Gefeliciteerd! Wil je in de lijst?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:03 schreef Roellie80 het volgende:
19 december is de vriendin uitgerekend en zal ik waarschijnlijk papa worden.
Morgen de eerste echo
Jah, primaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wil je in de lijst?
Je moet er rekening mee houden dat de mogelijkheid bestaat dat je het nog niet zal kunnen vinden. Dat is iets wat je even voor jezelf moet beoordelen, of je daar goed mee om kan gaan of dat je daarvan in de stress schiet. Voor mij persoonlijk was de stressfactor te aanwezig en heb ik 't uiteindelijk nog een paar weken uitgesteld, maar dat is dus erg persoonlijkquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:33 schreef Sicilia het volgende:
Ik ben vandaag 12+3...Nog niet zo heel ver dus..
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:52 schreef Radyhyn het volgende:
Gefeliciteerd Roellie80! En alvast veel plezier met de echo morgen![]()
Enfermera spannend die laatste loodjes.. het is inderdaad al bijna juni![]()
![]()
Hier vandaag 12 weken precies... W0000ttt!!!
Vervelend gep... Weet hoe het voelt, heb in de zomer vaak zulke voeten zonder zwanger te zijn. Meh. Koude lappen erop en omhoog houden helpt t beste bij mij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:23 schreef geppie het volgende:
Welkom Roellie en Cleany! Leuk een paar kerels erbij als tegenhanger van ons, de hormoonbommetjes![]()
Enf sterkte met de laatste loodjes, met dit weer zal het niet meevallen.
Radyhyn en Away gefelicteerd met jullie mijlpijl![]()
Ik ben net gebeld voor mijn eerste zwangerschapsgymlesmag volgende week dinsdag komen, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken maar ach het is maar 95 euro die uiteindelijk toch vergoed worden door CZ en de fysiopraktijk waar het gegeven wordt is bij ons op de hoek. Dus de afstand kan al geen belemmering/excuus worden om niet te gaan.
Gisteren op het schoolplein was ik wel een beetje een freak met mijn opgezwollen pootjes, kreeg de tip van een andere moeder om eens te informeren naar oedeemtherapie/lymfe drainage massage...
Gelukkig kan dat ook bij die fysio praktijk, dus toen ik die vrouw aan de lijn had daarstraks vroeg ik meteen of ik daar ook een afspraak voor kon maken. Helaas zijn die twee masseurs retedruk maar ze ging overleggen of ik nog ergens tussen gefrot kon worden. Ik hoop het zo, want het doet gewoon ook zeer omdat er zo'n spanning op staat.
Bedankt! enne...ik ben hier de vorige keer ook geweest hoor bij ons eerste kind om wat info te vergarenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:23 schreef geppie het volgende:
Welkom Roellie en Cleany! Leuk een paar kerels erbij als tegenhanger van ons, de hormoonbommetjes![]()
Haal Liza er ook maar uit, die is 103 dagen geleden voor het laatst op Fok geweest. Volgens mij zijn we dan weer bijquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Lijst bijgewerkt en namen eruit gehaald die mij niet bekend voorkomen, nog iets/iemand gemist?
Ja, jou had ik nog wel voorbij zien komen lately! Hoe gaat ie?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:46 schreef Thistleweed het volgende:
En daar ging mijn tweede plek
Geeft niet hoor, ik lees voornamelijk mee maar had braaf een weekje geleden nog een update gedaan.
Ik zet je er zo weer in hoor als je wilquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:46 schreef Thistleweed het volgende:
En daar ging mijn tweede plek
Geeft niet hoor, ik lees voornamelijk mee maar had braaf een weekje geleden nog een update gedaan.
Misselijkheid, check. Heb tot en met de dag na de eerste echo elke ochtend over gegeven. Daarna vrijwel niet meerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:36 schreef Radyhyn het volgende:
Cleany ook gefeliciteerd! December wordt zo ook al een aardig lijstje
Ach goss Geppie, hopelijk kunnen ze een plekje voor je vrijmaken, helemaal als het gewoon zeer doet door de spanning. En het weer werkt ook niet mee zo hé..
AwayTL.. hihi nou ik heb 't om de twee weken in mijn agenda gezet.. en de eerste 12 weken is toch fijn om achter je te hebbenHeb jij nog veel last van kwaaltjes? Misselijkheid ofzo? Ik had tot ongeveer 11 weken erg veel last van avondmisselijkheid. Echt vanaf 4 uur 's middags en na 't werk thuis echt vaag.
Komt 'ie....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:29 schreef Stormqueen het volgende:
ik kreeg weer blaasduwtjes![]()
(ja, nu vind ik het nog fantastisch...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |