Dankjewelquote:Op maandag 19 mei 2014 15:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moest lachen.
En gefeliciteerd Karina.
is ze jarig?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moest lachen.
En gefeliciteerd Karina.
Je kan ook zo'n grote sjaal met je meenemen en om je heen wikkelen als het afkoelt zag dat gisterenavond ook in de grachtengordel dus het zal wel weer de modetrend voor deze zomer wordenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan nog, ik moet nog een stukje lopen vanaf de bushalte.
Doe drank, film en dan etentje. Als je geen gesprekstof hebt tijdens het etentje, dan kan je nog over de film hebben.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben jarig. Heb zo een etentje/drank/film.
Gefelicteerdquote:Op maandag 19 mei 2014 15:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het een trend is dan doe ik het juist niet natuurlijkquote:Op maandag 19 mei 2014 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kan ook zo'n grote sjaal met je meenemen en om je heen wikkelen als het afkoelt zag dat gisterenavond ook in de grachtengordel dus het zal wel weer de modetrend voor deze zomer worden.
Flink zuipen tegen de kou danquote:Op maandag 19 mei 2014 15:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Tenzij Johannes mij oplicht kan ik ook bij aanwezige worden geplaatstquote:Op maandag 19 mei 2014 15:28 schreef Karina het volgende:
[..]
We hebben drank/eten/film dat is de goeie volgorde en het is geen eerste dat of zo hoor dus we hoeven niet per se iets te zeggenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe drank, film en dan etentje. Als je geen gesprekstof hebt tijdens het etentje, dan kan je nog over de film hebben.
#stylotips.
Dankje. En oudquote:Op maandag 19 mei 2014 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
GefelicteerdHoe oud jong ben je geworden?
Mensen van t gooi zijn niet betrouwbaar?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij Johannes mij oplicht kan ik ook bij aanwezige worden geplaatst
Als ik zo wat merggijpjes en het VI spel haal heb ik vandaag 40-45 euro winst gemaakt hihihihiquote:Op maandag 19 mei 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 19 mei 2014 15:28 schreef Dven het volgende:
Hahaha en als het regent en ze is helemaal nat dan ga ik een grapje maken dat het lijkt alsof ze door orkaan karina gelopen is huahuahahah xD
Je staat erbij. Jimbo zou ook misschien komen. Of bijna zeker eigenlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:28 schreef Dven het volgende:
Hahaha en als het regent en ze is helemaal nat dan ga ik een grapje maken dat het lijkt alsof ze door orkaan karina gelopen is huahuahahah xD
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik zo wat merggijpjes en het VI spel haal heb ik vandaag 40-45 euro winst gemaakt hihihihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |