Het gaat niet om de topics an sich. Het gaat erom dat er klaarblijkelijk iets gaande is en users, zoals lienekien al aangaf, worden weggebonjourd als er serieus op het topic wordt gereageerd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:21 schreef minilot het volgende:
Isa geeft toch al aan dat het 'een beetje klierige' topics zijn? Spijker op de kop, wat mij betreft.
Oh jammerquote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben helemaal in die fanschrijverij gedoken en het is leuk!
Maar vunzig niet echt. Zelfs als ik binnen Sherlock selecteer op 'romance' (iets heftigers is er niet) kom ik hoogstens uit op een kusje tussen Sherlock en hoe-heet-ie.
Jij kan gewoon niet zoeken!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben helemaal in die fanschrijverij gedoken en het is leuk!
Maar vunzig niet echt. Zelfs als ik binnen Sherlock selecteer op 'romance' (iets heftigers is er niet) kom ik hoogstens uit op een kusje tussen Sherlock en hoe-heet-ie.
*klikt weg*. Eerst m'n ondertitelopdracht inleveren. Dan mag ik 'm lezenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Jij kan gewoon niet zoeken!
https://www.fanfiction.net/s/9627465/1/Sherlock-Smut
wauw.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:01 schreef minilot het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://archiveofourown.org/works/380265/chapters/621251
Let me see you stripped down to the bone
Zomer 2015! En zo'n beetje achter de Vliegende Hollander, tussen die attractie en de Gondolettavijver in, mocht dat je iets zeggen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:41 schreef morgane het volgende:
Leukis er al iets bekend over wanneer de nieuwe achtbaan klaar is? En waar komt 'ie?
Oké thanksquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Zomer 2015! En zo'n beetje achter de Vliegende Hollander, tussen die attractie en de Gondolettavijver in, mocht dat je iets zeggen.
Wat tof! Met de buikjes het land door!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:48 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Gisteren generale repetitie voor zondag (festival in de stad) gehad![]()
En te horen gekregen dat er weer een theatershow gaat komen, deze keer gaan we zelfs touren
Nee, dat zie je goedquote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat tof! Met de buikjes het land door!![]()
(Of ben ik in de war en ging het niet om buikdansen?)
Grote roergangertquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:47 schreef borisz het volgende:
Zo. De tandarts hebben we weer gehad. Verder zo de D66 ALV voorbereiden. Vanavond zal ik officieel voorzitter worden.![]()
Nou eh die havermout is niet verwarmd of gekookt dus het lijkt me toch niet helemaal lekkahquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:35 schreef morgane het volgende:
Ik heb net een geblend prutje van yoghurt, havermout, druiven en honing weggewerkt. Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vind
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:48 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Gisteren generale repetitie voor zondag (festival in de stad) gehad![]()
En te horen gekregen dat er weer een theatershow gaat komen, deze keer gaan we zelfs touren
Het is best wel verslavendquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow tof! Dat zou ik ook wel eens willen. Wat meer optreden (eventueel in kleiner verband) ipv maar 2X per jaar.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:01 schreef minilot het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:23 schreef minilot het volgende:
Meer dan vijftigduizend woorden én 'geschiedkundig accuraat' én met een hoop viezigheid!
http://archiveofourown.org/works/1365139/chapters/2852239
Ook meer dan vijftigduizend woorden, superveel 'kudos' en check de tags:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://archiveofourown.org/works/380265/chapters/621251
![]()
![]()
Whoe.Snobs have more fun!
KLIK!
ontgrijZen, Z niet in 't Kofschip, ergo D.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:29 schreef Bluezz het volgende:
Haartjes geverfd cq ontgrijstddtt (Lienekien hellup! is het een d of een t)
Jammer van je vrije uitslaapochtend als de overburen om 7 uur beginnen met drilboren
Wahaha wilde ik net precies zo typen. Heb toevallig net met drie leerlingen precies deze regel nog eens geoefend ook nog..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ontgrijZen, Z niet in 't Kofschip, ergo D.
Leer het ze maar goed!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wahaha wilde ik net precies zo typen. Heb toevallig net met drie leerlingen precies deze regel nog eens geoefend ook nog..
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Jezus te paard. Sherlock will never be the same to me.
Het is en blijft gewoon echt heel lastig voor velen..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leer het ze maar goed!
Ik had mijn DT-dieptepunt twee jaar terug toen een derdejaars schreef: 'Hij word dagelijks bedreigd, zei hij gisteren.'
Met de verklaring: gisteren is verleden tijd en in de verleden tijd krijg je nooit DT.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is en blijft gewoon echt heel lastig voor velen.. bloesje die in de klas veel naar buiten zat te staren ipv op te letten
Wij eten al 4 dagen ijsbergsla, komkommer, tomaat, gekookt ei en een variatie aan ingeblikte vis/of vlees omdat schoonmoeder erop staat alleen konijnenvoer te eten met dit weer. Iets anders mag niet gekookt wordenquote:
Fijn dat je geen lactosintolerantie hebt! Nu hopelijk uitvinden wat er dan wel loos isquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:26 schreef Lonaa het volgende:
Thuis uit het ziekenhuis. Heb gelijk maar even urine en bloed achtergelaten voor de nefroloog volgende week en even wat boodschappen gedaan.
Goed, de test. Het kwam er op neer dat het getal dat ze meten uit je adem met minimaal 20 omhoog moet gaan na je drankje om van een intolerantie te spreken. Dat van mij ging maar met 10 omhoog. Ik reageer dus wel op lactose, maar niet genoeg om het een intolerantie te noemen.
Nu word er een afspraak geregeld bij een arts over een eventueel vervolgtraject.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:31 schreef Selestha het volgende:
Ik ben vamiddag stiekem lasagne gaan eten bij de lokale italiaan..
Ja vooral omdat het allemaal een eigen ''hokje'' krijgt op het bord en ze doet er standaard geen dressing bij. Gelukkig hebben we wat salad cream in de keukenkast maar dat is het ook wel. Het is nogal eentoning. Soms is het voor mij als foodie wel lastig om hier mee om te gaan. Maar goed, gelukkig kan ik af en toe nog naar de lokale Italiaan vluchtenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh blegh Selestha! Dat ben je idd snel zat lijkt me..
En is het niet een mogelijkheid een flesje lekkere dressing te maken voor jezelf? Snap dat het heel lastig is zo iets als je ergens bij in woont..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:19 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja vooral omdat het allemaal een eigen ''hokje'' krijgt op het bord en ze doet er standaard geen dressing bij. Gelukkig hebben we wat salad cream in de keukenkast maar dat is het ook wel. Het is nogal eentoning. Soms is het voor mij als foodie wel lastig om hier mee om te gaan. Maar goed, gelukkig kan ik af en toe nog naar de lokale Italiaan vluchten
Ja dat kan wel; en dat doe ik soms ook. Maar het is inderdaad lastig, want schoonmoeders raakt ook lichtelijk beledigd als ik te vaak iets anders doequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En is het niet een mogelijkheid een flesje lekkere dressing te maken voor jezelf? Snap dat het heel lastig is zo iets als je ergens bij in woont..
Ja we zijn wel op zoek maar het is momenteel erg moeilijk omdat de huizenprijzen hier enorm hoog zijn, en ik ook geen stabiel inkomen heb. Omdat ik een flexcontract heb werk ik officieel maar 11 uur per week (al is het in de praktijk veel meer) en kan ik dus niet aantonen dat we samen genoeg verdienen voor een plekje. We moeten dus voor het allergoedkoopste gaan en daar zijn natuurlijk ladingen gegadigden voorquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:29 schreef Sarabi het volgende:
Wat vervelend Selestha!
Ik heb het even gemist maar zijn jullie al op zoek naar een eigen plekje?
Oké. Dus geen lactose-intolerantie.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:26 schreef Lonaa het volgende:
Thuis uit het ziekenhuis. Heb gelijk maar even urine en bloed achtergelaten voor de nefroloog volgende week en even wat boodschappen gedaan.
Goed, de test. Het kwam er op neer dat het getal dat ze meten uit je adem met minimaal 20 omhoog moet gaan na je drankje om van een intolerantie te spreken. Dat van mij ging maar met 10 omhoog. Ik reageer dus wel op lactose, maar niet genoeg om het een intolerantie te noemen.
Nu word er een afspraak geregeld bij een arts over een eventueel vervolgtraject.
Ja snap ik wel..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:37 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja dat kan wel; en dat doe ik soms ook. Maar het is inderdaad lastig, want schoonmoeders raakt ook lichtelijk beledigd als ik te vaak iets anders doe
Ik ook. Het zou nog een ontsteking kunnen zijn, bijvoorbeeld. Maar omdat ik wel het idee heb op zuivel te reageren dacht ik zelf nog aan een mogelijke koemelk-allergie bijv.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké. Dus geen lactose-intolerantie.![]()
Ben benieuwd wat er verder uit komt.
Ja deels kan ik het ook wel weer begrijpen, het is ook haar huis. Twee vrouwen in een keuken is geen succes kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja snap ik wel..lastig hoor. Ik hoop maar dat jullie snel een huisje vinden.
Haha nee dat kan ik me voorstellen. Er is maar één vrouw die ik in mijn keuken tolereer en dat is mijn beste vriendinnetjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:47 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja deels kan ik het ook wel weer begrijpen, het is ook haar huis. Twee vrouwen in een keuken is geen succes kan ik je vertellen
Ja, dat heb ik dus ook. En zij ook. We komen er wel met een compromis maar het betekent natuurlijk van mijn kant meer opoffering dan van de hare, zij is hier nu eenmaal koningin. Helaas zijn veel schoonmoeder-horror verhalen niet geheel bezijden de waarheid als je samen in een huis gaat wonenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:51 schreef Lonaa het volgende:
Ik tolereer eigenlijk niemand in mijn keuken.
Dat snap ik wel hoor. Mijn schoonmoeder is ook geen verkeerd mens maar ik zou NOOIT met d'r in 1 huis willen wonen. Ooit. Ever.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:57 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. En zij ook. We komen er wel met een compromis maar het betekent natuurlijk van mijn kant meer opoffering dan van de hare, zij is hier nu eenmaal koningin. Helaas zijn veel schoonmoeder-horror verhalen niet geheel bezijden de waarheid als je samen in een huis gaat wonen
Begrijp me niet verkeerd, het is hier best uit te houden. Maar dit soort irritaties zijn vrees ik niet te voorkomen. Dan maar af en toe stiekem naar de Italiaan
Nee, dat is beslist geen ideale situatie. Maar ja, je moet wat als je lief in een ander land woontquote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat snap ik wel hoor. Mijn schoonmoeder is ook geen verkeerd mens maar ik zou NOOIT met d'r in 1 huis willen wonen. Ooit. Ever.
Ik ga er donderdag eten, en ik vrees voor gekookte aardappels, kippenpoot, appelmoes en doperwtjes uit pot.
Oh ja daarom postte ik het ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind er wel enige hilariteit in zitten dat je stiekem lasagna gaat eten omdat je de sla met iets-uit blik helemaal zat bent, Selestha
Dat is ook niet tof geweest voor sch.paquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:37 schreef AnneX het volgende:
Sch.va deed vervolgens een best wel samenhangend verhaal over een vechtpartij en dat hij maar niet kon reageren ( wakkerworden).
Hij dacht dagen, het heeft 3 uur geduurd.
Nu zeker geen tien, opschepperquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:39 schreef AnneX het volgende:
Sinds lezen op fok word ik ook wel op het verkeerde been gezet met d/t's.
( degeen die vroeger tienen haalde op dictees.)
# opscheppert.
Gelukkig maar dat het weer goed gekomen is danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:37 schreef AnneX het volgende:
Sooo...weer terug na een enerverend bezoek aan z.huis.
Overslaan of lezen... ( geen spoiler op de pet).
Vanmorgen om half elf een tel. dat sch.va niet wakker werd.
Komen wij daar en op ons stemgeluid gaat traag 1 oog open ( de ander zat ws vastgekoekt van oogtroepje).
Tot stomme verbazing van zaalarts en verpleging.
Er waren al twee neurologen bijgeweest, allerlei pijnprikkels waarop niet werd gereageerd en een spoed ct scan.
Sch.va deed vervolgens een best wel samenhangend verhaal over een vechtpartij en dat hij maar niet kon reageren ( wakkerworden).
Lachen en opluchting bij de omstanders.
Affijn, gewassen en verzorgd, smakelijk gelunched en wij hebben een prins weer
achtergelaten.![]()
Poeh. Nou eten maken voor de catering.
Ik zeg: lekker relaxenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben 3 (drie) dagen vrij![]()
En ik heb nog helemaal geen plannen gemaakt
We gingen toch alleen een stukkie wandelen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zeg: lekker relaxenKun je alvast energie verzamelen voor volgende week donderdag
Jaquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We gingen toch alleen een stukkie wandelen?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
JaJe kan ook vrijdag komen wandelen en dan gelijk etappe 3 meepakken?
Totaal van 35 km
vraag me af of ik dat trek
Wat een raar verhaal. Hij is dus wel een beetje in de war van al die toestanden?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:37 schreef AnneX het volgende:
Sooo...weer terug na een enerverend bezoek aan z.huis.
Overslaan of lezen... ( geen spoiler op de pet).
Vanmorgen om half elf een tel. dat sch.va niet wakker werd.
Komen wij daar en op ons stemgeluid gaat traag 1 oog open ( de ander zat ws vastgekoekt van oogtroepje).
Tot stomme verbazing van zaalarts en verpleging.
Er waren al twee neurologen bijgeweest, allerlei pijnprikkels waarop niet werd gereageerd en een spoed ct scan.
Lachen en opluchting bij de omstanders.
Ik maakte een geintje, Isaquote:
Van mij mag iedereen in de keuken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:51 schreef Lonaa het volgende:
Ik tolereer eigenlijk niemand in mijn keuken.
Hopelijk vinden jullie snel een mooi plekjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:39 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja we zijn wel op zoek maar het is momenteel erg moeilijk omdat de huizenprijzen hier enorm hoog zijn, en ik ook geen stabiel inkomen heb. Omdat ik een flexcontract heb werk ik officieel maar 11 uur per week (al is het in de praktijk veel meer) en kan ik dus niet aantonen dat we samen genoeg verdienen voor een plekje. We moeten dus voor het allergoedkoopste gaan en daar zijn natuurlijk ladingen gegadigden voorWe zijn wel ingeschreven op de council house wachtlijst.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:30 schreef Sunnythesun het volgende:
bij de delicious zat ook een Hello Fresh cadeaukaart..
Raar. Beterschap!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Dank Jullie,
Het begon zondagavond, Ben er weer bovenop.
We hadden allebei hetzelfde gegeten, behalve de steak, die waren separaat verpakt, van C1000.
Manlief had nergens last van.
De beruchte 48-uursgriep?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Pff, iets verkeerds gegeten. een hele nacht doorgebracht met diarree en overgeven in projectielkracht, iedere 10-20 minuten op de pot. Daarna 24 uur doorgebracht met vooral slapen en water drinken. In zeker geen 20 jaar zo beroerd geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |