Tuurlijkquote:Op maandag 19 mei 2014 15:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh nice, alleen is woensdag wel kut denk ik...
Mag ik op de misschien lijst?
Dat is dan vast een gekke boel gewordenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mexigod, Karinagodin, Speculariumgod.
quote:
Ik weet niet of ik dat nog kan aanpassen eigenlijk, dan moet je bovendien wel zeker weten dat je gaat want je bent nu al de tweede voor wie ik het voor zou moeten schieten.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als je er tevens een extra kaartje mee aanschaft
Creditcard wordt alleen gebruikt voor garantie, je kunt gewoon per bank overmaken. Beetje een hoteldingetje die creditcardgarantie.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb wel een creditcard, LR, zet dit ook maar op mijn CV'tje met aantrekkelijke eigenschappen.
Dat idee had ik ook al toen ik de factuur zag.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Creditcard wordt alleen gebruikt voor garantie, je kunt gewoon per bank overmaken. Beetje een hoteldingetje die creditcardgarantie.
Geef je rekeningnummer en ik schrijf het direct over.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nog kan aanpassen eigenlijk, dan moet je bovendien wel zeker weten dat je gaat want je bent nu al de tweede voor wie ik het voor zou moeten schieten.
Dan gaan we samen. Wel met Johannes. Moeten sowieso blanke bij hebben.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Een manier om erachter komen broeder.
Ik heb er nog over gemaild want ik vond het wat overdreven. Maar met je CC nummer doen ze verder niks.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al toen ik de factuur zag.
Nou mijn date is ook niet geheel blank hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 15:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan gaan we samen. Wel met Johannes. Moeten sowieso blanke bij hebben.
😜
Ik zal even een mail sturen maar waarschijnlijk kan het wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef je rekeningnummer en ik schrijf het direct over.
Ik ga op vakantie dus kan denk ik sowieso niet. Maar wat is ovb?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou mijn date is ook niet geheel blank hoorIk heb jou en DP als 'ovb' erbij gezet.
Is prima ouwe pikquote:Op maandag 19 mei 2014 15:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan gaan we samen. Wel met Johannes. Moeten sowieso blanke bij hebben.
😜
Is jou date Don !? Zo ja doe hem de groeten.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou mijn date is ook niet geheel blank hoorIk heb jou en DP als 'ovb' erbij gezet.
Smoofie?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Onder voorbehoudquote:Op maandag 19 mei 2014 15:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie dus kan denk ik sowieso niet. Maar wat is ovb?
Nee zou wel leuk zijn als hij ook kon komen trouwens.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is jou date Don !? Zo ja doe hem de groeten.
Mijn pik is pas 22 jaar. Is dat oud?quote:
Moet je oppassen dat je niet op je zak gaat zitten wanneer je plaatsneemt op een stoel?quote:
Ik wil hem eigenlijk eens appen omdat we nog eens moeten bieren in belgenland maar ik durf niet zo goed.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zou wel leuk zijn als hij ook kon komen trouwens.
Misschien kan je hem onderscheppen bij het Groene Haas toernooi.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk eens appen omdat we nog eens moeten bieren in belgenland maar ik durf niet zo goed.
Gewoon doen joh. Wie weet vindt hij het wel hartstikke leuk.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk eens appen omdat we nog eens moeten bieren in belgenland maar ik durf niet zo goed.
Nog beter, gewoon praten is natuurlijk ook een optie.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan je hem onderscheppen bij het Groene Haas toernooi.
Boks ouwe.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ouder als mijn pik. Maar het scheelt niet veel.
Nee gelukkig niet. Jij?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet je oppassen dat je niet op je zak gaat zitten wanneer je plaatsneemt op een stoel?
VI>>>alles(dus ook bbq)quote:Op maandag 19 mei 2014 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet het showtje vanavond missen jongens
heb bbq
danquote:Op maandag 19 mei 2014 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ouder als mijn pik. Maar het scheelt niet veel.
het blijft zo'n 16 graden laat op de avond, is nog net te doen misschienquote:Op maandag 19 mei 2014 15:22 schreef Karina het volgende:
Ik moet zo weg maar kom pas laat thuis vanavond, dus ik moet een jasje meesjouwen, irritant.
Oke. Dan heb je nog geen oude pik.quote:
Mjah ik zag 13 graden en ik heb een mouwloze jurk aan dus dat is een beetje frisjes.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
het blijft zo'n 16 graden laat op de avond, is nog net te doen misschien
De minimumtemperatuur wordt in de regel pas tegen een uur of 6 s'morgens bereikt.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah ik zag 13 graden en ik heb een mouwloze jurk aan dus dat is een beetje frisjes.
Pics. Dan kunnen wij de frisheid beoordelenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah ik zag 13 graden en ik heb een mouwloze jurk aan dus dat is een beetje frisjes.
Dan is het goedquote:Op maandag 19 mei 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
mrstylo en ik spreken straattaal
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Pics. Dan kunnen wij de frisheid beoordelen
#swaggerlikeusquote:Op maandag 19 mei 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
mrstylo en ik spreken straattaal
Dan nog, ik moet nog een stukje lopen vanaf de bushalte.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:24 schreef Dven het volgende:
[..]
De minimumtemperatuur wordt in de regel pas tegen een uur of 6 s'morgens bereikt.
Rapper lopenquote:Op maandag 19 mei 2014 15:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan nog, ik moet nog een stukje lopen vanaf de bushalte.
Geen tijd mee voorquote:Op maandag 19 mei 2014 15:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Pics. Dan kunnen wij de frisheid beoordelen
Moest lachen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |