Ik wil hem eigenlijk eens appen omdat we nog eens moeten bieren in belgenland maar ik durf niet zo goed.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zou wel leuk zijn als hij ook kon komen trouwens.
Misschien kan je hem onderscheppen bij het Groene Haas toernooi.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk eens appen omdat we nog eens moeten bieren in belgenland maar ik durf niet zo goed.
Gewoon doen joh. Wie weet vindt hij het wel hartstikke leuk.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk eens appen omdat we nog eens moeten bieren in belgenland maar ik durf niet zo goed.
Nog beter, gewoon praten is natuurlijk ook een optie.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je hem onderscheppen bij het Groene Haas toernooi.
Boks ouwe.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ouder als mijn pik. Maar het scheelt niet veel.
Nee gelukkig niet. Jij?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet je oppassen dat je niet op je zak gaat zitten wanneer je plaatsneemt op een stoel?
VI>>>alles(dus ook bbq)quote:Op maandag 19 mei 2014 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet het showtje vanavond missen jongens
heb bbq
danquote:Op maandag 19 mei 2014 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ouder als mijn pik. Maar het scheelt niet veel.
het blijft zo'n 16 graden laat op de avond, is nog net te doen misschienquote:Op maandag 19 mei 2014 15:22 schreef Karina het volgende:
Ik moet zo weg maar kom pas laat thuis vanavond, dus ik moet een jasje meesjouwen, irritant.
Oke. Dan heb je nog geen oude pik.quote:
Mjah ik zag 13 graden en ik heb een mouwloze jurk aan dus dat is een beetje frisjes.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
het blijft zo'n 16 graden laat op de avond, is nog net te doen misschien
De minimumtemperatuur wordt in de regel pas tegen een uur of 6 s'morgens bereikt.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah ik zag 13 graden en ik heb een mouwloze jurk aan dus dat is een beetje frisjes.
Pics. Dan kunnen wij de frisheid beoordelenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah ik zag 13 graden en ik heb een mouwloze jurk aan dus dat is een beetje frisjes.
Dan is het goedquote:Op maandag 19 mei 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
mrstylo en ik spreken straattaal
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Pics. Dan kunnen wij de frisheid beoordelen
#swaggerlikeusquote:Op maandag 19 mei 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
mrstylo en ik spreken straattaal
Dan nog, ik moet nog een stukje lopen vanaf de bushalte.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:24 schreef Dven het volgende:
[..]
De minimumtemperatuur wordt in de regel pas tegen een uur of 6 s'morgens bereikt.
Rapper lopenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan nog, ik moet nog een stukje lopen vanaf de bushalte.
Geen tijd mee voorquote:Op maandag 19 mei 2014 15:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Pics. Dan kunnen wij de frisheid beoordelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |