Lijkt mij ook een prima recept.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb dit recept gevolgd: http://kokrobin.wordpress.com/2008/06/23/peking-duck-for-dummies/ en om een of andere reden heb ik wel vertrouwen in Robin als het op dit soort dingen aankomt.
Ik heb nog wel een kortingscode voor je als je die tegelijk mag gebruikenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kreeg zomaar spontaan een cadeaukaart van Hello Fresh van 25,-..
Weet nog niet of ik hem ga gebruiken eigenlijk..quote:Op maandag 19 mei 2014 19:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kortingscode voor je als je die tegelijk mag gebruiken
Die zat toch bij De Volkskrant van afgelopen zaterdag?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kreeg zomaar spontaan een cadeaukaart van Hello Fresh van 25,-..
Ze zitten echt overal bij lijkt het wel. Had een tijdschrift gekocht en daar zat ook zo'n kaart bij.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:13 schreef golfer het volgende:
Die zat toch bij De Volkskrant van afgelopen zaterdag?
Ah kwam hij daar uit! Ik had geen idee, lag ineens op tafelquote:Op maandag 19 mei 2014 20:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Die zat toch bij De Volkskrant van afgelopen zaterdag?
Heb de vuilnis net buiten gezet, anders had ik hem even voor je bewaard.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog nooit een cadeaukaart van HelloFresh gehad.
Aawh, dat is wel lief. Ik weet niet of dat hoeft hoor, heb wel eens getwijfeld over HelloFresh, maar ik kies volgens mij toch liever zelf wat ik eet.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb de vuilnis net buiten gezet, anders had ik hem even voor je bewaard.
Nou ja, grote kans dat ik hem nog 3x ergens bij een ander tijdschrift krijg. Zal hem dan naar je opsturen.
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:04 schreef PdeHoog het volgende:
GoT was weer spannend vanavondHet blijft toch verrassend uit de hoek komen moet ik zeggen
Ben heel benieuwdquote:Op maandag 19 mei 2014 21:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]zo leuk!! En er moeten nog zo veel leuke dingen gebeuren
Wilde ik inderdaad gaan doen de volgende keer.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:49 schreef liedetector het volgende:
(volgende keer je velletje opblazen Loonamaakt echt verschil) Verder ziet er goed uit! (en peking eend hoort gewoon gaar)
En van jou is dat natuurljk nog extra tof om te horen.quote:
Oh dan ben je nog niet zo ver nee..quote:Op maandag 19 mei 2014 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben heel benieuwdMoet toch de boeken eens verder lezen. Ben blijven steken in 3B volgens mij
Heb nog wel wat recepten op facebook staan..quote:Op maandag 19 mei 2014 22:17 schreef Lonaa het volgende:
En alle andere natuurlijk ook, dank voor de complimentjes!
Ik ben wel een beetje inspiratieloos voor het eten morgen en/of overmorgen.
Iets met tijd en prio'squote:Op maandag 19 mei 2014 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dan ben je nog niet zo ver nee..
DM?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb nog wel wat recepten op facebook staan..
Ja zo gaat dat soms.. Ik ben wel helemaal bij.. maar de serie wijkt nu op plaatsen zo af dat het voor mij ook een verrassing isquote:
Ja. Was weer leuk om te doen. Je merkt alleen dat je, om lekker te fotograferen, alleen op pad moet en niet met iemand die net zijn camera leert kennen en graag overal stil wil blijven staanquote:Op maandag 19 mei 2014 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:
leuk dat je er weer wat plezier in hebt Pee! Mooi plaatje
Elitair? Het zijn overduidelijk troll-topics, wat kutjevinnie zelf ook aangeeft. En die horen hier niet thuis, maar in ONZ.quote:Op maandag 19 mei 2014 06:54 schreef Isabeau het volgende:
Och gut, is het niet culinair (lees: elitair) genoeg? Mensen die een beetje koken, foto's plaatsen, anderen aansporen tot hetzelfde gerecht incl foto's, beetje lol maken, kletsen over de gerechten, ingrediënten, hygiëne etc. Nee, ik vind het geen ONZ en weet je, je hoeft er natuurlijk niet op te klikken.
Daar hebben ze vrije dagen voor uitgevondenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wil gepensioneerd zijn net als mn ouders! Zij slapen uit, bakken op het strand en morgen weer.
En ik moet er vroeg uit om de hele dag in het benauwde rothok te zitten
In het weet des aanschijns zult gij den kost verdienen...quote:Op maandag 19 mei 2014 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wil gepensioneerd zijn net als mn ouders! Zij slapen uit, bakken op het strand en morgen weer.
Nee, wij komen allemaal op de eend af.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef golfer het volgende:
Is er een actie bezig op Fok! om te infiltreren in de CUL-SC
Elitaire kliekjes-vormende opmerkingquote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef golfer het volgende:
Is er een actie bezig op Fok! om te infiltreren in de CUL-SC
Ik heb het intussen begrepen. Jullie komen nadat jullie elders geweerd werden en jullie posts daar verwijderd zijn nu even klieren in deze SC.quote:
Ik ben wel een goeie kok ja..quote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het intussen begrepen. Jullie komen nadat jullie elders geweerd werden en jullie posts daar verwijderd zijn nu even klieren in deze SC.
typo'squote:
Ik was vroegah heul boosch op mijn ouders dat zij altijd maar gewoon lekker werkten in hun garagebedrijf (keihard, alleen op zondag vrij en dagen van 12 uur maakten) en ik naar school moestquote:Op maandag 19 mei 2014 23:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:46 schreef Studiotje het volgende:
Ik ben wel een goeie kok ja..ik probeer mijn horizon te verbreden dan alleen TVSC.
Gekookte eieren!quote:Op maandag 19 mei 2014 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk.
Wat is je lekkerste gerecht om zelf te maken?
Dat moet dan wel een veel jongere versie van B. zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz, de dochter van Wubbo is een iets jongere versie van jou!
Ze droeg een shirtje van Wubby, bij P&W!quote:Op maandag 19 mei 2014 23:58 schreef Bluezz het volgende:
Gadverdamme ze draagt die lilluke V&D desikwal kleding
Nee, lijkt absoluut niet![]()
Oh, dank je. Nooit van gehoord. Een koud biertje dan maar?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Desigual. Is zo'n hip merk voor dameskleding.
Maar hou vooral vol dat het geen ONZ is...quote:Op maandag 19 mei 2014 23:51 schreef marc0871 het volgende:
anders dan die verse tomaten, zie ik niet meer groenten.
verder; waar zijn het gehakt, de oregano en italiaanse kruiden?
ik zie niet hoe een glas wijn, een laurierblaadje en een stukje kaas, meer smaak geven dan de kruiden in mijn saus.
en dan ook nog de mensen die net van de pakjes en zakjes af zijn, gaan wegjagen met zelfgemaakte pasta
Van die lappendekenjassen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Desigual. Is zo'n hip merk voor dameskleding.
had je de rest van zijn comments ook al gelezen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:14 schreef Techno het volgende:
Hey Isa, over elitair gesproken he... commentaar van TS tegen mensen die goed bedoeld advies op zijn recept geven...
[..]
Maar hou vooral vol dat het geen ONZ is...
Flikker toch op man met je zielige getroll.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:42 schreef marc0871 het volgende:
had je de rest van zijn comments ook al gelezen?
'kheb der nog 1 voor jequote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Flikker toch op man met je zielige getroll.
Hear, hear.. en aan Isa als ongeveer allerlangst zittende mod en de rest van de serieuze mods om er iets aan te doen: weer eens gaan modden!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Maargoed. Ik ken de dynamiek achter de schermen helaas ook, en weet hoe er een sfeertje kan ontstaan om een bepaald forum 'even aan te pakken'. Kennelijk is CUL aan de beurt. Triest gedoe. Vond ik toen, vind ik nu.
Volstrekt, ja echt volstrekt mee eens.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 06:57 schreef Isabeau het volgende:
Als jullie niet zien dat er daadwerkelijk recepten en ideeën worden uitgewisseld in die topics, dan kan ik daar verder ook niets aan doen. Als jullie het enkel en alleen als onzin willen blijven zien dan stel ik voor er gewoon niet meer te kijken. Ik weet dat dat een dooddoener is, maar ik kan het niet anders maken. Ze gaan sowieso niet op slot omdat een paar mensen het niet 'cul-waardig' vinden. Over eten en koken praten hoeft niet altijd op een serieuze toon, dat mag best wat studentikoos of zelfs een beetje klierig zijn.
Dito!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Volstrekt, ja echt volstrekt mee eens.
Ik vind hem anders best gelijk hebben. Het hele topic staat vol met zakjes en pakjes, en dan moet er eentje uit de hoogte komen doen met zelfgemaakte pasta.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 00:14 schreef Techno het volgende:
Hey Isa, over elitair gesproken he... commentaar van TS tegen mensen die goed bedoeld advies op zijn recept geven...
[..]
Maar hou vooral vol dat het geen ONZ is...
Spannend Lonaa!quote:
Je doet nu alsof het serieuze topics zijn die wij niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 06:57 schreef Isabeau het volgende:
Als jullie niet zien dat er daadwerkelijk recepten en ideeën worden uitgewisseld in die topics, dan kan ik daar verder ook niets aan doen. Als jullie het enkel en alleen als onzin willen blijven zien dan stel ik voor er gewoon niet meer te kijken. Ik weet dat dat een dooddoener is, maar ik kan het niet anders maken. Ze gaan sowieso niet op slot omdat een paar mensen het niet 'cul-waardig' vinden. Over eten en koken praten hoeft niet altijd op een serieuze toon, dat mag best wat studentikoos of zelfs een beetje klierig zijn.
En ik zie ook niet in waarom nieuwe mods per se een nieuwe faq of een nieuw kookboek moeten maken. Wat is er mis met de oude? Dat er geen feedbacktopic is is wel wat matig ja. Ik zal er direct één maken.
Ga ik nu werkenMijn 19e dag werken in de afgelopen 20 dagen.
Haha ja wie weetquote:Op maandag 19 mei 2014 11:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Slik. Echt?! Theoretisch zou daar iets van mij tussen gezeten kunnen hebben.
Maar ja, hoe kan je zoiets ook ooit -niet- willen schrijven wanneer je fan bent van een dude als Brian Molko?![]()
Succes!quote:
Het gaat niet om de topics an sich. Het gaat erom dat er klaarblijkelijk iets gaande is en users, zoals lienekien al aangaf, worden weggebonjourd als er serieus op het topic wordt gereageerd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:21 schreef minilot het volgende:
Isa geeft toch al aan dat het 'een beetje klierige' topics zijn? Spijker op de kop, wat mij betreft.
Oh jammerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben helemaal in die fanschrijverij gedoken en het is leuk!
Maar vunzig niet echt. Zelfs als ik binnen Sherlock selecteer op 'romance' (iets heftigers is er niet) kom ik hoogstens uit op een kusje tussen Sherlock en hoe-heet-ie.
Jij kan gewoon niet zoeken!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben helemaal in die fanschrijverij gedoken en het is leuk!
Maar vunzig niet echt. Zelfs als ik binnen Sherlock selecteer op 'romance' (iets heftigers is er niet) kom ik hoogstens uit op een kusje tussen Sherlock en hoe-heet-ie.
*klikt weg*. Eerst m'n ondertitelopdracht inleveren. Dan mag ik 'm lezenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Jij kan gewoon niet zoeken!
https://www.fanfiction.net/s/9627465/1/Sherlock-Smut
wauw.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:01 schreef minilot het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://archiveofourown.org/works/380265/chapters/621251
Let me see you stripped down to the bone
Zomer 2015! En zo'n beetje achter de Vliegende Hollander, tussen die attractie en de Gondolettavijver in, mocht dat je iets zeggen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:41 schreef morgane het volgende:
Leukis er al iets bekend over wanneer de nieuwe achtbaan klaar is? En waar komt 'ie?
Oké thanksquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Zomer 2015! En zo'n beetje achter de Vliegende Hollander, tussen die attractie en de Gondolettavijver in, mocht dat je iets zeggen.
Wat tof! Met de buikjes het land door!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:48 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Gisteren generale repetitie voor zondag (festival in de stad) gehad![]()
En te horen gekregen dat er weer een theatershow gaat komen, deze keer gaan we zelfs touren
Nee, dat zie je goedquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat tof! Met de buikjes het land door!![]()
(Of ben ik in de war en ging het niet om buikdansen?)
Grote roergangertquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:47 schreef borisz het volgende:
Zo. De tandarts hebben we weer gehad. Verder zo de D66 ALV voorbereiden. Vanavond zal ik officieel voorzitter worden.![]()
Nou eh die havermout is niet verwarmd of gekookt dus het lijkt me toch niet helemaal lekkahquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:35 schreef morgane het volgende:
Ik heb net een geblend prutje van yoghurt, havermout, druiven en honing weggewerkt. Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vind
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:48 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Gisteren generale repetitie voor zondag (festival in de stad) gehad![]()
En te horen gekregen dat er weer een theatershow gaat komen, deze keer gaan we zelfs touren
Het is best wel verslavendquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow tof! Dat zou ik ook wel eens willen. Wat meer optreden (eventueel in kleiner verband) ipv maar 2X per jaar.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:01 schreef minilot het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:23 schreef minilot het volgende:
Meer dan vijftigduizend woorden én 'geschiedkundig accuraat' én met een hoop viezigheid!
http://archiveofourown.org/works/1365139/chapters/2852239
Ook meer dan vijftigduizend woorden, superveel 'kudos' en check de tags:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://archiveofourown.org/works/380265/chapters/621251
![]()
![]()
Whoe.Snobs have more fun!
KLIK!
ontgrijZen, Z niet in 't Kofschip, ergo D.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:29 schreef Bluezz het volgende:
Haartjes geverfd cq ontgrijstddtt (Lienekien hellup! is het een d of een t)
Jammer van je vrije uitslaapochtend als de overburen om 7 uur beginnen met drilboren
Wahaha wilde ik net precies zo typen. Heb toevallig net met drie leerlingen precies deze regel nog eens geoefend ook nog..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ontgrijZen, Z niet in 't Kofschip, ergo D.
Leer het ze maar goed!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wahaha wilde ik net precies zo typen. Heb toevallig net met drie leerlingen precies deze regel nog eens geoefend ook nog..
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Jezus te paard. Sherlock will never be the same to me.
Het is en blijft gewoon echt heel lastig voor velen..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leer het ze maar goed!
Ik had mijn DT-dieptepunt twee jaar terug toen een derdejaars schreef: 'Hij word dagelijks bedreigd, zei hij gisteren.'
Met de verklaring: gisteren is verleden tijd en in de verleden tijd krijg je nooit DT.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is en blijft gewoon echt heel lastig voor velen.. bloesje die in de klas veel naar buiten zat te staren ipv op te letten
Wij eten al 4 dagen ijsbergsla, komkommer, tomaat, gekookt ei en een variatie aan ingeblikte vis/of vlees omdat schoonmoeder erop staat alleen konijnenvoer te eten met dit weer. Iets anders mag niet gekookt wordenquote:
Fijn dat je geen lactosintolerantie hebt! Nu hopelijk uitvinden wat er dan wel loos isquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:26 schreef Lonaa het volgende:
Thuis uit het ziekenhuis. Heb gelijk maar even urine en bloed achtergelaten voor de nefroloog volgende week en even wat boodschappen gedaan.
Goed, de test. Het kwam er op neer dat het getal dat ze meten uit je adem met minimaal 20 omhoog moet gaan na je drankje om van een intolerantie te spreken. Dat van mij ging maar met 10 omhoog. Ik reageer dus wel op lactose, maar niet genoeg om het een intolerantie te noemen.
Nu word er een afspraak geregeld bij een arts over een eventueel vervolgtraject.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:31 schreef Selestha het volgende:
Ik ben vamiddag stiekem lasagne gaan eten bij de lokale italiaan..
Ja vooral omdat het allemaal een eigen ''hokje'' krijgt op het bord en ze doet er standaard geen dressing bij. Gelukkig hebben we wat salad cream in de keukenkast maar dat is het ook wel. Het is nogal eentoning. Soms is het voor mij als foodie wel lastig om hier mee om te gaan. Maar goed, gelukkig kan ik af en toe nog naar de lokale Italiaan vluchtenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh blegh Selestha! Dat ben je idd snel zat lijkt me..
En is het niet een mogelijkheid een flesje lekkere dressing te maken voor jezelf? Snap dat het heel lastig is zo iets als je ergens bij in woont..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:19 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja vooral omdat het allemaal een eigen ''hokje'' krijgt op het bord en ze doet er standaard geen dressing bij. Gelukkig hebben we wat salad cream in de keukenkast maar dat is het ook wel. Het is nogal eentoning. Soms is het voor mij als foodie wel lastig om hier mee om te gaan. Maar goed, gelukkig kan ik af en toe nog naar de lokale Italiaan vluchten
Ja dat kan wel; en dat doe ik soms ook. Maar het is inderdaad lastig, want schoonmoeders raakt ook lichtelijk beledigd als ik te vaak iets anders doequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En is het niet een mogelijkheid een flesje lekkere dressing te maken voor jezelf? Snap dat het heel lastig is zo iets als je ergens bij in woont..
Ja we zijn wel op zoek maar het is momenteel erg moeilijk omdat de huizenprijzen hier enorm hoog zijn, en ik ook geen stabiel inkomen heb. Omdat ik een flexcontract heb werk ik officieel maar 11 uur per week (al is het in de praktijk veel meer) en kan ik dus niet aantonen dat we samen genoeg verdienen voor een plekje. We moeten dus voor het allergoedkoopste gaan en daar zijn natuurlijk ladingen gegadigden voorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:29 schreef Sarabi het volgende:
Wat vervelend Selestha!
Ik heb het even gemist maar zijn jullie al op zoek naar een eigen plekje?
Oké. Dus geen lactose-intolerantie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:26 schreef Lonaa het volgende:
Thuis uit het ziekenhuis. Heb gelijk maar even urine en bloed achtergelaten voor de nefroloog volgende week en even wat boodschappen gedaan.
Goed, de test. Het kwam er op neer dat het getal dat ze meten uit je adem met minimaal 20 omhoog moet gaan na je drankje om van een intolerantie te spreken. Dat van mij ging maar met 10 omhoog. Ik reageer dus wel op lactose, maar niet genoeg om het een intolerantie te noemen.
Nu word er een afspraak geregeld bij een arts over een eventueel vervolgtraject.
Ja snap ik wel..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:37 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja dat kan wel; en dat doe ik soms ook. Maar het is inderdaad lastig, want schoonmoeders raakt ook lichtelijk beledigd als ik te vaak iets anders doe
Ik ook. Het zou nog een ontsteking kunnen zijn, bijvoorbeeld. Maar omdat ik wel het idee heb op zuivel te reageren dacht ik zelf nog aan een mogelijke koemelk-allergie bijv.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké. Dus geen lactose-intolerantie.![]()
Ben benieuwd wat er verder uit komt.
Ja deels kan ik het ook wel weer begrijpen, het is ook haar huis. Twee vrouwen in een keuken is geen succes kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja snap ik wel..lastig hoor. Ik hoop maar dat jullie snel een huisje vinden.
Haha nee dat kan ik me voorstellen. Er is maar één vrouw die ik in mijn keuken tolereer en dat is mijn beste vriendinnetjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:47 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja deels kan ik het ook wel weer begrijpen, het is ook haar huis. Twee vrouwen in een keuken is geen succes kan ik je vertellen
Ja, dat heb ik dus ook. En zij ook. We komen er wel met een compromis maar het betekent natuurlijk van mijn kant meer opoffering dan van de hare, zij is hier nu eenmaal koningin. Helaas zijn veel schoonmoeder-horror verhalen niet geheel bezijden de waarheid als je samen in een huis gaat wonenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:51 schreef Lonaa het volgende:
Ik tolereer eigenlijk niemand in mijn keuken.
Dat snap ik wel hoor. Mijn schoonmoeder is ook geen verkeerd mens maar ik zou NOOIT met d'r in 1 huis willen wonen. Ooit. Ever.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:57 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. En zij ook. We komen er wel met een compromis maar het betekent natuurlijk van mijn kant meer opoffering dan van de hare, zij is hier nu eenmaal koningin. Helaas zijn veel schoonmoeder-horror verhalen niet geheel bezijden de waarheid als je samen in een huis gaat wonen
Begrijp me niet verkeerd, het is hier best uit te houden. Maar dit soort irritaties zijn vrees ik niet te voorkomen. Dan maar af en toe stiekem naar de Italiaan
Nee, dat is beslist geen ideale situatie. Maar ja, je moet wat als je lief in een ander land woontquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat snap ik wel hoor. Mijn schoonmoeder is ook geen verkeerd mens maar ik zou NOOIT met d'r in 1 huis willen wonen. Ooit. Ever.
Ik ga er donderdag eten, en ik vrees voor gekookte aardappels, kippenpoot, appelmoes en doperwtjes uit pot.
Oh ja daarom postte ik het ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind er wel enige hilariteit in zitten dat je stiekem lasagna gaat eten omdat je de sla met iets-uit blik helemaal zat bent, Selestha
Dat is ook niet tof geweest voor sch.paquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:37 schreef AnneX het volgende:
Sch.va deed vervolgens een best wel samenhangend verhaal over een vechtpartij en dat hij maar niet kon reageren ( wakkerworden).
Hij dacht dagen, het heeft 3 uur geduurd.
Nu zeker geen tien, opschepperquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:39 schreef AnneX het volgende:
Sinds lezen op fok word ik ook wel op het verkeerde been gezet met d/t's.
( degeen die vroeger tienen haalde op dictees.)
# opscheppert.
Gelukkig maar dat het weer goed gekomen is danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:37 schreef AnneX het volgende:
Sooo...weer terug na een enerverend bezoek aan z.huis.
Overslaan of lezen... ( geen spoiler op de pet).
Vanmorgen om half elf een tel. dat sch.va niet wakker werd.
Komen wij daar en op ons stemgeluid gaat traag 1 oog open ( de ander zat ws vastgekoekt van oogtroepje).
Tot stomme verbazing van zaalarts en verpleging.
Er waren al twee neurologen bijgeweest, allerlei pijnprikkels waarop niet werd gereageerd en een spoed ct scan.
Sch.va deed vervolgens een best wel samenhangend verhaal over een vechtpartij en dat hij maar niet kon reageren ( wakkerworden).
Lachen en opluchting bij de omstanders.
Affijn, gewassen en verzorgd, smakelijk gelunched en wij hebben een prins weer
achtergelaten.![]()
Poeh. Nou eten maken voor de catering.
Ik zeg: lekker relaxenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben 3 (drie) dagen vrij![]()
En ik heb nog helemaal geen plannen gemaakt
We gingen toch alleen een stukkie wandelen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zeg: lekker relaxenKun je alvast energie verzamelen voor volgende week donderdag
Jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We gingen toch alleen een stukkie wandelen?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
JaJe kan ook vrijdag komen wandelen en dan gelijk etappe 3 meepakken?
Totaal van 35 km
vraag me af of ik dat trek
Wat een raar verhaal. Hij is dus wel een beetje in de war van al die toestanden?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:37 schreef AnneX het volgende:
Sooo...weer terug na een enerverend bezoek aan z.huis.
Overslaan of lezen... ( geen spoiler op de pet).
Vanmorgen om half elf een tel. dat sch.va niet wakker werd.
Komen wij daar en op ons stemgeluid gaat traag 1 oog open ( de ander zat ws vastgekoekt van oogtroepje).
Tot stomme verbazing van zaalarts en verpleging.
Er waren al twee neurologen bijgeweest, allerlei pijnprikkels waarop niet werd gereageerd en een spoed ct scan.
Lachen en opluchting bij de omstanders.
Ik maakte een geintje, Isaquote:
Van mij mag iedereen in de keuken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:51 schreef Lonaa het volgende:
Ik tolereer eigenlijk niemand in mijn keuken.
Hopelijk vinden jullie snel een mooi plekjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:39 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja we zijn wel op zoek maar het is momenteel erg moeilijk omdat de huizenprijzen hier enorm hoog zijn, en ik ook geen stabiel inkomen heb. Omdat ik een flexcontract heb werk ik officieel maar 11 uur per week (al is het in de praktijk veel meer) en kan ik dus niet aantonen dat we samen genoeg verdienen voor een plekje. We moeten dus voor het allergoedkoopste gaan en daar zijn natuurlijk ladingen gegadigden voorWe zijn wel ingeschreven op de council house wachtlijst.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:30 schreef Sunnythesun het volgende:
bij de delicious zat ook een Hello Fresh cadeaukaart..
Raar. Beterschap!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Dank Jullie,
Het begon zondagavond, Ben er weer bovenop.
We hadden allebei hetzelfde gegeten, behalve de steak, die waren separaat verpakt, van C1000.
Manlief had nergens last van.
De beruchte 48-uursgriep?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Pff, iets verkeerds gegeten. een hele nacht doorgebracht met diarree en overgeven in projectielkracht, iedere 10-20 minuten op de pot. Daarna 24 uur doorgebracht met vooral slapen en water drinken. In zeker geen 20 jaar zo beroerd geweest.
Pics.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:42 schreef golfer het volgende:
Via Marktplaats een teakhouten tuintafel met 4 teakhouten verstelbare stoelen gescoord en opgehaald in Heemstede.
Even met groene zeep de beetje groene laag er vanaf soppen en we hebben weer een als nieuwe set.
Pfff... making something out of nothing.. Indrukwekkend verhaal.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Ondertussen in de EU: Life UNDER the streets: How the diseased and destitute are forced to carve out a grim existence in the sewers of Eastern Europe
Je link stuurt mij naar de homepage van bol...quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:27 schreef Lonaa het volgende:
Gaaf Sunny. Ik hou van dat soort foto's.
Net als de foto's van Mini van die verlaten pretparken. En dit soort:
http://scribol.com/anthro(...)doned-mental-asylums
Ik zie het. Gek.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je link stuurt mij naar de homepage van bol...
We hebben net een uur staan soppen en afgespoeld met de tuinslang. Setje is nu nog drijfnat. Morgen als het droog is dan maken we wel een fotootje.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:46 schreef Myraela het volgende:
Pics.
Wij zoeken ook nog. Laatst met de bbq gewoon de eettafel van binnen buiten gezet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Oh wow! Zo'n oase van rust naast een propvolle miljoenenstadquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Van een iets andere orde: toffe fotoserie dit van een verlaten eilandje midden in New York http://twistedsifter.com/(...)orth-brother-island/
Ik ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:05 schreef Bluezz het volgende:
Op dat soort sites kom ik altijd via Stumble upon, ik hou d'r van
Dat is ook gaaf ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:39 schreef Lonaa het volgende:
Nou ja, het gaat om verlaten "gekkenhuizen"
http://www.dailymail.co.u(...)turbed-patients.html
Vanaf nu ga ik Meneer tegen je zeggen.quote:
Probeer het eerst eens met een groen sponsje en heet water, geen zeep. Teak bevat van nature veel olieen en je wilt die niet verzepen, want dat gaat het sneller kapot.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:42 schreef golfer het volgende:
Via Marktplaats een teakhouten tuintafel met 4 teakhouten verstelbare stoelen gescoord en opgehaald in Heemstede.
Even met groene zeep de beetje groene laag er vanaf soppen en we hebben weer een als nieuwe set.
Prima, mijn echt ziek zijn (spuien uit alle ...) was nacht Zo-Ma en daarna bijna 24 geslapenquote:
Mogguh! Laatste dag werken vandaag?quote:
Het is half 8, het deel van Nederland dat niet hoeft te werken slaapt nog!quote:Op woensdag 21 mei 2014 07:33 schreef PdeHoog het volgende:
Wat B zegtHuishouden komt morgen weer. Nu relaxen. Beetje tukkie doen. Beetje kokkerellen. Beetje Ross vervelen
Ah....daar kun je wat aan doen hequote:Op woensdag 21 mei 2014 07:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is half 8, het deel van Nederland dat niet hoeft te werken slaapt nog!
Zo'n bakje hadden wij ook op mijn oude werkplekkie! Werd zeker elke dag in gekeken als iemand wat tijd over had om te zien of er iets mee gedaan kon worden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:28 schreef Bluezz het volgende:
Hier ook alweer flink aan de slag
Er is hier zelfs een werkplek TTD (things to do) zo fijn.. gewoon in je eigenste uppie een bak met klussen doen.
Wat een verschil toch met de hectiek van mijn 'oude' ziekenhuis waar dit soort klussen op 1 grote hoop werden gegooid en af en toe eens naar gekeken werd met als gevolg veel klachten, veel onnodige dingen kwijt, chaos en ellende.
Dat scheelt dat het leuk is!!quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen! Ook alweer onderweg naar werk in steertown, ik mis steer hier op fokben nu 12 uur per dag weg ivm
werk en reistijd maar tis nog steeds veel fijner dan in Maastricht,
grote voordeel is wel dat ik mn rooster verder vooruit heb 4weken ipv 1, het hier 8-22 is ma tm vrijdag, zaterdag 9-18,zondag dicht en niet 7 dagen 6-00, en incidenteel werken op zaterdag ipv elk weekend, beide dagen zo'n beetje. Werk wel 40uur dus het is wel vrij zwaar maar die weekenden vrij, heerlijk. En ik krijg reistijd betaaldquote:Op woensdag 21 mei 2014 10:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat scheelt dat het leuk is!!
De reistijd ken ik van Utreg-Bloemendaal... heb ik 3 jaar gedaan het is me toen best wel opgebrokeni. tien voor 7 thuis weg 's morgens en ergens rond kwart voor 7 's avonds weer thuis.
Als ik mn overstap op AMS CS miste was ik half 8 thuis
Maar dat is forbei
I wish, het is een kut baan call center miep, klantenservice. Als starter is t sws moeilijk, alles zijn tegenwoordig stages zeker op juridisch vlak, heb mijn master niet afgemaakt, denk er wel over om n andere master te gaan doen, wellicht iets anders dan juridisch.. Tis gewoon lastig maar Hey ik kom rond kan voor mezelf zorgen en daar werk ik keihard voor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Hi MM!![]()
Is heteen juridische baan? Of is dat een lastige sector op het moment?
En isa, hoe is het met het huisje in het bos??
Goed hoor, en het is fijn om je eigen broek te kunnen ophouden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
I wish, het is een kut baan call center miep, klantenservice. Als starter is t sws moeilijk, alles zijn tegenwoordig stages zeker op juridisch vlak, heb mijn master niet afgemaakt, denk er wel over om n andere master te gaan doen, wellicht iets anders dan juridisch.. Tis gewoon lastig maar Hey ik kom rond kan voor mezelf zorgen en daar werk ik keihard voor.
Weet je mini? In Sherlock komt ook zoiets als fandom voor. Als hij vermist is en er een groepje fans zit te speculeren, o.a. dat hij en Moriarty kussen op het dak.quote:
Nou ja.... Een academische titel opent wel meer deuren dan alleen die waar de studie op is gericht. Je carrière is niet statisch, maar bepaal je zelf.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben zeer bewust gestopt met mn vorige master omdat ik er carrieretechnisch niets mee kon, leuke master maar met oog op carrière had ik er niks aan, en met t diploma dan n andere master kost +3000 euro bovenop collegegeld, en dat geld zou ik sowieso niet hebben.
Ik voel me totaal ontheemd. Ik loop geloof ik nog liever naakt over de markt, dan dat ik vreemden in huis heb.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:13 schreef Myraela het volgende:
Dat heb ik ook hoor. Niet alsof ik hele spannende dingen doe als er niemand is, maar als er mensen zijn voel ik me toch beperkt.
geloof me aan deze master zou ik echt niets hebben gehad. Master forensica en criminologie, leuk als achtergrondinfo maar verder niks, ik wilde altijd graag in het gevangeniswezen Werken maar dat zit er sowieso niet in aangezien daarin duizenden mensen zijn ontslagenquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ja.... Een academische titel opent wel meer deuren dan alleen die waar de studie op is gericht. Je carrière is niet statisch, maar bepaal je zelf.
Maar ik snap ook dat je liever iets doet waar je hart naar uitgaat.
Omdat het nu crisis is. Maar dat blijft het niet altijd. En goede mensen zijn áltijd nodig. En de wereld is groter dan Nederland. Nooit je dromen opgeven omdat iets niet direct lukt!quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
geloof me aan deze master zou ik echt niets hebben gehad. Master forensica en criminologie, leuk als achtergrondinfo maar verder niks, ik wilde altijd graag in het gevangeniswezen Werken maar dat zit er sowieso niet in aangezien daarin duizenden mensen zijn ontslagen
Anna zit deels in hetzelfde schuitje. Weinig vacatures voor dierenartsen. Afgestudeerd en wel. Overal word je afgewezen wegens gebrek aan ervaring en wat dan niet. Toen bedacht ze "Ik heb net 9 jaar gestudeerd voor dierenarts, ik kan vast wel omscholen tot docent Biologie gezien een behoorlijke vraag naar docenten". Dat kan prima, mits je 17000 euro per jaar aan een universiteit geeft. Want, ze heeft al een studie in de gezondheidszorg gedaan en als je docent wilt worden dan hoest je dat zelf maar op, ondanks alle tekorten aan docenten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:27 schreef Memento-Mori het volgende:
En ikwil ddus nog wel een master doen maar als me dat 5000 euro kost omdat ik al n master heb, us dat onmogelijk dus doe ik liever zo m master waar ik meer aan heb. Maar goed, zijn genoeg afgestudeerden in mijn omgeving maar het openen van deuren of vinden van een baan (op of onder niveau) is echt een hel. En als de economie straks weer aantrekt staan er alweer n hoop verser afgestudeerde studenten te wachten, deze afgelopen jaren zijn gewoon klote als je net /bijna bent afgestudeerd
quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik voel me totaal ontheemd. Ik loop geloof ik nog liever naakt over de markt, dan dat ik vreemden in huis heb.
Ik ben gisteren twee uur lang in de badkamer gaan zitten met de poes. Daar zijn geen ramen en leek het net alsof er niets aan de hand was.
Dat is heel, heel, heel herkenbaar!quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik voel me totaal ontheemd. Ik loop geloof ik nog liever naakt over de markt, dan dat ik vreemden in huis heb.
Ik ben gisteren twee uur lang in de badkamer gaan zitten met de poes. Daar zijn geen ramen en leek het net alsof er niets aan de hand was.
Huidige bewoners hebben een nieuw huis gekocht, maar hebben de huur nog niet opgezegd. We wachten af!quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:54 schreef Duderinnetje het volgende:
En isa, hoe is het met het huisje in het bos??
Och armequote:Op woensdag 21 mei 2014 11:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja het is een rottijd voor jongelui inderdaad.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:27 schreef Memento-Mori het volgende:
En ikwil ddus nog wel een master doen maar als me dat 5000 euro kost omdat ik al n master heb, us dat onmogelijk dus doe ik liever zo m master waar ik meer aan heb. Maar goed, zijn genoeg afgestudeerden in mijn omgeving maar het openen van deuren of vinden van een baan (op of onder niveau) is echt een hel. En als de economie straks weer aantrekt staan er alweer n hoop verser afgestudeerde studenten te wachten, deze afgelopen jaren zijn gewoon klote als je net /bijna bent afgestudeerd
ik word er ook vrij moedeloos van en zeker van die goedbedoelde adviezen, het is gewoon drama momenteel, dus ja dan maar 40uur Werken, rond kunnen komen en tja. Maar leuk Is andersquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Anna zit deels in hetzelfde schuitje. Weinig vacatures voor dierenartsen. Afgestudeerd en wel. Overal word je afgewezen wegens gebrek aan ervaring en wat dan niet. Toen bedacht ze "Ik heb net 9 jaar gestudeerd voor dierenarts, ik kan vast wel omscholen tot docent Biologie gezien een behoorlijke vraag naar docenten". Dat kan prima, mits je 17000 euro per jaar aan een universiteit geeft. Want, ze heeft al een studie in de gezondheidszorg gedaan en als je docent wilt worden dan hoest je dat zelf maar op, ondanks alle tekorten aan docenten.
Het is erg frustrerend allemaal.
Ik vind dat hele systeem van 'een tweede master betaal je maar lekker heel erg veel voor' echt idioot. Dat zorgt er voor dat MeMo stopt met haar studie, dat zorgt er voor dat Anna zich niet kan omscholen tot een beroep waar veel vraag naar is en ik weet zeker dat er bedrijven zouden springen om bepaalde mastercombinaties. Neem alleen al de specialisatie tot kaakchirurg! Daarvoor moet je (echt waar!!) in het bezit zijn van een master geneeskunde en een master tandheelkunde.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:29 schreef Anthraxx het volgende:
Anna zit deels in hetzelfde schuitje. Weinig vacatures voor dierenartsen. Afgestudeerd en wel. Overal word je afgewezen wegens gebrek aan ervaring en wat dan niet. Toen bedacht ze "Ik heb net 9 jaar gestudeerd voor dierenarts, ik kan vast wel omscholen tot docent Biologie gezien een behoorlijke vraag naar docenten". Dat kan prima, mits je 17000 euro per jaar aan een universiteit geeft. Want, ze heeft al een studie in de gezondheidszorg gedaan en als je docent wilt worden dan hoest je dat zelf maar op, ondanks alle tekorten aan docenten.
Het is erg frustrerend allemaal.
Ja, ik ben ook wel op pad geweest voor een inteview en voor boodschappen inderdaad. Vind het niet lastig om klusjesmannen in huis te laten. Maar ik kon geen heel buitenshuis-dagprogramma verzinnen. En ik ben dan ook weer liever bij de poezen dat dat ik ergens over straat zwerf met die ziel onder de arm.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och armeKon je niet gewoon weg gaan? Of durf je je huisje niet onbeheerd achter te laten.
Het is een krankzinnige regel. Maar het maakt het nog krankzinniger allemaal dat onderwijs en gezondheidszorg studies uitgezonderd zijn van die regel, dan betaal je het wettelijk collegegeld (1700 euro). Met als enige voorwaarde dat je eerste studie dan geen onderwijs of gezondheidszorg geweest mag zijn. En gek genoeg valt diergeneeskunde onder gezondheidszorgquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind dat hele systeem van 'een tweede master betaal je maar lekker heel erg veel voor' echt idioot. Dat zorgt er voor dat MeMo stopt met haar studie, dat zorgt er voor dat Anna zich niet kan omscholen tot een beroep waar veel vraag naar is en ik weet zeker dat er bedrijven zouden springen om bepaalde mastercombinaties. Neem alleen al de specialisatie tot kaakchirurg! Daarvoor moet je (echt waar!!) in het bezit zijn van een master geneeskunde en een master tandheelkunde.In het vervolg weet je: de pas afgestudeerde kaakchirurg die jou komt helpen: diens papa was rijk.
Spannend!quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Huidige bewoners hebben een nieuw huis gekocht, maar hebben de huur nog niet opgezegd. We wachten af!
Ik herken het ook hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja, ik ben ook wel op pad geweest voor een inteview en voor boodschappen inderdaad. Vind het niet lastig om klusjesmannen in huis te laten. Maar ik kon geen heel buitenshuis-dagprogramma verzinnen. En ik ben dan ook weer liever bij de poezen dat dat ik ergens over straat zwerf met die ziel onder de arm.
Ik heb dus geen brief gehad ofzo van de woningbouw.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Spannend!![]()
Wat zou het leuk zijn!
@lonaa: oeh, een renovatie is wel heel erg ingrijpend. Komt dan je hele huis overhoop?
Dan zou ik met de katten in een vakantiehuisje trekken, denk ik.
Oh wat stom van ze!quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik herken het ook hoorZe hebben hier een keer de voorgevels van de flats helemaal geschilderd, liepen er mannen voor mijn raam op de tweede etage langs. Daar komt normaliter uiteraard nooit iemand langs en ik kon er maar niet aan wennen. Gordijnen zaten de hele dag dicht.
Mijn keuken is ooit uitgebroken en opnieuw ingezet in een week dat ik in Engeland zatFantastisch. Gewoon de sleutel aan de voorman gegeven. Vervolgens hadden ze de stekker van de koelkast/diepvries uit het stopcontact getrokken en er zaten oa garnalen in de diepvries
Daar wel vergoeding voor gekregen, maar moest het wel zelf opruimen
Bellen!quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb dus geen brief gehad ofzo van de woningbouw.Maar mijn straat en huisnummer staat wel in de documenten van de woningbouw voor "werkzaamheden"
Wat ik zo kan zien is dat ze een steiger om je huis bouwen, alles opnieuw voegen (nadat ze de oude voegen eruit trillen.), nieuwe kozijnen (maar ik heb al kunsttofkozijnen dus ik denk niet dat dat hoeft).
Dat maakt het misschien nog wel extra vervelend. Ik heb werkelijk geen ideee of, wat en wanneer ze gaan doen.
Ik heb ooit voor een renovatie een heel strak werkschema voor specifiek mijn huisnummer gekregen en warempel, er werd ook nog exact volgens dat schema gewerkt!quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:42 schreef Lonaa het volgende:
Dat maakt het misschien nog wel extra vervelend. Ik heb werkelijk geen ideee of, wat en wanneer ze gaan doen.
Ja, ik weet het, maar je kop in het zand is ook wel fijn.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bellen!
Dan weet je in elk geval waar je aan toe bent.
Oh dat lijkt me ook heel gek ja! En ik geloof dat ik ook in de kroeg zou gaan zitten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ooit voor een renovatie een heel strak werkschema voor specifiek mijn huisnummer gekregen en warempel, er werd ook nog exact volgens dat schema gewerkt!
Het vervelendste was de asbestverwijdering uit mijn wc/douche/hal. Zouden ze om 5 uur klaar zijn, en dan mag je dus tot 5 uur je huis niet in. Maar toen we om half 6 thuis kwamen: niemand aanwezig en alle deuren op slot (van binnen uit). We konden er nog steeds niet in. Dat voelt héél vreemd, je eigen huis niet in kunnen terwijl je de sleutels in je handen hebt. Ze zouden pas rond 7 uur klaar zijn, ze waren aan het wachten op de inspecteur die moest testen of de lucht schoon was. Zijn we maar in een kroeg gaan zitten.
Ik kan ook nog steeds wel janken dat ik niet doe wat ik had willen doenquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Achja ik heb ook wel een tijdje echt met mn handen in t haar gezeten hoor, moedeloos, je wilt en je kunt het maar werk is er niet, zeker niet als je niet tig stages hebt gedaan, iets waar ik geen tijd voor had, omdat ik me de benen uit mn lijf werkte om überhaupt te kunnen studeren... Het gaat echt wel de kant op dat studeren alleen voor is weggelegd voor kinderen met fortuinlijke ouders. Dus ik denk niet teveel na ik red mezelf, hoef bij niemand aan te kloppen, en dat het eigenlijk kutwerk is en ik meer kan, dat is iets waar ik niet teveel over nadenk en nadenken welke master ik wel kan doen.
tja ik heb dat ook een periode gehad maar heb voor mezelf nu de knop omgezet en zoals ik al zei straks zijn er weer 22 jarigen afgestudeerd als de economie aantrekt en dan worden toch liever de versafgestudeerden aangenomen en wij, deze lichting van de afgelopen jaren, blijft het nakijken hebben. Misschien moet ik niet zo denken Maar ik geloof echt niet dat het anders gaat lopen... Ik leef mn leven bii de dag engeen zin mezelf verder die depressie van toen in te praten, ik kom rond, kan leuke dingen doen af en toe en ik zie t welquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan ook nog steeds wel janken dat ik niet doe wat ik had willen doenEn ik heb tijdens mijn studie echt keihard gewerkt. Soms heb ik de neiging om al die dikke boeken ritueel te verbranden
Herkenbaar. Een studie kost veel geld, energie, tijd en geeft geen enkele baangarantie. Maar het levert natuurlijk ook heel veel kennis, levenswijsheid en plezier op. En wie weet trekt de economie dusdanig aan dat er over 10 jaar een schreeuwend tekort is aan hoogopgeleide mensen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:50 schreef Lonaa het volgende:
Door dit soort verhalen ga ik wel altijd harder twijfelen of ik weer wil studeren. Soms denk ik van wel want het geeft mogelijkheden, maar als ik dan jullie verhalen zo lees, waarom zou ik dan de moeite doen?
Kennis is dan wel verouderd, je leeftijd toegenomen en je ervaring nul.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:53 schreef Memento-Mori het volgende:
tja ik heb dat ook een periode gehad maar heb voor mezelf nu de knop omgezet en zoals ik al zei straks zijn er weer 22 jarigen afgestudeerd als de economie aantrekt en dan worden toch liever de versafgestudeerden aangenomen en wij, deze lichting van de afgelopen jaren, blijft het nakijken hebben. Misschien moet ik niet zo denken Maar ik geloof echt niet dat het anders gaat lopen... Ik leef mn leven bii de dag engeen zin mezelf verder die depressie van toen in te praten, ik kom rond, kan leuke dingen doen af en toe en ik zie t wel
dat bedoel i.. En ik heb/had 1 droom, Werken in het gevangeniswezen maarja de eens na de andere gevangenis sluit en waar, voor ik begon met studeren, er bij dji banen genoeg waren, zijn ze nu eerst bezig iedereen te herplaatsen.. Tis kut maar goed nu gaat mn humeur er wee aanquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kennis is dan wel verouderd, je leeftijd toegenomen en je ervaring nul.Geen goed vooruitzicht.
Hier ben ik ook echt bang voor.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kennis is dan wel verouderd, je leeftijd toegenomen en je ervaring nul.Geen goed vooruitzicht.
quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb soms t gevoel dat ik door anderen de put in wordt gepraat, zonde dat je niks mt je studie doet etc terwijl het niet zo simpel ligt, helaasdit is ook niet mijn ideale werkleven maar ik laat de rest van mn leven er niet door verpesten.
Ik vind dat toch wel goeie instellingen hoorquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook heel veel positieve dingen in mijn leven hoorAlleen dat ene, dat wat ik graag had gewild
Ik snap je helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |