Hij is toch een ambtenaar?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee hij moest echt gaan werken ipv FOK!ken
Hoi Stylo. Is het nog een beetje uit te houden vandaag voor een Mr Koerdie zoals jij?quote:
Hij heeft gewoon een mannenburka (murka of burko) aan. Merkt geen verschil.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga denk ik naar Dokk'em open air. Mijn geld gaat veelte hard de afgelopen tijd. Ik vind het tijd voor een moderatorcompensatie.
[..]
Hoi Stylo. Is het nog een beetje uit te houden vandaag voor een Mr Koerdie zoals jij?
Schijnt best isolerend te werken inderdaad. Al weet ik niet of het binnen zijn image past. We hebben het wel over de Utrechter die Haagse meisjes weet te regelenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:36 schreef Bombel het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een mannenburka (murka of burko) aan. Merkt geen verschil.
Heb je ook naar de leeftijden van die 'meisjes' gevraagd?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schijnt best isolerend te werken inderdaad. Al weet ik niet of het binnen zijn image past. We hebben het wel over de Utrechter die Haagse meisjes weet te regelen
Alleen een T-shirtje aan. En voor iemand met baard?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:36 schreef Bombel het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een mannenburka (murka of burko) aan. Merkt geen verschil.
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:42 schreef Bombel het volgende:
[..]
Heb je ook naar de leeftijden van die 'meisjes' gevraagd?
Wel zorgelijk inderdaadquote:
Ik kan alles aan. Als ik niet oppas word ik nog bruin ook.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen een T-shirtje aan. En voor iemand met baard?
Houd dan ook je teringbek dicht.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:48 schreef Syntix het volgende:
Waarom is er geen topic voor legende Giggs die stopt met voetballen?
nee, ik ga hem niet aanmaken.
Die is er wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:48 schreef Syntix het volgende:
Waarom is er geen topic voor legende Giggs die stopt met voetballen?
nee, ik ga hem niet aanmaken.
Ik heb net ook weer fm gedaan ik ben van menning dat fm14 minder tof is dan fm12.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd dan ook je teringbek dicht.
Gr gr
fm12 was juist erg poverquote:Op maandag 19 mei 2014 17:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb net ook weer fm gedaan ik ben van menning dat fm14 minder tof is dan fm12.
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt een preuts wijf man, snap niet dat LR ons wilde koppelen.
Als er nu heel veel meer klanten komen hoeft dat niet natuurlijkquote:Op maandag 19 mei 2014 17:44 schreef Elan het volgende:
Lidl zal wel duurder worden nu ze zo nadrukkelijk in de commercie zitten.
Ze willen duidelijk van het discountimago af en meer gaan inzetten op servicegerichtheid.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Als er nu heel veel meer klanten komen hoeft dat niet natuurlijk
Die service is er nog niet echt aan af te zienquote:Op maandag 19 mei 2014 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze willen duidelijk van het discountimago af en meer gaan inzetten op servicegerichtheid.
doen ze al tijden met succes, vooral door luxe artikelen naast hun discountproducten aan te bieden.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze willen duidelijk van het discountimago af en meer gaan inzetten op servicegerichtheid.
oh ja en inderdaad service is niet het goede woord, niemand die je kan helpen met zoeken. en schappen zijn nog steeds oostblokachtig.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Die service is er nog niet echt aan af te zien
Klotewinkel.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:47 schreef Saind het volgende:
[..]
De minderjarige Marokkaanse werknemers bij die van mij zijn kanjer onbeschoftquote:Op maandag 19 mei 2014 17:49 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja en inderdaad service is niet het goede woord, niemand die je kan helpen met zoeken. en schappen zijn nog steeds oostblokachtig.
is ook niet erg
Maar dan kan ik maar 1 keer in de week groente kopen.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Klotewinkel.
Groenten en fruit zijn wel goed al kun je dat nog steeds beter en goedkoper op de markt halen.
oh bij mij zijn ze nog wel leuk, allemaal hollands ookquote:Op maandag 19 mei 2014 17:50 schreef Saind het volgende:
[..]
De minderjarige Marokkaanse werknemers bij die van mij zijn kanjer onbeschoft
2 keer, zaterdag woenselse markt, dinsdag in de stad.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar dan kan ik maar 1 keer in de week groente kopen.
Als ik bij de Woenselse markt groente haal dan is het al verrot als ik weer thuis ben manquote:Op maandag 19 mei 2014 17:52 schreef Adames het volgende:
[..]
2 keer, zaterdag woenselse markt, dinsdag in de stad.
Welk dorp woon jij dan zelfs in Oud Beijerland is tegenwoordig 2x markt. Al kun je voor je exotische spullen natuurlijk veel beter naar de stad rijden.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar dan kan ik maar 1 keer in de week groente kopen.
dan die turk bij jequote:Op maandag 19 mei 2014 17:52 schreef Saind het volgende:
[..]
Als ik bij de Woenselse markt groente haal dan is het al verrot als ik weer thuis ben man
Waarmee ik bedoel dat het een kuteind fietsen is
Die wisselt nogal qua kwaliteit. Af en toe is het top, maar hij verkoopt gewoon door tot het op is. Dus af en toe heb je oude zooi, als er net iets binnen is dan is het topquote:
Die pratende kassas zijn wel een uitvinding.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Frankrijk werd wereldkampioen in 1998. Welke speler was geschorst voor de finale na een rode kaart in de halve finale tegen Kroatië? Als je het niet weet kun je natuurlijk je Cruijffje inzetten.quote:
Van harte!quote:Op maandag 19 mei 2014 15:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben jarig. Heb zo een etentje/drank/film.
Dan kan je er niks van.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:14 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb altijd de Lowie-kaart in mijn bezit.
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:30 schreef Cavaliers het volgende:
Omdat ik er zo blij mee ben, post ik hem hier ook gewoon:
[ afbeelding ]
Aha...quote:
En als het spannend klinkt kijk je alsnog of wat?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:55 schreef Saind het volgende:
Ik ben zo lam dat ik tegenwoordig niet eens meer de afleveringen van GoT kijk maar alleen de samenvatting op wikipedia lees.
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |