Gefeliciteerd! Wil je in de lijst?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:03 schreef Roellie80 het volgende:
19 december is de vriendin uitgerekend en zal ik waarschijnlijk papa worden.
Morgen de eerste echo
Jah, primaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wil je in de lijst?
Je moet er rekening mee houden dat de mogelijkheid bestaat dat je het nog niet zal kunnen vinden. Dat is iets wat je even voor jezelf moet beoordelen, of je daar goed mee om kan gaan of dat je daarvan in de stress schiet. Voor mij persoonlijk was de stressfactor te aanwezig en heb ik 't uiteindelijk nog een paar weken uitgesteld, maar dat is dus erg persoonlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:33 schreef Sicilia het volgende:
Ik ben vandaag 12+3...Nog niet zo heel ver dus..
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:52 schreef Radyhyn het volgende:
Gefeliciteerd Roellie80! En alvast veel plezier met de echo morgen![]()
Enfermera spannend die laatste loodjes.. het is inderdaad al bijna juni![]()
![]()
Hier vandaag 12 weken precies... W0000ttt!!!
Vervelend gep... Weet hoe het voelt, heb in de zomer vaak zulke voeten zonder zwanger te zijn. Meh. Koude lappen erop en omhoog houden helpt t beste bij mij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:23 schreef geppie het volgende:
Welkom Roellie en Cleany! Leuk een paar kerels erbij als tegenhanger van ons, de hormoonbommetjes![]()
Enf sterkte met de laatste loodjes, met dit weer zal het niet meevallen.
Radyhyn en Away gefelicteerd met jullie mijlpijl![]()
Ik ben net gebeld voor mijn eerste zwangerschapsgymlesmag volgende week dinsdag komen, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken maar ach het is maar 95 euro die uiteindelijk toch vergoed worden door CZ en de fysiopraktijk waar het gegeven wordt is bij ons op de hoek. Dus de afstand kan al geen belemmering/excuus worden om niet te gaan.
Gisteren op het schoolplein was ik wel een beetje een freak met mijn opgezwollen pootjes, kreeg de tip van een andere moeder om eens te informeren naar oedeemtherapie/lymfe drainage massage...
Gelukkig kan dat ook bij die fysio praktijk, dus toen ik die vrouw aan de lijn had daarstraks vroeg ik meteen of ik daar ook een afspraak voor kon maken. Helaas zijn die twee masseurs retedruk maar ze ging overleggen of ik nog ergens tussen gefrot kon worden. Ik hoop het zo, want het doet gewoon ook zeer omdat er zo'n spanning op staat.
Bedankt! enne...ik ben hier de vorige keer ook geweest hoor bij ons eerste kind om wat info te vergarenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:23 schreef geppie het volgende:
Welkom Roellie en Cleany! Leuk een paar kerels erbij als tegenhanger van ons, de hormoonbommetjes![]()
Haal Liza er ook maar uit, die is 103 dagen geleden voor het laatst op Fok geweest. Volgens mij zijn we dan weer bijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lijst bijgewerkt en namen eruit gehaald die mij niet bekend voorkomen, nog iets/iemand gemist?
Ja, jou had ik nog wel voorbij zien komen lately! Hoe gaat ie?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:46 schreef Thistleweed het volgende:
En daar ging mijn tweede plek
Geeft niet hoor, ik lees voornamelijk mee maar had braaf een weekje geleden nog een update gedaan.
Ik zet je er zo weer in hoor als je wilquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:46 schreef Thistleweed het volgende:
En daar ging mijn tweede plek
Geeft niet hoor, ik lees voornamelijk mee maar had braaf een weekje geleden nog een update gedaan.
Misselijkheid, check. Heb tot en met de dag na de eerste echo elke ochtend over gegeven. Daarna vrijwel niet meerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:36 schreef Radyhyn het volgende:
Cleany ook gefeliciteerd! December wordt zo ook al een aardig lijstje
Ach goss Geppie, hopelijk kunnen ze een plekje voor je vrijmaken, helemaal als het gewoon zeer doet door de spanning. En het weer werkt ook niet mee zo hé..
AwayTL.. hihi nou ik heb 't om de twee weken in mijn agenda gezet.. en de eerste 12 weken is toch fijn om achter je te hebbenHeb jij nog veel last van kwaaltjes? Misselijkheid ofzo? Ik had tot ongeveer 11 weken erg veel last van avondmisselijkheid. Echt vanaf 4 uur 's middags en na 't werk thuis echt vaag.
Komt 'ie....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik kreeg weer blaasduwtjes![]()
(ja, nu vind ik het nog fantastisch...)
Heb geen papieren agenda hoor.. maar google agendaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:32 schreef AwayTL het volgende:
Misselijkheid, check. Heb tot en met de dag na de eerste echo elke ochtend over gegeven. Daarna vrijwel niet meer. Verder ben ik extreem moe. Vooral tripjes met peuter naar de supermarkt enzo worden me teveel, maar als dat het enige is ben ik een blij mens
.
Ik heb ook wel avondmisselijkheid gehad, gelukkig wel zonder overgeven, maar daar hielp gewoon meer en vaker tussendoortjes eten. At vanaf het middageten elk uur een cracker en ging niet meer wachten totdat ik het avondeten klaar had. Maar geloof dat het bij jou ook voorbij is, dus aan die tip heb je waarschijnlijk niets meer.
Ik heb nu wel dat ik mij, naast de vermoeidheid, totaal niet zwanger voel! Dat vind ik wel vreemd, maar zolang ik deze periode kwaalvrij door kan komen, moet ik daar natuurlijk niet over zeuren haha. w
Het opschrijven in de agenda is een goede! (ware het niet dat ik geen agenda bezit, dus ik blijf gewoon op jouw termijnen meeliften)
Balen dat het weer niet gelukt is zeg! Fernando wil gewoon echt butt first op aarde komenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:54 schreef Chanty het volgende:
Lmn wat triestgecondoleerd.
Verder mooie opschoonactie! Zo gaat het wel hard ineens
JJ heb er misschien overheen gelezen maar heb je nu al een datum?
Hier weer een hele ochtend in het ziekenhuis geweest. Deze keer het Haga in Den Haag. Ze hebben nog een draaipoging gedaan (deze keer met medicatie om de baarmoeder te verslappen en twee man sterk) maar ook die is mislukt. Kreeg wel de complimenten dat ik er zo ontspannen onder bleef. Heb in ieder geval besloten dat ik een stuitbevalling ga proberen. Donderdag controle en gesprek met de gynaecoloog. De verloskundige was positief maar de arts moet natuurlijk ook zijn zegen geven
Daar bestaan genoeg apps voorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:21 schreef AwayTL het volgende:
Roellie en cleany gefeliciteerd!
DaD hopelijk straks een mooi kloppend hartje!
[..]en bedankt voor het bijhouden! Ben daar een ramp in.
+1!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:11 schreef _NIKKI_ het volgende:
Chanty, wat jammer dat de draaipoging weer niet is gelukt. Het is nu al een eigenwijs kereltje.Ik hoop dat je gewoon een heel mooie stuitbevalling gaat hebben.
I know. Heb er al 1 gedelete. Is gewoon niet wat voor mij denk ik. Heb meer met data dan met het bijhouden van wekenquote:
Ik had hem al klaar liggen maar ga hem nog wel wat herschrijven. Even wat zaken erin zetten als: Geen horde studenten aan mijn bed en zoquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:33 schreef Enfermera het volgende:
Lol en nu sta ik 2e door de opschoningXD
![]()
![]()
LMN wat verdrietig. GecondoleerdToch naar, ondanks dat jullie wisten dat het eraan zat te komen..
Chanty jammer van de draaipoging! En knap dat je het aandurft hoor!Ben benieuwd, ook wat de gyn zegt en hoe het aangepakt wordt. Ga je nog een bevalplan schrijven ook?
JJ hoe is het met jou?
Hihiquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:41 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik had hem al klaar liggen maar ga hem nog wel wat herschrijven. Even wat zaken erin zetten als: Geen horde studenten aan mijn bed en zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Maximum = 0. Er zal sowieso al heel wat volk erbij zijn, dus niet meer dan strikt noodzakelijk. Ben voorstander van leren, maar dat doen ze maar lekker bij iemand die niet voor het eerst gaat bevallen. Denk dat ik mijn handjes wel even vol heb aan mezelfquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hihija idd. Zou er een maximum op zetten, heb ik ook gedaan. Niet dat idd de hele kamer vol staat enzo
Twink; lekker he! Hier ook een briesje, dreumes heeft net ook even met water zitten kledderen
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:43 schreef JaleesaJoia het volgende:
Bluh. Ik ben nogal teleurgesteld. Datum is 12 juni.. Ja, 12 juni. Twee dagen ná m'n uitgerekende datum. Op zich helemaal niks mis mee natuurlijk, maar de kans dat het dan een spoedkeizersnee word is érg groot. Maar eerder was er "geen plek". En m'n zoontje is 14 juni jarig, en dan lig ik dus nog in het ziekenhuis.Apart dat het zo laat is johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker met jouw voorgeschiedenis. Kun je niet naar een ander ziekenhuis?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Bluh. Ik ben nogal teleurgesteld. Datum is 12 juni.. Ja, 12 juni. Twee dagen ná m'n uitgerekende datum. Op zich helemaal niks mis mee natuurlijk, maar de kans dat het dan een spoedkeizersnee word is érg groot. Maar eerder was er "geen plek". En m'n zoontje is 14 juni jarig, en dan lig ik dus nog in het ziekenhuis.He wat vervelend voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn trouwens weinig consequent daar in het ziekenhuis lijkt wel.
Eerst wilden ze je al met 37 weken een ks geven toch?
Die je zelf hebt over kunnen hevelen naar 38 weken.
Of haal ik nu mensen door elkaar?
Nee klopt inderdaad,quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:48 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
He wat vervelend voor je.
Ze zijn trouwens weinig consequent daar in het ziekenhuis lijkt wel.
Eerst wilden ze je al met 37 weken een ks geven toch?
Die je zelf hebt over kunnen hevelen naar 38 weken.
Of haal ik nu mensen door elkaar?
Bluh. Ik ben nogal teleurgesteld. Datum is 12 juni.. Ja, 12 juni. Twee dagen ná m'n uitgerekende datum. Op zich helemaal niks mis mee natuurlijk, maar de kans dat het dan een spoedkeizersnee word is érg groot. Maar eerder was er "geen plek". En m'n zoontje is 14 juni jarig, en dan lig ik dus nog in het ziekenhuis.He jeetje, wat vervelend joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pff.. Dat is helemaal naar idd met de verjaardag van je zoontje in het vooruitzicht. Bah.
Maar waarom zou je niet een second opinion halen bij een ander zh? Het is nogal wat idd, na je uitgerekende datum en vlakbij de verjaardag van je oudste... Niet geschoten is altijd mis toch?
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |