Grote roergangertquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:47 schreef borisz het volgende:
Zo. De tandarts hebben we weer gehad. Verder zo de D66 ALV voorbereiden. Vanavond zal ik officieel voorzitter worden.![]()
Nou eh die havermout is niet verwarmd of gekookt dus het lijkt me toch niet helemaal lekkahquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:35 schreef morgane het volgende:
Ik heb net een geblend prutje van yoghurt, havermout, druiven en honing weggewerkt. Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vind
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:48 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Gisteren generale repetitie voor zondag (festival in de stad) gehad![]()
En te horen gekregen dat er weer een theatershow gaat komen, deze keer gaan we zelfs touren
Het is best wel verslavendquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ow tof! Dat zou ik ook wel eens willen. Wat meer optreden (eventueel in kleiner verband) ipv maar 2X per jaar.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Jij kan gewoon niet zoeken!
https://www.fanfiction.net/s/9627465/1/Sherlock-Smut
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:23 schreef minilot het volgende:
Meer dan vijftigduizend woorden én 'geschiedkundig accuraat' én met een hoop viezigheid!
http://archiveofourown.org/works/1365139/chapters/2852239
Ook meer dan vijftigduizend woorden, superveel 'kudos' en check de tags:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://archiveofourown.org/works/380265/chapters/621251
![]()
![]()
Whoe.Snobs have more fun!
KLIK!
ontgrijZen, Z niet in 't Kofschip, ergo D.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:29 schreef Bluezz het volgende:
Haartjes geverfd cq ontgrijstddtt (Lienekien hellup! is het een d of een t)
Jammer van je vrije uitslaapochtend als de overburen om 7 uur beginnen met drilboren
Wahaha wilde ik net precies zo typen. Heb toevallig net met drie leerlingen precies deze regel nog eens geoefend ook nog..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ontgrijZen, Z niet in 't Kofschip, ergo D.
Leer het ze maar goed!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wahaha wilde ik net precies zo typen. Heb toevallig net met drie leerlingen precies deze regel nog eens geoefend ook nog..
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Jezus te paard. Sherlock will never be the same to me.
Het is en blijft gewoon echt heel lastig voor velen..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Leer het ze maar goed!
Ik had mijn DT-dieptepunt twee jaar terug toen een derdejaars schreef: 'Hij word dagelijks bedreigd, zei hij gisteren.'
Met de verklaring: gisteren is verleden tijd en in de verleden tijd krijg je nooit DT.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is en blijft gewoon echt heel lastig voor velen.. bloesje die in de klas veel naar buiten zat te staren ipv op te letten
Wij eten al 4 dagen ijsbergsla, komkommer, tomaat, gekookt ei en een variatie aan ingeblikte vis/of vlees omdat schoonmoeder erop staat alleen konijnenvoer te eten met dit weer. Iets anders mag niet gekookt wordenquote:
Fijn dat je geen lactosintolerantie hebt! Nu hopelijk uitvinden wat er dan wel loos isquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:26 schreef Lonaa het volgende:
Thuis uit het ziekenhuis. Heb gelijk maar even urine en bloed achtergelaten voor de nefroloog volgende week en even wat boodschappen gedaan.
Goed, de test. Het kwam er op neer dat het getal dat ze meten uit je adem met minimaal 20 omhoog moet gaan na je drankje om van een intolerantie te spreken. Dat van mij ging maar met 10 omhoog. Ik reageer dus wel op lactose, maar niet genoeg om het een intolerantie te noemen.
Nu word er een afspraak geregeld bij een arts over een eventueel vervolgtraject.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |