie trouwens? Of weten jullie het niet?
Ik heb op het laatst aan elk nieuw persoon die ik trof gevraagd wat zij voor geboortegewicht zouden schatten, en dat klopte aardig met elkaar en met de werkelijkheid.
KuikenGuppy
pi_140206246
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik heb op het laatst aan elk nieuw persoon die ik trof gevraagd wat zij voor geboortegewicht zouden schatten, en dat klopte aardig met elkaar en met de werkelijkheid.
Ik heb geen idee! Net als bij jullie de grote verrassing :D
(Heb zelf wel vermoeden dat het een jochie is, gebaseerd op niks)

Vk gokte handmatig op 6/7 pond vanmorgen.
Na de metingen etc kwam computer uit op nu 2800 gram. Met 6 weken te gaan er nog zo 100/150g per week erbij ga ik denk ik wel aan een 4kilo kindje komen. Was zelf ook een bollie van 4kg bij 50cm dus gaat vast zoiets worden.
  woensdag 21 mei 2014 @ 15:49:31 #277
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140206977
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

Mijn mama heeft in haar dagboekje een lijstje met geschat gewicht voor mij van alle artsen en verpleegkundigen die zich er tegenaan bemoeiden.

Liep uiteen van 1500(!!) gram tot 2800 gram, alleen de oudste verpleegkundige had het goed, ik was 2820. De couveuse die klaar stond kon meteen weer weg :P
Kwak
  woensdag 21 mei 2014 @ 15:51:11 #278
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140207034
Eigenlijk wilde ik vandaag een eerste pakje gaan kopen na school, maar ik twijfel of ik zin heb om t winkelcentrum in te gaan, ben de hele dag al misselijk en diarreeig... Meh.
Kwak
pi_140207138
Gewoon lekker online shoppen dan :P
  woensdag 21 mei 2014 @ 15:55:58 #280
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_140207204
  woensdag 21 mei 2014 @ 15:59:49 #281
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_140207359
Spees! _O-
Kwak
pi_140207375
Je grafische skills Spees O+ zo profi!
  woensdag 21 mei 2014 @ 16:00:53 #283
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_140207390
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:49 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Mijn mama heeft in haar dagboekje een lijstje met geschat gewicht voor mij van alle artsen en verpleegkundigen die zich er tegenaan bemoeiden.

Liep uiteen van 1500(!!) gram tot 2800 gram, alleen de oudste verpleegkundige had het goed, ik was 2820. De couveuse die klaar stond kon meteen weer weg :P
:D _O-

@Blue, ik denk bij jou ook aan een jongen. Ben erg benieuwd!
KuikenGuppy
  woensdag 21 mei 2014 @ 16:01:36 #284
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_140207413
quote:
10s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Je grafische skills Spees O+ zo profi!
idd, misschien kan ze er iets mee gaan doen O+
KuikenGuppy
pi_140207436
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[ afbeelding ]
:D
  woensdag 21 mei 2014 @ 16:05:14 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_140207532
quote:
[ afbeelding ]
spees O+
disclaimer
  woensdag 21 mei 2014 @ 16:20:49 #287
149959 SQ
snelle trees
pi_140208080
ik denk ook een zoon voor Blue. Maar tot nu toe heb ik iedereen mis geraden, dus het zal nu ook wel weer :')
disclaimer
pi_140208304
50% kans Sq ;)
  woensdag 21 mei 2014 @ 16:28:06 #289
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_140208369
quote:
[ afbeelding ]
Spees en vree.
pi_140208679
spees! _O- :D

Zen-moeders en babywasjes O+

Hier de eerste werkdag van het project van deze week weer overleefd zonder te moeten liegen oid :P de traditie is om een borreltje te doen na de eerste dag, maar vandaag gelukkig niet! ze kennen me te goed om met 0.0 radler weg te kunnen komen :')..
  woensdag 21 mei 2014 @ 16:35:54 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_140208705
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:26 schreef BlueEyes het volgende:
50% kans Sq ;)
ja, ik kan zo een chinese geslachtskalender beginnen :7
disclaimer
pi_140208727
Btw, ik heb vrijdag de termijnecho (wat ik al 4 keer verteld heb denk ik zo veel zin heb ik erin :') ), en ik ben geneigd om het geheim op te geven als dat allemaal goed is. Ws ben ik dan 10+5... wanneer hebben jullie het verteld?
  woensdag 21 mei 2014 @ 16:36:57 #293
149959 SQ
snelle trees
pi_140208749
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:36 schreef Crumpette het volgende:
Btw, ik heb vrijdag de termijnecho (wat ik al 4 keer verteld heb denk ik zo veel zin heb ik erin :') ), en ik ben geneigd om het geheim op te geven als dat allemaal goed is. Ws ben ik dan 10+5... wanneer hebben jullie het verteld?
ik met 8 weken persoonlijk, maar ik stond zo stijf van de stress dat het me voor iedereen beter leek :')
disclaimer
pi_140208886
Ik merk dat ik gewoon heel slecht ben in het niet vertellen, met name aan vriendinnen.. een aantal staan me gewoon heel dichtbij en die heb ik het dus ook al verteld, zo van: met hen zou ik het ook delen als het mis zou gaan, dus mogen ze het nu ook weten.

maar als ik dit project een paar collegae wat vertel, weet ik dat dat als een lopend vuurtje rondgaat in mijn werkkring :')...roddeltantes hoor :o :P
pi_140208891
Crump gewoon vertellen wanneer jij er aan toe bent!

edit: hier ook bij 10 weken aan collegae ivm werksituatie die het nodig maakte het te vertellen
pi_140208994
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:40 schreef BlueEyes het volgende:
Crump gewoon vertellen wanneer jij er aan toe bent!

edit: hier ook bij 10 weken aan collegae ivm werksituatie die het nodig maakte het te vertellen
oh, ja bij het project dat volgende week begint is het ook wel noodzaak ja.. maar die roddelen minder :D
pi_140209101
Als het voor jou/jullie goed voelt gewoon vertellen!
Er zijn geen richtlijnen voor, en wat voor de een al bij de net geplaste streep vertellen is, is voor de ander 12 weken-grens.
pi_140209202
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:36 schreef Crumpette het volgende:
13 weken aan mijn ouders, rond 15 weken aan vriends ouders en pas twee weken terug aan mijn opa en oma en daarmee gelijk de rest van de familie. Het liefst had ik het gewoon helemaal niet verteld en zouden we als verrassing opeens met baby aankomen ofzo :D
pi_140209222
Enne.. morgen aan m'n werk. :')
  woensdag 21 mei 2014 @ 16:49:52 #300
149959 SQ
snelle trees
pi_140209247
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:49 schreef Skittles het volgende:
Enne.. morgen aan m'n werk. :')
:o kun jij het nog verstoppelen?
disclaimer
  woensdag 21 mei 2014 @ 16:50:06 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_140209259
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:45 schreef BlueEyes het volgende:
Als het voor jou/jullie goed voelt gewoon vertellen!
Er zijn geen richtlijnen voor, en wat voor de een al bij de net geplaste streep vertellen is, is voor de ander 12 weken-grens.
En dit.
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')