Ik doe mij toch niet stoer voor hier?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Mij heb je toch al eens gezienEn LR is een schat hoor, al doet hij hier soms wat stoer.
Jammer, gelukkig krijg ik er strak nog eentjequote:Op maandag 19 mei 2014 15:43 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb koppijn.
Sorry Karina maar ik kan je zo je verjaardagkado niet geven.
Nou ja stoer, beetje cynisch soms en ook wel een beetje stoer hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe mij toch niet stoer voor hier?
Vergeleken met softies zoals GGMM wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe mij toch niet stoer voor hier?
Ben je jarig?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer, gelukkig krijg ik er strak nog eentje
Ik heb daar zo'n hekel aan...quote:Op maandag 19 mei 2014 15:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Mij heb je toch al eens gezienEn LR is een schat hoor, al doet hij hier soms wat stoer.
Dat is geen Nederlandsquote:Op maandag 19 mei 2014 15:45 schreef mrstylo het volgende:
Lr is echt niet lief Karina.
Xcachet vertelde dat hij steeds haar probeerde aan te tasten.
Ik vind hem wel lief hoor. En cute.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:45 schreef mrstylo het volgende:
te betastenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:45 schreef mrstylo het volgende:
09. (25.2) Mexicanobakkerquote:Op maandag 19 mei 2014 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee ik heb geen pleinvrees Johannes.
Het is alleen nogal lastig voor mij om me dan te concentreren. Als veel mensen door elkaar heen praten word ik gek..
Nou ik denk dat de FOK!Kers niet zo heel veel praten hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is alleen nogal lastig voor mij om me dan te concentreren. Als veel mensen door elkaar heen praten word ik gek..
Als je PSV kijkt praten toch ook veel mensen door elkaar in het stadion?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou. Mocht ik nog een enigszins stoere reputatie hebben gehad tot zover.quote:
Zie het als compliment in mijn drang jou te willen overtreffen.quote:
is mexicanobakker wel oud genoeg?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik denk dat de FOK!Kers niet zo heel veel praten hoorAls je het lastig vindt kom je maar naast mij zitten.
Ik kots op jou.quote:
Klopt, maar dat komt omdat ik in principe wel sociaal vaardig genoeg ben, alleen mijn ADD beperkt me nogal in mijn mogelijkhedenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
09. (25.2) Mexicanobakker
Valt nog mee dan
Dan mag je wel wat beter je best doen bij de autisten test.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zie het als compliment in mijn drang jou te willen overtreffen.
Bij PSV is het altijd stil.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je PSV kijkt praten toch ook veel mensen door elkaar in het stadion?
LR lijkt mij wel een type dat veel praat.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik denk dat de FOK!Kers niet zo heel veel praten hoorAls je het lastig vindt kom je maar naast mij zitten.
GGMM en Caland vinden dit leukquote:
Die heb ik ook wel eens gezien.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:49 schreef Elan het volgende:
Ik zou xcachet wel willen meeten maar die wil zelf niet
Vind je dit nou niet een beetje sneu van jezelf?quote:
Ik kan dit beamen.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:50 schreef mrstylo het volgende:
Alleen Hmf lijkt me sociaal vaardig hier. De rest zijn allemaal stelletje autisten.
Al in een hevige dm-sessie met Sof verwikkeld geraakt?quote:
Hoezoquote:Op maandag 19 mei 2014 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je dit nou niet een beetje sneu van jezelf?
Het is tijdelijk uit tussen ons nu ik heb gelezen dat Sof niet wil neuken met mij.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan dit beamen.
[..]
Al in een hevige dm-sessie met Sof verwikkeld geraakt?
Dit klopt wel. Gister ging het weer helemaal mis.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:50 schreef mrstylo het volgende:
Alleen Hmf lijkt me sociaal vaardig hier. De rest zijn allemaal stelletje autisten.
Ah dat is wel ruk ja. Als je wat Ritalin meeneemt kom ik misschien ook welquote:Op maandag 19 mei 2014 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt omdat ik in principe wel sociaal vaardig genoeg ben, alleen mijn ADD beperkt me nogal in mijn mogelijkheden
In den haag hebben ze pillen zat ouwe drugskikker.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah dat is wel ruk ja. Als je wat Ritalin meeneemt kom ik misschien ook wel
Ik probeer nu het drugsbeeld beeld dat Johannes van mij heeft te bevestigen
North Sea Jazz?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
maakt mij niet zoveel uit maar wel op een wat vrijblijvender event
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Neh ik fok een beetje heb er wel een paar gezien.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is tijdelijk uit tussen ons nu ik heb gelezen dat Sof niet wil neuken met mij.
Hahahahaquote:Op maandag 19 mei 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een kut wijf
stuur dit naar haar, werkt denk ik wel
een paar reacties:
[ afbeelding ]
Knut is ondertussen undercover gegaan, naar het schijnt om xcachet uit te schakelen.quote:
Tering heyquote:Op maandag 19 mei 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een kut wijf
een paar reacties:
[ afbeelding ]
Echt een preuts wijf man, snap niet dat LR ons wilde koppelen.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een kut wijf
een paar reacties:
[ afbeelding ]
Ik snap niet dat je met een redactie van honderd man, nog steeds aan geruchten doet.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Knut is ondertussen undercover gegaan, naar het schijnt om xcachet uit te schakelen.
Nogmaals, dit zijn geruchten.
Niet eens een 'Ik neuk jullie allemaal de moeder'?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een kut wijf
een paar reacties:
[ afbeelding ]
Die zijn alle 100 op bedrijfsuitje naar Thailand.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je met een redactie van honderd man, nog steeds aan geruchten doet.
Hij zit weer in Japan zeker die boef ?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Knut is ondertussen undercover gegaan, naar het schijnt om xcachet uit te schakelen.
Nogmaals, dit zijn geruchten.
volwassen reacties welquote:Op maandag 19 mei 2014 15:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat een kut wijf
een paar reacties:
[ afbeelding ]
Beetje zeevissen, niets mis mee.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zijn alle 100 op bedrijfsuitje naar Thailand.
nee hij moest echt gaan werken ipv FOK!kenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zit weer in Japan zeker die boef ?
Wat een goed leven heeft die man toch ook
Hij is toch een ambtenaar?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee hij moest echt gaan werken ipv FOK!ken
Hoi Stylo. Is het nog een beetje uit te houden vandaag voor een Mr Koerdie zoals jij?quote:
Hij heeft gewoon een mannenburka (murka of burko) aan. Merkt geen verschil.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga denk ik naar Dokk'em open air. Mijn geld gaat veelte hard de afgelopen tijd. Ik vind het tijd voor een moderatorcompensatie.
[..]
Hoi Stylo. Is het nog een beetje uit te houden vandaag voor een Mr Koerdie zoals jij?
Schijnt best isolerend te werken inderdaad. Al weet ik niet of het binnen zijn image past. We hebben het wel over de Utrechter die Haagse meisjes weet te regelenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:36 schreef Bombel het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een mannenburka (murka of burko) aan. Merkt geen verschil.
Heb je ook naar de leeftijden van die 'meisjes' gevraagd?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schijnt best isolerend te werken inderdaad. Al weet ik niet of het binnen zijn image past. We hebben het wel over de Utrechter die Haagse meisjes weet te regelen
Alleen een T-shirtje aan. En voor iemand met baard?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:36 schreef Bombel het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een mannenburka (murka of burko) aan. Merkt geen verschil.
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:42 schreef Bombel het volgende:
[..]
Heb je ook naar de leeftijden van die 'meisjes' gevraagd?
Wel zorgelijk inderdaadquote:
Ik kan alles aan. Als ik niet oppas word ik nog bruin ook.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen een T-shirtje aan. En voor iemand met baard?
Houd dan ook je teringbek dicht.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:48 schreef Syntix het volgende:
Waarom is er geen topic voor legende Giggs die stopt met voetballen?
nee, ik ga hem niet aanmaken.
Die is er wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:48 schreef Syntix het volgende:
Waarom is er geen topic voor legende Giggs die stopt met voetballen?
nee, ik ga hem niet aanmaken.
Ik heb net ook weer fm gedaan ik ben van menning dat fm14 minder tof is dan fm12.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd dan ook je teringbek dicht.
Gr gr
fm12 was juist erg poverquote:Op maandag 19 mei 2014 17:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb net ook weer fm gedaan ik ben van menning dat fm14 minder tof is dan fm12.
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt een preuts wijf man, snap niet dat LR ons wilde koppelen.
Als er nu heel veel meer klanten komen hoeft dat niet natuurlijkquote:Op maandag 19 mei 2014 17:44 schreef Elan het volgende:
Lidl zal wel duurder worden nu ze zo nadrukkelijk in de commercie zitten.
Ze willen duidelijk van het discountimago af en meer gaan inzetten op servicegerichtheid.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Als er nu heel veel meer klanten komen hoeft dat niet natuurlijk
Die service is er nog niet echt aan af te zienquote:Op maandag 19 mei 2014 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze willen duidelijk van het discountimago af en meer gaan inzetten op servicegerichtheid.
doen ze al tijden met succes, vooral door luxe artikelen naast hun discountproducten aan te bieden.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze willen duidelijk van het discountimago af en meer gaan inzetten op servicegerichtheid.
oh ja en inderdaad service is niet het goede woord, niemand die je kan helpen met zoeken. en schappen zijn nog steeds oostblokachtig.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Die service is er nog niet echt aan af te zien
Klotewinkel.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:47 schreef Saind het volgende:
[..]
De minderjarige Marokkaanse werknemers bij die van mij zijn kanjer onbeschoftquote:Op maandag 19 mei 2014 17:49 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja en inderdaad service is niet het goede woord, niemand die je kan helpen met zoeken. en schappen zijn nog steeds oostblokachtig.
is ook niet erg
Maar dan kan ik maar 1 keer in de week groente kopen.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Klotewinkel.
Groenten en fruit zijn wel goed al kun je dat nog steeds beter en goedkoper op de markt halen.
oh bij mij zijn ze nog wel leuk, allemaal hollands ookquote:Op maandag 19 mei 2014 17:50 schreef Saind het volgende:
[..]
De minderjarige Marokkaanse werknemers bij die van mij zijn kanjer onbeschoft
2 keer, zaterdag woenselse markt, dinsdag in de stad.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar dan kan ik maar 1 keer in de week groente kopen.
Als ik bij de Woenselse markt groente haal dan is het al verrot als ik weer thuis ben manquote:Op maandag 19 mei 2014 17:52 schreef Adames het volgende:
[..]
2 keer, zaterdag woenselse markt, dinsdag in de stad.
Welk dorp woon jij dan zelfs in Oud Beijerland is tegenwoordig 2x markt. Al kun je voor je exotische spullen natuurlijk veel beter naar de stad rijden.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar dan kan ik maar 1 keer in de week groente kopen.
dan die turk bij jequote:Op maandag 19 mei 2014 17:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Als ik bij de Woenselse markt groente haal dan is het al verrot als ik weer thuis ben man
Waarmee ik bedoel dat het een kuteind fietsen is
Die wisselt nogal qua kwaliteit. Af en toe is het top, maar hij verkoopt gewoon door tot het op is. Dus af en toe heb je oude zooi, als er net iets binnen is dan is het topquote:
Die pratende kassas zijn wel een uitvinding.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Frankrijk werd wereldkampioen in 1998. Welke speler was geschorst voor de finale na een rode kaart in de halve finale tegen Kroatië? Als je het niet weet kun je natuurlijk je Cruijffje inzetten.quote:
Van harte!quote:Op maandag 19 mei 2014 15:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben jarig. Heb zo een etentje/drank/film.
Dan kan je er niks van.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:14 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb altijd de Lowie-kaart in mijn bezit.
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:30 schreef Cavaliers het volgende:
Omdat ik er zo blij mee ben, post ik hem hier ook gewoon:
[ afbeelding ]
Aha...quote:
En als het spannend klinkt kijk je alsnog of wat?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:55 schreef Saind het volgende:
Ik ben zo lam dat ik tegenwoordig niet eens meer de afleveringen van GoT kijk maar alleen de samenvatting op wikipedia lees.
Nee.quote:
Zijn vriendin.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie moet er dan op zijn vissen passen?
jij wel begrijp ik?quote:
Nee.quote:
Dit is een tijdelijk onderbreking.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga maar weer weg. Je zou 13 juni terugkomen.
Overigens zou ik 14 juni terugkomen.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga maar weer weg. Je zou 13 juni terugkomen.
Je kan gewoon niet zonder FOK!quote:Op maandag 19 mei 2014 18:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is een tijdelijk onderbreking.
Boeit mij die ene dag wat.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Overigens zou ik 14 juni terugkomen.
Dan schelen onze verjaardagen maar 4 dagen.quote:
Jij zorgt voor de borrelnootjes zeker.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan schelen onze verjaardagen maar 4 dagen.
Misschien wil je het samen met johannes en mij vieren?
Ik was vrijdag nog in het centrum van Leiden. Zat in het singelpark. De broedplaats van de barbequehooligans. Je was welkom.,quote:
Gaan we doen. Dan neem ik mijn bordspel mee!quote:Op maandag 19 mei 2014 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan schelen onze verjaardagen maar 4 dagen.
Misschien wil je het samen met johannes en mij vieren?
Dolle pret gegarandeerd!quote:Op maandag 19 mei 2014 18:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gaan we doen. Dan neem ik mijn bordspel mee!
Blanc?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Frankrijk werd wereldkampioen in 1998. Welke speler was geschorst voor de finale na een rode kaart in de halve finale tegen Kroatië? Als je het niet weet kun je natuurlijk je Cruijffje inzetten.
Opzoeken is verboden en zal je minpunten opleveren.
Ik hou van schaken.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gaan we doen. Dan neem ik mijn bordspel mee!
Zidane?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Frankrijk werd wereldkampioen in 1998. Welke speler was geschorst voor de finale na een rode kaart in de halve finale tegen Kroatië? Als je het niet weet kun je natuurlijk je Cruijffje inzetten.
Opzoeken is verboden en zal je minpunten opleveren.
Echt waar? Wat toevallig.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat ik ook rond die tijd jarig ben?
Tering, wat ben jij dom zeg.quote:
Vandaag was er iemand aan het stucen.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toevallig bezig met een verhuizing?
Gezelligquote:Op maandag 19 mei 2014 18:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort bieren met Johannes en Paxcon.
Ik weet niet waar Cavaliers zich schuil houdtquote:Op maandag 19 mei 2014 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet hij wel een reisje willen maken naar het Noorden des lands.
Voor jou en Paxcon heb ik alles over. Ik zou in een uiterst geval zelfs een nier afstaan.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet hij wel een reisje willen maken naar het Noorden des lands.
Misschien ben je met je achterhoofd tegen een stoeprand aangetyfd.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:50 schreef Elan het volgende:
Wist niet eens dat Zidane tot 2005 niet voor Les Bleus speelde.
WATquote:Op maandag 19 mei 2014 18:50 schreef Elan het volgende:
Wist niet eens dat Zidane tot 2005 niet voor Les Bleus speelde.
Misschien ben jij met je oren tijdens de bevalling vast blijven zittenquote:Op maandag 19 mei 2014 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien ben je met je achterhoofd tegen een stoeprand aangetyfd.
Doe je nu Petrovic na of Vukovic?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:51 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Voor jou en Paxcon heb ik alles over. Ik zou in een uiterst geval zelfs een nier afstaan.
Wat ben je toch snel op je pik getrapt.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien ben jij met je oren tijdens de bevalling vast blijven zitten
Hoe zag die zalmsalade eruit dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zag net een heel smerig cakeje op mijn Facebook timeline.
Bijna nog smeriger dan de zalmsalade van GGMM.
Stoer hoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien ben jij met je oren tijdens de bevalling vast blijven zitten
Babbelzieke Joegoslaaf.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe je nu Petrovic na of Vukovic?
Ik lach je eigenlijk gewoon uit hoor mongooltje maar geeft verder niet .quote:Op maandag 19 mei 2014 18:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben je toch snel op je pik getrapt.
Hallo vriend.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
sjerry herry blijft ook wel een baasje
Ga door, ga door.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik lach je eigenlijk gewoon uit hoor mongooltje maar geeft verder niet .
Als liefhebber van sandwichspread zou je moeten weten dat niet alles wat er goor uitziet ook daadwerkelijk goor is.quote:
Waarom ga jij altijd zo snel tekeer tegen usersquote:Op maandag 19 mei 2014 18:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik lach je eigenlijk gewoon uit hoor mongooltje maar geeft verder niet .
Elan doe rustig man.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ga jij altijd zo snel tekeer tegen users
Denk het niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hallo vriend.
Ga je nog naar berkenbosch dit jaar.
Stel de vraag maar.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je hebt een Hans-kaart te pakken. Zet drie stappen vooruit.
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk het niet.
Ze hebben het landgoed verkocht.
dat kloptquote:Op maandag 19 mei 2014 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als liefhebber van sandwichspread zou je moeten weten dat niet alles wat er goor uitziet ook daadwerkelijk goor is.
Ik vind het wel goor dus bovenstaande is niet meer relevant.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens de raad der hoge edelen in dit topic niet.
Gadverdamme manquote:Op maandag 19 mei 2014 18:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat klopt
zo eet ik nu dit
[ afbeelding ]
Nee. Ik was het met je eens. En ik zeg dat Elan rustig moet doen.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij quote je de verkeerde.
Ik ook.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Ik had nog vakantiehuis nodig man.
Ooh op die fiets.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee. Ik was het met je eens. En ik zeg dat Elan rustig moet doen.
Ik at ook zoiets minus de ei.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat klopt
zo eet ik nu dit
[ afbeelding ]
Hoi knut.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Ik had nog vakantiehuis nodig man.
Aquote:Op maandag 19 mei 2014 18:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat zijn de clubkleuren van het Oostenrijkse Rapid Wien?
A Groen-wit
B Paars-wit
C Blauw-wit
Aquote:Op maandag 19 mei 2014 18:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
A Groen-wit
B Paars-wit
C Blauw-wit
Gadverdamme. Zelfs een zwerver zou dit niet eten.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat klopt
zo eet ik nu dit
[ afbeelding ]
Uhm... B?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
A Groen-wit
B Paars-wit
C Blauw-wit
We hebben gewonnen van Maghreb waardoor ze niet kampioen werdenquote:Op maandag 19 mei 2014 18:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gadverdamme. Zelfs een zwerver zou dit niet eten.
ik ben geen zwerver en eet hetquote:Op maandag 19 mei 2014 18:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gadverdamme. Zelfs een zwerver zou dit niet eten.
De oude Knut zou nooit zo'n "grap" maken.quote:
Je bent zelf een "grap"quote:Op maandag 19 mei 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
De oude Knut zou nooit zo'n "grap" maken.
Ik moet weer even inkomen vergeef me.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
De oude Knut zou nooit zo'n "grap" maken.
Hopelijk weet Knut zich op te trekken aan jouw niveau.quote:
Kut Rapid Wien, ik haat ze vanaf nu.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is fout. Je wordt gewisseld voor Bosvelt. Zet een andere speler 1 stap terug,
Ik dacht eigenlijk rood maar dan is het groen.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
A Groen-wit
B Paars-wit
C Blauw-wit
Kut pvverquote:Op maandag 19 mei 2014 18:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We hebben gewonnen van Maghreb waardoor ze niet kampioen werden
Ja precies.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt.
Zal er maar niet op ingaan straks loop je weer boos weg
Ik zou het spel vanaf Twitch kunnen streamen.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kut Rapid Wien, ik haat ze vanaf nu.
Ik zet GGMM een stap terug.
Dat zal twitch speelt pokemon doen verbleken.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou het spel vanaf Twitch kunnen streamen.
Heb jij dat spel al kun je iedereen tegelijk zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja precies.
Johan Derksen is nu eenmaal mijn grote voorbeeld.
YouTube heeft alles verpest.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waar is de tijd dat ik samen met LR reckful-fan was op twitch
Ik heb niet veel mensen in mijn omgeving die VI kijken.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb jij dat spel al kun je iedereen tegelijk zijn
Delft jonguhquote:Op maandag 19 mei 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wat.
Stedelijker dan waar ik woon ga je het niet krijgen. Je bent zelf gefeliciteerd.
Ik heb trouwens spoedig die beloofde baan nodig Knut. Beter doe je een beetje je best op kantoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waar is de tijd dat ik samen met LR reckful-fan was op twitch
Niet dan. 100k inwoners en precies tussen Den Haag en Rotterdam in.quote:
Tv kijken is zo 2012.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze week loopt het TV-seizoen ten einde
Mooi tijd om series te gaan kijken voor het WK begintquote:Op maandag 19 mei 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit heb je net al in TV gepost.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent dus bijna afgestudeerd?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb trouwens spoedig die beloofde baan nodig Knut. Beter doe je een beetje je best op kantoor.
Delft.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wat.
Stedelijker dan waar ik woon ga je het niet krijgen. Je bent zelf gefeliciteerd.
Nee, geen motivatie voor. Nu hebben we haast geen live-topics meer voor tv-programma'squote:Op maandag 19 mei 2014 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi tijd om series te gaan kijken voor het WK begint
Er zitten nu wel veel tetten in GOTquote:Op maandag 19 mei 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, geen motivatie voor. Nu hebben we haast geen live-topics meer voor tv-programma's
Ik kijk de laatste afleveringen wel achter elkaar af.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zitten nu wel veel tetten in GOT
LR komt bij mij op zolder wonen in Roffa man.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Delft.
Tien minuten lopen en je hebt alles al gezien.
Lekker rukken.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk de laatste afleveringen wel achter elkaar af.
Geil.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
LR komt bij mij op zolder wonen in Roffa man.
Daar kom ik toch nooit.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, geen motivatie voor. Nu hebben we haast geen live-topics meer voor tv-programma's
Die zitten ook in Californicationquote:Op maandag 19 mei 2014 19:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zitten nu wel veel tetten in GOT
quote:Op maandag 19 mei 2014 19:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
LR komt bij mij op zolder wonen in Roffa man.
Ik hoorde dat je er schattig uitziet dus zijn vriendin zal het niet zo erg vinden denk ikquote:Op maandag 19 mei 2014 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut denkt nog steeds dat het een half grapje is. Staat hij straks even te kijken als ik daadwerkelijk met een tas over de schouder voor zijn deur sta
Ja uhm dit is dus uhm Littlerabbit van het FOK!-forum. Ik denk dat je vriendin het vast goedkeurt
wil jij ook met cachet gratis naar walibi?quote:Op maandag 19 mei 2014 19:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Misschien zet ik wel een draaiende boekenkast voor de deur van LR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |