Heel normaal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
Razz, goed dat je bent gegaan hoor! Niks loser
Blue, fijn dat junior het begrepen heeft!
JJ, wat een achterlijk gedoe zeg. Is dat normaal in ziekenhuizen? *ziekenhuisn00b is
Ja dat dacht ik dus ook. Hoeveel werk kan het nou helemaal zijn? Ik ben alleen bij de gyn bekend en pas sinds dit jaar. Dus het kan nooit een dossier van 100-en pagina's zijn. Maargoedquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:22 schreef Radyhyn het volgende:
Wat irritant van dat dossier zeg! Waarschijnlijk is het 5 minuten werk om ff te printen/kopiëren..![]()
Hopelijk kunnen ze het nog wel vlot regelen met het direct naar Maasstad sturen.
Wij hadden geluk dat er net een hele lieve assistente dienst had. Ze kwam eerst met folders over 4 weken wachten en formeel aanvragen en kosten enzo... en toen legde ze die weg en zei... of ik kan straks in mijn pauze ook een paar keer op print drukken![]()
Dus de volgende dag lag het al klaar voor ons (best een flinke stapel papier in dichte enveloppe en we moesten tegen haar collega's zeggen dat er een enveloppe klaar lag voor ons... en niet zeggen dat het ons gekopieerde dossier was)
Razz, hoe gaat ie nu? Nog een beetje kunnen slapen?
Dat is ook een goed idee! Vind het zo knap dat je zo rustig blijft (of zo kom je tenminste over) ik was al 13x keer uit mijn panty geschoten maar goed ik ben in niet-zwangere toestand al een opgewonden standjequote:Op woensdag 21 mei 2014 10:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga zo ook even langs de huisarts. Die heeft misschien ook nog wel eea van het SFG doorgestuurd gekregen van tijdens m'n opnames.
Ik denk dat ik pas in de stress schiet als ze morgen moeilijk gaan doen bij het maasstadquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:35 schreef geppie het volgende:
[..]
Dat is ook een goed idee! Vind het zo knap dat je zo rustig blijft (of zo kom je tenminste over) ik was al 13x keer uit mijn panty geschoten maar goed ik ben in niet-zwangere toestand al een opgewonden standje
Het is ook ontzettend moeilijk Vlindur, maar meer dan wachten tot die afspraak kan niet en geeft ook geen zekerheid. Zelfs die afspraak niet. Wel of geen klachten, het zegt helaas helemaal niets.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:56 schreef Vlindur het volgende:
5 juni. Dan ben ik 8.4. Als die het doet heeft het Jonathan overleefd..
Ik zit mijzelf ook helemaal gek te maken. Maar ik voel me zo niet zwanger. Dat was ik bij die andere ook allemaal niet, maar jezus, ik zou nu echt dolgraag kotsmisselijk willen zijn
Heel begrijpelijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:56 schreef Vlindur het volgende:
Ik zit mijzelf ook helemaal gek te maken. Maar ik voel me zo niet zwanger. Dat was ik bij die andere ook allemaal niet, maar jezus, ik zou nu echt dolgraag kotsmisselijk willen zijn
Vlindurquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:56 schreef Vlindur het volgende:
Maar je bent wel opgenomen geweest en dat geeft een boel papierwerk.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook. Hoeveel werk kan het nou helemaal zijn? Ik ben alleen bij de gyn bekend en pas sinds dit jaar. Dus het kan nooit een dossier van 100-en pagina's zijn. Maargoed
Je spreekt wel in codetaal hoor, MSZ kan ik nog ontcijferen, maar sfg?quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nou, net van het maasstad terug. Wat een superlieve en begrijpende dames daar.
Ga nu met formulier naar het sfg. Als ze daar alsnog moeilijk doen gaat de dame van het maasstad vanmiddag nog even bellen dat het spoed heeft.
Ook de huisarts heeft contact opgenomen met het sfg, die hebben afgesproken dat als ik vandaag het formulier kon regelen dat het sowieso binnen een week naar het maasstad is verstuurd! Ben echt onwijs blij hoe behulpzaam ze zijn bij MSZ en HA!!
Sfg = sint fransiscus gasthuisquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Je spreekt wel in codetaal hoor, MSZ kan ik nog ontcijferen, maar sfg?
En bedankt voor het duimen allemaal. Ik ga het nodig hebben
Ga je me inhalen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:00 schreef Enfermera het volgende:
Meld! 38 wekenen sinds vanochtend al wat voorwerk. Niet regelmatig en hoef maar heel soms te zuchten. Dochter werd geboren met 38+1. En verder zeg ik niks want het hoeft heul niks te betekenen
![]()
ik vind het eerder prijzenswaardig van die collega dat hij /zij zich ondanks dat gehoest naar het werk gesleept heeft. hoesten is pijnlijk en vermoeiend.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
Nondeju, ik werk dus in zo'n WPI-kantoor (alles open enzo, niemand een vaste plek) en er zit me vandaag hier iemand te hoesten alsof ie acute ebola heeft opgelopen. Kun je aan zo iemand vragen om lekker thuis te gaan werken?ik word er gewoon onpasselijk van
(noot: ik ben echt niet zo'n kantoorzeiker en ik gun iedereen z'n geluidjes en praatjes, maar als je constant ZO hard aan het hoesten bent dat het andere mensen fysiek pijn doet ga je toch niet op kantoor zitten, of ben ik nou gek?)
zolang deze persoon niet met een dromedaris heeft geknuffeld... (Die Kamelenkuch moeten we niet onderschatten)quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
Nondeju, ik werk dus in zo'n WPI-kantoor (alles open enzo, niemand een vaste plek) en er zit me vandaag hier iemand te hoesten alsof ie acute ebola heeft opgelopen. Kun je aan zo iemand vragen om lekker thuis te gaan werken?ik word er gewoon onpasselijk van
(noot: ik ben echt niet zo'n kantoorzeiker en ik gun iedereen z'n geluidjes en praatjes, maar als je constant ZO hard aan het hoesten bent dat het andere mensen fysiek pijn doet ga je toch niet op kantoor zitten, of ben ik nou gek?)
ik weet niet eens wie het is. Nog zon bijkomstigheid van het nieuwe werken. Maar goed, hoort hier duidelijk niet thuis dusquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:45 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind het eerder prijzenswaardig van die collega dat hij /zij zich ondanks dat gehoest naar het werk gesleept heeft. hoesten is pijnlijk en vermoeiend.
praat eens met je collega. misschien is het er zo een die zich niet ziek durft te melden omdat hij alleen maar hoest en zich verder niet ziek voelt (zo'n type ben ik dus) maar even voorbij gaat aan de zere spieren van het hoesten en de slechte nachten vanwege het hoesten
gewoon op het geluid afgaan met een zak dropquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet niet eens wie het is. Nog zon bijkomstigheid van het nieuwe werken. Maar goed, hoort hier duidelijk niet thuis dus
ja juist wel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Heb ik niet. Maar 't is duidelijk, ik had mijn gal hier niet moeten spuwen, sorry
Haha sorry, sfg is zoals GM al zei het sint franciscus gasthuis.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Je spreekt wel in codetaal hoor, MSZ kan ik nog ontcijferen, maar sfg?
En bedankt voor het duimen allemaal. Ik ga het nodig hebben
huh? reageer eens wat minder zwanger! ik leef met je mee hoor, al praat ik vanuit de tegenovergestelde kant.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
Heb ik niet. Maar 't is duidelijk, ik had mijn gal hier niet moeten spuwen, sorry
En reageer jij eens wat minder op je tenen getraptquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
huh? reageer eens wat minder zwanger! ik leef met je mee hoor, al praat ik vanuit de tegenovergestelde kant.
ik heb zelf net 3 weken vreselijk gehoest en ik voelde me vreselijk lullig vanwege de geluidsoverlast (al had ik er zelf toch echt het meeste last van)
ik heb het niet over jouquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En reageer jij eens wat minder op je tenen getrapt
Ik ben niet boos, nog gepikeerd door je opmerking. Ik besefte me enkel dat het hier niet thuis hoort. Maar het weghalen terwijl het al door een aantal mensen gequote is staat ook wat gek, daarbij is het nou ook weer niet zo'n drama dat het verwijderd hoeft te worden mijnes inziens.
Maar goed, fijn dat je je weer beter voelt in elk geval
je quote me nota benequote:
vind ik ook. ik gooi dit topic weer uit mijn at en we leven weer lang en gelukkigquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je quote me nota bene![]()
Naja. Laten we er geen groter issue van maken he. Lijkt me onnodig.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
En intrigerend om te zien dat een kleine ergernis mijnerzijds zoveel nieuw bloed trekt in dit topic![]()
Nou, dat was wel een klein beetje mijn puntje ja. Stiekem. Stel dat zo iemand echt iets heeft? Dan wil ik mijzelf daar ook liever niet aan blootstellen. Dat neemt niet weg dat het voor de zieke persoon heel lullig, lastig en vervelend is, maar dat is het ook voor de rest als die worden aangestoken door zo iemand.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:17 schreef Kursor het volgende:
Ik had aan het begin van m'n tweede zwangerschap een onwijs hoestende collega. Bleek ze kinkhoest te hebben...maar alleen maar een echt risico voor zwangeren, dus was op het werk geen probleem(vond ik wel een moeilijke situatie).
daar doelde ik ook op met mijn kamelenkuchquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dat was wel een klein beetje mijn puntje ja. Stiekem. Stel dat zo iemand echt iets heeft? Dan wil ik mijzelf daar ook liever niet aan blootstellen. Dat neemt niet weg dat het voor de zieke persoon heel lullig, lastig en vervelend is, maar dat is het ook voor de rest als die worden aangestoken door zo iemand.
Zou het?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:44 schreef Kursor het volgende:
[..]
Ga je me inhalen?
Note to self: niet staand voor de deur een kort praatje maken met de buurvrouw ook al nodigt het weer daar toe uit...dochter ophalen van school is net gelukt(jeej, wat een kruk op krukken zeg; kreeg m 'n olifantenpootjes niet meer opgetild)
+1! En leerlingen mogen bij mij in de les ook bij het zelfstandig werken een koptelefoon op. Niet omdat het een lawaai is in mijn lessen maar omdat ik zelf al afgeleid raak van vogeltjes en hee een bus kinderen en oh kauwt er iemand kauwgom en ohja opdracht 3quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:24 schreef kwakz0r het volgende:
ik zou in een kantoortuin dus echt permanent muziek met koptelefoon ophebbendoe ik in de docentenkamer ook als ik een keer echt wil werken. is veel te gezellig anders, en ik ben een stiekeme semi-ADD'er die bij het minste of geringste afgeleid is.
Bij mij ook, en ik krijg er steevast gezanik over van collega's...quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:01 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
+1! En leerlingen mogen bij mij in de les ook bij het zelfstandig werken een koptelefoon op. Niet omdat het een lawaai is in mijn lessen maar omdat ik zelf al afgeleid raak van vogeltjes en hee een bus kinderen en oh kauwt er iemand kauwgom en ohja opdracht 3.
Mijn maag doet nog pijn maar veel minder dan gisteren en alleen als ik buk of niet goed rechtop zit. Dus vooruitgang.
Leuk is dat! Dat was ook het enige wat ik ooit gestreken heb, de eerste babywasquote:
Check, alle maat 50 kleren kon ik zo weer opbergen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Razz mijn dreumes was bij de geboorte 3030 gram en 50 cm. Even voor jouw referentiekader
Maar volgens mij zijn er hier ook zat verhalen van kindjes die gelijk in 56 kunnen hoor!
Denk dat dat hier ook gebeuren gaat als ik nu op een P95 lijn zit en het nu ongeveer rond de 2800gram zou zijn met nog 6 weken te gaan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Check, alle maat 50 kleren kon ik zo weer opbergen.
Krijg je ook een jochie trouwens? Of weten jullie het niet?quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Denk dat dat hier ook gebeuren gaat als ik nu op een P95 lijn zit en het nu ongeveer rond de 2800gram zou zijn met nog 6 weken te gaan.
Daarom hebben we ook niet veel aangeschaft qua kleding.
Ik heb geen idee! Net als bij jullie de grote verrassingquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Krijg je ook een jochie trouwens? Of weten jullie het niet?
Ik heb op het laatst aan elk nieuw persoon die ik trof gevraagd wat zij voor geboortegewicht zouden schatten, en dat klopte aardig met elkaar en met de werkelijkheid.
Mijn mama heeft in haar dagboekje een lijstje met geschat gewicht voor mij van alle artsen en verpleegkundigen die zich er tegenaan bemoeiden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
Krijg je ook een jochie trouwens? Of weten jullie het niet?
Ik heb op het laatst aan elk nieuw persoon die ik trof gevraagd wat zij voor geboortegewicht zouden schatten, en dat klopte aardig met elkaar en met de werkelijkheid.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Mijn mama heeft in haar dagboekje een lijstje met geschat gewicht voor mij van alle artsen en verpleegkundigen die zich er tegenaan bemoeiden.
Liep uiteen van 1500(!!) gram tot 2800 gram, alleen de oudste verpleegkundige had het goed, ik was 2820. De couveuse die klaar stond kon meteen weer weg
Spees en vree.quote:
ik met 8 weken persoonlijk, maar ik stond zo stijf van de stress dat het me voor iedereen beter leekquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:36 schreef Crumpette het volgende:
Btw, ik heb vrijdag de termijnecho (wat ik al 4 keer verteld heb denk ik zo veel zin heb ik erin), en ik ben geneigd om het geheim op te geven als dat allemaal goed is. Ws ben ik dan 10+5... wanneer hebben jullie het verteld?
oh, ja bij het project dat volgende week begint is het ook wel noodzaak ja.. maar die roddelen minderquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:40 schreef BlueEyes het volgende:
Crump gewoon vertellen wanneer jij er aan toe bent!
edit: hier ook bij 10 weken aan collegae ivm werksituatie die het nodig maakte het te vertellen
13 weken aan mijn ouders, rond 15 weken aan vriends ouders en pas twee weken terug aan mijn opa en oma en daarmee gelijk de rest van de familie. Het liefst had ik het gewoon helemaal niet verteld en zouden we als verrassing opeens met baby aankomen ofzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:36 schreef Crumpette het volgende:
Btw, ik heb vrijdag de termijnecho (wat ik al 4 keer verteld heb denk ik zo veel zin heb ik erin), en ik ben geneigd om het geheim op te geven als dat allemaal goed is. Ws ben ik dan 10+5... wanneer hebben jullie het verteld?
En dit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:45 schreef BlueEyes het volgende:
Als het voor jou/jullie goed voelt gewoon vertellen!
Er zijn geen richtlijnen voor, en wat voor de een al bij de net geplaste streep vertellen is, is voor de ander 12 weken-grens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |